Bezorgrestaurants in de buurt van Blush

1. Wij hadden op internet gelezen dat dit wel een goed restaurant was. Bij binnenkomst waren er geen andere klanten aanwezig. Het personeel stond met elkaar te praten en er werd weinig aandacht aan ons geschonken. We bestelden een steak. Deze bleek vol met zenen en vet te zitten en was niet te eten. Na het gemeld te hebben bij de bediening omdat we het beide hebben laten staan, mochten we wel een toetje op hun kosten bestellen. Daar pasten we voor en zijn zo snel mogelijk weg gegaan.

2. In tegenstelling tot het commentaar van de heer Van Leeuwen hebben wij met 4 personen heerlijk gegeten bij Blush. Met z n tweeen genoten van de actie 2 for 1 waar wij genoeg aan hadden. We kregen een Amuse, Bospaddestoelensoep, Chateau Briand (perfect bereid!) en een overheerlijk mooi op een leisteen opgemaakt Grand Dessert (dus niet in een schaaltje). De andere twee hebben genoten van de Sushiexperience waarbij diverse soorten Sushi in gangen worden geserveerd en daarna konden worden bijbesteld, onbeperkt! Het was wat rustig, maar we kwamen dan ook op een door de weekse dinsdag eten. Voor ons de complimenten aan de kok. Bedankt en we komen zeker terug. Groeten uit Wassenaar

3. Gereserveerd 2 for 1 (actie) 2 glaasjes prosecco, niet gehad. 400 gr. vlees? Echt niet!! Grand dessert? 1 schaaltje voor 2, dit was lachen.
    Leek meer op 1 diner voor 2!!