Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nistelrode verdeeld zijn.

Super nooit geen problemen met niets!
    Super bediening en erg vriendelijk personeel!

Ze zijn veel zuiniger geworden met de groenten. Daardoor is de prijs-hoeveelheid verhouding niet meer wat het was. De kwaliteit is goed maar we gingen altijd hierheen omdat je zo lekker veel groenten kreeg. Dat is nu over helaas.

Eerste keer hier. We werden vriendelijk welkom geheten door een medewerkster. Nadat we een uitleg kregen over de verschillende soorten die je kan kiezen, all you can eat gekozen. Nummers van de kaart klopten niet met het bestelformulier, maar goed, dat bracht wel wat spanning.

Kwaliteit is de laatste jaren veel beter geworden. Wij komen graag eten. Personeel is heel vriendelijk.

5. Italiaans Nistelrode

Eten is prima, alleen erg jammer dat het zo lang duurt voor je wat te eten hebt.

Gewoon heerlijk eten en veel keuze en zeer vriendelijk personeel

Eindhovenaar

Als je zin hebt in een frietje, kun je beter naar een andere friettent in de omgeving gaan.

Telefonische bestellingen worden regelmatig niet goed opgenomen: telefoon wordt laat opgepakt en personeel snapt de term 'voor twee personen friet' niet. (je krijgt twee kleine frietjes als je dat besteld).
    Verder is de friet regelmatig van onvoldoende kwaliteit. Taaie friet en half rauwe friet heb ik al een aantal keer meegekregen.
    De snacks zijn daarentegen wel altijd goed gebakken.
    Als je een telefonische bestelling af wilt halen en er staat een rij, moet je wachten opdat je aan de beurt bent. Dit kan 5-10 minuten duren, waardoor de friet (die altijd al wel klaar staat) afgekoeld is bij het afhalen.
    Er is weinig concurrentie in de omgeving, dus verbeterpunten zullen niet gauw aangepakt worden.

Het eten is heerlijk... Na binnenkomst pas na 20 minuten het drinken opgenomen, daarna duurde het tussen de rondes door erg lang voordat de tafel leeg werd gehaald en de nieuwe kaart weer mee werd genomen... De laatste ronde met desserts hebben we ingevuld maar niet meer genomen omdat na circa 30 minuten nog niemand was geweest aan tafel, ook geen serveerster in de buurt om aan te kunnen geven dat we nog een ronde wilde hebben maar stonden wel met 3 a 4 personen achter de balie niks te doen... De bediening is al slecht sinds de opening en wisselt steeds en wordt helemaal niks beter.

We gaan erg graag eten maar zijn nu toch na de zoveelste slechte bediening van plan om er niet meer te gaan eten ondanks het lekkere eten.

Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het 'stoofpotje' was niet echt gestoofd maar desalniettemin erg lekker. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gisteren voor het eerst gegeten bij May Day. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van het All You Can Eat. Je kunt merken dat het restaurant nog in zijn kinderschoenen staat. Zo is de service wel vriendelijk, maar logistiek niet optimaal (door verschillende bediendes wordt je gevraagd of je drinken lust en na het bestellen van je drinken nemen ze de ingevulde kaart niet mee). Het eten is prima. De salades waren wel wat waterig, maar de soepen, sushis en warme gerechten waren heerlijk. Vooral de kip was lekker sappig. Ik wil hier zeker nog een keer terug komen!

jos.timmers

jos.timmers

Ludwig Muller

Onze broers en zussendag, hebben wij afgesloten bij het Pumpke, alles was naar onze tevredenheid.
    We komen zeker nog een keer terug!

Super gegeten. Goede prijs/kwaliteit. Top avond gehad, een aanrader!!

Ik vond dit niet zo super.
    Het eten is volgens mij allemaal uit potjes zakjes bakjes en dergelijke.
    De bediening moet je zelf roepen als je wat wilt hebben.
    Het was niet super duur maar als je bedenkt dat je gewoon magnetron eten krijg voor de prijs wat je elders voor een verse maaltijd betaald vind ik dat wel erg.
    Ja het is een eetcafe maar je betaald hetzelfde als in een restaurant

Helaas gaat het steeds verder achteruit. Bediening viel erg tegen. Chagerijnige blik, serveerster keek ons amper aan. Er werd geen stokbrood aangeboden (zoals we anders gewend waren) Ook hebben we maar 2 glaasjes drinken gehad. Stonden vanaf het voorgerecht al droog. Erg slecht dus. Verder was het eten wel lekker. Dessert viel een beetje tegen. Gewoon wat mouse op een bordje, niet mooi opgemaakt. Heel anders dan dat we van het Pumpke gewend zijn! Jammer!

willem en antoinette

We zijn er voor de eerste keer geweest, hebben er ruim zeventig minuten moeten wachten op het eten wat overigens goed was. De baas kwam bij ons en zei dat er wat fout was gegaan, er waren mensen bij die eerder het eten hadden als ons. Nou ieder moet op zijn beurt wachten. Of we daar terug komen, we zullen zien. Bediening was trouwens vriendelijk en zeer goed en sfeervol ingericht.

Jantine

We hebben er net gegeten, was erg lekker en de bediening is erg enthousiast. En weten wat ze verkopen. Zeker een aanrader.

Beste Nicky,

Mooi om te lezen dat het jullie zo goed bevalt bij ons en al vanaf dag 1. Heerlijk om te zien dat het zo top met je gaat.

Groetjes aan Marco en tot gauw.

Ruud van der linde en chef-kok Luuk Schepens

Heerlijk gegeten.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor mijn kinderen was er een érg leuk speelhoekje, met een heuze cadeautjes kast wat ze natuurlijk helemaal geweldig vonden. We gaan zeker nog een keer terug.

Ik kom regelmatig in dit eetcafé,

Onder het genot van 'n lekkere kop koffie of een van de vele bieren op 't vat, altijd goed verzorgd!

En dan lekker 'n hapje uit de uitstekende keuken met ruime keuze uit lunch en diner gerechten!

In deze zaak is het goed vertoeven, zo voelt elk bezoek 'n klein beetje als vakantie, super!

Niet echt een goede ervaring bij eetcafe t pumpke!
    Slechte bediening alles duurde erg lang en dat kan maar zorg dan op z'n minst dat mensen te drinken hebben!
    Aan het einde van de rit werden we ook nog is weggekeken er werd niet eenheid gevraagd voor een dessert.
    Onze tafel moest weer naar de volgende mensen
    Dus nee geen aanrader meer, de kwaliteit loopt steedsvharder achteruit, zowel van de service als van het eten veel komt kant en klaar uit vriezer blik of pak

Riky de Vocht

Met onze zwemgroep van 16 personen hebben we vorige week maandag een rondje keuken gedaan.
    We waren aangenaam verrast door de lekkere hapjes en de vriendelijke bediening.
    We mochten in de goede kamer met onze groep zodat we vrij konden praten en lachen. Heel gezellig
    Zeker een aanrader voor andere groepen

Na een dagje uit met een slechte culinaire ervaring zijn we als afsluiting nog naar 't Pumpke gegaan in de hoop hier wel lekker te eten. En gelukkig, hier was het eten (vispanneke) overheerlijk, de hoeveelheid meer dan voldoende, er was een saladebuffet met voor ieder wat wils en bovendien een vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer?!

Nicky van Schadewijk

Vanaf het begin dat Ruud dit restaurant heeft gaan wij er regelmatig uit eten. Het eten is altijd erg goed alsmede de bijbehorende wijnarrangementen. Ruud vertelt altijd met volle passie over zijn gerechten en wijnen. Sinds 4 jaar zijn wij verhuisd van Oss naar Nieuwerbrug, maar toch gaan we gemiddeld 2x per jaar bij Ruud op d'n eet, om het zo maar op zijn Brabants te zeggen. Afgelopen keer was in maart 2012 en het was weer heerlijk. Ruud en medewerkers, alle lof en tot in het najaar. Marco en Nicky

Korte reactie op de recensie van 14 februari jl.

Als gastheer en eigenaar van D'n Bonte Wever ben ik erg blij met positieve reacties en stel ik alles in het werk om mindere ervaringen om te zetten in krachten voor de toekomst!

Het ribstuk was idd die avond op mijn aangeven vervangen door het staartstuk van het Rooise rund. Na het bakken getrancheerd en geserveerd op combinatie van geblancheerde groente en een Frans gestilde ratatouille. Het geheel zoals op de kaart beschreven gecombineerd met een zachte puree en warme knoflookjus. Geen appelcompote maar dat past ook niet bij dit gerecht.

Staartstuk is een rugfilet die de overgang vormt tussen rug en bil en wordt gebakken als een entrecote. Ribstuk daarentegen is langzaam gegaard suddervlees van de schouder.

Tijdens de vier de gangen van het gildemenu hebben wij van de 5 personen leuke en positieve reacties ontvangen. Zelfs bij het afrekenen werden nogmaals de complimenten gegeven voor de geweldige avond.

Aangenaam verrast waren we dan ook toen we het gezelschap van 9 personen aansluitend aantroffen in een lokaal café waar ik en mijn chef-bediening zelfs nog een drankje aangeboden kregen met de duimen omhoog!

Los van dit alles blijf ik bij mijn standpunt om continue alles in het werk te stellen om mindere ervaringen om te zetten in krachten voor de toekomst!

Met vriendelijke groeten, Ruud van der Linde, gastheer van D'n Bonte Wever.

miranda Coolegem

Helaas was het ribsuk van het Gildemenu vervangen door een staartstuk. Volgens de mondelinge toelichting zou dit een ribstuk moeten evenaren. Dit viel zwaar tegen. het vlees was hartstikke taai. Toen ik hier een opmerking over maakte werd er gezegd dat het inderdaad een stuk taaier vlees is dan een ribstuk. We hadden met 5 personen het Gilde menu besteld en alle 5 hadden we problemen met het wegkrijgen van het staartstuk.
    De appelcompote ontbrak.
    Het nagerecht was lekker.
    Kortom het was het allemaal net niet.

Peter Heijmans

Heerlijk genoten van het Gildemenu bij dit restaurant, mooi om te zien hoe streekproducten gebruikt kunnen worden.
    Het wijnarrangement maakte het feest compleet, met een fijne sfeer. Erg genoten!

Rieks Hampsink

Voor herhaling vatbaar. Een vlotte en goede bediening en een uitstekende maaltijd voor een reeële prijs.

Echt in één woord, SUPER!

Echt een ME-GA bediening.

Enigste minpunt waren de sanitaire voorzieningen. Die waren een beetje smerig en de friettent stonk een beetje naar dat ene luchtje dat iedereen wel eens in zijn wc heeft hangen na een bepaalde boodschap. Maar verder was het echt TOP!