Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noordbeemster verdeeld zijn.

Een proeverij werd geadviseerd. Voor 3 personen besteld. Wat er kwam was echt net genoeg voor 1 persoon. Zat geen brood bij. Dus broodplankje erbij. 2 halve sneetjes pp. Bij elkaar fors bedrag voor 3 personen, wat dus net genoeg was voor 1 pers. Wij komen niet meer terug. Jammer.

De sfeer bij Stoer in de Beemster is heel prettig. Het eten heel gevarieerd van smaak en heerlijke wijn.

Paula Bijpost

Ik schrik van het lage cijfer dat Stoer heeft op deze site! Ik heb er nu 3x gegeten, elke keer heerlijk eten en goede, vriendelijke bediening. Voldoende eten, alles smaakt heerlijk en mijn moeder en mijn man hebben genoten van het verrassingsmenu.

Wel begrijp ik de reacties over de bedrijfsleider. Toen wij er waren, hadden mensen last van de tocht vanaf het terras, wat de bedrijfsleider probeerde op te lossen. Hij bedoelt het volgens mij allemaal goed en zoekt naar een oplossing, maar lijkt snel geïrriteerd te zijn en dat merk je in zijn manier van reageren richting klanten. We vonden het trouwens vreemd dat dat hij gewoon in spijkerbroek rondloopt.

Willem & Anja

Al bij binnenkomst extreem onvriendelijk behandeld. Hadden van te voren een tafel buiten gereserveerd. Problemen. "Ja, u heeft wel gereserveerd, maar het gaat niet lukken. De ene klant wil dit, de andere wil dat, we blijven bezig. Kunnen we geen rekening mee houden hoor." Echt nog nooit meegemaakt in een restaurant. Zonde van de prima keuken, maar dit is absoluut reden om nooit meer terug te komen.

Zojuist heerlijk gegeten bij Stoer in de Beemster. Mooi ingericht restaurant en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!

Corrie Jaarsma

Donderdagavond bij Stoer gegeten. Het was een gezellige drukte, het eten smaakvol. De verhouding kwaliteit/prijs vind ik redelijk. De inhoud van de wijnglazen t.o.v. prijs vind ik aan de hoge kant. Als dessert namen wij een thee/koffie. De gastheer vroeg ons of wij een bonbon wensten. Na enig nadenken hebben wij ons laten verleiden. Gastvrijheid moet je belonen! 😉 Wat schetste onze verbazing, op de rekening zagen wij per bonbon €1.00 berekend. Dus toch niet zo gastvrij als wij dachten. Geen grote bonbon, gewoon! En dat voor €1.00 per stuk.

De hamburger besteld, erg droog en geserveerd op een houten plank. Hygiëne met zo een houten plank vind ik niks, de krassen van de vorige gebruiker zijn een lust voor bacteriën.

1e paasdag gegeten. Niet gekregen wat ik besteld had, bovendien erg slecht wat geserveerd wordt. Kennis van mij had hetzelfde gerecht vrijdag gegeten en heeft het ook terug gegeven. Dus beter de krielkuiken van de kaart halen. Wij gaan er niet meer heen.

De zaak ziet er mooi uit maar akoestiek in het restaurant is echt heel slecht. Wat een herrie op de zaterdagavond.... De bediening moet bijna schreeuwen om te vertellen wat er op je bord ligt. Na de avond heb je gewoon last van je oren. Kleine porties met een royale prijs. Een "stoer" 3 gangen menu gekozen wat een afgang zeg! Mij zie je hier helaas niet meer terug.

Wij gingen er blij naar toe, weliswaar enige jaren geleden, maar onze ervaring was toen positief.
    Bijna een compleet onpersoonlijke ervaring.
    restaurantweek werd niet vermeld.
    4 gangenmenu kon er niet voor zorgen dat we niet met trek naar huis gingen. Veel te weinig groente, gangen die met weinig enthousiasme gebracht werden.
    Daarom prijs-kwaliteit verhouding absoluut niet in evenwicht, eten was smakelijk, maar geen 45,50 waard.
    Wij kunnen het weten, want eten regelmatig in goede restaurants.

Franklin

Komen regelmatig en nog nooit teleurgesteld, zeer goed eten en een gemoedelijke sfeer.

Geweldig restaurant...

Al jaren lange trouwe klant van de Beemster Hofstee, nog nooit een slechte ervaring gehad.
    Heerlijk eten, mooie wijnen, de zeer gastvrije Kees, Lida en medewerkers in een sfeervolle ambiance maken het iedere keer tot een waar feestje! Een echte aanrader dus!

Het eten is echt onder de maat slechte service, ik zie het in de jaren steeds minder worden. Bij een van der valk is het nu veel beter als hier in de hofstee.

Fam Segers

Sfeervol restaurant, de bediening is perfect. Heerlijke wijn, het eten is super. Kortom echt een avondje uit.

Bedankt.

Erik en Marina

We komen hier al jaren en worden nooit teleurgesteld. Bediening keurig zonder 'stijf' te worden en het eten is altijd van hoog niveau. Wij zullen er nog jaren blijven komen!

Al meerdere malen hier gegeten en nooit teleurgesteld.
    Op 23 september mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden begeleid met een heerlijk verrassingsdiner.
    Het was erg gezellig het eten was uitstekend, heerlijke wijnen erbij en de bediening zeer correct.

Mevrouw Hoffer

dit is echt een avond uit! heerlijk!

leuke bediening goed eten en de wijn perfect