Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noord-Holland verdeeld zijn.

3 1910
4 2031
8 12064
  1. Super service!!! En heerlijk eten!! Zelf gemaakte pizza bodem! Echt heerlijk!! Me volgende komt er zo aan!!

2. Thuis werd alles verzorgd door zoon en schoondochter. Het mooiste servies uit de kast. Tafel prachtig gedekt ( ivm corona lange tafel erbij ) en het eten was fantastisch, verrassend klaargemaakt. Bijzondere gerechten. Dus qua service heeft t restaurant echt bijgedragen aan goede sfeer door goed aanbod van keuze en een heerlijke wijn. Top echt top.

3. Giovanni Sol

Goedemiddag,

Ik was benieuwd of jullie ook een e-mailadres hebben.

4. Koffie to go gehaald, afgelopen zondag.
    Was met recht een bakkie pleur.
    Cijfer 3.

5. Van der plas

Voor het eerst besteld prima kwaliteit netjes verpakt en een hele aardige bezorger.

6. Gisteren 18/4 souflaki special en pikilia gehad ,zoals gewoonlijk voortreffelijk 👍👍

5 vorige recensies
  7. De patat was om z’n minst 3 keer gebakken, 2 hele grote klonten aan elkaar gebakken en zoo vet, meer dan de helft in de prullenbak gekieperd (patat klein).
    De inktvis was chemisch en niet echt en het vet droop eruit. Ook weggegooid.
    Alleen de frikandellen waren redelijk te eten. Dat verkocht mag worden in Nederland...

1,3
  8. Dirk van de beek

Uitstekend restaurant met zeer goede kwaliteit gerechten en gastvrije en professionele bediening ; huiselijke sfeer, uitstekende keuken en een gevarieerde kaart.
    Cijfer 10!

9. J. De Vos

Komen hier al vanaf het begin dat men hier kon afhalen. Ook voor verjaardagen thuis. Altijd heerlijk, vers en genoeg.

10. Was in eerste instantie geschrokken door alle negatieve recensies op eet.nu. Vooral omdat op Social deal de reviews wel positief waren. Kennellijk een nieuwe eigenaar. Ik ben uitermate tevreden. Kwaliteit en hoeveelheid waren uitermate goed als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging werd per fiets gedaan bij het huisje op CenterParcs Zandvoort en was zeer warm! Enige kleine min puntje is dat bezorging half uur te vroeg kwam!

11. Internationaal Egmond aan Zee

Spareribs gehaald en opgegeten op de hotelkamer. Bestelling was op tijd klaar. We hebben genoten van de heerlijke spareribs! Ze weten bij Comer wel hoe ze die moeten bereiden! Als het restaurant weer open is (wegens corona maatregelen nu dus geen mogelijkheid om daar te eten) gaan we zeker een keer heen om de spareribs daar te eten!

12. Internationaal Egmond aan Zee

de Jonge

Een weekendje in Egmond aan Zee. Aangezien we nu nergens kunnen eten (i.v.m. Corona), hebben we besloten om eten te bestellen bij Comer. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was erg lekker. We kregen meer dan genoeg eten. Heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

13. ruben kofman

14. Nog nooit zulk ranzig voedsel gegeten. En bestel al helemaal geen koffie want ze hebben geen idee hoe ze een goede koffie moeten bereiden. Heb het weg moeten gooien.

15. Uur gewacht en gewoon koud eten bezorgen. Schandalig.
    Als je hierna belt word je afgebekt! Beetje jammer. Een Purmerender.

16. Snackbar Volendam

Ik had een slaatje meegenomen en het was erg lekker maar er mag gerust wat meer zalm op. Je gaat er niet aan failliet en de monden vertellen het verder.

17. Momenteel kunnen we niet ter plaatse eten, jammer want de oesters en de wijnkaart zijn formidabel. Op het vakantieadres de lamshamburgers laten bezorgen. Super lekker vlees en heel slim op een hard broodje. Aanrader!!!

18. Internationaal Ursem

a h van dalen

Afgehaald, plezierig ontvangen. Eten was boven verwachting goed. Gauw weer bestellen. Mmmmmm.

19. Gabriella

We hadden 2 schotels gewonnen nou super lekker en ook super aardig behandeld zeker voor herhaling vatbaar

20. Groenouwe

Hoofdgerechten afgehaald, heerlijk warm en zeer smakelijk, en ook nog voor een zeer schappelijke prijs!

21. De calzone was erg lekker!! Fijne sfeer met Italiaanse muziek en zingende medewerkers tijdens het wachten. Maar het belangrijkste is het erg lekkere eten!

22. Harrykegel

De chef kok kookt met heel veel passie. Hij combineert zijn passie met de ervaringen opgedaan met bereiden van exotische gerechten in vele landen. Zijn Aziatische avonden onovertroffen en zijn snel volgeboekt. Maar ook de wat normalere gerechten zoals zijn saté en maaltijd salades zijn voortreffelijk. En dan ook nog voor een prijs waarvan je je afvraagt hoe hij het er voor kan doen. Een “hidden gem “…

23. Chinees-Indisch Krommenie

2 loempias met kip gehaald teleurstellend zat nog geen 25 gram kip in de rest gevuld met tauge en prei en ook zonder ei mislukte poging

24. Chinees-Indisch Medemblik

Ik vind Danny Leung Medemblik het beste Chinese restaurant ever! Ik ben op veel plaatsen geweest, niet alleen Nederland maar Danny is de beste met het vriendelijkste personeel. Helaas voor de sfeer geen goed cijfer dit vanwege Corona en alleen afhalen mogelijk is. Na deze periode ga ik weer gewoon gezellig ter plaatse eten en is de sfeer weer als vanouds prima. Een aanrader, gewoon doen!

25. Henk en Parsad

Eten was echt smakeloos en vies. 5 verschillende gerechten besteld maar allemaal in dezelfde saus en zelfde smaak. Het leken wel bevroren magnetron maaltijden. We waren met zn 3en. Nooit meer bestellen bij vijaya.
    Ook kon ik niet via iDEAL betalen en moest ik contact betalen. Maar bezorger had zogenaamd geen geld terug. Geen fijne ervaring.

26. Hele goeie ervaring met eten in D'Oude Clipper. Een uitstekende bediening en heerlijk eten.
    Niet onbelangrijk vrouwlief ook erg tevreden. Cijfer een 9 .
    Rodica en Ger.

27. Nooit meer! Wat een slecht eten, zoveelste uitbater die er een potje van maakt. Beter bouwen ze dat pand om tot woningen!

28. Maarten Tuininga

Prima service en wederom echt lekker gegeten. Komen zeker terug.

29. Broodje kip en broodje adana kofta was perfect. Zeker een aanrader.
    Vriendelijke jongens.
    Ze staan nu ook op thuisbezorgd zag ik.

30. Van der Meij

Wij hebben eten besteld bij Zaras, je krijgt lekker veel eten en een topservice van de medewerkers. Zeker voor herhaling vatbaar!!