Nieuwste foto's in Nijverdal

Laatste updates in Nijverdal

1. Ria en Gerrit's profielfoto
    Ria en Gerrit heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Boomcate

Ria en Gerrit

Keurig en sfeervol ingericht. Heerlijke patat met een super grote snitzel. Voor de Kids betaalbare kinderbox met leuk cadeautje. Wij komen weer.

2. Herma Rengelink's profielfoto
    Herma Rengelink heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Meyboom

Herma Rengelink

Dit is eigenlijk al de tweede keer dat ik iets ben ga eten bij de Meyboom Nijverdal. Het was gezellig en leuk. Mijn lunch gehad en Meteen ook klaar voor het avondeten. šŸ˜‹šŸ˜‹šŸ‘šŸ‘

3. Deliane's profielfoto
    Deliane heeft een recensie geschreven voor De Gouden Riksja

Snap echt niets van de goede recensies hier op Google.
    Wij zij hier 11 August 2018 geweest, we zaten hier om 18.30 uur en gingen om 21.30 uur weg. We hadden om 20.00 uur ons eerste voorgerecht, excuus was dat het druk was bij het afhalen en dat ze 5 man personeel miste, niet mijn probleem toch? Het eten was ook niet het beste wat we ook hebben gegeten, snachts heel veel last gehad van vermoedelijk overmatig zout of vitsjin, dus hart patiƫnten, pas op! WIJ KOMEN HIER NOOIT MEER!!

4. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Hooischuur
    Pannenkoekenhuis Nijverdal

Op doorreis hier wat gegeten. Waren vroeg. Hadden niet gereserveerd, maar werden vriendelijk ontvangen we konden kiezen uit drie tafeltjes. Kregen de menukaart vlot. Wel gezellig ingericht.

Allebei gekozen voor een plate, dus geen pannenkoek. Werd vlot gebracht. Portie was ruim voldoende. Eten was wel goed. Komen ook netjes vragen of alles naar wens was. Drinken komt hier uit grote flessen. Dat konden we merken doordat er weinig prik in ons drinken zat. Dat is dan een beetje jammer.

Er is een speelhoekje binnen en een speeltuintje buiten. Parkeergelegenheid in de omgeving.

5. Kitty Vos van Dam's profielfoto
    Kitty Vos van Dam heeft een recensie geschreven voor De Budde
    Nederlands Nijverdal

Kitty Vos van Dam

Wat een aangename ervaring. We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en een verrassing was het! We hebben echt genoten. Het eten en de opmaak waren evenals de bediening dik voor elkaar. Maarre ... Dat gaan we niet aan de grote klok hangen. Dit pareltje houden we mooi voor ons zelf šŸ˜Š

6. Peter van Liere's profielfoto
    Peter van Liere heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Peter van Liere

Zeer lekker gegeten.
    Zeker een aanrader.
    Het restaurant is binnenin exclusiever dan de buitenkant doet lijken.

7. Tam's profielfoto
    Tam heeft een recensie geschreven voor Romax

Mega veel saus en de pasta is veel te gaar gekookt, hierdoor echt niet te eten. De pita kaas was verbrand..... weggegooid geld, heel jammer!! bezorging was wel snel. ik had een mail willen sturen ipv een recensie maar vind nergens een mail adres of Facebook pagina.

8. Anomiem's profielfoto
    Anomiem heeft een recensie geschreven voor De Hooischuur

Anomiem

Vanavond gegeten bij de pannenkoekenboerderij. Service leek goed, maar kreeg een niet goed gegaarde pannenkoek, vervolgs het personeel hierop gewezen en kreeg een ā€œnieuweā€ pannenkoek aangeboden waarop de pannenkoek opnieuw niet gaar was. Personeel bood geen andere opties aan en zeiden, zo doen we t altijd, dus je doet t er maar meeā€¦ pardon?
    Komen hier nooit meer terug en zijn veeeeeel betere pannenkoeken restaurants met optimale service en ook nog voor een eerlijke prijs.

9. karen's profielfoto
    karen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Stromboli

Hebben een vleesgerecht besteld en weet niet hoe t met de pizza's en pasta's is maar onze ervaring was zeer teleurstellend; het eten was absoluut restaurant-onwaardig!

10. Paulette Lams's profielfoto
    Paulette Lams heeft een recensie geschreven voor De Gouden Riksja

Paulette Lams

De menu was super verzorgd, het had wel wat warmer mogen zijn. De bediening was excellent. Waarom weet ik niet, er was voor een zondagavond weinig volk, daarom was de sfeer misschien iets minder maar wij hebben er zeker niet om getreurd. Wat zeker belangrijk is: voldoende parking bij het restaurant en er is plaats genoeg om er een serieus feestje te bouwen en prachtige zaak, vriendelijke uitbaters, aan te raden! Een stel Belgen in gezelschap van een paar rasechte Amsterdammers.

11. Hermien's profielfoto
    Hermien heeft een recensie geschreven voor De Hooischuur

Hermien

We hebben echt genoten van het eten, goed personeel.

12. Lummie kwakkel's profielfoto
    Lummie kwakkel heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Lummie kwakkel

Het was weer top kon niet beter. Kom zeker nog terug.

13. I.Brockƶttter's profielfoto
    I.Brockƶttter heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

I.Brockƶttter

Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht heel lekker. Bediening super vriendelijk. Dessert wat simpel.

14. M van leussen's profielfoto
    M van leussen heeft een recensie geschreven voor De Gouden Riksja

M van leussen

Heerlijk gegeten vriendelijk personeel top restaurant komen hier graag.

15. Danielle Tijhuis's profielfoto
    Danielle Tijhuis heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Danielle Tijhuis

Geweldig restaurant waar je niks te kort komt, sfeervol, netjes en vriendelijk personeel.
    Aankomende zaterdag kom ik weer om mijn partner kennis te laten maken met jullie geweldige restaurant.

16. Schreur's profielfoto
    Schreur heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Schreur

2 X kort achter elkaar gegetenā€¦ op drukke en rustige dag. Het eten is erg goed. Goede sfeer en vriendelijk personeel! Ook werd het goed aangevuld.
    Heerlijk ontspannenā€¦ en lekker eten.

Complimenten!

17. Restaurant De Sallandse Berg's profielfoto
    Restaurant De Sallandse Berg heeft gereageerd op een recensie van De Sallandse Berg

Geachte heer Janssen,

Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen en dat u tijd heeft genomen om uw mening te geven. Wij vinden het zeer spijtig en jammer dat wij van u moeten vernemen dat u niet een volledig tevreden ervaring heeft gehad met ons restaurant. U zult begrijpen dat hetgeen wat in uw bericht aangeeft geen onderdeel is van onze ingrediƫntenlijst.

Onze satƩ wordt in een zeer hete grill / bakoven bereid. De satƩsaus wordt door onze eigen koks zelf klaargemaakt in een gesloten baksysteem. Onze gerechten doorlopen verschillende hitteprocessen tijdens de bereiding. Het is dan ook naar onze mening uitgesloten dat het item tijdens het bereiden in het gerecht is gekomen. Er kan geen sprake zijn van dat het item is meegebakken in welke vorm dan ook. Want anders zou het item niet meer zichtbaar zijn.

Mijn collega van de bediening heeft onze kok hiervan op de hoogte gesteld. Mogelijkerwijs heeft onze kok op dat moment onvoldoende adequaat gereageerd. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen u gauw weer opnieuw te mogen zien en willen wij u dan een geweldige avond bezorgen met onze eigen ingrediƫnten!

Team SB

18. TL Kruizenga's profielfoto
    TL Kruizenga heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Wij hebben weer ontzettend genoten. Het eten is heerlijk (en drinken trouwens ook). Er is ruime keuze voor iedereen en door de opstelling kan je makkelijk kiezen welke gerechten je lekker vind. Het is gewoonweg top. Alles wordt netjes verzorgd. U ziet ons binnenkort weer!

19. renejanssen's profielfoto
    renejanssen heeft gereageerd op een recensie van De Sallandse Berg

Aanvulling op mijn recensie. EƩn dag later door Sallandse Berg benaderd. Met excuses en de boodschap dat dit incident op zichzelf staand is. Het is nimmer de bedoeling ongewenste gasten in het voedsel te verwerken. Domme pech dus. Ondergetekende kreeg op huisadres een tegoedbon voor diner voor twee personen. Ik waardeer de openheid in deze. RenƩ Janssen.

20. Marcel van Weert's profielfoto
    Marcel van Weert heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Prima restaurant lekker gegeten lekker een aanrader.

21. De Sallandse Berg heeft een nieuwe foto
  27. De Sallandse Berg heeft een nieuwe foto
  28. Ron vd Beek's profielfoto
    Ron vd Beek heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Ron vd Beek

Goed eten betaalbaar en een sfeervol restaurant.

29. Renejanssen's profielfoto
    Renejanssen heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

Renejanssen

Dacht vandaag met de familie te gaan dineren bij de Sallandseberg te Nijverdal.
    Moet u NIET doen. Eten is matig en bij de satƩ zag ik iets zwarts tussen het vlees zitten. Na ontleding bleek dat dit een grote meegebakken vlieg betrof, niet fris. Ober op attent gemaakt. Zou het doorgeven aan de kok. Ik was klaar met de dish dat moge duidelijk zijn. Bij de kassa ook foto getoond na de vraag of het gesmaakt had. Oh dat is niet goed zij de mevrouw, zij zou het doorgeven aan de kok, dan nu maar afrekenen. Geen excuus geen korting of andere klantvriendelijke actie. Kortom een zaak om NOOIT meer naar toe te gaan.