Eetcafe Tinus in Noorbeek

Heerlijk genieten op ons nieuwe Tuinterras zonder autogas

di lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 20:30

Sinds kort hebben we ons eigen bier Tinus, een heerlijk amberbiertje met een frisse fruitige smaak.

Ook is het vanaf nu mogelijk om frieten en diverse snacks bij ons af te halen, het beste is telefonisch bestellen 043-4578099.
We hebben ook diverse menu's die u kunt afhalen:
Schnitzel met peper of champignonroomsaus € 9.95
Gyrosschotel € 10.50
Spare Ribsschotel € 10.50
Dit is inclusief friet en een verse salade.

di lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 20:30

1470152071 82
1480520984 82
1521996632 84

1. E. Van Eijs

Heerlijk gegeten in leuke gezellige sfeer. Hartelijke bediening. We voelden ons erg welkom. We komen zeker weer langs als we weer in Zuid-Limburg zijn.

2. Het eten was lekker en voldoende. In verband met de carnaval was er een beperkte kaart, was ons bekend. Eten al jaren met carnaval bij café Tinus. Altijd lekker en goed verzorgd.

3. Vanmiddag 2 uiensoep besteld. Mijn soep had duidelijk te lang in de oven gestaan, want de kaas had veel roetzwarte plekken. Ik heb gemeld dat ik daar niet tevreden over was. Er werd mij direct een nieuwe soep toegezegd en geserveerd. Bij het afrekenen betaalde ik 12,50 €.
    Tot zover niets bijzonders, want er kan altijd iets misgaan; al was het wel netjes geweest als men ons als gasten was komen zeggen dat er met de soep wat misgegaan was en dat we nog even moesten wachten in plaats van soep met roetvlekken te presenteren.
    Maar dan! Bij het uitgaan zagen we op de buiten-menukaart dat gegratineerde uiensoep 5,95 € kost. We hebben met 12,50 dus extra moeten betalen voor de fout van de keuken. Dat je geen duidelijk excuus krijgt voor een fout is al vreemd, maar dat eetcafe Tinus je daar extra voor laat betalen is schandalig. We zoeken in het vervolg een ander eethuis.

4. Dit was de tweede keer dat we bij Tinus kwamen eten en ook nu verliep alles vlekkeloos. De bediening is gemoedelijk, het eten is zoals je het mag verwachten en de sfeer erg gezellig. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer eten.

5. Bo en Gaby

Vrijdag erg lekker gegeten en de service was super. Dank jullie wel 🤗

6. Kerstavond 2018:
    Gisteravond heerlijk gegeten. Verrassend Kerstdiner!
    Compliment ook aan de kok!

Tot ziens!

7. Vriendelijke bediening. Lekker eten. En een lekker streekbiertje (plato)met de nodige uitleg 😁!

8. Nic Minnen

Gezellig gegeten, prijs kwaliteit ok.

9. Het was gisteren precies 1 jaar geleden dat we voor de deur stonden om de eerste keer zuurvlees te eten, maar toen kwam het er niet van, gisteren dus wel, en we waren een beetje spijtig dat we er vorig jaar niet binnenstapten, vriendelijke en goeie bediening, zuurvlees zeer lekker en de salade van mijn vrouw was al even lekker, top dus en een aanrader.

10. Rob van Aalderen

Ontspannen en lekker gegeten.

11. Was weer super gezellig en het eten is ook altijd goed👍😀

12. We hebben erg lang op ons eten moeten wachten bijna 2,5 uur (19.10 u besteld 21.30 het eten) Ook het vooraf besteld simpel broodje kruidenboter om de wachttijd door te komen kwam erg laat.
    Naar herhaald vragen zonder antwoord op het laatst toch gekomen.
    Het eten was trouwens erg lekker!!
    Echter geen drankje als compensatie voor het wachten.

13. Leon

14. dineke visser

Super lekker eten, gezellige huiselijke sfeer en goede muziek! Zeker aanrader in Noorbeek en ook na 8 uur s Avonds welkom. Kortom thuis komen!

15. Adriolo

Ik had een biefstuk met friet besteld omdat wij hoorde dat het biefstuk enorm goed zou zijn.
    Mijn vriendin is geen vleeseter, dus zij bestelde een uiensoep.
    Wij wisten niet wat we zagen toen het eten kwam. Ik heb nog nóóit zo'n klein stukje vlees gezien. Je moest hem haast zoeken op het bord. Ongelofelijk voor dat bedrag. De uiensoep was ook super weinig.

Voor ons niet meer.

16. Ron vermeer

Al meerdere keren geweest en het is altijd goed en gezellig.

17. Fantastisch. Wat een verrukkelijke uiensoep en heerlijke lekkere kipsaté, smelt op je tong. Dus zeer beslist een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs, gezellig wil zitten, lief bediend wil worden en dan ook nog eens heerlijk wil eten met eigen merk bier erbij. Mmmmmmmmmmmmmm. Wil het zo weer over doen.

18. Heerlijke lunch gehad voor een goede prijs.
    Het uitzicht en de rust van de natuur was onbetaalbaar en een hele fijne service.

19. Leuke sfeer, gastvrij en gezellig. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Kaart ruim voldoende gevarieerd voor een eetcafe, keuze vlees, vis, vegetarisch en streekgerechten. Keuze uit diverse bieren en prima koffie. Gewoon een fijne plek voor een kop koffie, biertje en een goed verzorgde hap eten.

20. Gezellige tent, aardige eigenaren en lekker eten. We hebben er met twee gezinnen gegeten en we hebben een gezellige avond gehad. Prima!

21. Ludo en Cora Vermeulen

Wij logeerden vlakbij in het Fletcher Hotel in Noorbeek en hebben daar op zondagavond 26 november jl. heerlijk ontspannen kunnen eten met een vriendelijke persoonlijke bediening, complimenten...!!

22. Rocksclub

Heel gezellig en diner van goede kwaliteit, alles tegen zeer goede prijs.
    Aanrader top

23. Nico Griek

Erg gezellig om te verblijven, een goed biertje en een copieuze maaltijd! Een aanrader.

24. Annemarie den Adel

Lekker gegeten. Wat minder sfeer dan in het oude café. Zeer vriendelijke bediening

25. Zeer gezellig eetcafe. Echt het gevoel van thuiskomen. Wij waren toevallig in de buurt en hadden nog een eetadresje nodig. Het liefst zonder moeilijke poespas. Heerlijk normaal eten biefstuk en gyrosschotel. Buitengewoon lekker. Ook onze baby werd niet overgeslagen en kon lekker brood met echte boter mee eten. Perfecte service! Echte Limburgse gastvrijheid. Als we nog een keer in de buurt zijn... dan weet ik waar we eten!

26. Een heel gezellig eetcafe, super vriendelijke mensen, heerlijke gerechten en lekkere biertjes. Een echte aanrader.

27. Een gezellig restaurant met een zeer gemoedelijke sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Eten verzorgd en lekker.
    Een aanradertje als je in de buurt ben.

28. Eten was gewoon goed en een normale prijs. Was ook heel gezellig.

29. Lekker gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding

30. Corine Vaes

Heel vriendelijk en gastvrij! Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Henny Grootenboer

Wij waren bij eetcafé Tinus tijdens een dag happen en trappen in de voerstreek. Wat een gastvrijheid. Het voorgerecht waren we misgelopen omdat het eerste café dicht was. Dit maakten ze bij Tinus meer dan goed. Bedankt en een pluim voor dit eetcafé.

32. Bij Tinus is het altijd gezellig, niks is teveel en men is altijd weer blij je te zien. Wij komen zeker terug!!

33. Rian en Martin van Veen

Ontzettend leuk Eetcafe, hele gezellige muziek. Erg gastvrij ontvangen! Het eten is fantastisch, de sfeer is geweldig. Beter dan perfect! 👍👍
    Wij komen zeker nog een keertje terug!

34. Jules 777 punten

Je moet ervan houden: veelal schlagermuziek op een aardig geluidsniveau, grijze tafels en eten van onderkant eetcafeniveau. Das jammer want de gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en Noorbeek is een leuk dorp. Het is allemaal net te fantasieloos : scampi's die lekker smaken, maar dan in een maaltijdsalade die ook uit aardappelkroketjes en gesneden kool met dressing bestaat. En dan geen stokbrood erbij maar stukken gesneden brood. Kom op jongens, zorg voor wat sfeervolle tafels, andere muziek en wat zachter en breng wat meer fantasie in je eten.

35. Yvonne en Jan

Warme ontvangst en bediening door de gastvrouw. Aandacht voor de klant. Heel mooi uitzicht op het terras, dat goed aangekleed is. Eten is goed. Wij komen ieder jaar in Noorbeek, dus wij zullen zeker Tinus bezoeken.

36. Marianne en Theo

9 juli 2016
    Eerlijke - heerlijke kaart, met streekgerechten.
    Gezellige sfeer. Hartelijke mensen zoals we dat van Limburgers kennen.
    Prijs kwaliteit verhouding perfect. Zelfs in het voorseizoen liep het terras al vol, dus ik kan me voorstellen dat je in het hoogseizoen moet reserveren.
    Heerlijk gegeten, ga zo door.

37. Ger & Monique

We komen bijna wekelijks wandelen in Zuid-Limburg en sinds de nieuwe eigenaren ook graag bij café restaurant Tinus.
    De sfeer is veranderd, je voelt je welkom.
    De keuken is uitstekend en de prijs is heel vriendelijk.
    We gaan steeds vaker in Noorbeek wandelen en laten ons dan graag verwennen bij Tinus.

38. De ontvangst is matig. Een serveerster liep het wat over d'r schoenen. We bestelden een menu, vis en schnitzel. Eten was goed en royaal qua patat. De bediening erg onvriendelijk, kwamen niet vragen of je nog wat wilde drinken of een dessert wilde. Bij de vorige eigenaar voelde je je gast, dit was nu anders. Komen hier niet meer terug.

39. Tweede Kerstdag hebben we hier heerlijk a la carte gegeten. Ook de nieuwe uitbaters zijn heel vriendelijk, prijs/kwaliteit is tevens goed.

40. JW en Janneke

Prima eten. Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijke bediening. Goede sfeer.

41. ger en maria jacobs

Deze week 2 keer daar gegeten. Het eten is voortreffelijk en de service ook! Afgelopen donderdag had ik last van mijn maag en het was geen enkel probleem om alleen maar een soepje te bestellen. Zij raadde me zelfs af om een pasteitje o.i.d. te nuttigen. Ik vond dat ik het namelijk niet kon maken om alleen maar een voorgerecht te bestellen. Een echte aanrader!!!

42. Het eten was prima, wel een beetje weinig (2 stokjes sate is niet echt te veel). De smaak was redelijk: niet slecht, maar ook niet super geweldig. Daarnaast was het eten aan de prijs. Hiervoor had ik meer verwacht. Bediening was OK, alleen moesten we zelf vragen om de kaart voor het dessert.

43. Je gunt iedereen toch het voordeel van de twijfel. Vandaar dat wij vanavond hadden besloten om toch nog één keer bij eetcafé Tinus te gaan eten. Helaas, het viel tegen.
    Na een uur werd de soep geserveerd en na bijna twee uur werd de hoofdmaaltijd geserveerd. Verder was de biefstuk lauw en de frieten melig! Achteraf bleek dat de kok ziek was en er veel gasten waren. Vandaar dat het zo lang duurde voordat het eten werd geserveerd. Dit is dus echt de laatste keer dat wij bij café Tinus hebben gegeten.

44. Petra van der Zee

Zeer gastvrij en de heerlijkste zoervleisj gegeten!

45. Helaas vinden wij het tegen vallen. Vorige eigenaar had heerlijke stoofpotjes. Je kreeg friet, gebakken aardappel en kroketten plus een grote kom met sla plus warme groente erbij. En alles was super vers. Hopelijk doet de nieuwe eigenaar er iets mee. Hier stond Tinus bekend om.

46. Personeel erg vriendelijk. Belangstellend. Eten is super vers en smaakt voortreffelijk. Redelijke prijs.
    Het twaalfuurtje is een aanrader! Daar kun je een aantal uren mee vooruit!
    We hopen in de toekomst er zeker weer gebruik van te maken.

47. Harm Rozie

Heerlijke saté en prachtig terras. De eigenaar is een prettige prater met oog voor wat de klant nodig heeft

49. Al Beets

Helemaal top. Prima eten tegen een goede prijs en fijne bediening. Niet handig is dat je niet kan pinnen.

50. Js van beelen

Heerlijk gegeten, verse groente en allerheerlijkst stoofpotje. Grote keus op de menulijst, met veel verschillende stoofpotjes. We zijn de volgende dag weer naar eetcafe Tinus gegaan.

51. We komen hier al jaren. Dit keer was het niet wat het altijd was. Geen Chouffe of Gerardus van de tap, verkeerde gerechten geserveerd en niet vragen of we nog wat na wilden. Wat is er gebeurd,waar is de magie van Tinus gebleven? Jammer!

52. Jan en Lineke

We hebben zondagavond 18 mei 2014 heerlijk gegeten bij Tinus. Het eten was overvloedig, flinke porties, gezellig en een vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit heel goed. Een echte aanrader!

53. Gisteravond met 2 personen bij Tinus gegeten. Het eten was heerlijk, goede bediening en vriendelijke mensen. Ik kan dit echt aanraden, als je gewoon (heel) lekker wil eten zonder allerlei overbodige luxe

54. C.H.Koster

Wat een leuk eetcafé, het eten is geweldig en zeker voor die prijs.
    Wij, 2 dames vonden de porties erg groot, wij zijn niet meer van de jongsten.
    Maar grote eters komen hier aan hun trekken.
    De grootste verrassing was voor ons de hartelijke en vriendelijke bediening.
    Blijf zo doorgaan, en als we weer in Noorbeek komen zullen we graag bij jullie eten.

55. gerrit en romana

Warm welkom, goede bediening, eten is prima, wij aten stoofpotjes en een voorgerecht was eigenlijk niet nodig, gezien de hoeveelheid. Veel en erg lekker. Aanrader voor een ieder.

56. Leo Coolen

Zeer goed gegeten.
    Prijs-kwaliteit zeer goed.

57. Met de hele familie, 20 personen, hier gegeten en het was prima!
    Leuk menu met soep vooraf, daarna allerlei soorten vlees, iedereen kon kiezen aan tafel, patat, groenten, sla, mayonaise, alles was erbij. Een lekker ouderwets ijsdessert toe.Hele ontspannen sfeer en ook gezellige bediening.
    Ben je in de buurt dan is dit een aanrader.
    Let op, je kunt er niet pinnen, wel rabobank pinautomaat binnen 50 meter.

58. Na een wandeling kwamen wij op zaterdagavond aan bij Tinus. Ondanks dat het druk was werden we heel vriendelijk te woord gestaan. Binnen een half uur stond een prima maaltijd voor ons klaar. Gezellig en prijs/kwaliteit verhouding is ok.

59. Toen wij in Noorbeek op vakantie gingen kwamen wij laat aan en hadden dus geen zin meer in koken.

We zijn naar Tinus gewandeld en hadden natuurlijk niet gereserveerd (wel aan te raden, het is er altijd erg druk), na enig gepuzzel hebben ze toch een plek voor ons kunnen creëren wat wel laat zien hoe klantvriendelijk ze zijn...

Toen kon het feest beginnen... Als je een schnitzel bestelt, moet je niet raar opkijken als je er 2 terug vindt op je bord want aan kleine porties doen ze niet, het is er altijd lekker en veel waardoor je met een goed voldaan gevoel weer naar huis gaat.

Als we in de buurt zijn, gaan we er zeker nog eens heen.