Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noord-Scharwoude verdeeld zijn.

Lekker en gezellig gegeten. Vlotte vriendelijke bediening. Een aanrader!

Wij hebben alle drie genoten van een overheerlijke shared dining. Alle gerechtjes werden mooi geserveerd en smaakten heerlijk. Een sfeervol restaurant, een hele fijne bediening, uitleg en tijd voor persoonlijk contact.
    Zeker een aanrader en wij komen in ieder geval terug.

J Koedijk

Zoals altijd heerlijk gegeten en echt te gast.

K poortman

Bestellen heeft niet veel zin.
    Ruim een half uur heeft mijn zoon staan wachten en het was niet eens druk!

Met een groep gegeten onlangs en shared dining gedaan. Het eten is lekker en de bediening vlot en vriendelijk. De ruimte waarin we zaten was niet zo mooi/charmant als de rest van het gebouw. Nogal donker en bedompt. De prijs-kwaliteit is uit verhouding. Het voor- en nagerecht was een etagère met lekkers erop en zeker voldoende voor iedereen. De hoofdgerechten deden wat karig aan; ieder een klein stukje vis en vlees. Klein schaaltje friet dat je met z'n 4- à 5-en moest delen. De glaasjes wijn (al klein van stuk) werden heel zuinig geschonken. Als je je bedenkt dat het € 32,50 pp excl. Drank is, is de verhouding wat zoek. Overigens pluim voor de kok, die voor de vegetariër in ons gezelschap een heerlijke maaltijd had bereid.

Bij binnenkomst stond er een menukaart op tafel wat we tussen de voorstellingen door zouden krijgen. Er was keurig rekening gehouden met mijn vegetarische tafelgenote zoals we hadden opgegeven. De service was vriendelijk en het eten was heerlijk. De voorstellingen waren ook heel gaaf door Rob en Emiel. Ik kan een Magic Cabaret Dinner avondje echt aanraden!!!

Bij dit restaurant heb je echt het gevoel dat je uit bent. We eten er van tijd tot tijd en het is altijd goed. Een aanrader.

Zeer smakelijk gegeten.
    Op de menukaart stonden een paar gerechten waarbij je kon kiezen uit een normale en een kleinere portie - briljant! Zo was er nog ruimte voor een heerlijke toet. Voldaan, maar niet ploffie, keerden wij huiswaarts.
    Een pluim voor de kok en de bediening.

Gezellig bruin café- en restaurant met een leuke aankleding en veel spiegels.
    Goede bediening en de keuken is bereidwillig voor afwijkende verzoeken; zoals de a la carte tijdens de lunchtijd, indien paar dagen vooraf is aangegeven door de klant.

Carla van der Pluijm

Fantasieloos gekookt en veel te zout.
    Ga er niet meer heen om te eten.

Westenberg

Prima eten.

H.Corbee

Eenvoudige menukaart en lang niet gelijk aan het menu op deze site.
    Dat leverde teleurstellingen op.

Kleine porties,

de Goede

Wat hebben wij genoten bij De Burg!
    Met zijn tweeën gezellig uit eten ivm onze trouwdag. Het eten was meer dan heerlijk! De sfeer fantastisch geweldige bediening, alles werd duidelijk verteld en uitgelegd. Kortom wij komen absoluut nog een keer terug!

14. Chinees-Indisch Noord-Scharwoude

Jj witte

Sinds de zoon de scepter zwaait is het afhaal gedeelte een stuk minder!

Lekker en smaakvol gegeten, bediening was vlot en beleefd.

16. Chinees-Indisch Noord-Scharwoude

L. Hoolboom

Mijn ervaring was veel beter dan ik durfde te hopen op basis van andere recensies.

Op het terras met een goede bediening heerlijk gegeten, een aanrader

Linda Fiechter

Het eten bij De Burg in Noorscharwoude was over heerlijk vroeger had je Smikkel menu tegenwoordig heet het Share Diner diverse gerechten 12 in totaal waren verrukkelijk het dessert over heerlijk zeker een aanrader

Heerlijk gegeten in De Burg. Wat ziet het er mooi uit van binnen! Een tweetal kritische puntjes:
    -we waren er met 2 personen op een rustige dinsdag. Voeg dan alle gasten bij elkaar in 1 zaal, ipv het te verdelen over 2 aparte ruimtes. Nu hoorden we druk gelach en gezelligheid in de andere zaal, terwijl bij ons alleen (te) rustige tweetallen zaten. Meer mensen bij elkaar brengt meer sfeer.
    -als nagerecht had ik de cheesecake. Deze was lekker, maar voor €7 a €8 had ik liever verse kersen erop gezien ipv kersen uit blik. In juni zou dat geen probleem moeten zijn.

Enthousiaste bediening. We hadden een bon van VakantieVeilingen en kregen een verrassingsmenu, briesoep als voorgerecht, kipfilet schnitzel als hoofdgerecht en cheesecake als dessert. Het was allemaal smakelijk, alleen de friet had wat krokanter gekund.
    Een fles rosè voor € 19,75 is een nette prijs, maar € 7 voor een fles Spa is toch echt te veel.

We werden heel netjes ontvangen en de dames serveerden heel vriendelijk. Helaas was dit het enige positieve.
    Eten was echt slecht. De tafel plakte en er liggen dooie insecten op de vensterbanken. Jammer, want de locatie is erg mooi aan het water. Als ze een goeie kok aannemen, de tent goed schoonmaken en de ober een training geven om de non verbale communicatie te verbeteren kom ik misschoen nog een keer terug.

Daniëlle

Warme binnenkomst, je voelt je helemaal welkom.
    Personeel is vriendelijk en is aanwezig.
    Eten word goed en op tijd geserveerd en smaakte heerlijk!

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. De bediening is attent zonder opdringerig te zijn. Een dikke aanrader!

Fam. Kraakman

Het was uitstekend. Lekker gegeten met een passende wijn erbij. Top.

l pancras

We hebben heerlijk gegeten, de bakjes met patat en groenten had van ons niet gehoeven. Hetgeen op het bord was al meer dan genoeg en zeer lekker. Ook het eet gedeelte hebben wij als zeer prettig ervaren.

H. Bergen

We hebben voor het eerst Shared Dining gedaan. Allerlei hapjes, heerlijk! Echt een aanrader.

Fam Bakker

Super lekker.

Hans van der stoop

Wij waren hier voor het eerst ivm de aanbieding hoofdgerecht betalen, voor- en nagerecht gratis. De bediening was heel goed en vriendelijk en de ruimte gezellig.
    Ik had sliptong en die vond ik gewoon slecht. De bakjes patat en salade vonden wij ook minimaal. Twee tafels vroegen om een extra bak patat en gingen dit eten na dat hun gerecht op was, slecht teken. Sorry, wij komen niet terug.

Zo als gewoonlijk bij De Burg hebben wij weer een gemoedelijke sfeer ervaren, dus gezellig gegeten. Prima kwaliteit en zeer smaakvol.

Patricia

Het eten was weer heerlijk. En de service is altijd top. Allleen was het doordat er een groep was wat rumoerig waardoor wij elkaar niet goed konden verstaan.