Latour in Noordwijk

Aan tafel bij Latour, 11 jaar een Michelin ster!

Eten & drinken 9,2

• zo Gesloten

• Telefoon 071-3651239
  • Facebook Latour
  • Twitter @LatourMaitre

Groot parkeerdek en parkeergarage aanwezig. Valet parking service wordt geboden. Gereduceerd parkeertarief bij bezoek aan faciliteiten. Ter promotie van restaurant Latour ontvangt u van ons een gratis uitrijkaart.

Openbaar vervoer vanaf Leiden Centraal met buslijn 20, ongeveer 30 minunten. Met de auto:

Vanuit Amsterdam:
    U volgt de A4 langs Schiphol, bij de splitsing (na het brugrestaurant en benzinestation) afslag Leiden West/ Den Haag Centrum aanhouden (A44). Op de A44 neemt u de afslag Noordwijk/ Voorhout/ Oegstgeest Noord (afrit 6) aan het einde van de afslag gaat u rechtsaf richting Noordwijk. U rijdt nu langs de vaart en bij de stoplichten in Voorhout blijft u rechtdoor rijden. Bij de volgende stoplichten gaat u linksaf (Gooweg/ Nieuwe Offemweg) en bij de tweede rotonde gaat u rechtsaf (Beeklaan). U blijft de Beeklaan volgen en na ongeveer 1,5 km ziet u Grand Hotel Huis ter Duin aan uw linkerhand liggen. Brasserie La Terrasse bevindt zich op de begane grond aan de achterzijde van het hotel.

Vanuit Den Haag:
    U volgt de A44 vanuit Den Haag, langs Wassenaar. Op de A44 neemt u de afslag naar Noordwijk/ Leiden/ Katwijk (afrit 8) aan het einde van de afslag gaat u linksaf richting Noordwijk. U volgt deze weg (circa 7 km) en neemt de eerste afslag richting Noordwijk. Bij de rotonde gaat u rechtdoor (Beeklaan). U blijft de Beeklaan volgen en na ongeveer 1,5 km ziet u Grand Hotel Huis ter Duin aan uw linkerhand liggen. Brasserie La Terrasse bevindt zich op de begane grond aan de achterzijde van het hotel.

Welkom!
De Noordwijkse duinen
Zee en zand
Een prachtig uitzicht
Steeds anders, maar altijd boeiend

Buiten ervaart u de elementen van de natuur. Binnen kunt u genieten van de warme, ontspannen sfeer. In restaurant Latour verwennen we u graag met verrassende gerechten en mooie wijnen. Dat is namelijk onze passie: het creëren van heerlijke smaakcombinaties.

In 1990 serveerden we ons eerste gerecht. Vanaf 2005 is Latour jaarlijks bekroond met een Michelinster. Daar zijn we natuurlijk heel trots op, maar de waardering van onze gasten vinden wij minstens zo belangrijk. We blijven daarom steeds bezig om onszelf te verbeteren, onze keuken is voortdurend in ontwikkeling.

Onze inspiratie halen we uit de hele wereld. We gaan graag op reis om voor onzegasten nieuwe smaaksensaties te ontdekken. Dit doen we vanzelfsprekend met respect voor de natuur.

Uiteraard besteden wij veel aandacht aan onze wijnkaart. De juiste combinatie van wijn en spijs geeft uw diner een extra dimensie. De smaak van een gerecht komt hierdoor nog beter tot zijn recht. In onze kelder hebben wij zowel wijnen van traditionele wijnhuizen, als van kleine wijnboeren. Rekening houdend met uw wensen, hebben wij voor elk gerecht een passende wijnsuggestie.

Kortom, wij hebben alle ingrediënten in huis om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. We ontvangen u graag in ons restaurant!

Chef de Cuisine Maître / Sommelier
Marcel van Lier Stan Kerckhoffs

Diëten Glutenvrij, biologisch, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Foto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in NoordwijkFoto van Latour in Noordwijk

Overnachten
Hotels in de buurt »
Lekker
Michelinsterren
één Michelinster
Omgeving
Aan het water en aan het strand
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, invalide parkeerplaats en rolstoeltoilet
Ambiance
Romantisch, rustig, zakelijk, gezellig, huiselijk, klassiek en luxe
Voorzieningen
Wi-Fi en all-inclusive