Nieuwste foto's in Noordbeemster

Laatste updates in Noordbeemster

1. Klopping's profielfoto
    Klopping heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Heerlijk gegeten super genoten van stoer van de chef, een tien met een geriffel voor herhaling vatbaar.

2. Stoer in de Beemster's profielfoto

Onze proeverij PER persoon a 14 euro:

Klein soepje, kroketje van oude kaas (holtkamp), rilette van makreel stukje huisgerookte zalm, paling, gebakken gamba, carpaccio van ossenhaas, pancetta, coppa di parma, 24 maanden gerijpte parmaham, chianti salami, lamsham...

Onze Broodplank 5.50 per plank:

2 soorten ambachtelijk steenovenbrood
    (6 × halve snee brood ter grote van 3/4 vingers)met gezouten boeren boter, tapenade van gegrilde paprika en olijven, en lekkere olijfolie (arbequina)

Kwaliteit boven kwantiteit mevrouw de Boer en ik had u dit graag willen zien opeten in uw eentje.
    Dan was u namelijk bijna een kilo eten verder!
    (wat mij toch echt voldoende lijkt voor 3 dames tijdens een lunch)

Mvg
    Laurens (uw ober kelner)

3. De Boer's profielfoto
    De Boer heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Een proeverij werd geadviseerd. Voor 3 personen besteld. Wat er kwam was echt net genoeg voor 1 persoon. Zat geen brood bij. Dus broodplankje erbij. 2 halve sneetjes pp. Bij elkaar fors bedrag voor 3 personen, wat dus net genoeg was voor 1 pers. Wij komen niet meer terug. Jammer.

4. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

De sfeer bij Stoer in de Beemster is heel prettig. Het eten heel gevarieerd van smaak en heerlijke wijn.

5. Paula Bijpost's profielfoto
    Paula Bijpost heeft Stoer in de Beemster toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Middenweg 48 Noordbeemster
  6. Willem & Anja's profielfoto
    Willem & Anja heeft gereageerd op een recensie van Stoer in de Beemster

Beste Bert en Janneke,

Bedankt voor de mooie cijfers we vinden het leuk dat ons werk gewaardeerd word.

En natuurlijk zoeken wij naar oplossingen als er iets niet naar het zin is, dat is vanzelfsprekend.. wel is het zo (en jammer dat het wellicht zo op jullie is overgekomen) dat gasten een oplossing ook wel moeten accepteren anders kunnen wij natuurlijk niets voor hen betekenen. En hier hadden we jammer genoeg zondag mee te maken...

Het schortje gaat iedere avond keurig om maar die avond misschien even niet ;-)

Mvg
    Laurens Bakker
    Stoer in de Beemster

7. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Ik schrik van het lage cijfer dat Stoer heeft op deze site! Ik heb er nu 3x gegeten, elke keer heerlijk eten en goede, vriendelijke bediening. Voldoende eten, alles smaakt heerlijk en mijn moeder en mijn man hebben genoten van het verrassingsmenu.

Wel begrijp ik de reacties over de bedrijfsleider. Toen wij er waren, hadden mensen last van de tocht vanaf het terras, wat de bedrijfsleider probeerde op te lossen. Hij bedoelt het volgens mij allemaal goed en zoekt naar een oplossing, maar lijkt snel geïrriteerd te zijn en dat merk je in zijn manier van reageren richting klanten. We vonden het trouwens vreemd dat dat hij gewoon in spijkerbroek rondloopt.

8. Willem & Anja's profielfoto
    Willem & Anja heeft Stoer in de Beemster toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Middenweg 48 Noordbeemster
  9. marcovl3's profielfoto
    marcovl3 heeft gereageerd op een recensie van Stoer in de Beemster

Ach wat zal ik hierop zeggen. U was simpelweg vrij onbeschoft tegen ons. Niet erg leuk. De manier waarop u uw klanten te woord staat wordt trouwens vrij aardig geïllustreerd door uw reactie: "uw korte lontje bij binnenkomst... uw irritatiefactor was kennelijk voor aankomst bij ons al bereikt..." Ons humeur was bij aankomst in feite erg goed, maar die van u was misschien door de warmte wat minder.

10. Stoer in de Beemster's profielfoto
    Stoer in de Beemster heeft gereageerd op een recensie van Stoer in de Beemster

Jammer dit te lezen terwijl het toch echt heel anders is gegaan als er nu omschreven word.

U had inderdaad gereserveerd met de opmerking dat u buiten in de schaduw wilde zitten.

Dit is u toegezegd en dit is helaas niet helemaal goed gegaan.

Toen u bij ons aankwam heb ik u te woord gestaan en en u ook als alternatief een tafel binnen aangeboden. Dit was in uw ogen belachelijk u had tenslotte gereserveerd. Klopt maar we waren op zoek naar een oplossing! Vervolgens heb ik de parasol zo neergezet dat u ivm de zonneallergie in de schaduw kon zitten. deze actie werd door u vergezeld door minder leuke opmerking. Vervolgens bent u gewoon door ons behandeld maar uw korte lontje bij binnenkomst is dus waarschijnlijk sfeerbepalend geweest voor het verdere bezoek.

Wij proberen een ieder het zo comfortabel mogelijk te maken en dat hebben we ook zeker bij jullie ook gedaan.
    Een plek in de schaduw (wat het probleem was) was gecreëerd,
    Als de service en de geboden oplossing zo slecht waren vraag ik me zeker af waarom u dan bij ons bent blijven zitten???

Een discussie (wat wij ook helemaal niet willen) met u is totaal zinloos. Aangezien hetgeen wat boven staat nooit zo is gebeurd. En ik dit verhaal nu op diverse sites mag lezen.

Tuurlijk worden er fouten gemaakt maar dat zal U waarschijnlijk nooit gebeuren.

Uw irritatiefactor was kennelijk voor aankomst bij ons al bereikt waardoor wij het in uw ogen niet meer goed konden doen.

Jammer dat anderen dit moeten lezen....

Met vriendelijke groet,

Laurens Bakker

Stoer in de Beemster | Middenweg 48 | 1463 HC Noordbeemster

T: 0299633725

E: info@stoerindebeemster.nl

W: www.stoerindebeemster.nl

ps wenst u het hier nog verder over te hebben nodig ik u van harte uit dit per mail of telefoon te doen.

11. marcovl3's profielfoto
    marcovl3 heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Al bij binnenkomst extreem onvriendelijk behandeld. Hadden van te voren een tafel buiten gereserveerd. Problemen. "Ja, u heeft wel gereserveerd, maar het gaat niet lukken. De ene klant wil dit, de andere wil dat, we blijven bezig. Kunnen we geen rekening mee houden hoor." Echt nog nooit meegemaakt in een restaurant. Zonde van de prima keuken, maar dit is absoluut reden om nooit meer terug te komen.

12. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Zojuist heerlijk gegeten bij Stoer in de Beemster. Mooi ingericht restaurant en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!

13. Corrie Jaarsma's profielfoto
    Corrie Jaarsma heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Corrie Jaarsma

Donderdagavond bij Stoer gegeten. Het was een gezellige drukte, het eten smaakvol. De verhouding kwaliteit/prijs vind ik redelijk. De inhoud van de wijnglazen t.o.v. prijs vind ik aan de hoge kant. Als dessert namen wij een thee/koffie. De gastheer vroeg ons of wij een bonbon wensten. Na enig nadenken hebben wij ons laten verleiden. Gastvrijheid moet je belonen! 😉 Wat schetste onze verbazing, op de rekening zagen wij per bonbon €1.00 berekend. Dus toch niet zo gastvrij als wij dachten. Geen grote bonbon, gewoon! En dat voor €1.00 per stuk.

14. Stoer in de Beemster heeft een nieuwe foto
  15. Stoer in de Beemster's profielfoto
    Stoer in de Beemster heeft gereageerd op een recensie van Stoer in de Beemster

Beste Albert, vervelend dit te horen, heeft u uw klacht ook kenbaar gemaakt bij de bediening. Wij willen namelijk dat een ieder tevreden de deur uit gaat. Verder kan ik u verzekeren dat de hygiëne betreffende de houten planken prima is. Deze worden grondig gereinigd. Uw waardering nav uw recensie vind ik wel heel streng mochten er verdere opmerking of vragen zijn kunt u ons altijd bereiken dmv info@stoerindebeemster.nl

16. albert's profielfoto
    albert heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

De hamburger besteld, erg droog en geserveerd op een houten plank. Hygiëne met zo een houten plank vind ik niks, de krassen van de vorige gebruiker zijn een lust voor bacteriën.

17. Ria's profielfoto
    Ria heeft gereageerd op een recensie van Stoer in de Beemster

Heb jullie wel de gelegenheid gegeven om het op te lossen,maar kreeg als antwoord van de chef dat het meisje helemaal in de war was van mijn reactie.Als er aan mij gezegd wordt dat ze het gerecht nog weinig geserveerd heeft en dat ik nog vroeg of er bot in zat daar ik niet van kluiven houd,dan vind ik dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het niet lekker vond.Misschien beter het personeel opleiden en niet zonder kennis zo voor de leeuwen gooien.Ik ben er klaar mee met Stoer en zal jullie restsurant niet aanbevelen.Jammer mwant we hadden er twee weken daarvoor wel een lekker broodje gegeten.

18. Stoer in de Beemster's profielfoto

Beste Ria,
    jammer dit op deze manier te moeten horen.
    Ondanks uw ervaring krijgen wij veel positieve reacties op onze gerechten.

Natuurlijk gaat er wel eens iets verkeerd en verwachten wij van onze gasten dat we in ieder geval de gelegenheid krijgen om het op te lossen..

Indien u deze kwestie verder wenst te bespreken kunt u contact met ons opnemen dmv info@stoerindebeemster.nl

19. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

1e paasdag gegeten. Niet gekregen wat ik besteld had, bovendien erg slecht wat geserveerd wordt. Kennis van mij had hetzelfde gerecht vrijdag gegeten en heeft het ook terug gegeven. Dus beter de krielkuiken van de kaart halen. Wij gaan er niet meer heen.

20. Stoer in de Beemster's profielfoto

Beste Karel,

jammer dit achteraf te mogen vernemen.

Dat iets niet in de smaak valt kan altijd gebeuren maar dan had u misschien toch zelf moeten kiezen. In plaats van een verrassingsmenu.

Mocht u het hier nog verder over willen hebben: info@stoerindebeemster.nl

De akoestiek is in handen van een gespecialiseerd bedrijf en die zorgen ervoor dat dat piekfijn in orde komt.

We zijn wel heel blij dat u de service wel als positief heeft ervaren.

21. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

De zaak ziet er mooi uit maar akoestiek in het restaurant is echt heel slecht. Wat een herrie op de zaterdagavond.... De bediening moet bijna schreeuwen om te vertellen wat er op je bord ligt. Na de avond heb je gewoon last van je oren. Kleine porties met een royale prijs. Een "stoer" 3 gangen menu gekozen wat een afgang zeg! Mij zie je hier helaas niet meer terug.

22. joop n.'s profielfoto
    joop n. heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Wij gingen er blij naar toe, weliswaar enige jaren geleden, maar onze ervaring was toen positief.
    Bijna een compleet onpersoonlijke ervaring.
    restaurantweek werd niet vermeld.
    4 gangenmenu kon er niet voor zorgen dat we niet met trek naar huis gingen. Veel te weinig groente, gangen die met weinig enthousiasme gebracht werden.
    Daarom prijs-kwaliteit verhouding absoluut niet in evenwicht, eten was smakelijk, maar geen 45,50 waard.
    Wij kunnen het weten, want eten regelmatig in goede restaurants.

23. Franklin's profielfoto
    Franklin heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Franklin

Komen regelmatig en nog nooit teleurgesteld, zeer goed eten en een gemoedelijke sfeer.

24. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Geweldig restaurant...

25. Elke's profielfoto
    Elke heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Al jaren lange trouwe klant van de Beemster Hofstee, nog nooit een slechte ervaring gehad.
    Heerlijk eten, mooie wijnen, de zeer gastvrije Kees, Lida en medewerkers in een sfeervolle ambiance maken het iedere keer tot een waar feestje! Een echte aanrader dus!

26. Pieter puck's profielfoto
    Pieter puck heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Het eten is echt onder de maat slechte service, ik zie het in de jaren steeds minder worden. Bij een van der valk is het nu veel beter als hier in de hofstee.

27. Fam Segers's profielfoto
    Fam Segers heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Fam Segers

Sfeervol restaurant, de bediening is perfect. Heerlijke wijn, het eten is super. Kortom echt een avondje uit.

Bedankt.

28. Erik en Marina's profielfoto
    Erik en Marina heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Erik en Marina

We komen hier al jaren en worden nooit teleurgesteld. Bediening keurig zonder 'stijf' te worden en het eten is altijd van hoog niveau. Wij zullen er nog jaren blijven komen!

29. Paula's profielfoto
    Paula heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Al meerdere malen hier gegeten en nooit teleurgesteld.
    Op 23 september mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden begeleid met een heerlijk verrassingsdiner.
    Het was erg gezellig het eten was uitstekend, heerlijke wijnen erbij en de bediening zeer correct.

30. Mevrouw Hoffer's profielfoto
    Mevrouw Hoffer heeft een recensie geschreven voor De Beemster Hofstee

Mevrouw Hoffer

dit is echt een avond uit! heerlijk!