Naast de deur.

1207928387 98
1266206614 76
1274532074 79
1499319519 81

1. Op 12 maart 2020 hebben we nog net voor de Coronasluiting hier voortreffelijk gegeten. Een echt overheerlijk hoofdmenu geserveerd door vriendelijk personeel in een gezellige omgeving. Als we nog eens in de buurt komen, gaan we hier zeker terug naar toe. Veel sterkte toegewenst om de Coronacrisis te overleven. Het is jullie gegund. Hou vol!!

2. J.korbee & U. Winterberg

Fantastisch en vooral complimenten aan jouw personeel, die helemaal begrijpen om een bepaalde sfeer te creëren waarbij je je op je gemak voelt. Je zult mij zeker vaker zien. Echt ons restaurant. Ga vooral zo door
    Jaap en Sheila Korbee Winterberg.

3. Erg gezellig en super gastvrij. Heerlijk gegeten en prijs kwaliteit is prima. Een aanrader, en je kunt er vrijwel voor de deur parkeren.

4. Lamme Goedzak is een sfeervol restaurant dat zich bevindt aan de kust van Noordwijk.
    Het heeft overeenkomsten met het gelijknamige personage uit de Uilenspiegel!
    Een restaurant met een zachtmoedige karakter, waar je op je gemak van het leven geniet. Ben je verzot op eten en drinken dan is dit zeker een aanrader!
    Ze hebben er een heerlijk bourgondisch bier, “Lamme Goedzak”, vol blond bier van de Scheldebrouwerij!

5. Het eten was voortreffelijk en vriendelijk personeel.
    Als we weer in Noordwijk zijn zullen we er zeker weer gaan eten.

6. Eten en drinken 10, locatie een 10, personeel een 10
    Kortom: een aanrader.

7. Op Valentijn verrast met een nachtje in een mooi hotel in Noordwijk.
    Na een heerlijke wandeling Liepen we langs dit restaurant. Maar toch maar even verder gekeken.
    Nadat we weer bij het hotel kwamen keken we elkaar aan, en toch maar weer terug gelopen.
    En jawel. Er was nog 1 tafel over.
    Super sfeer, onwijs vriendelijk personeel.
    Je voelt je gelijk helemaal op je gemak. Het eten is gewoon goed.
    Dit is zeker een restaurantje om vaker terug te komen als we weer hier in de buurt zijn.
    Heerlijk na zitten borrelen en even gezellig zitten kletsen met de bediening.
    Top tent!
    Ga zeker zo door, dikke pluim voor jullie.

8. Hellen Aardse

Wij hebben heerlijk gegeten. Gerechten buiten de kaart.
    Bediening was vlot en vriendelijk.

9. Het was voortreffelijk. Het eten geweldig. De bediening prettig. Sfeer goed. Leuk ingericht. We hopen als we weer in Noordwijk zijn er zeker naar toe te gaan.

10. 2 Dagen achter elkaar de lamme goedzak bezocht.
    Super goed gegeten, beter gezegd genoten zeer goed restaurant.
    Hier wordt het eten nog met passie bereid welk meteen te proeven is.
    Ook de sfeer is echt een huiskamer gevoel, je voelt je hier meteen thuis.
    Mocht U de gelegenheid hebben doe dit restaurant bezoeken en ook U komt hier zeker weer terug.
    Super service, zeer goed eten en vriendelijke medewerkers.
    Bedankt Jeannette en Tjheu.

11. Tonnie Jacobs

Geweldige leuke tent met een goede en vriendelijke service.

12. Op een zaterdagavond met 4 personen heerlijk gegeten in een druk, maar gezellige ambiance. De bediening was alleraardigst en de gerechten kwamen niet te snel en niet te traag op tafel.

13. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en het restaurant is qua inrichting erg sfeervol.
    Aanrader! Best spare ribs in town kunnen zij echt waar maken! Best spare ribs in NL klinkt beter :-)

14. Lang wachten middelmatig eten

Mooi restaurant en mooie wc. Bediening is nwa. Vaak genoeg niet serieus genomen (lichtelijk uitgedrukt) en lang moeten wachten op het eten. Best een leuk restaurant mits je niet te veel verwacht.

15. Voor het huwelijksjubileum van mijn ouders was de keuze gevallen op "De Lamme Goedzak" in Noordwijk. We hadden geen betere keuze kunnen maken. DLG is een restaurant op basis van de Franse keuken met een sfeervolle maar enigszins speelse presentatie, die hier en daar doet denken aan een jaren 70 bistro. De lokatie was optimaal, met uitzicht op de ondergaande zon boven zee. Er was ruimschoots (betaalde) parkeergelegenheid voor de deur.

Ik had de tomatensoep en de XL burger, die beide prima smaakten en heel stijlvol werden opgediend, waarbij bij de XL burger nog een heel origineel aardigheidje in de presentatie zat, dat ik niet zal verklappen. De kaart biedt vele interessante opties, maar op verzoek kan de keuken ook combinaties samenstellen (zoals dit vlees, maar dan met die andere saus etc.)

de bediening was enigszins informeel en geheel passend bij de ambiance. Qua vriendelijkheid heb ik het in vele jaren niet beter meegemaakt. Een foutje werd soepel hersteld en je had werkelijk het gevoel dat men zich het vuur uit de sloffen liep om je het naar de zin te maken. Ondanks dat er een tamelijk vol restaurant moest worden bediend, werd nooit de indruk van haast gewekt en kreeg iedereen aan tafel voluit persoonlijke aandacht. De ober hielp zelfs mee met het fotograferen (nodig, want het betrof een jubileum).

Het hoogtepunt was hoe het toetje werd opgediend. Men had een speciaal houten bord gemaakt met versieringen die refereerden aan het huwelijksjubileum. Dit was de kroon op een onvergetelijke avond!

16. Jammer mijn vrouw had gambahs besteld en ze kreeg scampi’s en er bij werd salade rode bieten met gebakken aardappeltjes geserveerd terwijl ik biefstuk had alleen de combinatie was totaal niets en er was verder geen uitleg bij wij geven hun een 5je.

17. Gerda van Beelen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

18. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Jammer dat ze het zo druk hadden, maar echt een aanrader!

19. Marco Foddis

Lekkere gemoedelijke sfeer, leuk personeel en goed eten voor n goeie prijs. Niks mis mee!

20. Helaas van de kipsate gemaakt van kippendijen en dat was niet lekker, maar gelukkig was dit misverstand opgelost door een gratis dessert.

21. Twan Timmermans

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellig bij het raam genoten.

22. Buitenhuis

8 jaar geleden hier geweest. Speciaal terug. Nog net zo goed! Top.

23. Heel leuk en gezellig restaurant, het was druk, maar toch bleef men vriendelijk en was de wachttijd niet echt lang

24. Super gezellig restaurant. We hebben er nu 2x gegeten en het is echt heerlijk. Goede service en heel aardige bediening. Totaal ongedwongen sfeer waar niet het eten van je bord wordt gekeken.

Een tip: probeer eens de specialiteit van het huis, super lekker.

Dus zoek niet verder en ga hier gelijk heen.

25. Heerlijk verse zeetong gegeten!!!

26. Ben er al vaker geweest en deze keer vond ik het eten een stuk minder. Had zalm met bearnaise saus, nou het leek er nog niet op, erg slecht. De serveerster vertelde het is ook niet vers gemaakt, maar zelfs voor een pakje mag het de naam niet dragen. Ze zou dit aan de keuken doorgeven. Daar zal je dan ook niks meer van horen. Erg jammer.

27. Super restaurant, heerlijk eten, gezellig, sfeervol en fijne bediening! Ook op een maandagavond in januari (geen toeristenseizoen) zat de zaak behoorlijk vol. Veel mensen uit Noordwijk zelf, dat zegt genoeg!

28. Op uitnodiging waren wij 2e kerstdag daar. Eten was prima, een uitkomst dat je op zo'n dag niet afhankelijk bent van een Kerstmenu. We waren met 6 volwassenen en 2 kinderen. Alle volwassenen hadden wijn, na de eerste ronde vroeg "BOB" om een kan kraanwater, de overige kregen een tweede ronde.
    Wat was het antwoord "kraanwater mogen we alleen geven bij een fles wijn en niet bij losse glazen" Dat had de ober wel even kunnen zeggen want we dronken alle 6 dezelfde wijn. Dit was toch wel erg storend bij een gezellig etentje.

29. lyda.manen

Goed gegeten, goede kwaliteit. Niet heel groot restaurant, maar wel hartstikke gezellig. Bediening niks op aan te merken, ze zijn netjes en beleefd. Leuk zo'n jong team in de keuken. Leuke aanrader als je een keer op bezoek bent in Noordwijk.

30. Familie Hindriks

Afgelopen week hier zomaar binnen gelopen. Gelukkig hadden we een gezellig tafeltje aan het raam. Een aanrader dit restaurant. Leuk en gezellige bediening en heerlijk eten! Sfeervol restaurant, wel donker maar dat heeft wel iets. Wij komen niet vaak in Noordwijk, maar gaan hier zeker nog eens eten. Gewoon top 👍🏼

31. Het was gezellig druk. Het eten was prima. Leuke vlotte bediening. Komen zeker nog eens terug.

32. Ria grondman

Erg lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Aanrader!

34. N. graafeijland

Lekker gegeten in dit restaurant. Aardige bediening, goed eten en er hangt een gezellige ambiance. Op het bord stond als dessert een torentje van chocolade, dat was echt heerlijk! Ook de voorgerechten en de hoofdgerechten hebben heerlijk gesmaakt. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen.

35. Fam.van der Laan

Sfeervol restaurantje! Zeer gastvrije bediening en maken ook een gezellig praatje met je. Eten was top, niks op aan te merken. Ik kom hier snel nog een keer eten.

36. John v. Eck

Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Veel keus in gerechten en een leuk jong team in de bediening. Er hangt een gezellige en warme sfeer in dit restaurant. Wij komen zeker weer terug! Een aanrader!!

37. jw.walrave

Met zijn vieren gegeten bij de Lamme Goedzak. Bediening was vriendelijk en gastvrij. We hadden verschillende vleesgerechten en deze smaakten allemaal erg goed. Bij de aanvang werden rode kool, bloemkool en een salade geserveerd, daarbij frites, gebakken en gegratineerde aardappeltjes. Geen hele grote porties, maar voor een normale eetlust meer dan toereikend. Het bakje frites was niet genoeg, maar de bijbestelde frites stond na 3 minuten al op tafel. De geserveerde rode huiswijn was zacht en smaakte goed. Ook voor de nagerechten hebben we verschillende keuzes besteld en dat smaakte ook allemaal heel erg lekker en was leuk opgemaakt. Al met al een zeer geslaagde avond. Gaan we zeker nog een keer herhalen.

38. De ambiance was sfeervol, hier gaan we eten dachten wij! Helaas, hadden we dit maar nooit gedaan. Het was erg druk. Moesten lang wachten aan de bar, op zichzelf niet een punt, maar als de gastheer tegen de mensen naast ons een persoonlijk verhaal gaat staan doen op volume 10, horen wij dat ook. Wij zijn een gezellige avond uit en de verhalen van de gastheer boeien ons niet zo. Wij willen lekker eten, maar na deze teksten werd de smaak ons al behoorlijk uit de mond genomen. We kregen een tafel, het was inmiddels al wat later. We moesten snel door eten want het personeel wilde liever gezellig met elkaar zijn denken wij. Jammer van zo'n prachtige zaak. En jammer van onze leuke avond uit.

39. F. de Heij

Afgelopen weekend hier lekker gegeten! Veel keus in gerechten, voor een goede prijs. Bediening leuk en vriendelijk. Er hangt een warme en gezellige sfeer. Wij komen hier zeker weer eens terug.

40. Leuk restaurant .. mooi opgemaakte borden!
    4you voorgerecht een aanrader van alles wat! Komen hier graag weer eens..

41. Wij komen hier al vele jaren en we hebben weer heerlijk gegeten. Er stond op het bord een ''goedzak'' hamburger en die was erg lekker. Mijn zoon had de spare ribs en die waren volgens hem ook heerlijk. Ook kregen we veel groente en friet bij het gerecht (genoeg voor een grote eter). Na het hoofdgerecht een heerlijke grand dessert, wederom ook erg lekker. Volgende keer als we naar Noordwijk komen, gaan we hier zeker weer eten!

42. Al jaren komen we er en ook vorig jaar hebben we er heerlijk kunnen eten. Dit jaar was het erg slecht, weinig groenten en sla, Mixed grill vlees ...droog, bakje patat kwam na de maaltijd, niet eens een stukje stokbrood bij de slakken. Een grote teleurstelling na al die jaren goede ervaringen te hebben gehad.

43. Heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk. Gezellige sfeer. Ik kom hier zeker nog een keertje eten.

44. Wij hebben op 27 juli 2014 met vrienden -wederom- heerlijk gegeten bij De Lamme Goedzak. Lekkere mosselen en heerlijke vis. Prima sfeer en een bijzondere goede en vrolijke gastheer, Theo!
    Tot de volgende keer!

45. Wat is het ontzettend flauw dat er geen gewoon glaasje kraanwater bij mag! Ik begrijp dat wanneer je verder niets drinkt er geen water geschonken wordt, maar als je daar met 25 mensen wijn drinkt en dineert is het op zin minst klantgericht om een glaasje water te serveren.

Eten en bediening was verder prima.

46. We komen hier wel vaker. Afgelopen weekend hier weer heerlijk gegeten!! Het is een sfeervol restaurant met aardige bediening. Spare ribs zijn hier echt een aanrader. Al met al ga ik hier zeker nog een keertje eten.

47. brand

48. Heerlijk gegeten in De Lamme Goedzak. Ondanks de drukte geen gehaast, lekker relaxed kunnen eten en genieten van de heerlijke gerechten. Ouderwets griesmeelpudding heerlijk!

49. Gegeten in de lamme goedzak. Eten was prima, blonde meisje in de bediening ook, maar de kelner met bril zou wel wat manieren mogen bijleren. Zonde, gastvrijheid zou op de eerste plaats moeten komen.

50. Erg lekker gegeten met mijn vrouw en kleinkinderen. De gerechten waren lekker en er kwamen zelfs nog heerlijke gebakken aardappelen, groente en salade bij! Dit komt tegenwoordig niet meer zo vaak voor aangezien je hier overal een meerprijs voor moet betalen.
    De bediening was erg vriendelijk en waren in voor een gezellig praatje.
    Al met al hebben wij een topavond gehad bij Restaurant de Lamme Goedzak en zullen hier zeker snel weer gaan eten!

51. Wij zijn hier vanavond binnen komen lopen in de hoop dat er plek was, en we hadden geluk!! Het voorgerecht was heerlijk, en voor het hoofdgerecht geld het zelfde!! Ze hebben een heerlijke rose op tafel staan. En zelfs in de thee een ruime keus... Al met al! Ik kom graag terug!

52. De groentesoep was smaakloos, waterig en zoutloos. Hier hebben we iets van gezegd tegen de bediening, het antwoord was: zo smaakt hij altijd. Biefstuk en varkenshaas waren niks bijzonders en de bijgerechten ook weer flauw en lauw. Geen aanrader.

53. Afgelopen jaren hebben we meerdere malen in dit restaurant gegeten als we een weekend aan zee verbleven. Het eten was er altijd prima en de sfeer uitstekend. Deze keer was dit totaal anders. In eerste instantie was een van de voorgerechten niet meer te bestellen (kan gebeuren, geen probleem). Vervolgens hebben we ruim een half uur gewacht en kregen we gelijk het hoofdgerecht gereserveerd (in eerste instantie ook nog het verkeerde gerecht). Met onze opmerking dat het voorgerecht was vergeten werd niets gedaan, niet eens een kort excuus. Het personeel was chaotisch en drukker met het vrienden/kennissen van de eigenaar. Op de achtergrond werd met de keuken kort ruzie gemaakt wie dit nu schuld was. Op zich kan iedereen fouten maken, maar hoe het personeel hiermee omging is ver onder de maat en heb ik nog niet meegemaakt. Slechte service en voor ons een reden om niet meer terug te gaan.

54. Edo Cuiper

Als je als kok geen zin hebt om je ook maar iets in te spannen moet je hier gaan werken. Nog nooit zo slecht gegeten. Mix grill, heeft nooit een grill van dichtbij gezien. Kwam uit dezelfde stoomoven als de spareribs. Mix grill, 6 eenzame stukjes vlees met een bakje knoflooksaus. Geen zout, peper of enig andere specerij om er iets van smaak aan te geven. Spareribs, vet met een marinade die er iets van zou moeten maken. Binnen een uur weer buiten, gelukkig zit er een mac om de hoek. Die doen nog iets van moeite om smaak te brengen aan weinig. Voor een fractie van de prijs.

55. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon heerlijk eten. Goede service en een lekker basis wijntje! Prijs / kwaliteit is prima in balans

56. Heerlijk gegeten! Ik had de biefstuk puntjes in terriyaki saus, dit was zeer lekker. De saus was goed op smaak. Mijn vriend had de spareribs en deze vond hij ook erg lekker. Ook de warme appelgebak was echt om te smullen. Vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader!

57. Afgelopen zondag heerlijk gegeten met het gezin. Er was een gezellige sfeer en de bediening was enthousiast. Kortom een top avond gehad. Zeker een aanrader.

58. Super gegeten hier. Kwaliteit van het eten is top, niet lang wachten op je gerechten ondanks dat het vol zat. Leuke bediening, gezellige sfeer! Super dus!

59. We waren een weekendje weg in Noordwijk voor Pinksteren, en kwamen dit restaurant tegen op onze eerste avond.
    Het eten daar was zo goed bevallen (de spareribs) dat we gelijk besloten om de avond daarna weer terug te komen.

Reserveren is wel gewenst, want het is erg druk in het restaurant. Maar je word snel geholpen, en als je even moet wachten op een tafeltje kun je gezellig aan de bar zitten.
    Eten smaakte goed, en de sfeer is ook prima. Vriendelijk personeel.

60. Mevr Mijsbergh

Gisteren bij de Lamme Goedzak gegeten vanwege 23 jaar getrouwd. Het was bar slecht. Bij aankomst hangt daar een kapstok vol met jassen, hopelijk valt mijn nieuwe jas niet op de grond, gebruik s.v.p. knaapjes.
    We hadden gereserveerd bij het raam, maar dit was bezet en geen rekening mee gehouden. Binnen 10 minuten stond het "eten" op tafel!
    Mijn varkenshaas was rauw. de peultjes slap en vies. Dan was er iets van salade selderie of zoiets ,vreslijk zuur.
    Ik liet de varkenshaas opbakken. Dit duurde zolang dat het overige koud werd.
    Het vlees was platgeslagen en zag er niet uit als varkenshaas,het smaakte naar zeen.
    Het toetje, griesmeelpudding kwam zo uit de koelkast ijskoud en niet te eten.
    Tot overmaat van ramp lagen er ook nog 2 honden aan het tafeltje naast ons.
    Vreselijk om honden mee te nemen, ik laat de mijne uit respect voor een ander thuis.
    Een restaurant zou honden moeten verbieden. Mijn man en ik komen hier echt nooit meer.

1,1
  61. Een super restaurant! Ik kom hier wel vaker, het eten is altijd heerlijk wat je ook besteld. De bediening is altijd gezellig, redelijk veel personeel in verhouding met aantal tafeltjes. Jammer dat reserveren bijna altijd nodig is omdat het snel vol zit.

62. ingrid krispijn

Gisteren heerlijk gegeten met mijn zus. Aardige bediening. Borden goed opgemaakt. Heerlijke sliptong, die speciaal voor mij werd gefileerd. Mijn zus had een heerlijk runderstoofpotje. Het nagerecht was super, cappuccino parfait met fruit.
    Gezellige ambiance en aardige bediening.

63. Zaterdag 5 januari 2013 hier gegeten met mijn vriend, zus en partner aangezien wij naar de voorstelling Soldaat van Oranje zouden gaan. Niet wetende waar wij terecht zouden komen, alleen afgegaan op positieve reacties en jullie zijn in deze tijd van het jaar geopend! Aangekomen in Noordwijk zag het er van buitenaf al heel gezellig uit en ondanks dat wij super vroeg waren, heel sfeervol. Wij hebben uiteindelijk zelfs nog allemaal een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gehad en alles was even heerlijk. Het bleek ook een drukke avond, want vele gasten werden bij binnenkomst teleurgesteld doordat ze geen reservering hadden. Wat mij betreft een top restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding en prima service. Mochten wij ooit weer in de omgeving Noordwijk zijn, dan gaan wij hier zeker weer eten.

64. Dinsdagavond gewoon zomaar binnengelopen en voortreffelijk gegeten.

65. Super lekker gegeten!
    Gezellige sfeer. Top!

66. Zaak helemaal vol (altijd een goed teken). Rumoerig, maar gezellig, goed gegeten.

67. Prima gegeten, goede aandacht gekregen, uitstekende verzorging de eerste keer; en de tweede keer, wederom alleen lof. Dus er komt zeker een derder keer.....

68. Met mijn ouders op 2e Kerstdag hier gegeten.
    Fijne en rustige sfeer, vriendelijk personeel, gezellige inrichting.
    Ik had biefstuk, erg lekker. Alleen kregen we weinig aardappeltjes en groente. Wilde je wat extra's bestellen, dan kostte je dat ruim 2 euro.
    Een fles water kostte 6,50 euro en dat vonden we erg veel.
    Mijn vader had kipfilet waar veel saus overheen zat. Dat was net iets teveel maar de smaak was goed. Toetjes waren ook lekker.

69. Edwin en Paulien

Onverwachts bij de Lamme Goedzak naar binnen gestapt en een fantastische avond gehad. Gezellig sfeer met goede kerstversiering, heerlijk gegeten; voorgerechten zijn aanraders en bij het dessert eet je je vingers op. Hoofdgerecht was prima in orde. In de bediening jonge mensen die goed op je letten, adviseren en beleefd zijn. Gaan snel nog een keer genieten van een succesvolle avond.

70. Gezellig en heerlijk gegeten en gezeten. Zo druk maar helemaal niets van te merken. Bediening is zeer attent en alert. Compliment naar Sjaak. Grappige ober!!!!!! Lamme goedzak, wij eten graag bij jullie.

71. Wat een tegenvaller! Sate was lauw en vlees absoluut niet lekker en smaakvol (volgens mij diepvries). Eenvoudige kaart! De bediening was beneden peil, ongeinteresseerd. Obermhooghartig en deed weining met onze opmerkingen.

72. Heb hier vorige week met collega's gegeten, ik vond de bediening erg gezellig en vriendelijk. Ook was het eten erg lekker en wij hoefde er niet lang op te wachten! De ambiance was erg leuk en ik kom zeker gauw weer terug!

73. Dit restaurant raad ik u echter af.
    Mijn biefstuk was nog zowat rauw terwijl ik medium wou. De porties zijn wel gul, maar niet te eten. De bediening is ongeïntresseerd en daar bleef het bij.
    Sommige mensen vinden het daar lekker maar ik niet.
    ik kom er niet meer.

74. Goede bediening, prettige sfeer, enige restaurant die vol zat op vrijdagavond aan de boulevard in Noordwijk, leuke kaart, voldoende eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Als we weer in Noordwijk zijn, gaan we hier weer naar toe.

75. Heerlijk eten en een vriendelijke bediening!

Voor de kinderen waren ze ook zeer vriendelijk!

Kortom een zeer leuk restaurant met een goede bediening.

76. tony 28 punten

Onlangs met zn vieren hier gegeten na wat goede verhalen, helaas is het me wat tegengevallen. We hadden allevier een medium rib eye besteld. Het vreemde was dat de ribeye aan de ene helft te doorbakken was en de andere helft te rauw. Verder kregen we een minikommetje met bloemkool, een minikommetje aardappel en zelfde geld voor patat. Erg karige porties en de bediening was niet erg geinteresseerd.

77. Het eten was heerlijk. We kregen meteen warm stokbrood met kruidenboter! Bediening was prima.

78. Jan van den Berg

Toptent!

De keren dat ik uit eten ga, ga ik negen van de tien keer hierheen.

Goede sfeer, gezellige bediening, maar ook niet geheel onbelangrijk: Heerlijk Eten!

Jan vd B.

79. Henk 13 punten

We hebben afgelopen week bij de Lamme Goedzak gegeten. Het eten was goed van smaak, dit restaurant is absoluut een aanrader.

De stok met kruidenboter was lekker, de kruidenboter was goed van smaak en het brood was warm en dat is gewoon super.

Ik had een biefstuk besteld met champignon saus, die was gewoon goed. Mijn vriendin had araz zambezic, die vond ze top en de groenten die erbij zaten die waren gewoon lekker.

De borden waren ook goed warm, net als de groenten.

En de bediening was uitermate vriendelijk.

80. Op de bonnefooi liepen we binnen bij de Lamme Goedzak. Helaas was er geen tafel beschikbaar maar werd ons wel aangeboden om aan de bar te gaan eten. Een heerlijk plekje, en we hebben prima gegeten. Toen ik aangaf dat de aardappeltjes wel een beetje lauw waren werd dit meteen goed opgepakt en kreeg ik nieuwe. Hoewel het niet mijn bedoeling was om nieuw eten te krijgen werd dit zonder problemen wel meteen gedaan. Top!

Leuke mensen ontmoet en gezellig met de eigenaren gesproken.

Tot snel....

81. Noortukker

Super eten altijd hier, altijd kwaliteit. Goede bediening. Altijd een vriendelijk woord.

Aanrader.

Gr.

82. Na middagje uitwaaien, bij de Lamme Goedzak gegeten. Buitenkant zag er veelbelovend uit. Echter eten was lauw en de ober was ronduit onbeleefd. Teleurstellend...

83. Paul 25 punten

Jammer, jammer wat een teleurstelling. We komen hier al vaker en heb over het algemeen een goede indruk. Deze avond sloeg het restaurant de plank volledig mis. Het was te druk en dat resulteerde ondanks dat we reserveerden in het slechtste tafeltje bij de deur. Dat betekende dat er vanaf het begin dat we er zaten, zeker een uur lang groepen mensen bij onze tafel werden opgevangen en vriendelijk werden verzocht om een andere keer terug te komen. Handiger was het misschien geweest om deze gasten in het portaaltje al op te vangen, dat had een hoop tocht gescheeld. Maar veel belangrijker een rustige prettige sfeer was totaal zoek. Door de drukte duurde het ook allemaal veel te lang; de uiensoep was niet echt meer ovenheet en het hoofdgerecht liet meer dan een uur op zich wachten. De bestelde wijn bij de rib eye kwam helemaal niet, maar was wel in rekening gebracht. Toen ik bij het afrekenen een opmerking maakte tegenover de eigenaresse, zei ze letterlijk: "Het is helemaal een zooitje" en zei sorry. Vervolgens werd me op cynische toon nog een hele fijne avond toegewenst. Blijkbaar kunnen ondernemers zich in deze tijd zo'n houding permiteren, maar ik kom hier nooit meer.

84. Wat een leuk restaurant! We gingen even uitwaaien in Noordwijk, maar het werd spontaan afgesloten met een etentje in dit restaurant.

Zéér gastvrij! We waren met 2 kleine kinderen (2 en 3) en het personeel was zo leuk voor ze! De gastvrouw (Bianca?) was ook supergastvrij! Het eten was heerlijk! De kindjes smulden heerlijk van het kindermenu, visfilet. Ze vroegen zelfs of wij dat thuis ook niet konden maken... hahaha...

Goeie stoelen, lekkere frites, goede bediening, gezellige ambiance...

Wij komen zéker terug en raden het iedereen aan!

Enig minpuntje: Ik heb zelf de koffie niet geproefd, maar de koffiedrinkers onder ons vonden de koffie niet helemaal top.

85. Wat een leuke tent, wij komen er regelmatig. Hebben er afgelopen weekend weer heerlijk gegeten en de bediening was weer top. Niets is te veel als je het aan ze vraagt, je wordt echt verwend.

86. Jeetje wat is die tent leuk geworden, echt top om hier te gaan eten! Bediening legt je echt in de watten! Eten heerlijk! Echt een aanrader, heel leuk met kinderen.

87. Super gegeten....gastvrij en fijne bediening!

88. Wij komen al een jaar of tien één of twee keer per jaar bij de Lamme Goedzak om lekker te eten enz. Gisteravond hadden we de Goedzak aanbevolen bij vrienden en zijn met z'n vieren uit eten geweest. Onze tevredenheid is na gisteren toch wat minder.

Zand in de salade, één hoofdgerecht vergeten door te geven aan de keuken( één van ons moest dus wachten en dat van de anderen werd koud), geen vismes bij de vis. Amaretto ijs bleek bevroren bavarois te zijn. De bediening was vriendelijk, maar daar bleef het bij. Alhoewel het is doorgesproken met de bediening, behalve excuses, totaal geen aktie.

89. Al diverse keren hier heerlijk gegeten.

Kan de Lamme Goedzak aan iedereen aanraden.

90. ab schipper

"Putten" heeft een heerlijke ontspannen avond bij jullie gehad en heerlijk gegeten. Araz-Zambezic (zonder kip!) is een aanrader.
    Theo en Bianca en bediening bedankt voor de gastvrijheid.
    Een aanrader op alle fronten. Hartelijke groeten van Ab, Rita, Ronald, Jorien en Geertje.

91. Een lekker avondje eten met het gezin. In dit restaurant konden wij allemaal iets lekkers vinden en hebben het reuze naar onze zin gehad. De kwaliteit is heerlijk en de prijs prima.

92. Eenvoudig maar prima restaurant!

93. marleen en bas

hebben hier erg gezellig en lekker gegeten absoluut niet eens met schrijven van adriaan. zaak is erg leuk ingericht, personeel erg vriendelijk eten was top vooral de lamsbout en de araz zambesic. Maar zo zie je maar smaken verschillen

94. Simpele kaart: veredeld eetcafé. Alleen niet goed uitgewerkt: sté bestaat voor de helft uit kroepoek en de rest is atjar. Vlees matig. Lamsbout zo vet als bagger. Bediening doet daar niets mee. Wijn liever niet bestellen. Speciale aanbieding is zuidafrikaans: dat willen ze daar niet eens drinken. Flesje water kost € 6,50. Voor de rest: drie personen hoofdgerecht (nagerechten zijn niks), flesje wijn en een cola"pakweg € 70,-

2,1
  95. weekendje in noordwijk. Echt een top restaurant. Goeie kwaliteit we hebben genoten, vertellen het overal rond.

96. Donkelaar

Heerlijk gegeten. Personeel was super, net als het eten. Zeker de moeite waard om te bezoeken als je in omgeving Noordwijk bent!

97. Heel lekker gegeten top bediening