Zarzuela in Nijmegen

Sfeer 7,9
Service 7,9
Prijs / kwaliteit 7,7

Fans

Net iets buiten het centrum van Nijmegen ligt het knusse en gezellige restaurant Zarzuela. Zodra je binnenstapt waan je jezelf in Spaanse sferen en de Spaanse, warme gezelligheid. Wij serveren typische Spaanse en Mexicaanse gerechten waar je heerlijk van kunt genieten in een sfeervolle omgeving met veel kaarslicht.

Dat het hier altijd gezellig is, valt niet te ontkennen. Gasten die hier jaren geleden in hun studententijd kwamen eten, komen er nog steeds. Vaak kun je bij ons genieten van live muziek; zo kun je je even helemaal in Spanje wanen. Bovendien zit Zarzuela aan een mooi pleintje zodat je met mooi weer ook lekker buiten van het zonnetje kunt genieten.

Zarzuela is een klein en knus restaurantje met 45 zitplaatsen, dus om zeker te zijn van een tafeltje, kun je altijd even reserveren. Maar we houden ook altijd wat tafeltjes apart zodat je ook gewoon binnen kunt lopen om te kijken of er nog een tafeltje vrij is. Tevens is er voldoende gratis parkeergelegenheid.

Naast dat je gezellig in ons restaurant komt eten, kun je ook lekker thuis op de bank genieten van onze gerechten. Alle Mexicaanse specialiteiten, paëlla en salades zijn bij ons af te halen. Wanneer je voor 18.00 een van onze Mexicaanse specialiteiten komt afhalen, betaal je slechts € 10,-. Kom je na 18.00 de bestelling afhalen, dan betaal je € 12,50 voor een Mexicaanse specialiteit.

Na lekker gegeten te hebben, kun je altijd je avond verlengen met een van de gezellige cafés in de buurt, zoals onze goede buren van café de Kroon.

Buen provecho!

Foto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in NijmegenFoto van Zarzuela in Nijmegen

Overnachten
Hotels in de buurt »