Gasterij Henry VIII in Noorbeek

1. Eten hier altijd als we op het Landal Park verblijven, eten is kwalitatief prima, mooi opgemaakte borden, prettige bediening. Heerlijke plek om samen te tafelen en een gezellige ambiance.

2. Sfeervolle ambiance.. Vriendelijke vlotte bediening. Prijs en kwaliteit van het eten is in verhouding.
    Prettige gelegenheid voor een etentje zowel met z'n tweeën als met een gezelschap.

3. Een prima restaurant bij een Landal park, maar ook goed te bezoeken zonder Landal gast te zijn! De inrichting is erg gezellig en zeer goed verzorgd. De kwaliteit van de gerechten kan de toets der kritiek goed doorstaan maar mist af en toe een stukje verfijning. De bediening was redelijk vlot en vriendelijk waarbij ik het altijd vreemd vind om twee verschillende merken drank te ontvangen als je hetzelfde bestelt. (Eerst een prima Radlertje van een mij onbekend merk, maar de tweede bleek een Amstel Radlertje terwijl het eerste flesje net was meegenomen). (Werd overigens na een opmerking hierover prima hersteld.

Geen hoogvlieger, maar zeker een bezoek waard.