Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nooitgedacht verdeeld zijn.

Tijdens ons verblijf op het park goed gegeten in het Grand Café. Onze twee kinderen hebben zich prima vermaakt met de legowand en patat met frikandel. De spies van kippendij en de burger van het Drenste wiederind smaakten erg goed. Leuke sfeer, prima bediening en zeer smakelijk eten.

2. Internationaal Nooitgedacht

Anna

De eerste keer dat we daar kwamen was het leuk, lekker enzo. Toen we daar voor de tweede keer waren waren er plakkerige stoelen, heel veel rotzooi op de grond
    en het was heel druk (lawaai), en het eten was saai.

3. Internationaal Nooitgedacht

e. Schuren

Mooi restaurant met vriendelijke bediening. Soepen en vlees waren lauwwarm. Drank aan de dure kant. Genoeg dessert keuze.

4. Internationaal Nooitgedacht
  5. Internationaal Nooitgedacht

Anneke Groeneveld

Fantastisch resort met zeer goede restaurants, echt een aanrader! Heerlijk met de kinderen in Al Fresco gegeten.

Met vrienden groep wezen eten, een verrassingsmenu met bijpassend wijn arrangement! In 1 woord top!

7. Internationaal Nooitgedacht

De lekkerste gerechten en dan ook nog all you can eat! Ook een leuke speelhoek voor de kinderen, zodat we heerlijk rustig hebben kunnen eten.

Mooi restaurant, leuke en lekkere gerechten en gezellige sfeer. Ook voor de kinderen is er voldoende keus en speelgoed om zich ook tijdens het eten goed te vermaken. Bediening schenkt ook de nodige aandacht aan de kinderen. Reserveren is wel noodzakelijk want vaak erg druk (zeker in vakantieperiodes). Wanneer het echter rustig is, verslapt de aandacht van de bediening. Prijzen liggen hoog!

Henriette

Inmiddels heeft dit restaurant een ster zag ik. Wij hebben hier 1x gegeten en dat was een geweldige ervaring. Bijzondere gerechten geproefd en alles zag er perfect uit. Ook de inrichting is prachtig en modern (meubels van Piet Boon).

Toen we aan het eind van de avond moesten afrekenen schrokken we wel een beetje van de rekening. Maar wel een restaurant dat zeker de moeite waard om een keer te ervaren.

Henriette

Super restaurant. Men probeert een goede Italiaanse kaart te brengen zonder pizza's. Omdat we regelmatige gasten zijn, zou ik wel graag vaker een veranderde kaart zien. Iedereen doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Dat mag ook wel, want het is niet goedkoop.

Al met al overheerlijk en een aanwinst voor de regio. Dit restaurant is onderdeel van Hof van Saksen dus je treft er wel veel gezinnen met kinderen, maar het is natuurlijk, net als voor ons, ook toegankelijk voor locale gasten.

11. Internationaal Nooitgedacht

Een fantastische formule op een prachtig vakantiepark. Al Fresco is een buffet restaurant van ongekende klasse. De gastheer weet het de gasten echt naar de zin te maken. Het is er vaak druk. Even reserveren is wel noodzakelijk. Het restaurant is zeer strak en netjes ingericht. Wij waren er met een grote groep. We zaten aan één tafel. Keurig verzorgd. De bediening is een enorme plus. Kom je niet vaak meer zo goed tegen. Veel advies en duidelijk trots op het product! De buffetten ruimte is helemaal afgescheiden dus er is geen overlast. Allemaal kleine glaasjes gevuld met tongstrelende inhoud! Echt subliem. Het beste buffet restaurant dat ik ooit heb bezocht.

Ga zo door!