Eeterij De Beleving in Noordwijk

za lunch 12:00 - 15:00 diner 16:30 - 21:00
zo lunch 12:00 - 15:00 diner 16:30 - 21:00

1200659999 19
1419307071 71

1. Eten was karig, een halve pan mosselen voor €24,50 is heel makkelijk verdienen… goed dat er frieten bij zaten om mijn honger te stillen. De filet mignon waren 2 kleine stukjes van nog geen 1ons… Bediening vriendelijk, dus dit restaurant slaan wij voortaan over.

2. jaap slotboom

Wat een beleving!!!

De horeca heeft het moeilijk - ik kan dat snappen. Hoe hou je de BMW op de weg? De vakanties op Curacao kun je niet missen en hoe krijg je in godsnaam de kids tevreden.

Afgelopen vrijdag 3 juni was ik bij "eterij de Beleving" in Noordwijk en maakte een deel van de oplossing mee - wat een beleving!!!

Ik zat buiten en bestelde van de kaart een glas Chardonnay - op de kaart aangeboden voor vier euro vijfentwintig (4.25). Dat leek me al vrij duur. Het was een glaasje van zo'n (laten we royaal zijn ...) 12 cl waarvan er 6.25 uit een fles gaan. Een fles van dat spul koop ik bij de Sligro voor maximaal 4 euro. Zo'n fles levert dus op 6.25 maal 4.24 = 26.50. Die 26.50 min 4 euro is dus 22.50 euro winst.

Maar dat is niet voldoende voor de Beleving, oh nee. Want toen ik naar binnen liep om de rekening te betalen (want waarom zou je als horeca persoon naar buiten gaan om je geld op te halen? Laat maar lekker lopen, die klant!) werd me keihard een bedrag van vier euro vijfennegentig afgeperst. Dan kun je wel protesteren tegen die handelwijze...maar dan komt het personeel onder leiding van de vrouwelijke eigenaar (waarvan je de vakanties op Curacao duidelijk kunt afzien) dreigend in de buurt. Zit niks anders op: dokken of klappen.

Ik had geen keus. U wel: mijd deze oplichters als de pest - zo'n beleving heeft niemand nodig.

Jaap

3. Ik schrijf nooit recensies, maar voor deze tent een uitzondering. Wij gaan zeer vaak uiteten, met en zonder kinderen, en heb mij zelden zo genaaid gevoeld achteraf. 2 kipsaté gegeten, wat erg zout was en weinig saus. Bij bestellen wordt er gevraagd of je frietjes erbij wilt en mayonaise, ja graag. Rekening:4,50 euro pp voor een mini puntzak friet. Samen een klein bakje Mayo 1 euro pp. Conclusie 11 euro voor een klein beetje patat met Mayonaise, ronduit belachelijk. Enige positieve is dat de kinderen kunnen spelen zodat je tijd hebt om te praten. Ons advies, rij even door en sla deze tent echt over..

4. Nico Seijsener

5. Goed eten en gezellige sfeer in het restaurant. Vooral met kinderen een restaurant dat je kiest voor de binnenspeeltuin en de buitenspeeltuin. De tijd tussen gangen duurde erg lang voor ons gezelschap met ouderen en met kinderen, dat is niet onze eerste ervaring bij dit restaurant. Voorgerecht heerlijk, biefstuk en sate hoofdgerecht ook. Zalm wat droog.

6,5
  6. Bijzonder mooie locatie, zeer kindvriendelijk en altijd gezellig. Leuke en vriendelijke bediening. Goed eten en drinken en voor kinderen geen nee te koop. Aanrader!

7. Gezellig restaurant, lijkt door de jaren heen alleen maar beter te worden.

Zeer klantvriendelijk, in het bijzonder ook voor kids. Met daarbij ook de mogelijkheid om rustig te eten terwijl de kids zich vermaken in de bijbehorende privé speeltuinen; indoor en outdoor.

Eten is lekker gevarieerd en wordt vers aangevuld. Wij waren bij de kerstspecial en er was geen 'nee' te koop.

Fijne tijd gehad, we komen hier zeker terug!

8. Lekker gegeten, kinderen kunnen lekker spelen.

9. Wat een bittere pil, kwaliteit eten is zo slecht en de lokkertjes met mooie foto van het eten klopt van geen kant.
    En dan de rekening! Wauw...
    nee nooit meer

1,4
  10. Zeer goed gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie aankleding. Aanrader om naar terug te gaan. Verschillende keren gaan eten en steeds super!

11. Op 25 juli zoete spareribs gegeten met 2 kinderen echt een aanrader. Zelf mijn jongste van acht vond ze de lekkerste ooit, porties waren zeer ruim, en de toetjes brownie en appelringen met ijs waren super. De bediening was gestructureerd en kwamen veel vragen of alles naar wens was Het was erg sfeervol. Was wel wat aan de prijs maar als ze deze kwaliteit vasthouden prima. Ook was er nog een leuke bingo. Top avond voor mijn hele gezin!

12. Wilde een Wienersnitsel met championssaus, was niet mogelijk, heel vreemd. Dan maar kipsate. Was droog en pindasaus erg dun wat eroverheen lag. Meerdere signalen aan tafel over kipsate aan onze tafel. Groentebar betaal je een extra
    € 0,50 voor, belachelijk. Veel geld uitgegeven maar niet echt top gegeten. Toen wij weggingen werd er geen gedag gezegd. Niet voor herhaling vatbaar.
    Positief , vuurwerk bij dessert bij de jarige en de toetjes.

13. Echt hopeloos daar vooral als je met een allergie zit. Iets aanpassen is er niet bij, allemaal te moeilijk. Ik had een voorgerecht met garnalen, nou HaHa daar lagen ze dan in een bakje met z'n viertjes in een beetje olie, voor de prijs van €7.95. Nee, geen groente te krijgen, alleen de saladebar maar ja, allemaal aangemaakt met dressings van zuivel. Ik heb een gluten- en een lactose intolerantie. Tja, dat was dat Toen de kale biefstuk maar opgegeten, die was wel goed gelukkig. Friet was ook veel te lang gebakken. Nee, geen belevenis hoor.

1,6
  14. Coby Roorda

Zaterdag 17 december met 8 personen gegeten, waaronder 3 kinderen. De spareribs en kippenpoten voor de kinderen waren droog. Saté was ook niet echt lekker.
    Gebakken aardappelen waren er niet, stond wel op de kaart werd pas meegedeeld toen het hoofdgerecht geserveerd werd. Steaks waren oké. Als voorgerecht alleen de dagsoep. Zeer teleurstellend voor veel geld.

2,8
  15. Marieke Blanken

De kinderen konden heerlijk spelen, aardige bediening. Salade erg lekker, ik miste het broodje erbij.

6,3
  16. Leuke vlotte bediening, prijs/kwaliteit top. Cowboy steak 300 gr. geweldig. Komen zeker terug.

17. pim&annet

Eten was lekker, alleen hadden mijn schoonouders en vriend al te eten en ik en de kids moesten nog 5 min wachten. Ook hadden de serveersters erg korte broekjes aan en slippers aan wat niet echt smakelijk was aangezien je hun billen half zag. Ook zaten ze te zeuren dat het druk was waardoor veel dingen verkeerd gingen. Terwijl ze met drie meiden liepen voor misschien 12 tafels.

5,7

19. Marijke

Vandaag met {klein}kinderen bij de beleving gegeten. Bediening was heel goed en de kleintjes hebben zich prima vermaakt. Eten was prima maar erg kleine porties. Door de hoeveelheid frites konden we onze eetlust aan vullen. Nagerecht met aardbeien hadden we meer van verwacht. Het leek of de portie was gehalveerd. In twee happen op, verhouding van prijs en hoeveelheid klopt gewoon niet. Onze klacht werd afgedaan met dat het overal nou eenmaal minder is. Erg jammer, voortaan eten we maar gewoon thuis!

20. Prima om met kinderen te gaan eten. De kinderen vermaken zich prima in de grote binnenspeeltuin dus je kunt rustig eten. Wij hebben hier nu een aantal keren gegeten en het is er wel rommelig. Bediening is vriendelijk maar hebben het niet onder controle. Regelmatig het gevoel gehad vergeten te worden. Dat is jammer want verder is het helemaal prima.

21. Lekker gegeten, goeie service, alles top.
    Alles was goed, ik kom zeker terug.

22. wilfried caspers

Het was weer echt een top avond! Met 12 personen en kinderen gegeten en gedronken! Eten was echt heerlijk en klantvriendelijkheid was echt top!
    Kinderen hebben naar hartenlust kunnen spelen en ravotten in de binnenspeeltuin en zijn verwent met een cadeautje na het eten.
    Ik schrijf altijd een recentie omdat teveel mensen met een goede ervaring de recentie niet schrijven. Ik het belangrijk vind dat dit restaurant goed aangeprezen word! Afgelopen jaren al heel wat keren gegeten en zal er ook zeker nog vaak gaan komen!

Met vriendelijke groet Wilfried Caspers

23. Eeterij De Beleving, dat beloofde wat... nou, niet dus. Nog nooit zo fantasieloos gegeten tegen forse prijs naar verhouding. Kies niet voor de vegetarische surprise van de chef als hoofdgerecht want dan krijg je een klein plat schaaltje met wat tomaatstukjes en sperziebonen waaroverheen een plakje gesmolten kaas en dat voor 14,75 euro, schandalig!
    Ben zeer teleurgesteld en zal ook nooit meer terugkomen. Bediening was ok, duurde wel heel lang allemaal terwijl er maar 4 tafeltjes bezet waren. Kortom, beslist geen beleving!

24. v.de.meer

Gezellige sfeer, ook de kinderen zijn heel goed verzorgd, komen zeker terug.

25. In onze vakantie in juli hebben we gegeten bij De Beleving. Voor het geld dat je betaald krijg je lekker eten, maar de smaken zijn niet bijzonder. Het is echt no-nonsense eten. Het restaurant staat naast een grote camping, dus veel gezinnen met kinderen, maar omdat wij er pas om 19.30 uur waren waren de meeste kinderen al weg. Het was overigens erg warm binnen. Ondanks het redelijke weer stond er nergens een raam of deur open.
    Conclusie: redelijk gegeten voor een bijhorende redelijke prijs!

26. Aantal keren gegeten in dit restaurant. Grote voordeel bij dit restaurant is de binnen en buitenspeeltuin waar de kinderen zich prima vermaken. Het eten is lekker tegen een betaalbare prijs. Recent ondekt dat het Restaurant op de vrijdagavond ook een leuke thema-avond heeft in de vorm van een Hollandse avond. Als vaste artiesten treden hier op het artiestenduo Jos en Giel, een redelijk bekend duo uit de regio.

Soms wil de eigenaresse Jacqeline van de Hoorn ook nog wel eens de microfoon pakken om een nummertje te zingen. En eerlijk is eerlijk, zij zingt niet onverdienstelijk.

27. Handig met kinderen. Eten is prima, maar niet heel bijzonder. Bediening is jong en daardoor niet altijd even kundig. Ze bereiken is inderdaad soms lastig. De indoorspeeltuin is niet heel groot. Als het wat drukker is, sneeuwen de jongere kinderen onder. De groteren overheersen en daardoor wordt het voor kleinere kinderen gevaarlijk. De ballenbak is met erg weinig ballen gevuld.

Maar wel erg prettig dat je rustig kunt eten terwijl de kinderen spelen.

28. Een kindvriendelijk restaurant, met leuke bediening.

En een goede prijs.

Ook voor onze kinderen was het een beleving.

29. We gaan hier graag heen. Met goed weer en juist ook met slecht weer. Buiten is een prachtige afgesloten speeltuin. En bij het restaurant en binnenspeeltuin.

Het eten is lekker. Het enige minpunt blijft de bediening. Erg vriendelijk maar er ontbreekt goede leiding waardoor het vaak erg traag gaat.

30. De Beleving is een (geweldig) restaurant waar de kinderen zich indoor en outdoor in de speeltuinen vermaken.

Al eerder commentaar gelezen dat de indoor speeltuin inderdaad niet fris ruikt... kinderschoentjes uit betekend zweetluchtjes en kinderen spelen liever terwijl ze een windje laten dan dat ze naar het toilet gaan natuurlijk.

Helaas geen toezicht in de speeltuin (maar okee, het blijft wel een restaurant met gratis speeltuin), de wat oudere kinderen zijn hier graag de baas....

Het is geen top-restaurant, maar zeker geen slecht restaurant.
    Een groot gedeelte van de meerwaarde zit in de speeltuin, dus ouders hebben rust en kinderen gaan los.

Bediening is vriendelijk, maar zeker niet professioneel. Als jij niet meldt dat de biefstuk rare mag zijn, wordt het altijd ongevraagd een medium. Nog nooit bediend geworden zonder dat een sausje of mayonaise nog even gehaald moest worden, maar bestellingen kloppen voor de rest wel altijd.

Extra mayo, aardappeltjes oid is nooit een probleem, soms is wel ineens al het personeel "verdwenen", wat lastig is als je toch nog een drankje wilt onder het eten. Vooral in het weekend zijn de wachttijden wat langer en dat is jammer.

En ja, met kinderen is de appelmoes in de saladebar onmisbaar!

31. Op hemelvaart wezen eten met een grote groep mensen 21 man, waarvan 9 kinderen.

Voor de kinderen is het gewelig, speeltuin binnen en buiten. Schoonmaken doen ze niet veel daar, de binnenspeeltuin plakte bij binnenkomst.

Was druk binnen en buiten zat vol. We haden gereserveerd. Om kwart over vijf werd het eten opgenomen en om stokbrood kruidenboter gevraagd. De stokbrood was er om half zeven nog niet, maar bediening zat lekker stokbrood te eten binnen. Vreemd.

Eten kwam pas om half 8. Ik weet dat het druk was, maar dik twee uur wachten op eten dat kan je niet maken. De baas snapt hier in ieder geval niets van. Door het lange wachten op het eten komen wij met 21 man dus niet meer terug.

Is inderdaad leuk om iets te drinken of een tosti te eten, de rest kunnen ze op druke dagen niet aan. Gemiste kans, geen excus van de baas, die zei dat het normaal was dat je moest wachten op je eten.

Voor sfeer kan ik geen cijfer geven want dat maakte we al groep samen.

32. Je kunt er je kinderen leuk laten spelen. De indoor speeltuin stinkt echter behoorlijk en wordt niet goed schoongemaakt.

Voor kopje koffie, thee en tosti prima te doen.

Bediening matig.

33. Unieke gelegenheid om rustig te kunnen eten, terwijl de kinderen zich prima vermaken. Het eten was dik in orde.

34. Het eten was te doen, maar niet speciaal. Bedieding te amicaal en niet erg klantvriendelijk. Wel gezellige sfeer. en de prijs is goed te doen

35. dick willemse

slechte koks en bediening..erg jammer is mooie lokatie

1,9