Hier zie je hoe de meningen over de De Lamme Goedzak verdeeld zijn.

1. Noortukker

Super eten altijd hier, altijd kwaliteit. Goede bediening. Altijd een vriendelijk woord.

Aanrader.

Gr.

2. Na middagje uitwaaien, bij de Lamme Goedzak gegeten. Buitenkant zag er veelbelovend uit. Echter eten was lauw en de ober was ronduit onbeleefd. Teleurstellend...

3. Paul

Jammer, jammer wat een teleurstelling. We komen hier al vaker en heb over het algemeen een goede indruk. Deze avond sloeg het restaurant de plank volledig mis. Het was te druk en dat resulteerde ondanks dat we reserveerden in het slechtste tafeltje bij de deur. Dat betekende dat er vanaf het begin dat we er zaten, zeker een uur lang groepen mensen bij onze tafel werden opgevangen en vriendelijk werden verzocht om een andere keer terug te komen. Handiger was het misschien geweest om deze gasten in het portaaltje al op te vangen, dat had een hoop tocht gescheeld. Maar veel belangrijker een rustige prettige sfeer was totaal zoek. Door de drukte duurde het ook allemaal veel te lang; de uiensoep was niet echt meer ovenheet en het hoofdgerecht liet meer dan een uur op zich wachten. De bestelde wijn bij de rib eye kwam helemaal niet, maar was wel in rekening gebracht. Toen ik bij het afrekenen een opmerking maakte tegenover de eigenaresse, zei ze letterlijk: "Het is helemaal een zooitje" en zei sorry. Vervolgens werd me op cynische toon nog een hele fijne avond toegewenst. Blijkbaar kunnen ondernemers zich in deze tijd zo'n houding permiteren, maar ik kom hier nooit meer.

4. Wat een leuk restaurant! We gingen even uitwaaien in Noordwijk, maar het werd spontaan afgesloten met een etentje in dit restaurant.

Zéér gastvrij! We waren met 2 kleine kinderen (2 en 3) en het personeel was zo leuk voor ze! De gastvrouw (Bianca?) was ook supergastvrij! Het eten was heerlijk! De kindjes smulden heerlijk van het kindermenu, visfilet. Ze vroegen zelfs of wij dat thuis ook niet konden maken... hahaha...

Goeie stoelen, lekkere frites, goede bediening, gezellige ambiance...

Wij komen zéker terug en raden het iedereen aan!

Enig minpuntje: Ik heb zelf de koffie niet geproefd, maar de koffiedrinkers onder ons vonden de koffie niet helemaal top.

5. Wat een leuke tent, wij komen er regelmatig. Hebben er afgelopen weekend weer heerlijk gegeten en de bediening was weer top. Niets is te veel als je het aan ze vraagt, je wordt echt verwend.

6. Jeetje wat is die tent leuk geworden, echt top om hier te gaan eten! Bediening legt je echt in de watten! Eten heerlijk! Echt een aanrader, heel leuk met kinderen.

7. Super gegeten....gastvrij en fijne bediening!

8. Wij komen al een jaar of tien één of twee keer per jaar bij de Lamme Goedzak om lekker te eten enz. Gisteravond hadden we de Goedzak aanbevolen bij vrienden en zijn met z'n vieren uit eten geweest. Onze tevredenheid is na gisteren toch wat minder.

Zand in de salade, één hoofdgerecht vergeten door te geven aan de keuken( één van ons moest dus wachten en dat van de anderen werd koud), geen vismes bij de vis. Amaretto ijs bleek bevroren bavarois te zijn. De bediening was vriendelijk, maar daar bleef het bij. Alhoewel het is doorgesproken met de bediening, behalve excuses, totaal geen aktie.

9. Al diverse keren hier heerlijk gegeten.

Kan de Lamme Goedzak aan iedereen aanraden.

10. ab schipper

"Putten" heeft een heerlijke ontspannen avond bij jullie gehad en heerlijk gegeten. Araz-Zambezic (zonder kip!) is een aanrader.
    Theo en Bianca en bediening bedankt voor de gastvrijheid.
    Een aanrader op alle fronten. Hartelijke groeten van Ab, Rita, Ronald, Jorien en Geertje.

11. Een lekker avondje eten met het gezin. In dit restaurant konden wij allemaal iets lekkers vinden en hebben het reuze naar onze zin gehad. De kwaliteit is heerlijk en de prijs prima.

12. Eenvoudig maar prima restaurant!

13. marleen en bas

hebben hier erg gezellig en lekker gegeten absoluut niet eens met schrijven van adriaan. zaak is erg leuk ingericht, personeel erg vriendelijk eten was top vooral de lamsbout en de araz zambesic. Maar zo zie je maar smaken verschillen

14. Simpele kaart: veredeld eetcafé. Alleen niet goed uitgewerkt: sté bestaat voor de helft uit kroepoek en de rest is atjar. Vlees matig. Lamsbout zo vet als bagger. Bediening doet daar niets mee. Wijn liever niet bestellen. Speciale aanbieding is zuidafrikaans: dat willen ze daar niet eens drinken. Flesje water kost € 6,50. Voor de rest: drie personen hoofdgerecht (nagerechten zijn niks), flesje wijn en een cola"pakweg € 70,-

2,1
  15. weekendje in noordwijk. Echt een top restaurant. Goeie kwaliteit we hebben genoten, vertellen het overal rond.

16. Donkelaar

Heerlijk gegeten. Personeel was super, net als het eten. Zeker de moeite waard om te bezoeken als je in omgeving Noordwijk bent!

17. Heel lekker gegeten top bediening

Vorige pagina