Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noorbeek verdeeld zijn.

Ludo en Cora Vermeulen

Wij logeerden vlakbij in het Fletcher Hotel in Noorbeek en hebben daar op zondagavond 26 november jl. heerlijk ontspannen kunnen eten met een vriendelijke persoonlijke bediening, complimenten...!!

Rocksclub

Heel gezellig en diner van goede kwaliteit, alles tegen zeer goede prijs.
    Aanrader top

Nico Griek

Erg gezellig om te verblijven, een goed biertje en een copieuze maaltijd! Een aanrader.

Annemarie den Adel

Lekker gegeten. Wat minder sfeer dan in het oude café. Zeer vriendelijke bediening

Zeer gezellig eetcafe. Echt het gevoel van thuiskomen. Wij waren toevallig in de buurt en hadden nog een eetadresje nodig. Het liefst zonder moeilijke poespas. Heerlijk normaal eten biefstuk en gyrosschotel. Buitengewoon lekker. Ook onze baby werd niet overgeslagen en kon lekker brood met echte boter mee eten. Perfecte service! Echte Limburgse gastvrijheid. Als we nog een keer in de buurt zijn... dan weet ik waar we eten!

Een heel gezellig eetcafe, super vriendelijke mensen, heerlijke gerechten en lekkere biertjes. Een echte aanrader.

Een gezellig restaurant met een zeer gemoedelijke sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Eten verzorgd en lekker.
    Een aanradertje als je in de buurt ben.

Eten was gewoon goed en een normale prijs. Was ook heel gezellig.

Lekker gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding

Corine Vaes

Heel vriendelijk en gastvrij! Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Henny Grootenboer

Wij waren bij eetcafé Tinus tijdens een dag happen en trappen in de voerstreek. Wat een gastvrijheid. Het voorgerecht waren we misgelopen omdat het eerste café dicht was. Dit maakten ze bij Tinus meer dan goed. Bedankt en een pluim voor dit eetcafé.

Bij Tinus is het altijd gezellig, niks is teveel en men is altijd weer blij je te zien. Wij komen zeker terug!!

Rian en Martin van Veen

Ontzettend leuk Eetcafe, hele gezellige muziek. Erg gastvrij ontvangen! Het eten is fantastisch, de sfeer is geweldig. Beter dan perfect! 👍👍
    Wij komen zeker nog een keertje terug!

Jules

Je moet ervan houden: veelal schlagermuziek op een aardig geluidsniveau, grijze tafels en eten van onderkant eetcafeniveau. Das jammer want de gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en Noorbeek is een leuk dorp. Het is allemaal net te fantasieloos : scampi's die lekker smaken, maar dan in een maaltijdsalade die ook uit aardappelkroketjes en gesneden kool met dressing bestaat. En dan geen stokbrood erbij maar stukken gesneden brood. Kom op jongens, zorg voor wat sfeervolle tafels, andere muziek en wat zachter en breng wat meer fantasie in je eten.

Charlotte Hartmans

Eerste keer gekozen voor een kerstbrunch. Deze locatie is echt een aanrader. Heerlijk buffet, ziet goed uit en smaakt nog lekkerder. Je weet niet wat je moet nemen. Het was allemaal heerlijk.
    Vriendelijke bediening en een mooie locatie. 👍

Een prima restaurant bij een Landal park, maar ook goed te bezoeken zonder Landal gast te zijn! De inrichting is erg gezellig en zeer goed verzorgd. De kwaliteit van de gerechten kan de toets der kritiek goed doorstaan maar mist af en toe een stukje verfijning. De bediening was redelijk vlot en vriendelijk waarbij ik het altijd vreemd vind om twee verschillende merken drank te ontvangen als je hetzelfde bestelt. (Eerst een prima Radlertje van een mij onbekend merk, maar de tweede bleek een Amstel Radlertje terwijl het eerste flesje net was meegenomen). (Werd overigens na een opmerking hierover prima hersteld.

Geen hoogvlieger, maar zeker een bezoek waard.

Wij kwamen hier een beetje onverwacht terecht, maar werden zeker niet teleurgesteld in de kwaliteit. Er staat hier duidelijk een kok (m/v) die zijn of haar vak verstaat. De hoofdgerechten waren allemaal perfect. Van de kabeljauw tot de slibtongetjes. Een wel erg lekkere en prima bereide Crème Brulee was de perfecte afsluiting. De bediening was vriendelijk en correct. Het restaurant lijdt hier en daar een beetje aan de 'tand des tijds'. Hoewel over het algemeen fris en modern ingericht, voel je hier en daar de jaren 70. De prijs is ok (niet heel goedkoop, maar daarvoor krijg je dan ook kwaliteit en verse producten).

Al met al een uiterst positieve ervaring en zeker een volgend bezoek waard.

Michiel Spoor

Een top etablissement met werkelijk fantastisch eten in een gezellige ambiance en tegen alleszins redelijke tarieven.

19. Nederlands Noorbeek

Hele slechte varkenshaas, rauwe groenten en heel veel vliegen op het terras. Prijs kwaliteit erg slecht. Bij aangeven dat we niet tevreden waren kregen we als reactie: jammer..
    Eens maar nooit weer.

Yvonne en Jan

Warme ontvangst en bediening door de gastvrouw. Aandacht voor de klant. Heel mooi uitzicht op het terras, dat goed aangekleed is. Eten is goed. Wij komen ieder jaar in Noorbeek, dus wij zullen zeker Tinus bezoeken.

Cees en Ineke

Was weer goed, goede ontvangst, bediening en heerlijk gegeten. Zeker tot een volgende keer!

Marianne en Theo

9 juli 2016
    Eerlijke - heerlijke kaart, met streekgerechten.
    Gezellige sfeer. Hartelijke mensen zoals we dat van Limburgers kennen.
    Prijs kwaliteit verhouding perfect. Zelfs in het voorseizoen liep het terras al vol, dus ik kan me voorstellen dat je in het hoogseizoen moet reserveren.
    Heerlijk gegeten, ga zo door.

23. Nederlands Noorbeek

Kwamen bij toeval op De Plank binnen en wij komen zeker terug. Werden heel hartelijk ontvangen ondanks dat we met zijn vieren waren en het enorm vol zat! Super vriendelijke en zeer attente bediening! Het geweldige eten, de voortreffelijke wijn en de heerlijke muziek maakten dat het een avond was die we niet snel zullen vergeten!

Heel erg bedankt team DePlank, wij komen zeker snel terug en maken dan wel een reservering! Ga vooral zo door! 👌🏽👍🏽😀😀

24. Nederlands Noorbeek

Patricia

Wij hadden op het terras gegeten met een prachtig uitzicht. En de bediening was geweldig. Bedankt voor de super avond

Ger & Monique

We komen bijna wekelijks wandelen in Zuid-Limburg en sinds de nieuwe eigenaren ook graag bij café restaurant Tinus.
    De sfeer is veranderd, je voelt je welkom.
    De keuken is uitstekend en de prijs is heel vriendelijk.
    We gaan steeds vaker in Noorbeek wandelen en laten ons dan graag verwennen bij Tinus.

De ontvangst is matig. Een serveerster liep het wat over d'r schoenen. We bestelden een menu, vis en schnitzel. Eten was goed en royaal qua patat. De bediening erg onvriendelijk, kwamen niet vragen of je nog wat wilde drinken of een dessert wilde. Bij de vorige eigenaar voelde je je gast, dit was nu anders. Komen hier niet meer terug.

27. Nederlands Noorbeek

Marielle

De porties waren heel klein. Mijn parelhoen was naar mijn idee geen parelhoen. De boeuf bourguignonne was vreselijk zout, bijna niet te eten. Er waren frietjes bij, dit was een kinderportie, en daar moesten we dan met 2 volwassenen mee doen. Friet bij bestellen kost € 1.50, waar dat bij andere restaurants gewoon onbeperkt is.

Op zondagavond na een wandeling bij Bon Repos in Noorbeek gereserveerd en gegeten. Wij komen al jaren in Noorbeek en hebben daar al wat restaurants uitgeprobeerd, vaak naar tevredenheid. Bon Repos hoort bij hotelketen Fletcher en is daarmee minder authentiek, dit was de eerste keer dat wij hier gingen eten. Wij bestelden een driegangen diner bestaande uit carpaccio vooraf, wildpannetje als hoofdgerecht en creme brullee als toetje. Deze gerechten waren niet heel bijzonder, maar wel naar tevredenheid gegeten. Het restaurant heeft een klassieke en lichtgedateerde sfeer. De bediening was netjes. Let op: bestel geen bronwater met koolzuur, want de kurk heeft geen schroefdop en kan bij het op tafelzetten er af springen (vaak met hilarische gevolgen!)

Heerlijk en gezellig gegeten! Pittoresk plaatsje. Echt een aanrader.

Tweede Kerstdag hebben we hier heerlijk a la carte gegeten. Ook de nieuwe uitbaters zijn heel vriendelijk, prijs/kwaliteit is tevens goed.