Nieuwste recensies in Noordrijn-Westfalen

1. Pizzeria Gronau

Beste ribs in de regio! Aanrader!

Eenmaal via deal gekomen, vanaf 11 u open. Aangezien we wilden wandelen waren we ook om 11u daar. Eigenaar /personeel kwam om 11:10 aan.

Het was niet dat we ons welkom voelde. Toen iemand aangaf dat ze geen koffie /thee dronk maar liever wat anders werd dat met een zucht aangenomen. Het kon tegen bijbetaling, we spreken dan over de meer prijs van 25 ct!

Het ziet er van binnen gezellig uit maar daar stopt de gezelligheid. Ik dacht dat dit wellicht door de deal kwam, anderhalve week later nog eens gegaan zonder deal.
    Erg lang moeten wachten op de apfelstrudel, die overigens wel erg lekker was. Toen we beleeft vroegen of het nog lang ging duren, we dachten dat ze het vergeten was, kregen we een totaal bot antwoord. Die staat in de oven hè!

Niet voor herhaling vatbaar

Afgelopen zondag, na een wandeling, zijn wij iets gaan eten bij de Verborge Uul in Millen Duitsland. Wij bestelden erwtensoep met katenspek die heerlijk was. De service door het bedienend personeel was wel goed, deze waren behulpzaam en heel vriendelijk en attent.

Daarna bestelde wij koffie met vlaai, maar voordat deze geserveerd werd werd een kaartje op de tafel geplaatst met gereserveerd vanaf 14.45u en het was onderhand 14.35u. Wij vroegen wat dat te betekenen had. Inmiddels hadden wij de koffie en de vlaai gekregen. Men vertelde ons dat deze tafels gereserveerd waren vanaf 14.45u, maar deze mededeling is ons niet gedaan toen wij koffie met vlaai bestelden. Wij kregen te horen dat wij de koffie met vlaai konden nuttigen aan een andere hoge tafel met hoge stoelen. Zo werden wij af geserveerd. Je kreeg het gevoel dat je beter kon vertrekken.
    En met ons een ander echtpaar dat hetzelfde overkwam. Zij bestelde thee en wilde daarna iets te eten bestellen, maar inmiddels kreeg men daar ook een kaartje met gereserveerd vanaf 14.45u op de tafel te staan. Deze mensen zijn na het betalen van consumptie woedend naar buiten gegaan met de mededeling: Hier komen wij nooit meer terug. En wij kunnen u mededelen: Hier komen wij nooit meer terug en ik denk met ons nog meer mensen niet. Dit is geen reclame voor de Verborge Uul.

Broodje gyros gegeten, heerlijk mals, gekruid vlees en helemaal niet duur. Toppie

patries

Keurige schone zaak met net en vriendelijk personeel. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Wij komen zeker terug!! Na het eten kregen we nog een gebakje aangeboden van de zaak .....was heerlijk.

Meer recensies in Noordrijn-Westfalen