Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijverdal verdeeld zijn.

1. Prima horecagelegenheid met vriendelijk en keurig personeel.

Prima kaart en kwalitatief ook uitstekende gerechten.

Voor mij een vaste waarde als ik in de buurt van de Sallandse heuvelrug ben.

Prima voor elkaar!

2. barbara uit arhhem

Mijn man en ik hebben heerlijk gewandeld op de Sallandse heuvelrug. Vervolgens heerlijk gegeten bij Dalzicht op het terras, bediening zeer vriendelijk, eten was uitstekend, prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Mochten we nog eens een keer in de buurt zijn, komen wij zeker terug.

3. We hebben een buffet besteld voor 8 personen.

En dat buffet werd gecerfeerd op 2 borden. Hoe dat kan?

Wij weten het. Na meer dan een uur wachten.

Wat een puinhoop, en geen smaak. Alles door elkar met lapjes komkommer er tussen. Na een minuut kwamen ze al vragen of er voldoende was nou nee dus. Toen kwamen ze een gebaksbordje gevuld met een lapje vlees en veel saus brengen Alles was berekend voor 4 personen Geklaagd dat dit niet de boedoeling was was van ons eetavontuur. Een sorry dat er bij de afhaal ook alles al was misgegaan wisten wij dat wij bij een afhaalcinees van zeer slechte kwaliteit waren geweest. We hebben thuis maar een broodje gegeten.

2,2
  4. Na een heerlijke wandeling erg lekker varkenshaasje gegeten, ongedwongen sfeer, een prettige bediening - een echte aanrader! Ik kom gauw weer!

5. Annabel uit Amsterdam

We zijn met 5 vriendinnen op de trein naar de Sallandse heuvelrug gekomen om daar een dagje te fietsen.

De fietsen gehuurd en eerst koffie met appelgebak bij Dalzicht.

We dachten op het mooie terras tegaan zitten maar dit was vanwege het weer niet mogelijk.

Lekkere koffie en lekker huisgemaakte gebak.

Daarna hadden we voldoende energie om de omgeving te verkennen, al was het niet zo'n fietsweer gisteren.

Tegen de avond de fietsen weer ingeleverd en voor we gingen treinen nog een maaltijd genuttigd bij ons koffie adres.

Lekker een 3 gangenmenu. Keuze uit veel gerechten, goed van smaak, vlotte bediening en een betaalbare prijs.

Voor herhaling vatbaar.

6. denise uit zevenaar

Ontzettend lekker asperges gegeten, leuke bediening, prijs kwaliteit verhouding uitstekend!

Zeker voor herhaling vatbaar.

7. fam. De Boer

We hebben voortreffelijk gegeten. Asperges met bijbehorend garnituur. Een echte aanrader.

8. Het eten is redelijk, maar die wachttijden. Elke keer minimaal een uur en regelmatig 2 uur! Dus voor een snelle hap, ga dan zeker niet naar de gouden tijger.

3,4
  9. lieneke

Gezellig met mijn man naar het twensche land. Een kamer geboekt bij dalzicht prima hotel in de nijverdalse/holterberg. Heerlijk gegeten en een prima service. Hartelijk bedankt. Lieneke wegter.

10. Na een lange tourtocht door twente en salland waren mijn vrouw, dochter en ik opzoek naar een eetgelegenheid. In Nijverdal vonden we Budde met een gezellig groot teras en binnen konden we plaatsnemen in het eetcafé of in een apart knus ingericht zaaltje. We kozen het eetcafé we hebben heerlijk gegeten in een gezellige huiselijke sfeer, de bediening was zeer vriendelijk en het eten super. Hier komen we graag nog vaker.

11. Heerlijke weekend gehad bij Dalzicht.

Lekker kunnen ontspannen en genieten van de omgeving.

Goed ontbijt en de maaltijden waren heerlijk.

Gastvrije bediening en een erg gezellig hotel / restaurant.

Een aanrader voor een heerlijk weekendje weg.

12. Fam. van Weerd

Recentelijk, na een wandeling in de Sallandse heuvelrug, hebben we bij Dalzicht een drankje genutigd op het terras. Vervolgens hebben we genoten van een heerlijke maaltijd en vriendelijke bediening. Kortom, een leuke middag en zeker een aanrader. Het bedrijf was erg leuk ingericht en we overwegen daar een familiefeest te houden.

13. de heer westendorp

Hebben hier weer voortreffelijk asperges gegeten afgelopen woensdag, lekkere bijgerechten. Een aanrader voor de volgende keer.

14. Wij hadden tomatesoep, loempia, menu5 en een nassi speciaal en het was perfect en ook weerd genoeg voor een tweede keer!

15. Top!

16. K. schoones

Eten en drinken: prima, service: chaotisch, lang moeten wachten, behalve op de rekening, Sfeer: prima uitstraling, Prijs/kwaliteit: vrij duur!

2,6
  17. Internationaal Nijverdal

Beste shoarma ooit!

Hele goede service, vooral in de spits is het personeel vriendelijk en helpen je heel snel. Eten is binnen enkele minuten klaar, ook handig vooral als je weinig tijd hebt.

18. Na een heerlijke wandeling door de prachtige omgeving lekker uit wezen blazen op het terras bij Dalzicht.

Heerlijk, ik heb er heerlijk riant gezeten en mij de prima consumpties goed laten smaken!

Ik ga dit vaker doen...helemaal fantastisch!

19. Gisteren verjaardagsfeest van oma bij Dalzicht gehouden. Het was een super feestje.

We werden ontvangen in een mooie zaal met hele mooie klassieke inrichting. Daar taartje met koffie genuttigd. Heerlijk.

Daarna heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk en snel. Oma was erg blij en zei dat als ze 90 wordt (over 5 jaar) ze weer hier het feestje wil houden.

20. Ik kom geregeld bij Athene Palace in Nijverdal. De gastheer is aardig en de bediening door de dames is super. Net gehoord dat er op 21 mei weer livemuziek van Tasos is. Kortom een aanrader.

21. Ik vond het eten super goed.
    Ik vond het snel genoeg gaan.

Het is me zeker niet tegengevallen.

Helemaal top.

22. miranda

Het eten is wel lekker daar maar heel vaak krijg je niet wat je hebt besteld. Maar verder prima.

4,3
  23. Als je wilt weten hoe een pizzabodem hoort te zijn, dan moet je hier gaan eten. Perfect!

Bediening is ook altijd erg vriendelijk.
    Kortom, we komen hier graag.

24. Alexander

Heel goedkoop, lekkere patat en snacks. Ik kom er altijd en het is er ook erg druk.

25. alexander

Hele lekkere patat en snacks maar wel ongelooflijk duur. Ik heb voor de helft van het geld iets anders te eten.

26. Wim uit Zevenbergen

Afgelopen week weer eens in Nijverdal geweest voor een weekje weg en dan weer een bezoek gebracht aan dit gezellige restaurant.

Weer genoten van de heerlijke en gevarieerde voorgerechten. De hoofdschotel, gegrillde reuzen scampies, voortreffelijk. Begeleid met een fantastische wijn. Dessert was ook weer goed verzorgd.

Gewoon een echte aanrader als je een liefhebber bent van de Griekse keuken en als je in de buurt woont of komt van Nijverdal.

Wij komen zeker weer terug.

Win en Diana.

27. fam. Boneschanser, Dugthen (L.)

Zowel mijn vrouw als ik hebben enorm genoten. "Dalzicht" heeft voor ons haar paradijselijke poorten geopend naar een puur stuk gastronomisch genot. Misschien een goed idee om een reuzekarbonade van kunststof (50x50 m²) gevuld met helium boven het restaurant te laten zweven aan een staalkabel. Dit bij wijze van reclame. Nogmaals onze hartelijke dank!

28. We hebben er met vrienden heel erg lekker gegeten. Je kunt er gezellig zitten en ook de bediening is prima. Gaan we zeker weer een keer naar toe.

29. Wat een goed eten! Vooral de pizza's. Smaken die precies in evenwicht zijn en vooral niet te zout waardoor deze nog beter naar voren komt. We hebben veel pizza's gegeten in ons leven, maar als je deze ergens anders wilt proeven zal je toch naar Italië moeten gaan. De inrichting mag wel wat traditioneler. Deze is iets te modern voor zo'n restaurant, maar zeker niet verkeerd.

30. West-Europees Nijverdal

Eerste keer bij ToiToi, leuke, vrolijke en vlotte bediening, erg gezellig en lekker geluncht!