Wereldkeuken Triavium in Nijmegen

Onbeperkt genieten van wereldse gerechten voor één prijs!

U kunt parkeren op de naast gelegen Q-Park parkeerplaats (rondom en achter het gebouw Triavium). U krijgt hiervoor bij binnenkomst een uitrijkaart op vertoon van uw inrijkaart. Let op: u heeft beide kaarten nodig om het parkeerterrein te verlaten. Uitrijkaarten hebben een gelimiteerde geldigheidsduur afhankelijk van uw gekozen arrangement

Naast de snelwegen, bevindt zich op loopafstand het bus- en treinstation Dukenburg. Hiermee kunt u binnen 5 minuten in het centrum van Nijmegen zijn.

Wereldkeuken Triavium is een restaurant waar u onbeperkt kunt genieten van allerlei wereldse gerechten voor één prijs. Van échte Japanse Sushi tot aan oer Hollandse pannenkoeken en van puur mediterraanse lekkernijen tot aan sappige spareribs van de American Grill. En bijna alles wordt live voor u bereid, wij vertellen het u: een ware beleving. Wij werken namelijk zoveel mogelijk met “live-cooking” waarbij de gerechten à la minute voor u worden klaargemaakt. Bent u voldaan? Heeft u voldoende geproefd van al die heerlijke wereldse gerechten? Toch raden wij u aan om nog even langs bij het uitgebreide dessertbuffet te gaan. Een lekker romig ijsje, een heerlijk gebakje, of misschien heeft u liever een lekker kopje koffie als perfecte afsluiter van uw gezellige diner. Eén ding is zeker: bij Wereldkeuken Triavium is er voor ieder wat wils.

• Rookruimte

1419357631 83
1466619564 78
1471120701 75
1516132065 60

1. Almazo Garcia

Ik heb helaas zeer slecht ervaring op de eerste kerstdag gehad. Het was de eerste keer en ook de laatste keer dat ik daar ooit weer ga uiteten samen met mijn gezin.
    Service, sfeer en de gastvrijheid was daar ver te zoeken 😔

2. P. Keizers

Vandaag (2de kerstdag) gegeten bij de Wereldkeuken. Ik was na de slechte recensies benieuwd naar mijn eigen ervaring. Helaas moet ik me bij vele aansluiten. We moesten plaats nemen in de hal waar het erg druk en lawaaierig is. Het deed me denken aan een la place restaurant. De naam Wereldkeuken is niet op zijn plaats, want het is meer een wok restaurant. Het buffet was koud en de rijen bij de wok en bakplaat erg lang. Als je maar 2.5 uur mag blijven is het lange wachten niet prettig!
    Het personeel dat rondloopt is vooral bezig met leuk doen. Ze hebben onderling contact door middel van oortjes en ik heb dan ook wat gescheld over en weer gehoord. Toen er ook nog een kind door het restaurant skeelerde dacht ik, eens en nooit weer!

3. Jac Janssen

Onze ervaring. Het eten was niet op temperatuur.
    Het zag er ook niet smakelijk uit.
    De zelfbediening bij het ijs was onverzorgd. Doordrenkt doekje en Ijsschep onder water, dus met volle hand erin.
    Het vlees op de bakplaat kreeg een douche van zout en peper.
    De vuile borden bleven te lang staan.
    De keuze was niet echt werelds.
    De toegewezen plaats ( aan de zijkant) was klein, redelijk vol en ongezellig.
    Het hoge afstapje , waarvan de markering er bijna afwas, onverantwoord en zeer gevaarlijk.
    Regelmatig toiletten controleren is noodzaak.
    Kortom (vergeleken bij ons bezoek ongeveer een jaar geleden) slecht.
    Hopelijk krijgen de gasten die met Kerstmis gereserveerd hebben waar voor hun geld.
    Wij waren er op 22 december en voor de laatste keer.

4. Anoniem

'T was klasse. Prima geregeld. 👍

5. Bianca vos

Iedereen kan hier eten wat hij/zij graag lust. Mijn dochter is gek op suchi en de anderen zijn weer gek op biefstuk. De een houdt van pasta enz. er is keus voor iedereen in je gezin, en allemaal op 1 plek voor een betaalbare prijs en het is nog gezellig ook.

6. Waar buschauffeurs in restaurants overal hartelijk worden onthaald als je met een groep van 30 eters aankomt, is dat bij Wereldkeuken wel anders. Je wordt er als buschauffeur de deur gewezen of mag gewoon de volle mep betalen en gezellig in je eentje aan een tafeltje gaan zitten. Waardeloos.
    Rara waar wij nooit meer heen gaan met onze busreizigers...

2,1
  7. Paar weken geleden naar een ander restaurant geweest en vond het assortiment daar uitgebreider en smakelijker dan hier in Nijmegen. Ook de ambiance vindt ik daar gezelliger. De volgende keer dan toch maar 15 minuten langer in de auto.

8. Lekker gegeten, was ook gezellig druk. Wij waren 50 jaar getrouwd was fijn

9. Na verschillende keren bij de wereld keuken te zijn geweest, zijn we nog steeds tevreden. Veel keuzes alleen vond ik de nasi bami mihoen wat aan de lauwe kant, had iets warmer gemogen. Verder vond ik alles prima, zoveel keuzes dat je niet weet wat je nemen moet. Wij komen hier zeker terug. Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam.

10. J.van.Haren.

Wij zijn hier al verschillende keren geweest, was altijd goed in orde.
    Ook met de volleybalgroep zijn we hier geweest, daar was iedereen tevreden.
    Nu ik op aanstaande donderdag 80 word, willen we hier weer komen.

11. Geen goede ervaring. Het is niet meer dan een uitgebreide wok restaurant met een paar extra producten.
    Eten was of te gaar of te rouw. De locatie kan wel wat gordijnen gebruiken om het geluid te dempen.Het is er erg lawaaierig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

12. Ik bezoek regelmatig buffetrestaurants en nu was de Wereldkeuken in Nijmegen aan de beurt. Bij het reserveren willen ze wel erg veel gegevens van de ontvangen, ik vind dat persoonlijk niet prettig. Naam telefoonnummer en aantal personen lijkt mij voldoende. Het was niet druk in het restaurant.

Ik was nog niet eerder geweest en liet me graag informeren. Helaas was de mevrouw niet echt in de stemming om het uit te leggen dus het was vooral een vluchtig daar is dat dat dat en smakelijk eten. Ik zat aan een wankel tafeltje tegen de speelkamer aan, je zag ook onder diverse tafels bierviltjes liggen. De keuze in de gerechten is redelijk, alleen vond ik het meer een wok restaurant met uitgebreid assortiment dan een wereldkeuken. De temperatuur van een aantal gerechten was matig en er zat niet echt iets bij waarvan ik dacht "dat is nou echt iets verrassends, daar wil ik voor terugkomen". Alles erg standaard, niet slecht, maar geen 2e bezoek waard, helaas. Beetje meer originaliteit en dit kan een topper zijn.

Ik vond dat mijn borden etc, erg weinig werden weggehaald.

13. Hetty Wierings

Gisteren weer eens naar Wereldkeuken geweest. Het is zo leuk en lekker. Ook aan de gast met een glutenvrij dieet wordt gedacht.

14. Wim Dikshoorn

Gisterenavond (zaterdag 21 mei) echt heerlijk gegeten!! Volop keus, variatie in allerlei keukens enz. Een aanrader, neem er de tijd voor. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

15. Lekker eten vooral de sushi, t ziet er allemaal netjes uit zowel t eten als de aankleding, en fijn dat er ook aan de kleintjes is gedacht. Een aanrader.

16. peter 13 punten

Gisteren weer gaan eten bij Wereldkeuken Triavium. Zoals gewoonlijk was het eten erg lekker. De sushi wordt de hele avond door vers gemaakt. En ook veel vlees en vis en de wok worden gemaakt waar je bij staat, wil je het nog verser hebben! Ook het eten van de buffetten is erg smakelijk. En wat een uitgebreid dessert buffet. Ook voor de kinderen is er voldoende te eten en te doen. Wat een leuke kinderhoek en na afloop kunnen de kinderen een cadeautje uitzoeken met een gouden munt die ze krijgen als ze binnenkomen. Al met al dus weer een prima ervaring, bedankt.

17. Vandaag daar wezen eten. Vreselijk druk, niet normaal meer. Eten van de plaat is goed, eten van het buffet is onder de maat. Al het eten van het buffet is gewoon niet warm, soms zelfs niet eens lauw.

Tevens ontvangen ze daar grote groepen voor feesten en partijen, bij ons liep dat constant langs de tafel op wat erg hinderlijk is. Pluspunt, de drank zit gewoon in flesjes, geen spencer meuk. Als je dan toch Chinees wilt eten zijn er in de omgeving vele betere restaurants te vinden.

18. Vanavond daar wezen eten met onze zoon en vrouw en kleinkinderen voor haar verjaardag. Even was het onduidelijk waar we moesten zitten ondanks reservering. Het eten was soms lauw. Wel veel keus. Het bestek wat ik liet liggen als ik weer eten ging halen was elke keer weg als ik terug kwam. Was niet duidelijk dat enkele drankjes gratis waren. Hebben een kwartier in de rij gestaan voor we binnen waren. Veder geen bijzonderheden.

19. Ben er al een paar keer geweest en het aanbod van eten was goed en de service ook

20. Paar weken geleden voor het eerst bij de Wereldkeuken gaan eten, eerst een vieze tafel gekregen, toen gevraagd voor een nieuwe tafel, een hele slechte plek.
    Eten was lauw, zat geen smaak aan. Sushi's en sinaasappelsap waren lekker. Ik vind de Wereldkeuken een slechte naam, weinig keus, bij andere wok restaurants is er meer keus.

21. Erg goed eten, alles lekker vers en heel veel keus!!

22. Wij waren er op 26-09-2015 tijd van 19.00 uur t/m 21.00 uur. Top drukte, te gek voor woorden.

De zalm was al op en die bleef op totdat wij naar huis gingen, nasi bami plus mihoen leeg, duurde meer dan 30 minuten voordat het weer bijgevuld was. Naar de salade bar werd nauwelijks gekeken en de chocomel voor de kinderen was al om 20.00 op.

Al met al zou ik hier niet meer naartoe gaan. De all-in prijs is hiervoor te veel gevraagd.

23. Marian Jansen

Zaterdag heb ik met mijn gezin bij jullie gegeten. En het was heerlijk, ieder kon eten wat hij wilde, onze kleinkinderen hebben zich ook prima vermaakt. Dit is voor herhaling vatbaar.

24. Iris Janssen

Heerlijke avond gehad! Waren er om half 8, toen was het mooi wat rustiger. Eten was erg goed! Heerlijk gegeten. Bakplaat en sushi bar zijn een echte aanrader!

25. De Wereldkeuken. Afgelopen zaterdag daar voor het eerst gegeten. Mijn eerste indruk: een schitterend, ruim en overzichtelijk interieur waar je gezellig met vrienden/familie of alleen relaxed uitgebreid kunt eten. Daar ligt het niet aan!

Over het algemeen is het eten goed te noemen met hier en daar een opmerking. De kwaliteit van het ijs vind ik het minst. Of het is te waterig, of te zoet en geeft de kunstmatigheid aan van smaakstoffen. Teveel vind ik. Dit ijs is niet van goede kwaliteit. Dat laat ik ook gemakkelijk staan. Hoewel, een lekker ijsje... Ik zou een andere leverancier uitkiezen.

Sommige voedselonderdelen, zoals de gepaneerde kip waren taai of oud. Ook de pizzastukjes hebben duidelijk te lang gelegen. De bitterballen waren niet echt lekker van binnen. Ook een andere leverancier kiezen!

Verder was alles prima. Dit restaurant geef ik een kleine 8.

26. Wereld keuken vind ik een slecht gekozen naam... ik zou het een "wok +" restaurant willen noemen. Kwaliteit was redelijk, helaas waren de warme gerechten meer lauw te noemen. De bakplaat gerechten waren wel lekker. Leuk voor een keer, maar ik zal hier niet gauw meer komen. Het wereld keuken concept vind ik bij een andere zaak beter geslaagd, ook betere voorzieningen voor kinderen.

27. CB 132 punten

Eerste ervaring hier meteen geen goede. Plaats toegewezen gekregen in Japanse tuin, was niks. Heel erg afgesloten achter een Schot. Witlof ham/kaas bedorven. Bananensoesje bedorven en helaas werd er een jongen niet goed, hij liep al overgevend langs de tafeltjes. Excuses gekregen voor bedorven voedsel en dat was het... jammer.

28. Frits van de water

29. Een woord vreetschuur. De wok is vies en de plaat? Net zoals schoenzolen.

31. Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten prima. Vooral de nagerechten waren om te smullen. Onze complimenten aan het personeel.

32. We waren vroeg en het was niet druk. We hadden wel gereserveerd, ondanks dit alles was de tafel nog niet gedekt en werd dit alsnog gedaan.

Het eten was veelal onder de gewenste temperatuur en hierdoor erg snel koud. De keuze was ook niet ruim als je het vergelijkt met andere woks. Het andere Aziatische eten was voldoende, maar wederom niet echt warm maar hiervoor zou ik eerder bij een wok restaurant gaan eten.

Al met al net voldoend. Gezien de prijs/kwaliteit zou ik eerder een restaurant in de buurt uitzoeken met een soortgelijke formule.

33. Wat een dramatische ongezellige tent. Ik kan me niet heugen dat ik zo slecht eten gehad heb. Bakken leeg, koud, uitgedroogde sausen. Van 20.00 tot 22.00 uur, om 21.30 uur werd dessert buffet al met vieze 1000 dingendoekjes afgenomen en komen er emmers met sop tevoorschijn. Koffie uit 1 automaat voor alle zalen. Had mooi kerstdiner met personeel moeten worden.

34. Roelien Vrolijks

35. Wilma van Horen

Vanavond met 4 zussen gegeten bij de Wereldkeuken in Triavium in Nijmegen.
    Wat een heerlijke ervaring. Heerlijk eten, goede bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar

36. Met drie vrienden eind augustus gegeten. Een nieuw restaurant in de buurt, dus natuurlijk even proberen. We werden vriendelijk ontvangen en het concept werd uitgelegd. We kregen een plaats onder de wereldbol: niet echt gezellig, omdat je in de doorloop zit. Eten was niet onaardig: voorgerechten prima, sushi helaas elke keer maar weinig voorradig maar wel lekker (niet geweldig). De dame achter de grill stond met haar rug naar ons toe e vroeg ook half gedraaid of ze ons kon helpen. Kwam erg vreemd over. Toen zij een stuk vlees op de grond liet vallen, legde ze het gelukkig niet op de plaat, maar raapte ze het wel op met de vleestang, evenals drie andere stukken die al eerder waren gevallen. Niet erg hygiënisch om erna weer met die tang ons eten om te draaien. Delen van het buffet waren lauw, maar de wok daarentegen was prima. Barkeepers uitermate traag, terwijl ze op de alcoholische dranken juist kunnen verdienen. Non alcoholische drankjes zelf pakken werkt goed, al zijn de koelkasten op de grond erg laag. Wel erg goed dat je gekochte muntjes voor alcohol kunt terug geven. Dessertbuffet goed met zeer veel keuze ijs. Al met al was ons gezelschap het erover eens dat we liever naar het nabijgelegen Oriëntaalse restaurant gaan, maar dat het ook niet echt slecht is. Maar een aanrader ook niet, hoewel het relatief kleine dingen zijn, dus wellicht volgt er een tweede kans.

37. Reserveren via internet ging erg gemakkelijk en de uitgeprinte bon verzekerden ons op zaterdagavond van een tafel voor 4 volwassenen. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De uitleg over hoe het werkt werd duidelijk uitgelegd. Het eten was goed. Erg veel keus en lekker bereidt. Soms was er een lege schaal of bak, maar bij de volgende ronde, dan lag er weer voldoende. Het drinken zelf pakken is even wennen, maar dat went heel snel. Zelfs cola zero in flesje mocht je gratis pakken. De munten die we over hadden mocht je weer inruilen. Het is groot, maar niet ongezellig.

Het enige minpunt vind ik het 2-urig en 3-urig principe. Het geeft toch een bepaalde tijdsdruk, die niet prettig voelt.

Een aanrader!!

38. peter janssen

Ik ben er 1x geweest met mijn vrouwtje. We hebben tegen elkaar gezegd hier kan een ander restaurant in Velp niet aan tippen. Top service en bediening, allemaal strak in het pak.

39. We zijn nu een keer of 5 geweest en ik kan niet anders zeggen; Heerlijk!! Veel keus, lekker wokken en sushi die vers gemaakt wordt! De drukte in het weekend en soms lege bakken wijt ik aan opstartcalamiteiten, nieuw personeel en onverwachte drukte. Gisteren nog geweest en ik ben nog steeds tevreden, wel is het naar ons idee veel te groot dat maakt het wat ongezelliger. Ze hebben er een paar vaste klanten bij die voorheen wekelijks naar een ander restaurant gingen.

40. Wij waren er gisteravond.

Heerlijk gegeten. Wat is het mega groot, de kinderen hebben leuk gespeeld dus papa en mama hadden ook even tijd om lekker te eten. Kwaliteit van het eten is ook super, ook veel keus. Bij het Italiaans gedeelte vinden wij het minder, ook staat daar een man met een witte hoed op, neem aan dat dat de chef is. Hij is erg onvriendelijk en er komt geen lachje vanaf. De bediening werkt hard en doet erg hun best om alles zo goed mogelijk te doen.

De receptie vind ik top heb er nog even staan te babbelen met een dame met rood haar. We zijn al een paar keer geweest en dus ging ik even een babbel maken, dat ze altijd vriendelijk is en blijft lachen. Van de andere meid met het donkere haar vind ik dat ze wat vriendelijker mag doen en kijken! Bij de bar heb ik wel een tip dat ze de glazen niet in het zicht moeten zetten. Want er staan barkrukken, alleen staat de hele bar vol met glazen en konden wij dus niet een borrel aan de bar nemen, heel jammer.

Verder hebben wij een leuke, gezellige zaterdagavond gehad.

41. Als afsluiting van de vakantie zijn we hier gaan eten, 2 volwassen en 2 kinderen. We hadden gereserveerd maar daar ging het al mis. Die was niet doorgekomen gelukkig was er nog een plekje. Het eten was lauw en niet mals, vet wat van de grill kwam was droog. De poffertjes waren ook koud en de pannenkoeken veelste dik! Er was een ballenbak van wel 1,5 bij 1,5m dat was het. Erg teleurstellend. Abc is voor de meeste vreetschuur maar daar is veel meer keus en de kwaliteit ook veel beter. Daar kunnen de kinderen heel goed spelen dus hier is het niet voor herhaling vatbaar.

42. A. Nillesen

Voor de tweede keer wezen eten. De eerste keer drie weken geleden (op een doordeweekse dag) was het supergoed en vriendelijke bediening. Zondag 24 augustus om 19.15 geweest. Bij het buffet groenten en aardappelen was nog een heel klein beetje broccoli, ik ben n.l. geen vleeseter, maar wel een groente-eter. Ik dacht dan ga ik zo nog wel even kijken, maar er was geen bloemkool en geen broccoli. Aan een wat oudere kok vroeg ik of er nog bloemkool of broccoli kwam en als antwoord kreeg ik te horen "het is hier geen kazerne". Daarna stonden alle drie de koks te lachen. Ik was zo verbaasd dat ik, maar ben gaan zitten en mijn hele avond bedorven was. Als men het in het weekend niet aan kan moet men niet zoveel gasten toelaten. Ik ben erg teleurgesteld.

43. Erg lekker gegeten gegeten van veel verschillende dingen. Het eten is vers en duidelijk van kwaliteit. Daarnaast is het erg groot en ziet het er van binnen prachtig uit. Kortom een erg prettige ervaring. Geen gebrek aan personeel en personeel was erg gastvrij. Wij komen zeker terug!

44. bdr

1 punt
  45. Lekker groot opgezet. Eten was lekker. Variatie is normaal. Zitten was wel dicht op elkaar terwijl er genoeg plaats was.

46. Zaterdagavond ervaring:
    Op basis van de eerdere recensies hier gaan eten. Vooral het feit dat het geen "vreetschuur" is sprak ons aan. Bij aankomst stond er echter al groot aangegeven: grootste restaurant van Gelderland.

Design van het restaurant is leuk en in meerdere secties opgedeeld zodat je niet direct het idee krijgt dat het zo groot is. Het eet gedeelte is opgesplitst in koud, warm, dessert en er zijn meerdere plekken om drinken te pakken.

Het eten bij de live-cooking is redelijk, het ene is beter dan het andere. Het eten wat al in de bakken klaarstaat is middelmatig. Op een drukke dag als de zaterdag is er simpelweg te weinig personeel om het eten goed bij te houden waardoor je vaak naar lege bakken zit te kijken.

Bij de desserts dezelfde situatie, men anticipeert niet snel genoeg op de lege schalen waardoor je moet wachten tot bepaalde items ontdooid zijn,

Het personeel zelf is echter wel zeer vriendelijk en probeert zover mogelijk iedereen met een lach te helpen.

Samenvatting: verwacht geen gezellig knus restaurant, maar gewoon het standaard all-in principe restaurant waarbij er wel slimmer is omgegaan met het design waardoor het wel wat kleiner aanvoelt. Eten is middelmatig maar wel uitgebreid qua keuze.

47. Heerlijk gegeten en erg goede service/vriendelijk personeel! De wereldkeuken is zeker een aanrader!

48. Vanavond samen met mijn man gegeten. Wij hadden ons er veel van voorgesteld maar helaas is het bitter tegengevallen. Dit ligt niet aan het personeel, dat is vooral vriendelijk maar er is een duidelijk tekort aan. Wij hadden gereserveerd om 18.00 uur. Er stond een hele rij wachtenden bij de kassa (tot buiten aan toe). Het heeft ruim een kwartier geduurd voor wij naar onze tafel konden. Uitleg was erg summier.

Eten was niet warm en veel pannen waren leeg. Ik ben zelf 3 keer terug geweest voor de ossenhaas en iedere keer trof ik een lege pan, jammer. Sausjes waren bijna op met dikke uitgedroogde randen in de bakjes. Het was erg druk bij het wokgedeelte, dus ook daar lange wachttijden. Bij de toetjes-bar stond bij het verse fruit één fruitvliegjesvanger met gif en één glas met daarop plastic folie waarin wel 50 vliegjes zaten (erg onsmakelijk). Er was slechts 1 opscheplepel voor de diverse toetjes (cakejes en taartjes). Ik heb gezien dat het verse fruit (ananas) met blote handen in de bakken werd gedaan; in verband met hygiëne zijn plastic handschoentjes gewenst.

Personeel doet zijn best, maar kan sommige taken niet aan of is slecht geïnstrueerd. De zoetjes bij de koffiebar waren op. Weinig bestek. Voordat je eindelijk bestek gevonden had, was het eten koud of het ijs gesmolten. Wij vonden het meer op een (chinees) wokrestaurant lijken dan op een wereldkeuken. Omdat men zelf moet opscheppen wordt het nogal eens een knoeiboel, daar moet meer alert op gereageerd worden en vaker worden schoongemaakt. Al met al geen prettige ervaring.

49. Met 5 vriendinnen zijn we hier weten eten. We hebben genoten en een erg leuke avond gehad. Leuk ontvangst en het personeel was erg vriendelijk en vrolijk. Vooral de koude gerechtjes vonden wij erg lekker. We komen graag terug!

50. Koude gerechten (met name sushi) waren erg lekker. Warme gerechten waren minder, jammer dat er erg veel olie en vet gebruikt wordt. Drank en de nagerechten waren prima voor elkaar. Verder was de inrichting mooi en ruim ingericht.

51. Vandaag voor 't eerst hier gegeten, na eerdere goede berichtgevingen. Nou 't was verrukkelijk. Heerlijke gerechten, diverse werelden. Lekkere sushi's, allerlei gerechten, allemaal heerlijk ook de toetjes.
    Absoluut geen gevoel van vreetschuur door het kleinere gedeelte waar je zit. Erg vriendelijk personeel, alles wordt netjes aangevuld, vers bereid waar je bij staat. Komen zeker hier nog een keer terug.

52. Vanavond opnieuw heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel dat ons herkende wat erg leuk was. Er was uitbreiding van de voorgerechten en verse drankjes bij het toetjesbuffet. Zoals eerder in de recensies wordt genoemd. Probeer te vermijden dat jullie een opgewaardeerde Chinees worden. Dus de wereld rond. Misschien met Mexicaans.

53. Rik 7 punten

Gisteravond voor de 2e keer heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant bij het Triavium in Nijmegen! Zeer sfeervol en ruim ingericht, de keuze is ruim, het eten is van uitstekende kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader voor iedereen!!!

54. Heerlijk gegeten.. op de toetjes na, die mogen van mij wel wat krachtiger van smaak. Jullie zijn op de goede weg, over een halfjaar nog eens proberen. Wel een opmerking. Kijk uit dat het niet te oosters gericht is. De naam is wereldkeuken. Na ons inzien zijn het merendeel van de gerechten oosters georiënteerd.

55. Wout 13 punten

Vanavond voor de 2e keer geweest. Erg ruim opgezet in een rustige, ietwat chique ambiance. Duidelijk geen "vreetschuur" met eten wat het allemaal net niet is. Allemaal heerlijk gegeten. En voor ieder wat wils. Al het personeel weer erg vriendelijk en behulpzaam, daar moet op geselecteerd zijn. Nu nog de openingsaanbieding, maar ook straks is €31, voor onbeperkt eten en drinken niet duur voor de kwaliteit van het eten, want daar is echt niet op bezuinigd.

Ik denk dat wij daar tot de vaste klant zullen gaan horen.

56. Goed verzorgd buffet met ruime keuze. Een plus is dat het vers voor je bereid wordt. De mannen van het bakken van vlees/ vis krijgen een dikke 10. Zeker voor herhaling vatbaar.

57. Zaterdag heerlijk gegeten met 8 personen, voor ieder wat wils. Vers bereidt, voldoende keus. Vriendelijk en attent personeel. Gezellige sfeer. En gratis parkeren

We komen zeker een keer terug.

58. agnes bosman

Geweldig!! Heerlijk gegeten, personeel is super, je zit ruim, het heerlijke vakantie gevoel!! Wat wilt een mens nog meer.

59. We hebben erg lekker gegeten. Voor elk wat wils, alles ziet er top uit! Erg vriendelijk personeel... een echte aanrader!!!

60. Lekker gegeten met vrienden! Sfeer is top, vriendelijk personeel en ruime keuze aan eten en drinken. Ga zo door!

61. Goed restaurant. Voor iedereen is er iets en alles wordt vers bereid. Het personeel is vriendelijk. Goed eten. Als je iets te kort zou komen ligt het aan jezelf. Wij komen zeker terug. De kinderen waren helemaal dol op de chocolade fontein vooral omdat er 2 waren; 1 met witte chocolade en 1 met bruine. Top!

62. Bea van Broekhuijsen

Heerlijk gegeten! Kwaliteit goed! Want... soms reageer ik niet goed op eten buitenshuis. Hier had ik nergens last van achteraf.

Dus voor herhaling vatbaar. :-)

63. Heerlijk gegeten, lekkere sushi. De bakplaat is uitstekend. Ik ben er al twee keer geweest, en er zullen nog vele bezoekjes volgen!

64. Stefanie

Het is een Super restaurant waar je heerlijk kan genieten van het eten. Personeel is erg vriendelijk. Het eten was allemaal vers en veel keuze. Zeker een aanrader !!

65. Mieke de waal

Super dat in ons dukenburg goede variatie is gekomen met dit uitstekende restaurant. Voor ieder zijn smaak te kust en te keur.

66. Heerlijk gegeten, er is veel keuze. Zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader!