Restaurant verhuisd

1220550566 88
1249801917 89
1374120156 88
1520376908 87

1. Heerlijk gegeten, vriendelijke, goedlachse vakmensen (aanrader: ossenhaas puntjes) en je kunt net over de duinen de zee zien!

Voor herhaling vatbaar!!

2. Wat een fijne avond gehad in het Galjoen!! Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en een Super toetje! Goede bediening en advies. Gezellige sfeer! Wat ons betreft een Top kok en een Top gastvrouw! Zeker een aanrader, wij komen hier niet voor de eerste keer en zeker niet voor de laatste. Weer een TOP avond beleefd!

3. Heerlijk gegeten. Zo lekker dat we de volgende dag terug zijn gegaan. Mooi uitzicht! Vriendelijke en prettige bediening. Verse producten.

4. Het vlees was erg lekker. De wijn die erbij werd aanbevolen was erg stroef, dan maar huiswijn, ook matig. Geen gebakken aardappels of friet, die moet je apart bestellen en voor de mayo moet je apart betalen. Hele kleine glaasjes bier en een snibbige opmerking als toetje.

5. Langevoort

Wij komen al jaren bij restaurant het galjoen. Super sfeertje en heel lekker eten en erg gastvrij! Wij komen snel weer!

6. Je moet even de trap op naar boven, maar dan vind je hier een erg gezellig restaurantje, waar gewoon eerlijk wordt gekookt, tegen een normale prijs.
    Geen liflafjes, alles vers. Lekker gebakken aardappeltje en verse groente !! En uitzicht over zee.

7. We zijn blij dat we naar boven zijn gegaan!
    Ik vind het fijn als je kunt zien of het druk is of de sfeer gezellig is , voor je naar binnen stapt.
    Tenslotte eet je niet dagelijks buiten de deur..
    Dat kon hier dus niet, maar we hebben geen spijt gehad!
    Heerlijk gegeten, mooi sfeertje, vriendelijke eigenaars!
    Top avondje, dank je wel!

8. Joyce Adoptie

Ik ben helemaal uit Curacao gekomen voor de bacheloruitreiking van mijn dochter. Om het te vieren zijn we bij het Galjoen gaan eten. We hebben met z'n zeven heerlijk gegeten. Rode kool en draadjesvlees was heerlijk!

9. Afgelopen weekend bij het galjoen heerlijk gegeten, heel leuk dat het restaurant en de keuken de herfst uitstralen! Heerlijk die jachtschotel met rode kool en een stoofpeertje! Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Fieke van Grinsven

Wij waren hier om de verjaardag van mijn schoonvader te vieren. Het eten was erg lekker, maar er werd zo ongelofelijk moeilijk gedaan over een karaf water (terwijl 3 personen aan tafel ook medicijnen in moesten nemen) dat we niet meer konden genieten van ons hoofgerecht. Ze wilden alleen fleswater schenken tegen betaling. En dat terwijl we daarnaast ook gewoon andere drankjes zoals wijn dronken.
    We hebben toen maar besloten geen toetje en koffie te nemen en zullen hier ook niet meer naartoe teruggaan. En dat allemaal vanwege een karaf water die ze hooguit € 0,50 had gekost!
    Door de slechte service was ook de sfeer in onze groep niet meer gezellig. Het slechte cijfer voor de sfeer zegt overigens niets over de inrichting die prima is.

11. Mede dankzij de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten is mijn jubileum een onvergetelijke dag geworden.

Reinier en Jolanda waren goed op de hoogte van mijn wensen, met hun klantenkennis en ervaring boden zij een extra toegevoegde waarde aan het feest.

Dus ook voor een prive gelegenheid c.q. feest kun je super terecht bij Het Galjoen.

Jolanda, Reinier en overige medewerkers bedankt voor de onvergetelijke avond

12. arie en joke de jong

Een heerlijke locatie met fraai uitzicht en fantastische bediening.De chef kok weet ons elke keer weer te verrassen en de uiensoep is van wereldklasse.Nog nooit zulke lekkere uiensoep gegeten. Verder als lastige eter weet hij het zelfs voor mij elke keer weer te presteren om het mij naar het zin te maken.goedlachse toffe gastvrouw en heer.
    Een plek waar je je snel thuisvoelt.

13. Met Pasen hier weer verrukkelijk gegegeten, de chefkok weet je toch telkens weer te verrassen en speelt goed in op het seizoen. De amuse met kwartelei was weer top. Ga zo door en we komen zeker weer terug!

14. Op donderdag 2 februari 2012 hadden wij een fundraising dinner voor India. Met 37 personen hebben we kunnen genieten van een fantastisch diner. De keuken had zijn best gedaan, uitgaande van de eigen specilaiteiten, deze met een " Indiaas sausje" te larderen. In het restaurant was een Indiase sfeer gecreeerd. Hiermee geeft het Galjoen aan zijn publiek perfect aan te voelen, rekening houden met de wensen van de gast, gekoppeld aan de uitstekende service en de geweldige kwaliteit. Een aanrader!!

15. Marion Denkers

Super gegeten en wat een fijne ervaring de klant wordt hier echt heel prettig en warm bediend.
    Echt een aanrader, wij komen zeker terug!!

16. Super gegeten. Echt, nog nooit zo lekker gegeten. Vriendelijke bediening die vlot serveert. Binnenkomen met een amuse. De kaart wisselt 4 keer per jaar. Wil je wat anders, geen probleem. Glutenvrij of vegetarisch, kan allemaal. Zelfs 4 gangen vegetarisch. De kok komt tussendoor vragen of alles naar wens is. Gezellig ambiance met uitzicht op zee.

17. Heerlijk gegeten!!!!

18. Heerlijk gegeten. We zijn op de inet recensies afgegaan en die waren meer dan waar. Heerlijk eten maar vooral super sfeer en top bediening!

19. tony 28 punten

Lekker gegeten en voor een redelijk prijs, hoewel mijn soep was vergeten en de rumpsteak iets te taai. De tournedous was wel weer uitstekend, kom zeker nog wel terug.

20. Fam. B. van Dijk

Elk jaar bij ons bezoek aan Noordwijk komen wij zeker even bij Het Galjoen een hapje eten. Prachtige locatie, enthousiaste en vriendelijke gastvrouw en een goede kok. Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde. Echt een aanrader dus!

21. Wij komen hier graag! Een warme sfeer, gezellige en erg vriendelijke bediening en uiteraard het eten, in één woord: FANTASTISCH! Alles is lekker op de kaart! Wij zorgen gedurende de dag dat we niet al teveel eten, zodat wij savonds er eens even heerlijk van kunnen genieten! Een echte aanrader! Een mooi plekje met uitzicht op zee!

22. 'jack

23. Ar en Mar

Lekker gegeten in goede sfeer met attente bediening en uitzicht op zee!

24. Restaurant 't Galjoen.

Het is er niet 1 uit duizend maar uit een miljoen! Rijmt nog ook!

Wat een geweldige plek om heerlijk ontspannen te genieten.

Reinier alias Topkok, en Jolanda de Vrolijke gastvrouw!

Wat heb ik een heerlijk verjaardagsdiner incl. vuurwerkfontein bij het nagerecht gehad.

Nou, jullie zien ons zeker snel weer terug!

25. Geweldig restaurant wat ligging en gezelligheid betreft. Het eten is een feest op zich, of het nu vis of vlees is. Afgelopen vrijdag hebben wij er wederom tijdens de visavond gegeten.

Wat altijd weer een verrassing is zijn de creatie's die Reinier weet te maken met de verschillende soorten vis.

De Kingcrabcocktail, weer anders dan de vorige keer, de op Japanse wijze kreeft met gamba's.

Je moet hier gewoon naartoe.

26. Er zijn van die restaurants, die ervaar je als een tweede huiskamer met dat gevoel van "op bezoek zijn bij vrienden". Dit keer tijdens een jaarlijks terugkerend festijn, de Visdag. In dit geval terecht met een hoofdletter. Alleen vis op de kaart. Door voor halve gerechten te kiezen heb je de mogelijkheid om je culinaire visvoorkeuren bot te vieren. Wat uit de keuken komt is één groot feest. Als amuse kregen we een corrnet gevuld met heerlijk op smaak gebrachte Noordzee garnaaltjes. Verder arriveerden op onze tafel onder andere heilbot, kingkrab, coquilles en tonijn, fraai opgemaakt door een verscheidenheid aan bijlagen. De gastvrouw en de gastheer gaven desgewenst aanvullende informatie en adviseerden ons uitstekend over de wijn. Een fantastische avond ging veel te snel voorbij.......

27. Madelon Verheij

Afgelopen weekend heerlijk gegeten, met prachtig zeezicht! Alle gerechten smaakvol en goed warm geserveerd. De tournedos smelt weg, maar ook de combinatie van vis als hoofgerecht is heerlijk, beide hoofdgerechten met voldoende bijgerechten. Bediening is erg vriendelijk en adviseert passende wijnen.

Wij gingen helemaal voldaan naar huis!

28. Loek en Mary

Geweldig. Gezellig restaurant met een knusse huiselijke sfeer. De bediening is zeer attent en behulpzaam. Jolanda, de gastvrouw heeft ze goed opgevoed. De keuken heeft goed door waar het om gaat. Een goede portie eten met voortreffelijke smaak. Ik wilde als voorgerecht eigenlijk gebakken mosselen, die stonden niet op de kaart, maar dat was totaal geen probleem. En dan het vlees, een stevige rumpsteak die ik zo naar binnen kon zuigen. We waren hier niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Het Galjoen, een aanwinst voor culinair Noordwijk.

29. Hier op 6 juni heerlijk gegeten. Zowel lunch als diner.

Bij de lunch 2 overheerlijke broodjes met stukjes kip. Echt genieten!

Dus toen ook maar besloten om hier 's avonds te dineren en dat bleek ook een goede keuze.

Garnalensalade als voorgerecht die prima was. Daarna trio van vis. Eigenlijk wordt deze gebakken opgediend maar wij hadden gevraagd of het ook gepocheerd mocht en dat kon inderdaad. We hebben echt heerlijk gegeten. Je hebt echt het gevoel dat de kok veel liefde en aandacht heeft voor het bereiden van het eten en het opdienen op de borden.

Bediening was vriendelijk en de huiswijn prima. Een aanrader!

30. Gisteravond, 21 april, heerlijk gedineerd! En dat in een schitterende omgeving, fraai uitzicht op de boulevard en, zelfs, de zee!

Bediening laat niets te wensen over en de gerechten, culinair gezien, zijn van uitstekende kwaliteit.

Wij waren hier voor de tweede en beslist niet laatste keer.

Een regelrechte aanrader!

31. Mariëtte

Een leuk knus restaurantje met een erg gezellige, huiselijke sfeer. Het eten is heerlijk, voor iedereen keuze genoeg en alles gaat naar wens van de gast. De gerechten zien er altijd prachtig uit en daarbij is de prijs/kwaliteit ook zeer goed. Je hoeft ook nooit heel lang te wachten en je wordt goed bediend.

Top restaurant!

32. Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Het Galjoen.

Je hebt hier altijd zo'n mooi uitzicht over zee en het restaurant is nu helemaal opgefrist! (er is geverfd)

De zee en het strand zijn nu echt in huis gehaald, door de lichtere kleuren.

En dan natuurlijk het eten, geweldig! Smaakvol en vers!

Echt een topper!

33. Dit is tot op heden ons favoriete restaurant voor een avondje ontspannen en echt heerlijk uit eten! Als we wat te vieren hebben gaan we hier heen. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en je proeft dat alles vers wordt gemaakt in eigen keuken. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer ook top.

34. Prima gegeten. Mooi uitzicht op de Noordzee. Over de bediening: zeer attent maar amicaal. Over het interieur: je vindt het mooi of niet. Maar over de kwaliteit van de keuken valt niet te twisten. Dit soort restaurants zijn er gewoon erg weinig in deze regio. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Ik kom hier zeker weer terug.

35. Op 11 juli 2009 wezen eten met vrienden.

Zomaar op goed geluk gereserveerd.
    En met z'n vieren kunnen we volmondig zeggen, een perfect restaurants, in alle opzichten.

Hier gaan we vaker eten.

36. Gabriel Valks

Een heerlijke avond gehad met een bijzonder creatief verassingsmenu.En goede bediening

37. Wat is dit een leuk restaurant !! Prachtige zonsondergang gezien met heerlijk eten en goede wijn,echte aanrader is de pasta met gamba's en coquilles en chefkok reinier heeft ons verwent met een 4-gangen verassings menu. Ook een uitstekende bediening die veel aan tafel is onder leiding van Jolanda.
    Prima restaurant waar ik vaak en graag kom.

38. Eimert van der Vliet

Op zondag 8 juli hier, met een klein gezelschap, gegeten. Zoals mijn cijfers aangeven, heerlijk eten (en voor elk wat wils), met een glimlach geserveerd en voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening was niet alleen correct maar ook regelmatig aan de tafel. Kortom een aanrader en ga zeker nog eens terug.