Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noorbeek verdeeld zijn.

Het was gisteren precies 1 jaar geleden dat we voor de deur stonden om de eerste keer zuurvlees te eten, maar toen kwam het er niet van, gisteren dus wel, en we waren een beetje spijtig dat we er vorig jaar niet binnenstapten, vriendelijke en goeie bediening, zuurvlees zeer lekker en de salade van mijn vrouw was al even lekker, top dus en een aanrader.

Rob van Aalderen

Ontspannen en lekker gegeten.

Was weer super gezellig en het eten is ook altijd goed👍😀

We hebben erg lang op ons eten moeten wachten bijna 2,5 uur (19.10 u besteld 21.30 het eten) Ook het vooraf besteld simpel broodje kruidenboter om de wachttijd door te komen kwam erg laat.
    Naar herhaald vragen zonder antwoord op het laatst toch gekomen.
    Het eten was trouwens erg lekker!!
    Echter geen drankje als compensatie voor het wachten.

Leon

Zoals altijd goed en gezellig👍

dineke visser

Super lekker eten, gezellige huiselijke sfeer en goede muziek! Zeker aanrader in Noorbeek en ook na 8 uur s Avonds welkom. Kortom thuis komen!

Adriolo

Ik had een biefstuk met friet besteld omdat wij hoorde dat het biefstuk enorm goed zou zijn.
    Mijn vriendin is geen vleeseter, dus zij bestelde een uiensoep.
    Wij wisten niet wat we zagen toen het eten kwam. Ik heb nog nóóit zo'n klein stukje vlees gezien. Je moest hem haast zoeken op het bord. Ongelofelijk voor dat bedrag. De uiensoep was ook super weinig.

Voor ons niet meer.

Jules

Allebei de vegetarische risotto gegeten die uitstekend was. Lekkere friet erbij, top. Karaf water met citroenmelisse als service bij onze rode wijn en cava. Prima geregeld, dat doen lang niet alle restaurants. Ook een amuse van het huis, papadams. Verbeterpunt zitten in de aandacht voor de gast - de bediening had meer aandacht voor de gasten achter ons waarmee minutenlang werd gekletst terwijl wij de menukaart al lang hadden doorgenomen en wilden bestellen en er ook nog niet geïnformeerd was naar wat we wilden drinken-, de sfeer (het is er vrij donker) en de prijs-kwaliteitverhouding van de rode wijn (5,5 euro voor wijn met wel erg veel tannines).

Jose

Gezellig ingericht restaurant, aardig personeel. Lekker eten voor een goede prijs, ruime porties.
    Prima restaurant om met de familie te gaan eten. Ook de jeugd gaat voldaan de deur uit.

Ron vermeer

Al meerdere keren geweest en het is altijd goed en gezellig.

Heerlijke gegeten! Eten was erg smaakvol en vriendelijke en vlotte bediening. Mocht je ooit in de buurt zijn dan is dit resaurant een aanrader.

Janneke Boekie

Fantastisch. Wat een verrukkelijke uiensoep en heerlijke lekkere kipsaté, smelt op je tong. Dus zeer beslist een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs, gezellig wil zitten, lief bediend wil worden en dan ook nog eens heerlijk wil eten met eigen merk bier erbij. Mmmmmmmmmmmmmm. Wil het zo weer over doen.

Heerlijke lunch gehad voor een goede prijs.
    Het uitzicht en de rust van de natuur was onbetaalbaar en een hele fijne service.

16. Nederlands Noorbeek

Groupe de Neuf

Afgelopen vrijdag 16 maart 2018 waren wij hier te gast met 9 man(nen). Na een allerhartelijkste ontvangst, konden we plaatsnemen aan onze gereserveerde tafel. Omdat we na een zware wandeltocht door de Voerstreek eerst de nodige biertjes wilden wegtikken, werd ons gevraagd hoe laat ons eten kon worden opgediend (overigens heeft Café d'r Pley een meer dan prima bierassortiment). Na 3 porties heerlijke bitterballen en 2 kaas/worst plankjes te hebben verorberd, werd ons eten keurig op de afgesproken tijd opgediend. De kwaliteit van het eten was prima. De avond afgesloten met een dessert/koffie. De bediening was keurig en de gastvrouw/heer erg vriendelijk en belangstellend. Zeker een aanrader en als het kan komen we hier nog eens terug. Erg gezellige avond gehad.

Eten hier altijd als we op het Landal Park verblijven, eten is kwalitatief prima, mooi opgemaakte borden, prettige bediening. Heerlijke plek om samen te tafelen en een gezellige ambiance.

Leuke sfeer, gastvrij en gezellig. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Kaart ruim voldoende gevarieerd voor een eetcafe, keuze vlees, vis, vegetarisch en streekgerechten. Keuze uit diverse bieren en prima koffie. Gewoon een fijne plek voor een kop koffie, biertje en een goed verzorgde hap eten.

Sfeervolle ambiance.. Vriendelijke vlotte bediening. Prijs en kwaliteit van het eten is in verhouding.
    Prettige gelegenheid voor een etentje zowel met z'n tweeën als met een gezelschap.

Gezellige tent, aardige eigenaren en lekker eten. We hebben er met twee gezinnen gegeten en we hebben een gezellige avond gehad. Prima!

Ludo en Cora Vermeulen

Wij logeerden vlakbij in het Fletcher Hotel in Noorbeek en hebben daar op zondagavond 26 november jl. heerlijk ontspannen kunnen eten met een vriendelijke persoonlijke bediening, complimenten...!!

Rocksclub

Heel gezellig en diner van goede kwaliteit, alles tegen zeer goede prijs.
    Aanrader top

Nico Griek

Erg gezellig om te verblijven, een goed biertje en een copieuze maaltijd! Een aanrader.

Annemarie den Adel

Lekker gegeten. Wat minder sfeer dan in het oude café. Zeer vriendelijke bediening

Zeer gezellig eetcafe. Echt het gevoel van thuiskomen. Wij waren toevallig in de buurt en hadden nog een eetadresje nodig. Het liefst zonder moeilijke poespas. Heerlijk normaal eten biefstuk en gyrosschotel. Buitengewoon lekker. Ook onze baby werd niet overgeslagen en kon lekker brood met echte boter mee eten. Perfecte service! Echte Limburgse gastvrijheid. Als we nog een keer in de buurt zijn... dan weet ik waar we eten!

Een heel gezellig eetcafe, super vriendelijke mensen, heerlijke gerechten en lekkere biertjes. Een echte aanrader.

Een gezellig restaurant met een zeer gemoedelijke sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Eten verzorgd en lekker.
    Een aanradertje als je in de buurt ben.

Eten was gewoon goed en een normale prijs. Was ook heel gezellig.

Lekker gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding

Corine Vaes

Heel vriendelijk en gastvrij! Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.