Talent Noetsele in Nijverdal

Naast het restaurant zalen complex een grote gelegenheid om te parkeren.

1361909457 90
1369361928 81
1391719344 69

1. Eindelijk was de tijd gekomen om de nieuwe eigenaar eens een kans te geven. Bij de vorige eigenaar was het altijd goed vertoeven. Helaas was het niet meer wat het geweest was, concept is heel leuk maar de uitvoering stukken minder.
    We moesten lang wachten, er werden bestellingen door elkaar gehaald en dat terwijl er maar twee tafeltjes zaten. Nee, deze eigenaren moeten nog veel leren over horeca. Eten was redelijk maar wel vrij prijzig. Ook zag de entree en de buitenkant er onverzorgd uit, wat toch het visite kaartje zou moeten zijn.
    Wij komen niet weer, jammer want de locatie is prachtig.

1,1
  2. Fam. Mulder

We hebben hier gegeten maar eens en nooit weer! De glazen waren niet vol! Mijn vrouw had wijn echter was er maar een klein laagje in het glas. Na een klacht hierover vertelde de medewerker dat hij niet meer mocht inschenken van zijn baas! Mijn bier was ook 2 cm onder de rand! Het eten was slecht! De friet was zelf gemaakt maar erg vies, allemaal harde vette stukjes. Het vlees was zwart en ook niet erg veel. De uien in de soep vooraf waren erg taai en niet vers, diepvries? De coupe ijs na zou mijn dochter van 4 nog mooier maken, dit sloeg nergens op! Als het nou door de drukte kwam, we waren er als enige.... Kom dus nooit weer. Jammer van het geld!

3. Na de recensies hieronder was ik een benieuwd wat er ging komen. Ik ben zeer aangenaam verrast en snap de slechte recensies totaal niet! Wat een leuk restaurant en wat een heerlijk eten. Het eten zag er mooi uit, was haast zonde om op te eten. De bediening is vlot en gezellig en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Wij komen zeker terug!!

4. Hier eerste Kerstdag gegeten. Het eten was lauw tot koud. Wel was het restaurant sfeervol ingericht en brandschoon. Het personeel was zeer vriendelijk en begripvol. Onze tip is om de volgende keer toch het buffet in twee keer te doen, zodat iedereen een vers buffet krijgt.

5. Z. Mollink- Fokkert

Heb hier na de kerstdagen van door onzelf samengesteld buffet genoten met fam. en kinderen en kleinkinderen.
    We hadden onze eigen ruimte en iedereen was tevreden over het eten.

6. 2e kerstdag hier gereserveerd, maar dat nooit meer. Koud eten! of de bakken waren leeg! Schijnbaar was er bij het personeel, welke bijzonder vriendelijk waren en er ook zeker wel wat van wilde maken, niet het benul om iemand verantwoordelijk te maken voor het buffet. Hij of Zij had dan snel kunnen schakelen tussen de keuken en de bediening. Het leek wel dat wat er in de keuken gemaakt was, eerst nog een half uur daar bleef staan tot dat er geklaagd werd, pas dan werd de bak gevuld, met inmiddels koud eten.

Talent zal er zeker zijn, nu het nog gebruiken..

7. Ik heb helaas een hele slechte ervaring met dit etablissement. Op 2e kerstdag voor slechts 24,95 een buffet lijkt een mooie deal. Echter kwamen wij thuis van een letterlijke en figuurlijke koude kermis. Het eten was grotendeels koud en ook de service was niet naar standaard. Na het aangeven van deze problemen bij de verantwoordelijke kwam het antwoord dat zij/hij vond dat eten wel warm was. Wij waren niet de enige groep die dezelfde klacht hadden. Binnen 60 minuten stonden we buiten maar we mochten wel het volledige bedrag aftikken. Totaal geen medeleven of begrip vanuit deze onderneming. Dat er op deze manier het geld schaamteloos afhandig wordt gemaakt van klanten is echt onbegrijpelijk. U kunt snappen dat wij hier nooit meer komen.

8. Heerlijk gegeten met het gezin! Wij konden heerlijk eten terwijl de kinderen kunnen spelen in de speelhoek. We hebben ze haast niet gezien.. mooi en gezellig restaurant om te zitten en goede bediening.

9. We hebben afgelopen zaterdag hier gegeten. Tafeltje voor twee. Het eten was goed, maar in verhouding was het duur. We werden netjes en gastvrij ontvangen. De ruimte was niet erg warm, maar na ons verzoek werd de verwarming op een hoger stand gezet. Het eten werd snel gereserveerd en was lekker. Het glaasje wijn was goed op temperatuur. Er waren meerdere gasten en dat maakt het toch gezellig.

10. Rianne Truyen

11. Afgelopen zaterdag een flink stuk met ons gezin gewandeld op de holterberg. Eigenlijk meer toevallig kwamen we bij Talent Noetsele terecht. Maar hier gaan wij zeker terug komen! Eerst heerlijk buiten in de lounge banken geborreld met een klein borrel hapje, en uiteindelijk toch maar besloten om er ook te blijven dineren.
    Het personeel was super vriendelijk en niets leuk hen teveel. Het eten smaakte heerlijk en zag er ook nog eens prachtig uit. Ook de kinderen hebben zich uitkunnen leven op de trampolines, schommels en in de zandbak. Het kan maar zo zijn dat wij nieuwe vaste klanten gaan worden.

12. Eveline Coenen

13. Het is niet meer wat het geweest is, ziet er wel leuk uit maar service is verdwenen.
    De vorige eigenaren waren altijd zo attent.
    We waren maar de enigen in de zaak, dat is ook niet echt gezellig.

14. johanna jansen

We zijn diverse malen met ons gezin bij Talent Noetsele geweest. Het eten is erg lekker en goed, ook niet duur voor deze kwaliteit. Binnen konden de kids lekker spelen op de playstation, de jongere kinderen speelden lekker in de kinderhoek waar ze ook lekker kunnen knutselen. Buiten heb je het idee dat je je waant aan de Adriatische kust, met het erg gezellige terras met oa ligstoelen. Ook de ligging is ideaal, naast het bos van de holterberg waar je heerlijk kan fietsen en wandelen. Buiten kunnen kids zich heerlijk vermaken op de diverse speeltoestellen. Ze hebben ook een kinderkaart. De zalen zijn trouwens ook opgeknapt en die herken je niet meer terug, ideaal voor feestjes, erg gezellig.

15. Michelle

We hebben een gezellige avond gehad bij Talent Noetsele. Kwaliteit van eten en de wijnen waren goed en we werden geholpen door vriendelijk personeel. Kortom een geschikte locatie voor een gezellige middag of avond er even tussen uit!

16. Afgelopen zondag hier wezen eten met vriendinnen. Na een hartelijk welkom bij de ingang konden we plaatsnemen op een heerlijke bank in de serre. Vervolgens werden we vriendelijk naar onze tafel geleid om aan het diner te beginnen. De kaart is gevarieerd en daardoor zit er voor iedereen wel iets bij. Alles bij elkaar heerlijk gedineerd, met een vriendelijke bediening, op een mooie plek aan de rand van het bos.

17. Heerlijk gegeten met vriendinnen. We werden hartelijk ontvangen bij de deur. De sfeer was ontspannen, de bediening erg vriendelijk en het eten erg lekker! Helemaal een aanrader om een diner te combineren met een wandel of fietstochtje, vanwege de mooie ligging en omgeving.

18. Afgelopen zondag heb ik gegeten bij talent noetsele. Een restaurant met een prettige sfeer en een gezellige aankleding. De kaart is gevarieërd en het eten smaakt goed. Voor herhaling vatbaar!

19. Marlies

Gisteren heerlijk gegeten en geborreld bij restaurant talent Noetsele. Eerst lekker in een leuke zithoek gezeten met stokbroodjes, waarna we later verder gingen tafelen aan een andere tafel. Bediening goed, gezellig zitten en heerlijk eten! Zeker nog een keer weer uit eten hier.

20. Zondag uiteten geweest met vriendinnen, gastvrije mensen bij ontvangst en in de bediening,
    een gezellig restaurant, erg mooi gelegen, een heerlijk 3-gangen diner gehad.
    Kortom erg genoten, zeker een aanrader.

21. Een etentje bij Talent Noetsele is een fijne beleving. Gastvrij ontvangst, een heerlijk zithoek om even in de sfeer te komen. Daarna een heerlijk diner in de serre. Het eten wordt heel mooi opgediend en smaak voortreffelijk. En... geen restjes, de hoeveelheid is voldoende. Kortom een mooie plek om terug te gaan.

22. Esther Gooij

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een fijn plekje in de serre (heerlijk loungebanken!) Ook de hond kreeg extra aandacht. De lunchkaart bood veel verschillende broodjes .. Redenen genoeg om terug te komen en alles een keer uit te proberen!

23. Familie Voortman

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en het is ook zeer geschikt voor gezinnen, doordat er ook gedacht is aan een speciale hoek voor de kinderen.