Op dit adres zit nu: La Belle Excuse

Parkeren (kosteloos) voor de deur.

• OV

• Nostalgisch
  5. Betalen Master Card Visa pin

1512093011 81

1. Marianne Ording

Het was erg druk en dat maakte dat je elkaar soms moeilijkere kon verstaan. Maar dat valt Waud niet aan te rekenen behalve de tafels minderen en verder uit elkaar te zetten.
    Het personeel was vriendelijk maar gelukkig niet te. We werden dus niet bij iedere hap gevraagd of het smaakte.
    Het eten was prima. Maar voor een warme groenteschotel €5 betalen vond ik wat veel. Pas dan het hoofdgerecht aan en doe er de groenten bij.
    En graag iets meer licht. Dan kan ik beter de kaart lezen.
    Fijn dat er geen muziek op stond.

2. Betty de Vogel

Vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit klopt. Echter minpuntjes. Je kunt elkaar bijna niet verstaan door de herrie. Het brood was op, mag niet gebeuren. Het toetje, om te delen, veel te zoet en weinig balans. Jammer, want de rest van het eten was wel in balans.

3. Erg goed gegeten!!! Ook ik als vegetariër heb er heerlijk verrassend en gevarieerd gegeten! De bediening was top. En de prijs was prima. Echt een aanrader!

4. Het eten was van erg goede kwaliteit, echter was de portie wel ontzettend klein. Je hebt de keuze uit klein, groter, grootst, waarbij 'groter' zeker de omvang van een hoofdgerecht heeft, aldus het personeel. Hier heb ik nog expliciet naar gevraagd. Echter was 'groter' slechts één hap groter dan 'klein', aangezien ik dat kon zien bij mijn buurman, die hetzelfde gerecht had. Dit was dus absoluut niet de omvang van een hoofdgerecht, dus je hebt eigenlijk meer dan alleen 'groter' nodig om daar met een gevulde maag weg te gaan. Daarnaast liet de bediening erg lang op zich wachten. We hadden om 18.30u gereserveerd en we kregen de kaart pas in handen om 19.10u. Nadat ons 'hoofdgerecht' op was, duurde het een half uur alvorens er werd afgeruimd, waarna we besloten het toetje maar te laten voor wat het was, omdat het allemaal tergend langzaam ging. Het personeel leek bovendien ontzettend ongemotiveerd.

6,3
  5. Omdat er de eerste keer iets mis was gegaan (geen rekening gehouden met mijn dieetwens), mocht ik nog eens terugkomen om het over te doen.
    We hebben genoten! De gerechten zagen er heel mooi uit en smaakten heerlijk! Echt eens wat anders en dat vind ik het leuke van uit eten gaan. Zelfs toetjes (taartjes) waren er voor mij en dat is vrijwel nooit het geval met mijn dieetwens (plantaardig).
    De bediening was dit keer ook hartstikke goed, vriendelijk en professioneel. Als dit de standaard is, zeker een aanrader! Enige minpuntje vind ik de akoestiek. Je moet moeite doen om elkaar te verstaan.

6. M. van Buuren

Zeer lekker- en vers eten. Gezellig restaurant.

7. Lekker gegeten; fijn dat je kleine gerechten kunt bestellen.

8. Wilma van den Berg

Gastvrij onthaal, vriendelijke bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. Alles bij elkaar geeft het een huiselijk sfeertje, hoewel mijn vriendin (kwam er voor de eerste keer) niet valt op de kanten gordijnen. Kortom, voor herhaling vatbaar!

9. Zeer gastvrij. Lekker eten. Wel erg slechte akoestiek en wat oubollige inrichting met de kanten kleedjes. Mij iets te alternatief.

10. CvE1975

12. Onze ervaring was zeer positief! We werden zeer gastvrij ontvangen en de bediening was goed en vriendelijk. Als voorafje een heerlijk tartaartje, als hoofdmenu het malste stukje wilde zwijn dat me ooit is voorgeschoteld en een erg lekker chocolade toetje na. Alle smaken waren puur en lekker. Goed wijnadvies ook en lekker huisgemaakte frieten.
    Ook er omheen was alles goed, leuk en lekker. Van de koffie in een bij de stijl passende kop of mok, met buideltjes suiker en glazen flesjes melk tot aan het interieur. Het is een geheel dat bij elkaar past zonder saai te zijn. Het was onze eerste ervaring met WAUD maar wij komen hier zeker terug want we durven het restaurant nu al in onze Nijmeegse top 5 te zetten.

13. Kennis mogen maken met WAUD dankzij AH-zegels. Erg lekker gegeten, prima keuze en prima service. We komen zeker terug!

14. Pauline Draat

Vanavond op de Kaai bij jullie gegeten. Heerlijk, vriendelijke mensen en - op verzoek - een menu zonder vis werd zo aangepast. Een aanrader!

15. ED 799 punten

Afgelopen week hebben we gegeten bij Waud. De bediening was zonder meer goed en het vegetarische en biologische eten was heerlijk. De gevarieerde kaart werd door de beide koks in de avond al voor de volgende dag samengesteld. Duidelijk bevlogen kerels met een goede instelling.

16. We gingen alleen voor een hoofdgerecht, prima keuze! Snelle bediening tegen schappelijke prijs. Wijn kregen we 5 glazen om te proeven. 3 rood en 2 wit. Keurig! Heerlijke koffie en toet na!

17. Jurgen Mulder

Super lekker gegeten! Geweldige sfeer! Alles is gewoon af...

18. van kampen

Het is bij Waud precies zoals dit restaurant zich aanprijst. Wij hebben hier op 28-12-2013 uitstekend gegeten met vele verse ingrediënten . Vooral de herten tartaar (tussengerecht) was beslist bijzonder en erg lekker.

19. Heerlijk gegeten bij waud. Meerdere kleine gerechten in 2 rondes laten komen. Huisgemaakte Biterballen als hapje vooraf waren heerlijk. Maar het stoofpotje was de topper. Hier komen wij zeker nog voor terug. Lekkere huus wijn. Bediening top.

20. Jacqueline Knubben-Jansen

1 november heerlijk gegeten bij WAUD. Restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is goed. Bij het eten worden goede wijnen geschonken. Kortom; verandering van smaak doet eten. Ga zo door! Succes.
    Klein aandachtspuntje; een kussentje op de houten stoelen zou een mooie aanvulling zijn, zit net wat gerieflijker.

21. Vriendelijk personeel, echter ook voor mij geen wow factor. Vond de verlichting niet prettig, was te licht. De carpaccio was zeer smakelijk, maar erg weinig. Had deze als voorgerecht besteld, maar had echt meer verwacht. Als hoofdgerecht vegetarisch. Paprika met mozarella, pistache nootjes en rucola. Smakelijk, maar erg simpel. Had hier meer van verwacht voor 16 euro. Vind het persoonlijk belachelijk dat er dan ook nog extra moet worden betaald voor frites! 2 euro. Ook de hoeveelheid was te weinig. De witte chocolade taart als dessert was erg lekker. Al met al redelijk, maar prijs kwaliteit niet reel. Tegenvaller.

5,7
  22. Gezellige avond gehad, lekker gegeten, genoeg keuze op de kaart, ongedwongen en ontspannen sfeer, vriendelijk personeel.

23. Wat een zaaaalige ervaring. Eten bij Waud is een feestje voor je mond. Erg leuk dat iedereen naar eigen wensen een hoeveelheid van een gerecht kan bestellen.
    Het mosselpannetje is een ontzettende aanrader! En het toetje met witte chocolade en o.a bastogne koeken met vlaflip ijs is goddelijk.
    De bediening is zeer vriendelijk. Nijmegen is een top restaurant rijker!

Ps het was voor sommige onduidelijk waar de prijs stond van de gerechten, wellicht idee om er even een euro teken voor te zetten. En voor zo'n goed restaurant mag de kaart wel een iets betere uitstraling krijgen maar ach als dat het enige is;).

24. We hebben heerlijk gegeten. De carpaccio was perfect. De bediening was leuk en goed. De formule om zelf je maaltijd samen te stellen door te kiezen hoe groot je een portie wilt is leuk en werkt goed.
    Kortom een eerlijke mooie maaltijd bereidt door een enthousiast team.

25. Afgelopen zondag een zomeravond met lekkere gerechtjes en heerlijke wijn!
    Wij hebben met tien personen gegeten. De vrouwen onder ons, waren erg te spreken over de keuze van klein, groter, grootst. Ieder gerecht is in een willekeurige portie te verkrijgen. Lang tafelen is dus mogelijk door steeds het kleinste gerecht te bestellen en zo meerdere smaken te ervaren.
    Tip: het is zonde om het mosselpannetje klein te bestellen, die is veel te lekker! Oh ja en houd ruimte over voor de chocoladetaart als dessert. Om je vingers bij af te likken.

Ik kom daar zeker nog een keer voor terug.

26. Uit eten met een kleine vrienden groep die biologisch en kwaliteit waarderen. De meningen over de avond zijn een beetje verdeeld. Gereserveerd tussen 19:00 en 19:30 uur. De meeste vonden dat het te lang duurde voordat we werden geholpen en voordat we onze eerste drankjes hadden. Heeft zeker 30 min. geduurd en nog eens 10 /15 min. voor iemand die iets later aanschoof. Op een mooie zomeravond is dat best lang. Daarna liet de kaart lang op zich wachten. Toen de kaart in de vorm van een A4 werd uitgedeeld kon je kiezen uit klein / groter / grootst. De vrouwen kozen voor groter ipv grootst. Gelukkig bood het dessert voor hen nog een oplossing want ze hadden er niet genoeg aan. Al met al hadden we ons eerste ( voor) gerechtje om 20:50 uur. Het hoofdgerecht kwam wel sneller ( rond 21:30 uur).
    Persoonlijk vond ik de sfeer niet bij de prijzen passen. Glas achter de bar werd niet opgeruimd. Muren bij de toiletten zijn beschadigd. En het personeel stond aan het eind van de avond de was te strijken voor de volgende dag. Inderdaad een ongedwongen sfeer maar wel een beetje jammer dat het € 50,- p.p kost ( voor mij 60 ivm extra drankjes).
    Het eten was prima maar had voor mij geen wauw factor.

4,3