Laatste updates in Noordwijk

1. Ravensbergen's profielfoto
    Ravensbergen heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw

Ravensbergen

Was gezellig, wel een paar biefstukken niet warm, dat was jammer!

2. Gerda van Beelen's profielfoto
    Gerda van Beelen heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Gerda van Beelen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.

3. Y.C. Dries's profielfoto
    Y.C. Dries heeft gereageerd op een recensie van Breakers Beach House

Geachte mevrouw Simone,

Enige tijd geleden heeft u een review geplaatst waarvan wij de inhoud en vooral uw ervaring betreuren.
    Ons karakter zit anders in elkaar dan u omschrijft en hebben daarom ook via uw review online contact met u gezocht.
    Tot zover bent u niet uit de anonimiteit gestapt en heeft u ons niet in de gelegenheid gesteld het met u op te lossen.
    Laat voorop staan dat het omschreven gedrag en het gevoel wat het bij u gegeven heeft niet onze werkwijze is en wij net als u graag willen achterhalen wie de indruk gegeven heeft. Laten wij het met elkaar dan in ieder geval wel sjiek oplossen.

Dank voor uw reactie.

met vriendelijke groet,
    Jessica van Rijn
    Restaurant Manager Breakers Beach House

4. Anouk Metman's profielfoto
    Anouk Metman heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw
    Internationaal Noordwijk

Ik ben heel wat gewend maar ik ben zelden zo slecht behandeld en geholpen door de bediening als in de Zeemeeuw!
    Geen enkel personeelslid kon ons iets vertellen over de wijnen op de kaart (behalve voorlezen wat er al op de kaart stond ) de fles wijn en de fles water werden, zonder ijs, in warme koelers geserveerd. Op mijn vraag hoe de mosselen werden bereid kreeg ik verontwaardigd antwoord;” gewoon. Zoals mosselen worden klaar gemaakt!”

Het was een erg warme dag, en dan kan het zijn dat, wanneer je druk bent, je iets sneller geïrriteerd bent, maar de bediening stond vooral weinig te doen en veel te kletsen. Niets werd van de tafel afgeruimd (lege glazen, lege fles, menukaarten) en het leek of iedere vraag van ons te veel was.
    Op het moment dat Ali B binnen komt, wordt er wel opeens gehaast en opgeruimd en blijkt dat de bediening ook wel beleefd kan zijn. Heel jammer.
    En toen de rekening kwam bleek er een fles wijn te veel op te staan. Dat werd ernstig in twijfel getrokken door de desbetreffende dame. Met commentaar heeft ze de wijn weer van de rekening afgehaald.
    Een echte domper op een dagje Noordwijk aan Zee.

5. Gj's profielfoto
    Gj heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw
    Internationaal Noordwijk

Kom hier nooit meer! Slechte bediening 25min op een glas bier gewacht, en het hoofdgerecht duurde meer dan 1/5 uur. Ongeregeld zooitje.

6. Nico van Beelen's profielfoto
    Nico van Beelen heeft een recensie geschreven voor Ko Sing
    Chinees-Indisch Noordwijk

Nico van Beelen

Heel lekker gegeten, goede bediening. Kom zeker nog een keertje terug.

7. Y.C. Dries's profielfoto
    Y.C. Dries heeft gereageerd op een recensie van Breakers Beach House
    Y.C. Dries
    Van restaurant

Goedemiddag Simone,

Dank om uw feedback te delen en erg jammer om deze teleurstellende ervaring te lezen. Is het mogelijk telefonisch contact met u op te nemen?
    U kunt uw nummer sturen naar j.vanrijn@huisterduin.com

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

met vriendelijke groet,
    Jessica van Rijn
    Restaurant Manager Breakers Beach House

8. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Breakers Beach House

Drankje gedaan op het terras. Ambiance is leuk. Maar bediening is vreselijk. Ongeïnteresseerd en 1 serveerster liep ongegeneerd kauwgum te kauwen.
    Als je geen polo aan hebt en een bekakt accent word je blijkbaar niet serieus genomen. Wij werden niet eens begroet.
    Als je wilt afrekenen duurt dit een eeuwigheid. Zo van laat het peupel publiek maar wachten. Er zijn zoveel leukere strandtentjes in Noordwijk aan Zee. Voor ons nooit meer.

9. Het Hof van Holland heeft een nieuwe foto
  17. Vivian Astafanous's profielfoto
    Vivian Astafanous heeft een recensie geschreven voor Pinocchio
    Italiaans Noordwijk

Vivian Astafanous

Heerlijke eten in een moderne en sfeervol restaurant.
    Vorige week, we zijn naar Pinocchio geweest. Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen! We hebben Panzerotti Al Funghi Porcini (gevulde pasta), PizzaTonno, Spaghetti alla carbonara en Pizza Margherita daar gegeten. Zeer goed van kwaliteit en ook ruim voldoende om de honger te stillen. Met als topper het nagerecht met huisgemaakte tiramisu. We komen zeker weer terug.
    Echte aanrader. Probeer Pinocchio uit!! Supergoede bediening en zeer vriendelijke mensen!