Vurrukkulluk in Nijmegen

Gratis parkeren in de buurt van het restaurant (uitsluitend in de vele parkeervakken)

Uitzonderingen

1276961952 82
1319924902 82
1377208836 83
1420171787 79

1. Het was heerlijk eten en een zeer prettige bediening en een warme ambiance.

2. Van Ophuizen

Gezellig sfeervol met vriendelijke bediening die het feestje van mijn ' chef' tot iets ergs verrassends maakten. Leuk! complimenten!

3. Henriette Willemsen

Heerlijk gegeten. Alles was naar wens. Bediening mag wel wat enthousiaster zijn, kon geen gesprekje van af.

4. Alles goed Maar had doorgegeven dat er in het gezelschap 1 persoon allergie had voor noten,kiwi en peer. Wat schertst mijn verbazing: hoofdgerecht bevatte stoofpeer en nagerecht amandelnoot. Erg jammer. Hadden het oprijd gezien.

5. Het was een goede ambiance en het eten was verrukkelijk!! Voor herhaling vatbaar!

6. Beter geweest..
    Al vaak hier geweest. Vroeger vond ik dit een restaurant waar we graag gingen eten. De service is echter onprofessioneel geworden. Ze zijn niet onvriendelijk maar missen de finesse van goed horeca personeel. Horeca etiquetten zijn niet meer van toepassing.

Qua eten is de kaart niet positief veranderd. Voorheen was het vegetarisch gedeelte opvallend goed. Nu saai zonder fantasie. Dessert: vier stukjes kaas met een noten broodje (zonder noten) voor ruim 10€ vind ik eveneens twijfelachtig.

Jammer maar in kwaliteit evident ingeboet en dus voor ons de laatste keer.

7. M.Derksen

Gisteravond heerlijk gegeten bij Vurrukkulluk! Een gezellig restaurant, waar je voldoende ruimte hebt en met vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog eens terug.

8. Marleen

Heerlijk buiten gezeten. Goede bediening. Hoofdgerecht matig. Duur vlees gerecht was zeer doorbakken. Voor het oog was het al zichtbaar. Verbazend dat de kok het gerecht zo heeft bereid en uitgeserveerd.

9. Vrijdagavond weten eten, buiten op terrasje aan achterzijde gezeten. Goede, rustige entourage. Bediening voldoende, goede afstemming bestelling vs. serveren gang. Gerechten goede aandacht gekregen, van voorgerecht tot dessert. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

10. 3 maanden geleden voor het laatst gegeten, werd weer tijd! Andere kaart, m.n. wild/seizoensgerechten. Zeer vriendelijk ontvangen, alles in juiste tempo, heel relaxte huiskamersfeer, terwijl ca 45-50 gasten tegelijk "in de watten" gelegd werden. Vooral de gevleugelde vrienden: o.a. kalkoenborst/duivenborst op een salade van witlof/appel/bosvr. saus was heerlijk. Maar allesovertreffende was hoofdgerecht vd week: duo van rendier en hert met saus die zo verrassende lekker was dat ik het hoofdingrediënt beter niet verklap. Tussendoor werden we verwend met overheerlijke amuse en tussengerechtje van het huis. Op het einde nog net een heel klein gaatje voor een gelukkig niet al te grote tiramisu, want wat was die ook weer lekker! Een fantastische avond uit gehad: gezeten van half 7 tot half 10. Niet goedkoop, maar kwalitatief ook goede producten. Verheugen ons weer op de volgende keer.

11. Ik kon de dag vooraf nog reserveren voor 7 personen, dus dat was heel fijn! :) Eenmaal in het restaurant zag het er heel netjes en heel gezellig uit. We werden vlot geholpen en de bediening was prettig en attent. Later op de avond moesten we even wachten voordat de toetjes werden afgeruimd en we koffie en thee kregen, maar dat vonden we niet zo erg. Het eten was lekker, het is een leuke kaart met apartere dingen die erop staan. We kregen een amuse vooraf zonder besteld te hebben, en er was genoeg aardappeltjes en salade op tafel. Hierbij werd verteld dat konden vragen om meer, maar dat was niet eens nodig. Uiteindelijk zo'n 30 euro pp kwijt geweest (Er werd geen alcohol gedronken).

12. Fantastisch lekker gegeten en de bediening is top!!

13. Op een dinsdag hier gegeten, behalve een andere tafel was er niemand. Dat geeft niet. Rosé 4,95, een witbiertje 3,50, rode wijn 3,50. Best wel aan de prijs allemaal! Hoofdgerechten redelijk betaalbaar maar dan krijg je toch weinig... ik neem nooit een toetje maar nu wel omdat het echt niet genoeg was. Voor 3 personen krijg je een minuscuul bakje salade dat nog te weinig is voor 1 persoon als je van salade houdt en dit royaler gewend bent. 3x mayonaise bij moeten vragen want er zit een dessertlepel in een schaaltje, ook weer geheel ontoereikend voor 3 personen die met het kleine schaaltje aardappels moeten doen. Heel jammer allemaal uiteindelijk, dit vind ik geen waar voor mijn geld als je zo weinig krijgt.

Maar de smaak van het eten was geweldig. Ik had een surf en turf met lamsvlees en gamba's en het kon echt niet beter bereid zijn, het was gewoon geweldig. Dat vonden mijn tafelgenoten ook van hun gerechten. De bediening was goed.

Dit moet ik inderdaad ook zeggen: karaf water stond meteen op tafel en werd niets voor gerekend. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee. Geweldig!

En voor de extra mayonaise en sla is niets in rekening gebracht, dat vind ik echt service.

14. Het was niet druk, maar de sfeer was goed. Leuke en originele kaart, daar hou ik van. Bediening was vriendelijk en bekwaam. Er werd gevraagd naar onze wensen en goede uitleg gegeven bij de gerechten. Karaf water stond meteen op tafel en werd tijdig bijgevuld. Wij waren vooral enthousiast over onze voorgerechten: 1) geitenkaas met salade van wortel en rettich en 2) mediterrane hammetjes met meloen en... een bolletje ijs! Verrassende maar lekkere combinatie! Vlees en vis van het hoofdgerecht waren precies goed gaar. Ik vind de prijzen aan de hoge kant, maar vond het het toch wel waard. Denk dat we nog wel eens terug komen.

15. frank wolf

1 punt
  16. eciruam

een echte aanrader!
    Goeie chef, en leuke vlotte attente bediening!
    waarom nog geen Michelinster??
    komen zeker terug!

17. Wij zijn op 26-11-2011 met 4 personen bij Vurrukkulluk geweest!.
    Wij hebben daar heerlijk gegeten, zo lekker dat we het er nu nog over hebben, wat hebben wij genoten!!!
    Het was gezellig, het personeel was erg vriendelijk. Alles werd keurig netjes opgediend en als je ergens een vraag over had kreeg je keurig netjes uitleg.
    Het was echt toppie, wij gaan zeker weer terug!!
    En echt het personeel, ook de keuken allemaal toppie, complimenten hoor!!
    Wij raden dit zeker aan.!!!!

18. wim janssen

Mooie kaart, echter menu samengestelt door de chef stelt teleur. Leuk en en lekker begin met sushi, hierna een homecooking hoofdgerecht; gegrild stukje varken op wat kool met een aardappeltje uit de oven. Daarbij een groene salade met parmezaan. Nou nou, kok doet het er even bij. En als nagerecht een lekker kaasbordje dat op twee toastjes had gepast. Jammer, Jammer!
    Het is beter de menuprijs wat te verhogen en de gasten echt te verrassen dan deze budgetmaaltijd te serveren.

19. Op zondagavond met een vriend vanuit de sauna in Brakkestein (om de hoek) voor het eerst in dit restaurant gegeten.

Het was erg rustig met maar een paar tafeltjes bezet maar desalniettemin vond ik de sfeer prettig en gezellig.

De bediening was attent en aanwezig zonder opdringerig te zijn (nieuw karafje water....etc etc)

Het eten vond ik lekker en smakelijk: heerlijk vers afgebakken brood vooraf vis/eend als hoofdgerecht en alles ruim voldoende.

Salade was lekker aangemaakt!

Mijn crème brûlée als toetje was echt geweldig!

Vriend nam een mierzoete enorme bokaal sorbetijs maar heeft dat met smaak opgegeten :-)

Al met al zeker een aanrader om nog eens te bezoeken wat mij betreft!

20. Riny Polman

Vrienden hier mee naar toe genomen omdat ik in 1e instantie enthousiast was over dit restaurant. Ikzelf kwam er nu voor de 4e keer in 2jaar tijd. Ik vond het deze keer tegenvallen. Duurde lang voordat de gerechten kwamen (terwijl het nog niet voor de helft vol zat) We moesten steeds zelf vragen als we water of drank wilden. Dat gold ook voor de koffie na afloop. Ook verder werd er niet geinformeerd naar onze wensen.. Wij waren de laatste gasten op zondagavond 21.15 uur en er werd driftig om ons heen opgeruimd. Voor ons het gevoel dat we moesten vertrekken.

21. We hebben gisteravond voortreffelijk gegeten met een grote groep van 12. Zoals altijd was alles perfect: food, service ( hartelijk bedankt Joris!), ambiance…. Ik regelde dit etentje voor mijn collega’s en hele ochtend kreeg ik alleen maar complimenten te horen: kei gezellig, lekker en leuk..

Echt een aanrader!

22. Mooi en goed verzorgd restaurant. Heb hier een mooie avond gehad met mijn vriendin. Erg fijne bediening en het eten was zoals altijd weer geweldig qua smaak en presentatie! Wij komen regelmatig bij Vurrukkulluk en het is een echte aanrader! Één minpunt heb ik wel, ze hebben nette verzorgde toilletten maar de onaangename geur... net of de leidingen verstopt zitten. Is erg jammer, hopelijk is dat bij ons volgende bezoek opgelost.

23. Fikse tegenvaller. Eens maar niet weer. Een mooi stukje vlees gegeten maar er wordt niet geinformeerd naar de wensen voor de cuisson.

Salade te simpel, niet op smaak. Een stamppotje van rucola was flauw en de rucola was onherkenbaar.

Het nagerecht was prachtig maar de crumble was slap en alweer smakeloos, vijgenbavarois, ben dol op vijgen, maar was onbestemd. Wijn prima. Bediening erg wisselend, 1 keek ronduit chagrijnig.

Ben zonder goed gevoel weer naar huis gegaan en dat is lang geleden na een etentje.

24. Verscholen in het rustige Brakkenstein, maar zeker het omfietsen/rijden waard!

Heerlijk gegeten op een vrijdagavond in augustus (4 personen): hoofdgerecht + nagerecht.

Brood + (tapenade/aioli) was vers (af)gebakken. Lekker knapperig!

Eigentijdse kaasfondue (veg) viel zeer in de smaak.

Speenvarken was heerlijk gerookt en gegrild. De fruitchutney was vers, zoet, maar ook wat pittig en zuur. Zoals het hoort.

Vis (kabeljauw) was perfect gegaard en goed gekruid (incl zelf gemaakte (!) aardappeltorentjes).

Nagerechten zijn echte traktaties: wij hadden moeite met kiezen. Fruit/chocolade/kaas: voor elk wat wils! En om van te smullen!

Jonge, vlotte bediening. Bediening is attent en niet opdringerig, maar zorgt er ook voor dat je niets te kort komt. Met verzoekjes en wensen wordt vriendelijk om gegaan en de bediening denkt met je mee!

Echt een goed adres. We komen hier ZEKER nog een keer terug, als het niet vaker is!

25. Jan en Anne-Bé

Afgelopen maandag hier voor het eerst gegeten en zeker niet de laatste keer.

Wij vonden het geweldig! Eten heel goed, sfeer en bediening heel goed, prijs/kwaliteitsverhouding ook heel goed. Kortom, wij zijn om en zeggen het voort!

26. Ik heb hier 1 keer gegeten. En het was echt geweldig. Het eten was lekker, de sfeer was goed, de bediening super aardig en de prijs was zeker niet te duur.

Alle ingredienten voor een goed avondje uit eten.

27. Al meerdere keren gegeten, ook met een groep. Sfeer is altijd gezellig en ontspannen. Eten is goed en betaalbaar. Personeel is vriendelijk. Echt een aanrader!

Ook leuk: in de binnenstad van Nijmegen zit Weet Je Wel, welke van dezelfde eigenaar is. Ook dat is een aanrader!

28. Pascal en Renate

Wat een leuk restaurant is dit zeg. Heerlijk gegeten. Het eten was goed klaar gemaakt en werd netjes opgediend. De sfeer was gemoedelijk gezellig. Het personeel was vriendelijk. Een tip voor iedereen om hier te gaan eten.

29. Restaurant voert een erg star/kortzichtig beleid.

Als je reserveert voor 12 personen en uiteindelijk blijkt nog 1 extra persoon mee te kunnen, ben je niet welkom.

12 personen is het maximum dat zij kunnen hanteren.

30. Eva Mulder

Een heel prettig restaurant! Ruim en toch gezellig. De bediening is goed en heeft verstand van zaken. Na mijn tweede bezoek ben ik er van overtuigd dat zelfs een derde gerecht van de goede kaart óók heerlijk zal smaken!

Aanrader.

31. Informele en tóch zeer correcte bediening..
    Men denkt mee en komt met heel leuke opties als je tóch niet iets anders wenst dan de kaart aangeeft.
    De kaart is zowieso goed en vooral de kleine combigerechten zijn écht een aanrader.
    Wel één minpuntje... heb hier 2x de ervaring gehad, dat wanneer je wat langer (22.30) blijft zitten je het gevoel hebt dat je nu toch echt moet gaan... een laatste afzakkertje zit er niet meer in

32. Het was een fantastische ervaring. Vooral omdat ik niet alle kan eten, werden hiervoor geweldige ideeen en gerechten naar voren getoverd.
    Fantastisch! Het eten was vurrukkelluk. En voor dat geld en die geweldige kwaliteit dan is het supergoedkoop.
    Zeker een aanrader!

33. beusekamp

eten zeer goed voor weinig geld
    zeker toen het restaurant net open was uitstekende bediening
    enige minpuntje is de wijn

34. Bé Slatius

Voortreffelijke keuken en een bijzonder klantvriendelijke bediening. Top!

35. Wilma van Loo

Uitstekende service en ze hebben ook aangepast bestek waardoor mijn man zijn eigen bestek niet meer mee hoeft te nemen. We komen zeker terug.

36. Olga van Kampen

Wij wisten niet wat we konden verwachten, maar we hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance en een gezellige sfeer!

37. yvonne nierkens

Complimenten, leuke, lekkere gerechten, zowel vegetarisch als met vlees en vis. Gezellige bediening en leuke inrichting.

38. Pim Loosschilder

Super plek, goed eten voor een goede prijs. Fijne ruime plekken, vriendelijke bediening. Een echte aanrader