Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk gr verdeeld zijn.

Henk jagersma

Je komt er niet tonnetje rond vol weg. Je krijgt niet super veel eten voor de prijs die je betaald vergelijken met andere eetcafés.

A.Drent

Je ziet het niet aan de buitenkant maar wat een leuk restaurant met heerlijk eten! Een aanrader! Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben. Alles was naar wens!

Cees en Loes

Afgelopen vrijdagavond hebben wij met 4 personen heel gezellig en lekker gegeten in Vredewold. Echt een aanrader voor de regio. Huiselijk en sfeervol.

Alles was uitstekend! Goed eten, leuke gastheer en gezellige sfeer. Geen overvolle borden wat je niet op kunt. Echt een aanrader voor een keertje iets anders dan gewone pot, zonder overdreven gekkigheden.

Rennie Pot

Met 4 personen heerlijk gegeten in eetcafe Vredewold in Noordwijk. Inmiddels de 4e keer! Een heel bijzondere sfeer, huiselijk en intiem... De gerechten zijn heerlijk van smaak en prachtig uitgeserveerd, alle lof voor de kok.
    We komen zeker een vijfde keer en vaker.

Gert Groefsema

Gezellig ingerichte restaurant.
    Bediening goed.
    Zeker een aanrader

jaap Zigterman

We hebben heerlijk gegeten, en zeker voor herhaling vatbaar.

Koert Sportel

Met zijn achten voortreffelijk gegeten. Ambiance, bediening en de kwaliteit van het eten waren uitstekend. Een echte aanrader!

Gisterenavond hebben wij met 8 personen heerlijk gegeten in eetcafe Vredewold in Noordwijk. De sfeer is zo bijzonder, heel huiselijk en intiem... Chapeau aan de kok, alle gerechten zijn heerlijk van smaak en prachtig uitgeserveerd. Wij komen zeker terug!!

Fokje Alkema

Erg lekker en vlotte bediening. Prima prijs - kwaliteit verhouding.

Wij hebben gisterenavond echt heel lekker gegeten bij eetcafe Vredewold. De sfeer is echt " knus" , en je hebt genoeg privacy om gezellig te praten met elkaar zonder dat de buren kunnen meegenieten... De prijs / kwaliteit. verhouding is prima en de gastheer is vriendelijk. Dit is zeker een aanrader om naar toe te gaan! Wij komen zeer zeker weer terug...

Kloppenburg

We hebben een prima avond gehad. Goed gegeten en een prima bediening.

Pieter Hiemstra