Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordeinde nh verdeeld zijn.

Elly Greven

Een week geleden hier gegeten. Gezien de recensies hadden we hoge verwachtingen. Het voorgerecht, de dagsoep, was goed. Mijn man en ik hadden beiden een visgerecht uit de oven. Als iets in de oven wordt bereid, moet het goed warm zijn. De vis was echter koud, evenals de aardappelpuree, die erbij zat. De bijgeleverde spruitjes en aardappels smaakten niet. Het leek erop alsof alles uit de magnetron kwam en niet vers was klaar gemaakt. Wij vonden het een teleurstellende ervaring en voor het geld dat we kwijt waren, weten we wel betere restaurants.

Lekker gezellig restaurant waar je gewoon jezelf kan zijn, met de kwaliteit van eten die niet onder doet voor een sterren restaurant. Prachtig gelegen met een sfeer en relaxedheid alsof je weer even terug in de tijd bent.

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij de Kleine Haag. Het voor- en hoofdgerecht buiten de kaart om was erg smakelijk.
    Optimaal genoten. Vlotte bediening en vooral allemaal heel smakelijk!
    Als je in de gelegenheid bent, zeker proberen!

Tinus Lubbersen

Ik heb hier al een tijdje terug gegeten en dit was heerlijk! Daarbij is het restaurant heel leuk aangekleed en staat er een geweldig team klaar! Echt een aanrader voor iedereen die een gezellig avondje wilt uiteten!

Anita Oud

Samen met mijn man heb ik gisteren heerlijk op het terras gezeten. Een top bediening!!
    Daarna lekker binnen gegeten en het was wederom heerlijk. Zeker het toetje is een aanrader.
    We komen hier zeker vaker. Het was top!!

Vincent Vrauwdeunt

Vanuit de boot ff ijsje halen, maar kon niet keuken van half 5 tot half 6 dicht. Alleen waterijs en die moesten we na 5 min wachten zelf halen omdat er niemand kwam!

Jammer van de service!

Met 10 personen op een zaterdagavond aangeschoven voor de Meze ervaring. Vlotte bediening die wisten wat er op tafel werd gezet. Gezellige ongedwongen sfeer en goede kwaliteit eten. Vergeet je "stop" te zeggen dan blijft men telkens weer een nieuw gerecht op tafel zetten.

Als uitsmijter komt het Grand Dessert op tafel, een meer dan waardige afsluiter van een hele fijne reeks gerechten.

Kortom een hele leuke ervaring op culinair gebied deze Meze, men schenkt prima huiswijnen en diverse heerlijke bieren van de tap.

Wederom geweldig gegeten!

We zijn nu op een zaterdag wezen eten bij de Kleine Haag.
    Het was afgeladen vol,dus goed dat we gereserveerd hadden!
    Als voorgerecht de griekse salade,als hoofdgerecht Stifado(Griekse stoofschotel met o.a ui en tomaat),en als nagerecht huisgemaakte tiramisu met yoghurt,honingijs en slagroom(fenomenaal!!).
    Vrouwlief had als voorgerecht verschillende broodjes met kruidencreme en tapenade,als hoofdgerecht zalmfilet met camambert uit de oven(superlekker!).
    Helemaal toppie dit restaurant!

Dit restaurant was een verassing voor ons. Snelle en bedachtzame bediening, heel erg goed eten(Griekse salade was kakelvers)en een hele goede prijs op kwaliteit verhouding!

Tot slot het mooie stekkie doet ons zeker terugkomen!

Hartstikke leuk.

Ik was jarig, 10 jaar, mijn stoel was versierd.

Mocht mijn eigen toetje in de keuken maken, daarna kwam het met vuurwerk op tafel.

Iedereen heeft heerlijk gegeten.

Groetjes, Jordy.

Het eten was heerlijk, een groot compliment voor de keuken.

De bediening vlot en netjes, goede uitleg over het eten.

Het was allemaal keurig en schoon en heel gezellig.

Het is de moeite waard om daar weer terug te komen.

Wij adviseren anderen ook daar eens te gaan eten.

Namens ons, het was in 1 woord toppie.

12 - 8 - 2010

- heerlijk eten
    - ruime kaart
    - gezellige sfeer
    - prettige bediening

Zeker aan te bevelen!

Johan Wolbers

Ontspannen sfeer. Ruime hoeveelheden eten.