Laatste updates in Noordwijk

1. Gonni's profielfoto
    Gonni heeft een recensie geschreven voor De Gouden Muur
    Chinees-Indisch Noordwijk

Geweldig chinees tapas, is onze favoriet.
    Heel lekker eten.
    Hele gastvrije eigenaren.

2. Gonni's profielfoto
    Gonni heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw
    Internationaal Noordwijk

Voorgerechten prijzig maar wel goed/lekker
    Gevraagd of de patat wat doorgebakken kon, jammer dat lukte blijkbaar niet.
    Ladysteak was aan de droge kant, zonde van de steak.

Extra vervelend, 2 uur later moest ik naar de wc rennen😫

3. ham's profielfoto
    ham heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en het restaurant is qua inrichting erg sfeervol.
    Aanrader! Best spare ribs in town kunnen zij echt waar maken! Best spare ribs in NL klinkt beter :-)

4. Lang wachten middelmatig eten's profielfoto
    Lang wachten middelmatig eten heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Lang wachten middelmatig eten

Mooi restaurant en mooie wc. Bediening is nwa. Vaak genoeg niet serieus genomen (lichtelijk uitgedrukt) en lang moeten wachten op het eten. Best een leuk restaurant mits je niet te veel verwacht.

5. Ger Dik's profielfoto
    Ger Dik heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Voor het huwelijksjubileum van mijn ouders was de keuze gevallen op "De Lamme Goedzak" in Noordwijk. We hadden geen betere keuze kunnen maken. DLG is een restaurant op basis van de Franse keuken met een sfeervolle maar enigszins speelse presentatie, die hier en daar doet denken aan een jaren 70 bistro. De lokatie was optimaal, met uitzicht op de ondergaande zon boven zee. Er was ruimschoots (betaalde) parkeergelegenheid voor de deur.

Ik had de tomatensoep en de XL burger, die beide prima smaakten en heel stijlvol werden opgediend, waarbij bij de XL burger nog een heel origineel aardigheidje in de presentatie zat, dat ik niet zal verklappen. De kaart biedt vele interessante opties, maar op verzoek kan de keuken ook combinaties samenstellen (zoals dit vlees, maar dan met die andere saus etc.)

de bediening was enigszins informeel en geheel passend bij de ambiance. Qua vriendelijkheid heb ik het in vele jaren niet beter meegemaakt. Een foutje werd soepel hersteld en je had werkelijk het gevoel dat men zich het vuur uit de sloffen liep om je het naar de zin te maken. Ondanks dat er een tamelijk vol restaurant moest worden bediend, werd nooit de indruk van haast gewekt en kreeg iedereen aan tafel voluit persoonlijke aandacht. De ober hielp zelfs mee met het fotograferen (nodig, want het betrof een jubileum).

Het hoogtepunt was hoe het toetje werd opgediend. Men had een speciaal houten bord gemaakt met versieringen die refereerden aan het huwelijksjubileum. Dit was de kroon op een onvergetelijke avond!

6. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Jammer mijn vrouw had gambahs besteld en ze kreeg scampi’s en er bij werd salade rode bieten met gebakken aardappeltjes geserveerd terwijl ik biefstuk had alleen de combinatie was totaal niets en er was verder geen uitleg bij wij geven hun een 5je.

7. rob's profielfoto
    rob heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Heerlijk gegeten, goede sfeer, en een fijne bediening.

8. Fred en Stijntje Kelpin's profielfoto
    Fred en Stijntje Kelpin heeft een recensie geschreven voor Take2

Fred en Stijntje Kelpin

Wij aten met veertien mensen en waren allemaal heel vrolijk en tevreden! Voor de jarige kwam er een flamboyante ijscoupe. Het personeel was zeer attent en het eten was heerlijk👏

9. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor De Zeespiegel

Totaal niet vriendelijk, en hele slechte gastvrijheid!

10. M.Bouwmeester's profielfoto
    M.Bouwmeester heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

M.Bouwmeester

Heel lekker gegeten met een goede service van het personeel.

11. Ravensbergen's profielfoto
    Ravensbergen heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Ravensbergen

Was gezellig, wel een paar biefstukken niet warm, dat was jammer!

12. Gerda van Beelen's profielfoto
    Gerda van Beelen heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Gerda van Beelen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

13. Y.C. Dries's profielfoto
    Y.C. Dries heeft gereageerd op een recensie van Breakers Beach House

Geachte mevrouw Simone,

Enige tijd geleden heeft u een review geplaatst waarvan wij de inhoud en vooral uw ervaring betreuren.
    Ons karakter zit anders in elkaar dan u omschrijft en hebben daarom ook via uw review online contact met u gezocht.
    Tot zover bent u niet uit de anonimiteit gestapt en heeft u ons niet in de gelegenheid gesteld het met u op te lossen.
    Laat voorop staan dat het omschreven gedrag en het gevoel wat het bij u gegeven heeft niet onze werkwijze is en wij net als u graag willen achterhalen wie de indruk gegeven heeft. Laten wij het met elkaar dan in ieder geval wel sjiek oplossen.

Dank voor uw reactie.

met vriendelijke groet,
    Jessica van Rijn
    Restaurant Manager Breakers Beach House

14. Anouk Metman's profielfoto
    Anouk Metman heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw
    Internationaal Noordwijk

Ik ben heel wat gewend maar ik ben zelden zo slecht behandeld en geholpen door de bediening als in de Zeemeeuw!
    Geen enkel personeelslid kon ons iets vertellen over de wijnen op de kaart (behalve voorlezen wat er al op de kaart stond ) de fles wijn en de fles water werden, zonder ijs, in warme koelers geserveerd. Op mijn vraag hoe de mosselen werden bereid kreeg ik verontwaardigd antwoord;” gewoon. Zoals mosselen worden klaar gemaakt!”

Het was een erg warme dag, en dan kan het zijn dat, wanneer je druk bent, je iets sneller geïrriteerd bent, maar de bediening stond vooral weinig te doen en veel te kletsen. Niets werd van de tafel afgeruimd (lege glazen, lege fles, menukaarten) en het leek of iedere vraag van ons te veel was.
    Op het moment dat Ali B binnen komt, wordt er wel opeens gehaast en opgeruimd en blijkt dat de bediening ook wel beleefd kan zijn. Heel jammer.
    En toen de rekening kwam bleek er een fles wijn te veel op te staan. Dat werd ernstig in twijfel getrokken door de desbetreffende dame. Met commentaar heeft ze de wijn weer van de rekening afgehaald.
    Een echte domper op een dagje Noordwijk aan Zee.