Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordwijk aan Zee verdeeld zijn.

Linda hulscher

Als je de kassabon zelf handmatig optelt, klopt het eind bedrag niet. Toen heb ik daarover op FB een recensie neergezet. Ben ik geblokkeerd i.p.v. netjes antwoord te geven. Ik had ze toendertijd ook al over gebeld, kon de 2 euro op komen halen... Gaat me niet om het geld, maar de manier waarop.

Zeer slecht, vraag om apfelstrudel met vanille saus krijg je chocolade saus.
    Wat een enorme aanfluiting.
    Kom hier nooit meer.
    Als u in Noordwijk komt, ga hier niet naar toe...

Ina van Duijn

Zo slecht en zo weinig, dit heb ik nog niet meegemaakt.
    Voorgerecht: 5 gebakken mosseltjes à 7 euro, mixed grill 6 hele kleine stukjes vlees [waars. over van het steengrillen] met een blaadje sla, wel genoeg friet.
    NIET gaan eten.

Doetinchem

De bediening is niet zeer vriendelijk. Wij hadden gekozen voor een driegangenmenu. We hadden het voorgerecht nog niet op en toen kwam het hoofdgerecht al. De schnitzel was niet echt lekker en de groenten waren ijskoud. Ook de friet was zeer slap. Al met al geen aanrader.

1,7

Barbara Hoogeveen

Heel leuke strandtent, super veel kleur, sfeervol en heerlijke salades met
    lekkere Belgische friet!

Had eten besteld, was prima op tijd, alleen iets teveel zout op de Vlaamse frites.

r sinnema

Het eten smaakte allemaal goed. Hertenbiefstuk en stukje entrecote van de grill (houtskool) waren mals. Cocquilles, pasta met gamba's, het is allemaal even lekker en hoewel het druk was werd er vlot bediend. Een aanrader dus.

Bertus en Mirjam

Kwaliteit redelijk goed...

Dinsdagavond samen schnitzel gegeten, deze worden geserveerd met grote lekkere frieten. Klein bakje mayonaise waarvoor extra betaald moet worden, redelijk goed maar geeft het gevoel van een luxe cafetaria.

De prijs/kwaliteit is goed, dat is onze mening.

Gisteren heerlijk gegeten bij het Schnitzelparadijs. Gezien de lage prijzen hadden we er niet veel van verwacht, maar het is net alsof je in Oostenrijk een schnitzel hebt besteld. Aardige bediening, lekker eten, kost geen ruk en een lollig Duits decor.
    Zeker een aanrader.

Met enige regelmaat laat ik wat komen. De patat is van het brede Vlaamse type, goed gebakken en smakelijk, helaas overdonderd met een snufje te veel zout. In plaats van patat oorlog werd er patat speciaal geleverd.
    De saté van de haas is natuurlijk niet van de haas, maar malser en minder droog dan doorgaans bij een snackbar. Saus erg lekker, bepaald niet waterig. Frikandel was op tijd uit het vet gehaald en niets op aan te merken.
    De bezorging was snel (21 minuten) en het eten goed warm, maar de te overbruggen afstand is dan ook slechts 500 meter. De service kan ik natuurlijk geen voldoende geven als er niet wordt geleverd wat er besteld is.
    Maar ze krijgen vast nog wel een herkansing. Ik zal dan ook vragen om minder zout op de patat.

kees

kees

maarten

Bij toeval langs deze bijzondere eetgelegenheid gelopen. Mede op basis van positieve recensies gereserveerd voor dag erna. En inderdaad: een bijzonder positieve ervaring. (H)eerlijk eten, kwalitatief hoog niveau, erg vers en mooi opgemaakt. Wij hadden de sunday special. Een 5 gangen menu, een echte aanrader! Sfeervol ingericht en zeer goede vriendelijke service/bediening. Wij komen hier zeker nog terug!

Jennie, Paul, Ida en Jaap

Vanuit Steenwijk complimenten voor een heerlijke culinaire 1e kerstdag diner. We zijn verwend en hebben genoten. Geweldig mooi en sfeervol restaurant met enthousiast personeel.

Ouwehand, Marianne

Wij hadden op internet gelezen dat dit wel een goed restaurant was. Bij binnenkomst waren er geen andere klanten aanwezig. Het personeel stond met elkaar te praten en er werd weinig aandacht aan ons geschonken. We bestelden een steak. Deze bleek vol met zenen en vet te zitten en was niet te eten. Na het gemeld te hebben bij de bediening omdat we het beide hebben laten staan, mochten we wel een toetje op hun kosten bestellen. Daar pasten we voor en zijn zo snel mogelijk weg gegaan.

Wat een heerlijke avond! Afgelopen zondag koos mijn vader er voor om zijn verjaardag bij Restaurant Iets Anders te vieren. Met een groepje kozen wij voor de Sunday Special, zeker gezien deze speciale dag! We werden zeer gastvrij ontvangen en naar onze tafel begeleid. Al onze voorkeuren werden gevraagd en hier werd zeer goed rekening mee gehouden. De chef-kok liet ons zijn creativiteit en expertise zien en proeven op het gebied van lekker eten, geserveerd door uitermate vriendelijk gastvrij personeel. Zeker prettig gezien deze gelegenheid! Vlees en vis werden afgewisseld, met de groenten van dit seizoen. Wat mij opviel is het feit dat alle ingredienten biologisch zijn. Wat mij het meest bij bleef was het stukje eendenborst op een bedje van asperges, heerlijk! De sfeer is enorm prettig, zeer chique, maar niet zo stijfjes dat er geen verjaardag gevierd kan worden. Kortom, zeker een aanrader en voor veel herhalingen vatbaar!!!!

Frequente bezoekers

Jammer! Al jaren komen wij meerdere keren per jaar bij Iets Anders. Juist omdat het er altijd van aankomst tot vertrek gezellig is. Dit keer totaal niet. Uitgerekend als wij met goede vrienden komen eten is juist de bediening van begin tot einde beroerd. Eten was prima, maar de rest....Normaal kom je binnen, leuke ontvangst, jas aanpakken, drankje aan de bar en dan gezellig aan tafel. Zaterdag 16/2 was de geest totaal uit de fles. Er lag een grauwe deken over de bediening. Totaal inspiratieloos werden we direct na binnenkomst aan tafel 'gepleurd' en bij vertrek konden we zelf onze jassen pakken en aantrekken. Gauw wegwezen en niet meer terugkomen dan maar!

Gerco Kuijt

In tegenstelling tot het commentaar van de heer Van Leeuwen hebben wij met 4 personen heerlijk gegeten bij Blush. Met z n tweeen genoten van de actie 2 for 1 waar wij genoeg aan hadden. We kregen een Amuse, Bospaddestoelensoep, Chateau Briand (perfect bereid!) en een overheerlijk mooi op een leisteen opgemaakt Grand Dessert (dus niet in een schaaltje). De andere twee hebben genoten van de Sushiexperience waarbij diverse soorten Sushi in gangen worden geserveerd en daarna konden worden bijbesteld, onbeperkt! Het was wat rustig, maar we kwamen dan ook op een door de weekse dinsdag eten. Voor ons de complimenten aan de kok. Bedankt en we komen zeker terug. Groeten uit Wassenaar

Erg droge zalm, zeker niet lekker. De biefstuk van mijn man was koud. Slechte service, zeer zeker GEEN aanrader!
    Sfeer erg ongezellig met alle felle lampen.

Gereserveerd 2 for 1 (actie) 2 glaasjes prosecco, niet gehad. 400 gr. vlees? Echt niet!! Grand dessert? 1 schaaltje voor 2, dit was lachen.
    Leek meer op 1 diner voor 2!!

Het bestaat nog: gastheerschap! We waren aangenaam verrast door de vriendelijke en alerte wijze van bediening van de drie jonge serveersters, complimenten! Bij onze borrel aan het eind van de middag werd ons tot onze verrassing een smakelijke huisgemaakte bitterbal aangeboden, perfect! En voorafgaand aan ons diner kregen we een smaakvolle amuse van het huis geserveerd. Het eten was heerlijk, fraai gepresenteerd en met zorg en passie bereid, dat proefden we! Dit alles opgeteld bij de sfeervolle entourage die het restaurnt biedt, is eten bij 'Iets anders' in Noordwijk aan Zee wat ons betreft een absolute aanrader!

Henk & Cynthia

Wij hebben afgelopen dinsdagavond heerlijk genoten van jullie uitmuntende keuken. Alles was perfect, heerlijk buiten onder de terrasverwarming gezeten. Tevens een pluim voor de bediening. Groetjes en goede zaken verder. Een collega uit Epe van de Veluwe.

Op 24 februari samen met mijn vrouwtje heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en correcte bediening, een zeer romantisch kader.
    Mijn vrouwtje heeft het 3 gangenmenu genomen met als voorgerecht een soepje van sla en spinazie en ikzelf een perfekte kreeftensoep vergezeld van een apart glaasje room en cognac om uw soep op uw persoonlijke smaak te maken.
    Als hoofdgerecht namen we een duo van vis en een duo van hert, beide waren uitmuntend.
    Besluit :kom je in Noordwijk ga dan zonder aarzelen gezellig en voor een correcte prijs tafelen bij Iets Anders, je zal het u niet beklagen. Een dikke pluim voor de kok en al het overige personeel.
    Werner en Christel

Ik heb er een paar keer gegeten het was superlekker :) ik raad het de mensen zeker aan

Heb hier afgelopen week prima gegeten. Goede kwaliteit van gebruikte etenswaren en excellente bediening.

Afgelopen zaterdagavond gegeten bij Iets Anders en wij vinden het een echte aanrader! Vriendelijk personeel, prettige sfeer en zeer goed eten waar ook de nodige aandacht aan besteed is.

Cees & Linda

Vanavond heerlijk gegeten! We hebben met 4 personen het speciale 5 gangenmenu gekozen en het was fantastisch. De bediening was ook erg attent. Prijs kwaliteitverouding is zeer goed. We komen hier zeker terug!