1167981983 79
1346381989 66
1416190687 72
1524781995 64

1. marga van veen

het eten is fantastisch en het personeel ook.
    In een woord geweldig

2. We waren vroeg, maar werden door de tweelingbroer van Gargamel in een rustig tempo door een culinair genieten geleid. Lekker eten, daar gaat het om en dat de man wat kort is in zijn communicatie (spreekt hij goed NL of niet, so what) was, toen we erachter waren op wie hij als 2 druppels water leek, nog wel grappig ook. Maar het eten... De carpaccio en de gebakken champignons waren heerlijk, ruime porties en toen het hoofdgerecht... Pasta carbonara (erg grote portie) en de lamskoteletjes, werkelijk om je vingers bij af te likken.

We waren al vaker geweest, en als we weer in Noordwijk zijn komen we weer!

3. Het eten was prima, maar de bediening was ronduit slecht. Bijna niemand spreekt Nederlands. Ze komen niet vragen of je nog wat te drinken wil en de kaarten worden bij 1 persoon in de handen gedrukt. Daarbij is het er erg koud en zijn de leuningen van de banken bijna allemaal kapot.

4. Bijzonder matig restaurant, rommelige bediening, pizza's veel te zout, pasta erg laf en weinig geraffinieerd, onloopt de smaak van een blik ravioli nauwelijks.

5. Patricia

Tomatensoep, pizza en salade besteld.

Halverwege het eten van de salade kwam ik wat drillerigs tegen dat op een stukje rauwe kip leek. Ik heb het de serveerster gemeld en zij zei ook "dat lijkt wel rauwe kip".... Zij is het gaan checken en na een half uur (!!) kwam de baas (denk ik) aan onze tafel dat wij een dessert mochten kiezen. Maar ik had natuurlijk "gegeten en gedronken" na de ontdekking van de rauwe kip! Dus dat heb ik afgeslagen. Daarna heb ik netjes de rekening betaald, maar het viel mij meer dan tegen dat wij geen korting kregen!! Vandaar dat mij niets anders rest dan dit hier te melden.

Het personeel was wel erg vriendelijk en vond het voorval met de rauwe kip uiterst vervelend.
    Nu maar hopen dat ik er niet ziek van word... :(

6. Uitsmijter besteld, droop in het vet, oud brood uit tostiapparaat en daar rustig € 7.75 voor vragen. Ik heb het laten staan, was ook nog eens aangebrand. We hadden er 2 besteld, gewoon met ham en kaas: 1 lag tosti kaas onder, één zuinig plakje en geen ham te bekennen; de 2 had sowieso geen ham noch kaas. De een werd geserveerd op een rond bord en de ander op een vierkant bord. Ze werden 5 minuten van elkaar geserveerd na een 40 minuten wachten. Ik ben de tent uit gelopen, alleen de koffie betaald en de uitsmijters laten staan, gezien ik geen zin heb om ziek te worden.

7. Vincenzo

Heerlijk gegeten, goed personeel, vriendelijk, leuke aankleding. Als Italiaan kan ik wel zeggen dat dit echt top was. Verse ingrediënten op de heerlijke pizza... Al met al prima restaurant om te eten!

8. Wij kwamen hier toevallig terecht omdat het restaurant waar wij heen wilden gesloten was. Wij hebben overheerlijk gegeten. Echte buffelmozzarella in de salade, lekkere olijfolie, de lasagne smaakvol evenals de pizza. Eten was dik in orde!
    Puntje van kritiek is dat we wat lang moesten wachten en dat 1 van de obers niet alle kneepjes van het vak kende, maar het kan natuurlijk zijn dat deze er net pas werkt. Minpunten wogen zeker niet op tegen de kwaliteit van het eten! Ook gasten om ons heen waren allen zeer positief. Wij waren achteraf blij dat het restaurant waar wij oorspronkelijk heen wilden gesloten was.

9. De openhaard midden in het restaurant lokte ons naar binnen. Helaas viel het erg tegen. De ober was lomp en ongeïnteresseerd. Het eten was middelmatig en toen we klaar waren werden de borden zonder pardon weggehaald er werd niet gevraagd of we klaar waren laat staan of het gesmaakt had. De ober liet tot twee keer toe bestek op de grond vallen wat niet opgeruimd werd. Toen we weggingen werd er geen gedag gezegd. Nooit weer!

10. Zeer, zeer slecht. Trage bediening. Smerig en verouderd decor. Super smerige toiletten. En nog nooit zo'n ranzige pizza geserveerd gekregen. Smakeloos en natte boel. En de openbaarde staat bij een buitentemperatuur van 30*C gewoon volop te laaien. Was een enorme vergissing om hier binnen te stappen. Betreden op eigen risico. Bah!

11. Veel personeel die allemaal n taakje hebben.. Een brengt je naar de
    tafel de volgende neemt de bestelling op..weer n ander komt met brood.. dan weer iemand met bestek. Bij de bar stond personeel te praten met elkaar (storend!). Personeel kan wat fatsoenlijker.. aanspreken met u is er niet bij. Het brood dat je vooraf krijgt staat al op tafel voor je goed en wel zit.. voorgerecht op, hoppa direct hoofdgerecht er achteraan. Hoofdgerecht stond waarschijnlijk al klaar.. Drankjes worden geserveerd zonder gebruik te maken van een dienblad. Geen uitstraling. Jammer, want de zaak ziet er wel leuk uit.. Het eten is erg matig.. gewoontjes. Heeft meer weg van studenten hap.. je verwacht toch enigszins service als je uit eten gaat. Helaas voor ons dus niet zo'n succes.

12. Monique Wallaart

De lunch op zondag in buffet vorm is voortreffelijk!! Zowel de koude als de warme gerechten zijn uitstekend. Het is ontzettend uitgebreid, voor elk wat wils. Hopelijk houden ze dit erin. Ik zou het liefst elke zondag daar gaan lunchen. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

13. Wij hebben hier afgelopen zaterdag goed gegeten.
    Vooral complimenten aan die jonge gasten in de bediening.
    We zagen dat meerdere gasten het echt naar hun zin hadden.
    De live-muziek was erg leuk maar soms een beetje vals. Eten en drinken was gewoon goed met boulevard prijzen dat wel.

Wij komen zeker een keer terug.

14. Samen met een vriendin een geweldige avond gehad gisteren bij la toscana. Het eten was prima, het personeel vriendelijk.

15. Eten was zeer slecht. Restaurant ziet er erg leuk uit,maar voor het eten het niet te doen. Pasta was lauw en meel erg smaakloos. Smaken van de gerechten zijn vlak van smaak. Sauzen zijn gemaakt op basis van water met ingredienten uit een pakje. Ossenhaas werd koud geserveerd.

16. Twee volwassenen, twee tieners. Het eten vond ik erg weinig en weinig smaakvol. De kinderen hadden pizza Margarita en Funghi. Er zat kraak noch smaak aan. Wij hadden een vleesschotel van 48,00 euro. Dan verwacht je wel wat. Een paar aardappeltjes kregen we erbij, en een lepeltje groente. Vlees was niet lekker bereid. Zeer jammer, temeer omdat we de 85,10 euro beter hadden kunnen besteden als we dit van tevoren hadden geweten. Nooit meer!

17. Richard

Een slechte ervaring. De bediening was onvriendelijk. De soep was niet echt warm. De karaf waar we de wijn in kregen geserveerd was vies, evenals de glazen. Het duurde erg lang voordat het hoofdgerecht werd opgediend. We hoorden meerdere gasten klagen over slechte bediening, vies servies en andere tegenvallers.

18. Heerlijk eten en aandacht voor de klant.

Wij voelen ons hier altijd super welkom en komen hier graag.

19. De ene helft van de tent is Mexicaans, daar zaten wij. Het water zit in een tequilafles, erg leuk! De salades zijn heerlijk, de porties megagroot. Een voorgerecht volstaat bijna. Niet de beste Mexicaan ever, maar goed te doen.

20. Wat een supertent!

Heerlijke pizza`s!

Aanrader!

21. We hadden vooraf gereserveerd via internet en het restaurant gekozen o.a. op basis van de online menukaart.

We kwamen om 18:00 aan en het restaurant was zo goed als leeg, dus kregen we een mooi tafeltje.

De eerste teleurstelling was dat de menukaart op tafel een beperkte menukaart was "vanwege de gezellige drukte bieden wij U een beperkte menukaart aan". Hoezo drukte? Het favoriete gerecht stond dus ook meteen helaas niet op de beperkte kaart. Maar goed, er waren goede alternativen. Mijn vrouw bestelde kip in knoflook. Helaas... we hebben beide in de verste verte niets van deze knoflook kunnen proeven of ruiken.

Toen wij ons vanwege het ontbreken van de knoflook melden kwam een zwak: "oh ik zal het de kok vertellen".

Op deze vrijdag avond was duidelijk iets goed mis in dit restaurant. Jammer, voor ons nooit meer...

22. Het eten was matig, ik heb beter Mexicaans gegeten maar daarentegen was het erg betaalbaar. Weinig ruimte met veel tafels naast elkaar. Op vrijdagavond was het vrij druk maar het eten was snel klaar. De hele avond live muziek bevorderd wel de sfeer.

23. Goed eten, ruime keuze, prettige atmosfeer. Regelmatig live muziek!

24. Wat een leuk restaurant is dit zeg, en inderdaad Ans die bedrijfsleider is wel een leuke spontane en zeer grote gastheer!

Gaan hier zeker vaker heen!

25. Super avond gehad!

Heerlijk eten, een prima sfeer en geweldige mensen in de bediening!

Vooral een groot compliment voor de bedrijfsleider (uit Kroatie?)

Een echte aanrader! La Toscane is een van de restaurants in Noordwijk, maar springt er echt uit!

26. Eten in toscana is altijd feest, bedienig is hier echt goed vrijdelijk, spontan. Het is echt een aanrader om hier te gaan eten. Ga zo door jongens.

27. Dit italiaanse restaurant is echt een aanrader!! Wij hebben hier echt heerlijk gegeten aan de gezellige boulevard van noorwijk.
    De bediening is heel klantvriendelijk en zorgt ervoor dat u een gezellige avond uit hebt. De keuken verraste me positief dus probeer het zeker een keer uit.

Veel plezier Frans