1519625058 85
1544820767 85

1. kees

2. maarten

Bij toeval langs deze bijzondere eetgelegenheid gelopen. Mede op basis van positieve recensies gereserveerd voor dag erna. En inderdaad: een bijzonder positieve ervaring. (H)eerlijk eten, kwalitatief hoog niveau, erg vers en mooi opgemaakt. Wij hadden de sunday special. Een 5 gangen menu, een echte aanrader! Sfeervol ingericht en zeer goede vriendelijke service/bediening. Wij komen hier zeker nog terug!

3. Jennie, Paul, Ida en Jaap

Vanuit Steenwijk complimenten voor een heerlijke culinaire 1e kerstdag diner. We zijn verwend en hebben genoten. Geweldig mooi en sfeervol restaurant met enthousiast personeel.

4. Ouwehand, Marianne

5. Wat een heerlijke avond! Afgelopen zondag koos mijn vader er voor om zijn verjaardag bij Restaurant Iets Anders te vieren. Met een groepje kozen wij voor de Sunday Special, zeker gezien deze speciale dag! We werden zeer gastvrij ontvangen en naar onze tafel begeleid. Al onze voorkeuren werden gevraagd en hier werd zeer goed rekening mee gehouden. De chef-kok liet ons zijn creativiteit en expertise zien en proeven op het gebied van lekker eten, geserveerd door uitermate vriendelijk gastvrij personeel. Zeker prettig gezien deze gelegenheid! Vlees en vis werden afgewisseld, met de groenten van dit seizoen. Wat mij opviel is het feit dat alle ingredienten biologisch zijn. Wat mij het meest bij bleef was het stukje eendenborst op een bedje van asperges, heerlijk! De sfeer is enorm prettig, zeer chique, maar niet zo stijfjes dat er geen verjaardag gevierd kan worden. Kortom, zeker een aanrader en voor veel herhalingen vatbaar!!!!

6. Frequente bezoekers

Jammer! Al jaren komen wij meerdere keren per jaar bij Iets Anders. Juist omdat het er altijd van aankomst tot vertrek gezellig is. Dit keer totaal niet. Uitgerekend als wij met goede vrienden komen eten is juist de bediening van begin tot einde beroerd. Eten was prima, maar de rest....Normaal kom je binnen, leuke ontvangst, jas aanpakken, drankje aan de bar en dan gezellig aan tafel. Zaterdag 16/2 was de geest totaal uit de fles. Er lag een grauwe deken over de bediening. Totaal inspiratieloos werden we direct na binnenkomst aan tafel 'gepleurd' en bij vertrek konden we zelf onze jassen pakken en aantrekken. Gauw wegwezen en niet meer terugkomen dan maar!

7. Gerco Kuijt

8. Het bestaat nog: gastheerschap! We waren aangenaam verrast door de vriendelijke en alerte wijze van bediening van de drie jonge serveersters, complimenten! Bij onze borrel aan het eind van de middag werd ons tot onze verrassing een smakelijke huisgemaakte bitterbal aangeboden, perfect! En voorafgaand aan ons diner kregen we een smaakvolle amuse van het huis geserveerd. Het eten was heerlijk, fraai gepresenteerd en met zorg en passie bereid, dat proefden we! Dit alles opgeteld bij de sfeervolle entourage die het restaurnt biedt, is eten bij 'Iets anders' in Noordwijk aan Zee wat ons betreft een absolute aanrader!

9. Henk & Cynthia

Wij hebben afgelopen dinsdagavond heerlijk genoten van jullie uitmuntende keuken. Alles was perfect, heerlijk buiten onder de terrasverwarming gezeten. Tevens een pluim voor de bediening. Groetjes en goede zaken verder. Een collega uit Epe van de Veluwe.

10. Op 24 februari samen met mijn vrouwtje heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en correcte bediening, een zeer romantisch kader.
    Mijn vrouwtje heeft het 3 gangenmenu genomen met als voorgerecht een soepje van sla en spinazie en ikzelf een perfekte kreeftensoep vergezeld van een apart glaasje room en cognac om uw soep op uw persoonlijke smaak te maken.
    Als hoofdgerecht namen we een duo van vis en een duo van hert, beide waren uitmuntend.
    Besluit :kom je in Noordwijk ga dan zonder aarzelen gezellig en voor een correcte prijs tafelen bij Iets Anders, je zal het u niet beklagen. Een dikke pluim voor de kok en al het overige personeel.
    Werner en Christel

11. Heb hier afgelopen week prima gegeten. Goede kwaliteit van gebruikte etenswaren en excellente bediening.

12. Afgelopen zaterdagavond gegeten bij Iets Anders en wij vinden het een echte aanrader! Vriendelijk personeel, prettige sfeer en zeer goed eten waar ook de nodige aandacht aan besteed is.

13. Cees & Linda

Vanavond heerlijk gegeten! We hebben met 4 personen het speciale 5 gangenmenu gekozen en het was fantastisch. De bediening was ook erg attent. Prijs kwaliteitverouding is zeer goed. We komen hier zeker terug!

14. Ik heb lekker gegeten. Alleen de bediening was op zondagavond niet zo enthousiast. Werd niet netjes behandeld als we een vraag over het eten hadden.

15. Hier in dit prachtige restaurant top gegeten!

De bediening is zeer goed (ook al valt er wel eens eentje uit de toon), maar over het algemeen zeer bekwaam.

Ik kom zeker terug.

Heerema.

16. Enkele jaren geleden waren we al in dit restaurant geweest. Toen hebben we heerlijk gegeten en was de bediening uitstekend. Het enige minpuntje was destijds dat de ruimte vrij krap was. Als je aan de persoon achter je moet vragen of je er even langs mag voor de WC dan mag je dat een minpunt noemen, zeker bij een restaurant met deze prijzen.

Ook dit jaar wilde ik graag weer uit eten voor mijn verjaardag. De afgelopen jaren waren we eigenlijk steevast naar Lisse geweest en dit jaar was het tijd voor "Iets Anders". Ik had begrepen dat het restaurant inmiddels is veranderd van eigenaar. Dus dit jaar geboekt.

De ruimte was inmiddels veel beter, we kregen een leuke plek onder de trap voor acht personen. Het restaurant is wat rumoerig, maar dat vind ik persoonlijk geen bezwaar. Dat heeft wel iets gezelligs. Wat me wel tegenstond is de bediening. De serveerster begon keurig met het inschenken van water. Dat hoeft van mij niet perse, maar als je er aan begint dan moet je het ook wel afmaken en niet na 3 personen met de mededeling komen dat het druk is en dat je even weg moet om andere gasten te bedienen.

Mijn schoonmoeder heeft een gluten intolerantie. Bij het reserveren werd gezegd dat het geen probleem was. Toen de amuse werd geserveerd hebben we gevraagd of dat glutenvrij was. Dat was het geval. Vervolgens moesten we elke gang vragen wat er nu wel en niet glutenvrij was. Ik verwacht dat je dat na de eerste keer zelf komt vragen.

Vervolgens werd bij het hoofdgerecht patat geserveerd met de mededeling dat ze niet konden garanderen dat het glutenvrij was. Dat geeft op zich niets. Ze bood nog wel aan om rijst te koken. Maar als het eten dan al op tafel staat is dat rijkelijk laat. Dus dat hoefde niet meer. Dat had men van te voren toch ook wel even kunnen bedenken? Vervolgens werd er bij het toetje nog een advocaat met een lange vinger geserveerd. Ook hier was geen besef dat lange vingers gluten bevatten. Tijdens de koffie kwam er dan nog wel een advocaat zonder lange vingers op tafel, maar dat hebben we zelf moeten vragen. Dat vind ik voor een restaurant waar je dergelijke bedragen betaalt toch echt ver onder de maat.

Het eten was overigens prima, maar niet bijzonder. Ook hier denk ik dat je voor dit bedrag wel iets specialers kunt krijgen.

Al met al was het een geslaagde avond in een gezellig restaurant. Het eten is in orde maar niet speciaal en de bediening laat te wensen over. Dat is voor mij een reden om hier voorlopig even niet meer terug te komen.

17. Na alle positieve recenties hier, hebben wij gisteren besloten om bij Iets Anders te gaan eten. Het is in 1 woord voortreffelijk! Prima sfeer, gezellige en goede bediening, mooie ambiance en bovenal heerlijk eten. Echt een aanrader en we komen zeker nog een keertje langs. Als ik een minpuntje mag noemen, je moet wel geduld hebben. Op het voorgerecht moesten we een uur wachten en ook tussen voor en hoofdgerecht zat weer een uur wachttijd. Maar het eten is zeker het wachten waard.

18. Adres op internet gevonden en ietwat huiverig of recensies wel klopten. Yep, absoluut! Bediening bijzonder plezierig, eten was niet alleen lekker maar zag er ook verzorgd uit. Sfeer: prettig.

We gaan zeker nog een keer terug.

19. E van Peer

Lekker gegeten bij Iets Anders. Op een creatieve wijze worden de gerechten geserveerd: o.a. Soep uit een theepotje! Juiste prijs-kwaliteit verhouding. Prettige bediening.

20. 26-08-2010.

Heerlijk avondje uit.

Buiten gewoon goed voor een reeele prijs.

Alles was Top!

21. Afgelopen dinsdag (27 juli 2010) gegeten met z'n 2-en. Super sfeer, fantastisch, enthousiaste bediening, eten was heerlijk en de prijs was erg goed in verhouding! Toppie! De volgende keer als we in Noordwijk zijn zeker niet iets anders, maar gewoon weer naar 'Iets Anders' :-)!

22. Linda&Paul

We hebben heerlijk gegeten bij Iets Anders. De bediening was erg netjes en vriendelijk. Een erg mooie en gezellige zaak! Zeker een aanrader!

23. Erg sfeervol resaurant, ontvangst prima met een drankje ad bar. Daarna mooi tafeltje voor twee. Kwaliteit eten erg goed, zeer malse tournedos met een voortreffelijke Chileense pinot noir. Minpunt was de wachttijd tussen de gerechten, 60 min op voorgerecht, 45 min op hoofdgerecht... Bij opmerking hierover schoot ober direct in de verdediging. (?) Uiteindelijk kregen we een dessertwijntje bij het dessert. Kwaliteit eten echt goed.

Toch fijne avond gehad. Bedankt!

24. Peter & Jolanda

'n Juwéél van een zaak! Ábsoluut goed over nagedacht en tot uiting gebracht in verschillende verdiepingen waardoor álle respect voor het personeel dat constant trap-op-en-trap-af mag hetgeen de concentratie niet altijd ten goede komt?! Máár... de (jonge) dame met de blonde paardestaart heeft vrijwel álles in de gaten en regelt de zaak zó dat níemand wat te zeuren kan hebben en menig uitbater zit te wachten op een dergelijke...!

En dán, "duif" als voorgerecht (wellicht wat aan de zware kant, maar...) een ultieme keuze en "Kreeft Thermidor" als sluitstuk zijn beiden goeie keuzes voor een super culinaire avond! Máár... in déze zaak (hopelijk knoopt de uitbater zich dit goed in de oren?!) máken de dames in de bediening, onder absolute aanvoering van de "blonde paarden-staart", de zaak ; vriendelijk, correct, vakkennis en "drijven" van die tent zorgen voor "eens héél iets anders"!

Súper, meiden... samen met die koks! Ga zó door! En wanneer jullie 's iets anders willen... wélkom in Limburg!

25. Mat 7 punten

Was top.

Mooie locatie en inrichting.

Dames van de bediening rennen voor je, stralen plezier in hun werk uit (zie je wel eens anders).

En complimenten voor de koks, wat hun op tafel toveren is heerlijk.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

26. Heel lekker eten en een super leuke sfeer!

Ik kom er heel erg graag. De mensen zijn altijd vriendelijk!

27. Wat een mooi en sfeervol restaurant! Het eten is perfect en mooi gepresenteerd. Bediening is erg beleeft en vriendelijk, je kan goed zien dat ze het met plezier en met veel verstand doen.