Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noord-Scharwoude verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten in een sfeervol restaurant. Het team is gezellig, vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier graag!

2. Jaren geleden in De Burg schare-soep gegeten. Nu nog steeds op menu als kreeftensoep. Zalig.
    Lamskoteletjes. Top. Pas op voor je vingers! Zo lekker en zo goed bereid. Met asperges. Super combinatie.
    Ook de zeebaars met asperges was overheerlijk.
    Mooie sfeer, goede bediening en zorg voor de gasten.

3. Gezellige sfeervolle zaal en heerlijk eten!

4. Heerlijk gegeten en gezeten bij De Burg afgelopen zondag 12 febr. Bediening was goed en zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

5. Ted Hoeks

Leuke sfeer in een mooi lokaal met facetspiegels. Eten was goed/prima en de service zeer behulpzaam en kundig.

6. Nolda en Joop van de Pavoordt

Gastheren en dames.
    Met ons gezelschap van twaalf personen hebben we een heerlijke avond gehad. Het diner was verrassend in samenstelling en opmaak en van hoge kwaliteit. Bediening accuraat en erg prettig. Hartelijk dank en we komen graag weer terug..

7. We hebben heerlijk gegeten... goede bediening..

8. Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, warme en aangename sfeer en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

9. Een bijzonder ervaring, live muziek tijdens het dineren. Het eten is altijd uitstekend bij de Burg en de muziek (lekker Jazz) was ook top. Een combinatie die wij vaker willen meemaken.

10. Arie Biersteker

Heerlijke avond in de koepel met lekker eten en een mooie wijn..

11. Lekker gegeten, vriendelijke bediening en aparte - op een positieve manier bedoeld! - locatie met verschillende ruimtes.

12. Wat hebben wij hier lekker gegeten!
    We hadden een mooie ronde tafel waar we aan mochten zitten.
    De bediening was top!
    De sfeer was goed. Het was gezellig druk.
    Alles werd netjes uit gelegd wat is was.
    En de rekening viel mij reuze mee. Ik kom zeker nog weer een keer langs als ik op het dorp ben.

13. Ria de Jager

We hebben een top avond gehad met fantastische muziek en heerlijk eten erbij en de bediening was top.
    Voor herhaling vatbaar

14. H Rijnboutt

Geweldige avond. Van eten en muziek beide genoten. Voor herhaling vatbaar.

15. Karin vd Munnik

Leuke sfeer, gezellige bedieniening erg goed eten!
    Voor herhaling vatbaar!

16. Heerlijk gegeten, was voor ons de eerste keer maar komen zeker nog eens terug.

17. De ontvangst was prima en werden naar onze plek gebracht. Het voorgerecht en daarna het hoofdgerecht waren van een uitstekende kwaliteit. Ook het toetje was heerlijk. Het heeft uitstekend gesmaakt, ook de kinderen en kleinkinderen waren vol lof. Een vriendelijke en vlotte bediening maakte deze avond een geslaagde avond.
    Familie Tromp

18. Goede bediening, zeer attent. Eten was top! Sfeervolle ambiance.

19. We hebben er heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.
    Bediening was prima en vriendelijk

20. Rob Bakker

Een waardeloze vieze tent, eten niet te vreten en uw avond naar de kloten bah.
    Gr Jaap.

21. Fantastisch gegeten, goede service, heerlijk!!

22. Wij kwamen onverwachts met één persoon meer dan was afgesproken, maar dat was geen enkel probleem. Ook moesten we binnen een uur weer weg zijn, ivm een concert. We gaven dat aan bij binnenkomst en daar werd fantastisch op gereageerd. Het eten kwam vlot waardoor we toch heerlijk hebben kunnen genieten. Het was zalig! We komen zeker terug om ook van de voor- en nagerechten te proeven, want daar hebben we nu geen tijd voor gehad. Dank voor de fijne bediening en het heerlijke eten!

23. Sandra Groentjes

We hebben hier voor 1e keer gegeten. De tafeltjes zijn ruim opgezet. Je zit niet rug aan rug zoals in de meeste restaurants. Dat vonden wij een groot pluspunt. Er hing een gezellige sfeer. De bediening was prima en we hebben heerlijk gegeten. De porties waren precies goed. Dus geen voedselverspilling. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Omdat er thuis een suprise feestje voor mijn vers 18 geworden zoon werd opgetuigd, nam ik hem nog even mee voor snelle hap bij De Burg. We bestelden 2 glazen wijn en kregen 2 glazen wijn. So far so good. Opeens kwam de manager vrij in our face vragen om ID. Terecht, maar de glazen waren reeds half leeg.
    Hoe dan ook, dat ID bewijs had mijn zoon, dom, niet op zak. Vooral mijn fout, in allerijl betrokken omdat de eerste feestvierders al om de hoek waren.
    Er werd getwijfeld of we van de inspectie waren, gevolgd door een relaas over controles en boete, afgesloten met het dringende advies ID voortaan te kunnen tonen. Ik gaf hem natuurlijk gelijk dat ID altijd getoond moet kunnen worden, verder geen big deal. Glas is weggehaald, colaatje besteld en verder prima.
    Het werd helaas onnodig hoogst ongemakkelijk toen de dame uit de bediening ons op volume 10 ook nog eens de les kwam lezen. Dat de boete voor ons was en dat het echt niet kon...
    In de hoek gezet ten overstaan van meerdere tafels die alles woordelijk mee kregen. We hebben het eten in sneltreinvaart opgegeten en zijn vertrokken.

Tip: vraag vooraf om ID of herstel de inschattingsfout op een discrete manier. Zo had u de wijn van de bon af kunnen halen.
    Als u het als manager met ons heeft afgehandeld is het niet nodig dat er nog een trap na wordt gegeven door bedienend personeel.

25. W. Ridderhof

Het was heel gezellig en het eten was weer uitstekend.

26. Fijne avond gehad. Geen gewoon menu maar de sinterklaasparade. Onbeperkt keuze uit kleine hapjes. Heerlijk gegeten en de bediening was prima in orde. Mooi restaurant met een gezellige sfeer.

27. Gastvrij onthaal met uitgebreide informatie over De Brug en de Langedijk door de eigenaar onder het genot van een goede maaltijd. En dat in een prachtig etablissement. Kunnen wij aanbevelen. Neem kennis van het jaar programma !

28. Carla Damsma

Het eten was zoals altijd weer heerlijk.

29. Familie Wissink

Zoals altijd heerlijk gegeten, goede bediening, aangename sfeer. We komen zeker terug.

30. Loek van Gastel

Heerlijk gegeten. Mooie engoede sfeer met zeer vriendelijk personeel. Smaakvolle gerechten tegen een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.