1484220480 55
1519191470 62
1520536508 58

1. Anneke Akerman

Even de boel weer in evenwicht!

Alle complimenten voor t Zusje in Nijmegen :)
    wij hebben hier gegeten om de masteruitreiking van ons dochter feestelijk te vieren.
    En dat is prima gelukt!
    We mochten het presentje voor ons dochter vooraf afgeven en werd op een dienblad gebracht tijdens ons eerste drankje.
    Bij aankomst was de tafel leuk versierd met confetti en slingertjes.
    Een speciale felicitatie op de menukaart.
    We hebben vervolgens echt heerlijk gegeten!
    Alle gerechten waren heel smakelijk, en de keuze op de menukaart heel afwisselend.
    En met zes personen krijg je heel wat op je bordje :) alles smaakvol, en mooi opgemaakt.
    Eten was vers en goed bereid naar ons mening.
    En we hebben in Europa door de jaren heen inmiddels al vele restaurants bezocht.
    Deze staat zeker op de lijst om nogmaals te reserveren.
    Ons dochter kreeg nog een speciaal nagerechtje dat werd binnengebracht met koud vuurwerk sterretjesregen, heel erg leuk gedaan.
    Ja wat kunnen we nog meer zeggen.
    Bediening was zeer vriendelijk en prettig.
    Goed aanvoelen wanneer we wat wilden drinken.
    Het aantal malen dat we een gerechtje konden bestellen was prima in verhouding en zeker niet te weinig.
    Wat ook erg prettig was dat we met ons gezelschap om de ronde tafel bij de haard konden zitten.
    Aankleding van t Zusje ook heel sfeervol!
    Al met al dus zeer tevreden!

Tsja wat wil je in een prachtig historisch gebouw, daar kan natuurlijk eens in de zoveel jaren een keer muisje voorbij trippelen. Wat in ons geval jammer genoeg niet gebeurde :(
    Kortom wij komen zeker terug.
    Heel erg bedankt voor ons een geweldige onvergetelijke dag mede dankzij t Zusje Nijmegen.
    Met vriendelijke groeten Fam. Akkerman uit Friesland.

2. Heeft met tapas niets te maken. Geen verse producten. Gerechten zijn vaak niet op temperatuur. Weinig smaakvol. Lange wachttijden tussen de rondes door waardoor je er de hele avond zit. Personeel heeft duidelijk de opdracht zoveel mogelijk drankjes te verkopen. Veel te duur.

3. Net een zeer vervelende ervaring gehad met Zusje Nijmegen. Ik heb van te voren gekeken of er plaats was voor 1 persoon en volgens de lastminute lijst was er ruimte voor 4 personen. Daar aangekomen (ik woon 500 mtr van het Zusje af) werd er medegedeeld dat e tafel net besproken was door 2×2 personen (kan natuurlijk, maar erg vreemd in 500 mtr afstand) en dat de lastminute lijst altijd 'achterliep' met de werkelijkheid. Waarom dan die lijst?

Er werd geen enkele poging of iets ook maar ondernomen om te kijken of we een oplossing konden bedenken, zoals een fatsoenlijk restaurant altijd wel zou doen!

Daarop duidelijk aangegeven dat ik dit geen manier van werken vind en naar de auto gelopen. In de auto OP HET TERREIN van Zusje de reserveringslijn gebeld en gevraagd of er plaats was voor 4 personen in Nijmegen. Ja hoor meneer, hoe laat wenst u te komen?

Dus A) je word gewoon voorgelogen door het personeel, want ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ze die tafel van 4 personen niet aan mij wilde geven B) als alleengaande word het op deze manier knap onmogelijk om bij het Zusje te eten, terwijl dit voorheen (voordat het tapas was) nooit een probleem was want at er meerdere keren per maand.

Daarbij zei de mevrouw van die reserveringslijn dat Zusje dit zo kan beslissen en dat dit in hun voorwaarden staat? En waar staan die dan, er staat ook nergens op de site dat het Zusje zich het recht voorbehoud om plaatsen te weigeren aan alleenstaanden, als er voldoende plaats vrij is.

Absoluut niet netjes van Zusje (personeel en reserveringslijn) en ben erg benieuwd wat ze er aan gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Nu zijn er gelukkig meerdere erg goede restaurants in Nijmegen waar je ook als alleenstaande gewoon erg welkom bent en waar iedere klant hetzelfde word behandeld!

4. Jan

5. Naar drie uur maar vier ronden gehad, hoezo Bourgondisch en maar vragen of we nog wat willen drinken. Ik zal hier niet meer komen.

6. Gezellig en lekker gegeten. Sommige hapjes waren wel heel erg klein. Belachelijk dat je geen kraanwater kunt krijgen. Koude hapjes zoals cappacio en zalm veel te koud. Blijven te vaak vragen wilt U nog wat drinken tot ergernis toe. Of we nog terug komen weet ik niet.

7. Willy Theunissen

Gisteren met 3 personen een dikke 3 uur tapas gegeten heerlijk waren ze de bediening vriendelijk vlot en deskundig, en de Heineken pilsjes met zorg getapt. Ook is het een prachtige rustieke zaak en prijs kwaliteit verhouding goed, ga zo door Zusje.

8. Heerlijk, was het gezellig en vlotte bediening.
    Groetjes Monique Ankie en Laura.

9. No. n@me.nl

Duurde erg lang voordat het eten kwam.
    Tussen de bestellingen door lang wachten op het volgende. Met de hitte vragen om een glas water kan niet. Je wordt verplicht om een fles van 1 liter te kopen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.

10. Anthe de Hoop

Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening!

11. Linda 202 punten

Prachtig gebouw, erg sfeervol ingericht. Eten viel tegen. De meeste gerechten zat geen smaak aan. Alles veel te flauw. Of er zat teveel saus overheen. Voor die prijs had ik meer verwacht. Bediening is goed. Een muis die door de eetzaal liep, dat kan natuurlijk echt niet.

12. Bob Holthof

Heerlijk gegeten... Culinair helemaal OK, complimenten aan de keuken... Super leuke avond gehad! Bediening dik in orde! Heerlijk sfeertje! Wij komen zeker nog eens terug. Aanrader!

Mijn tafelgasten en ik begrijpen werkelijk helemaal niks van sommige negatieve recensies.

13. Onze eerste ervaring bij 't Zusje, een sfeervol restaurant. Huiskamer idee.

Vriendelijke bediening, wel veel wisselende gezichten aan tafel.

De tapas gerechten vond ik simpel, geen hoogstaande kwaliteit. Er zou meer aandacht aan besteed mogen worden.
    Ossehaas te rauw geserveerd en kip moesten we zoeken in een berg saus. Carpaccio met te grote stukken sla en een droge brownie.

De avond was gezellig en onze buikjes zaten vol, maar kom hier niet graag nog een keer terug voor het eten.

14. Afgelopen week zijn wij bij 't Zusje in Nijmegen gaan eten en wij hebben een heerlijke avond gehad. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft ook echt een leuke sfeer. Het was wel wat donker om goed de kaart te kunnen lezen. De carpaccio van courgette smaakte erg goed, was goed koud en heerlijk gekruid. Wij zijn goed bediend en alles werd netjes uitgelegd, erg fijn! Wij komen graag nog eens terug naar 't Zusje.

15. Duurt erg lang voordat je het eten krijgt. Ze zijn wel vlot met de drank! Eten vond ik ook niet geweldig.

16. Zondag met een groep van 11 man geweest. Het begon goed. Ze hadden van tevoren goed contact met ons met vragen om de avond zo perfect mogelijk te laten verlopen. Helaas pakte het anders uit...

Eten was niet altijd lekker. Bediening deed het slecht (m.u.v. de gastheer) het begon goed. Onze tafel kreeg 2 aanvink kaartjes zodat het voor hen overzichtelijk bleef. Maar wat een rommeltje was het met uitserveren elke keer en het duurde allemaal zo lang. Voor ons was het een slechte communicatie en zeker niet voor herhaling vatbaar.

17. Vorige week met gezelschap bij 't Zusje in Nijmegen gegeten. Absoluut teleurstellend de bediening en achteraf de rekening. Logistiek klopte er nauwelijks iets. Indeling tafel hoe we met bestellingen om zouden gaan wisselde telkenmale. Drank afgekocht maar later bleek dat er vele dranken niet bij hoorde. Bv Hugo, Radler etc. Cappucino op eind volle pond betalen ipv verschil tussen koffie en cappucino.
    Het eten was prima maar al het andere 't Zusje niet waard!

18. Personeels uitje met 12 personen. Van 7 uur tot 10 uur hebben we 4 keer tapas gegeten. Zeer lange wachttijden tussen door met minimaal eten.

De drankjes werden sneller geserveerd dan het eten. Het eten was smakeloos. De toetjes ronde 1 keer gehad en de tweede ronde was er na 25 min nog niet dus maar laten zitten.

Geen vragen van personeel of het eten goed was en geen excuses voor de lange wachttijden.

Kortom na een hele dikke rekening. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

19. Dit zou een all-you-can-eat restaurant moeten zijn, maar door de trage bediening was hier niet echt sprake van. Wij zijn geen grote eters, maar we begonnen om half acht, en om tien uur hadden we net vier rondes gehad, en zijn we maar stiekem dubbele kaartjes in gaan leveren omdat we niet met honger weg wilden gaan. De tapas die warm zouden moeten zijn kwamen soms lauw aan tafel, sommige tapas hebben we besteld maar zijn nooit gekomen, en een keer kwam een versie met vlees terwijl de vegetarische besteld was. Wij hadden het idee dat er iets in de keuken niet goed liep. Bedienden personeel was duidelijk onervaren: serveren van drinken/eten gebeurde onhandig, en toen er bij het afruimen een vies mes in mijn nek viel en via mijn kleding op de grond viel, werden er niet eens excuses gemaakt.

20. Riët Mennink

Vanavond gezellig uit eten geweest. De sfeer is erg gezellig. Personeel zeer vriendelijk. Eten was heerlijk. We hebben een gezellige avond gehad. Enigste min puntje was erg druk waardoor de tijden tussen de tapas in mijn ogen iets te lang duurde. Maar al bij al prima restaurant.

21. Gisteren een eerste ervaring gehad met het concept van het hooggewaardeerde 't Zusje. We zijn in de nieuwste vestiging geweest in Nijmegen.

Het was oké maar we zijn hier niet echt overtuigd geraakt om vaker te komen. Het concept is op zich wel goed en de tapaskeuze is heel erg ruim (al verklaart dat misschien wel het hogere bedrag voor onbeperkt eten). De smaak is goed maar niet heel speciaal. Wat wel een voordeel is, is dat je zelf kunt kiezen met welke 'gang' je begint/vervolgt.

De service/ bediening was redelijk oké; attent, aardig vlot en een duidelijke uitleg over de bedoeling. Het enige minpuntje was dat ze enkele 'foutjes' maakten in de zgn. basisregels (zo serveer je niet uit over een andere klant heen en haal je overbodig glaswerk weg).

Wat een pluspunt is, is dat ze ook op de maandag geopend zijn. De ambiance echter vonden we voor een tapasrestaurant minder; erg donker en er 'mist' een bepaald sfeergevoel. Het nadeel van deze vestiging vonden we de rolstoeltoegankelijkheid (er is wel een rolstoeltoilet maar dat weegt niet op tegen de lastige entree door het vele grind en de hogere drempel bij de deur, de hogere drempel de eetzaal in/ uit en slecht onderrijdbare tafels)