't Sfeerhuys in Nijmegen

Laat je verrassen!

Ruim voldoende parkeerplaatsen. Vrij parkeren.

Lijn 2.

Mooie, eerlijke gerechten
Iedere dag je best doen en er iets moois van maken. Een toegewijd team in onze keuken, met een chef met liefde voor het vak zorgen ervoor dat wij iedere dag mooie, eerlijke gerechten, hapjes en eigen patisserie kunnen serveren. Aan onze gasten in het restaurant, aan bruiloftsgasten of aan een team dat ons Sfeerhuys als locatie kiest voor een inspirerende vergadering.

De zondag, onze familiedag
Home made appelgebak met een cappuccino op het terras, een ontbijt, brunch, lunch of high tea. De zondag staat voor gezelligheid buiten en binnen. En de kinderen? Die vermaken zich bij de kinderboerderij of in het Florapark bij de molen.

Verrassingsdiner op zondag
Geniet van ons verrassingsdiner op zondagavond. Eerlijke seizoensgerechten met verse ingrediënten en kruiden uit eigen tuin. Reserveer even, telefonisch of via via SeatMe. Zo bent u zeker van een tafel.

Proef ‘t Sfeerhuys
Iedere maand zal ons restaurant één donderdag in het teken staan van een bepaald thema. Zo kunnen we de diversiteit van onze keuken met iedereen delen. Wil je een keer iets anders? kijk dan wat de chef en zijn leerlingen de komende maanden allemaal zullen bereiden op deze proefavonde

• High tea: € 23,50
  • All-inclusive

1277132076 79
1349632093 86
1355209018 84
1371939791 86
1500209052 90

1. Eind mei hebben wij ons huwelijk mogen vieren bij 't Seerhuys. Van begin tot eind was alles tot in de puntjes geregeld. Er is alle ruimte om de dag helemaal in te vullen zoals je zelf graag wilt (aankleding, drinken, hapjes). De eigenaren denken met je mee, en het is duidelijk dat ze hier erg ervaren in zijn. Er wordt gezamenlijk een draaiboek gemaakt en op de dag zelf wordt alles door hen geregeld. Je hebt er zelf geen omkijken meer naar.
    Het eten was verrukkelijk en zo veel meer dan je van te voren van een barbecue zou verwachten. Schalen vol met salades, groenten en vlees van hoge kwaliteit. Onze gasten hebben het hier nog steeds over! Ook was er veel zorg voor een extreme schaaldierallergie van een van de gasten. Daar kunnen andere restaurants in Nijmegen nog wat van leren.
    Mede dankzij 't Sfeerhuys hebben wij een dag gehad om nooit te vergeten!

2. René Peperzak

Al vaker bij 't Sfeerhuys gegeten, altijd hele goede ervaringen. 1e kerstdag met 10 personen gegeten en het was weer heerlijk. De sfeer en bediening ook prima. Een echte aanrader.

3. Jan-Hendrik

Heerlijk 1e Kerstdag gegeten met de familie (tevens verjaardag 80 jarige moeder intiem gevierd). Mooie gerechten en heerlijke wijnen, was een verwennerij deze avond en een aanrader

4. Heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Originele gerechten.
    De espresso was flauwtjes!

5. Yvon Ypma

Hier een heerlijke 80ste verjaardag gevierd met vrienden en familie. Het is een enorm sfeervolle locatie. De bediening is snel en vriendelijk. Er stond niemand met een leeg glas. De hapjes zagen er luxe en goed verzorgd uit, iedereen heeft genoten!

6. Wienen accountants en adviseurs

Zowel een receptie als een diner georganiseerd in 't Sfeerhuys. Alles was prima verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Bij de voorbespreking wordt er prima meegedacht over de invulling en wensen. Klant is koning. Locatie is erg sfeervol, maar helaas nog niet bij iedereen bekend.

7. P. Versteegen

We hadden gereserveerd met 11 personen voor een High tea op zondagmiddag 13 nov 2016. We werden zeer vriendelijk ontvangen en het gebodene had een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding. Iedereen was zeer tevreden. Ook de plek naast de Witte Molen is fantastisch. En toch dicht bij het centrum.

8. Ria Hogenkamp

Was goed georganiseerd, ze denken met je mee. Het was een geslaagde middag.

9. Fam. Koninkx

Op 1 juli 2016 zijn wij bij 't Sfeerhuys getrouwd. We hebben een geweldige dag gehad op deze prachtige locatie. Alles was perfect geregeld, we hebben heerlijk gegeten en een erg leuk feest gehad. Zeer aan te bevelen dus.

10. Fam. Wielders

Op 18 mei l.l. waren we 50 jaar getrouwd en dat wilden we vieren. Bij andere horecagelegenheden was men niet geïnteresseerd, om het maar zachtjes te zeggen. Bij het Sfeerhuis nam men alle tijd om een passende datum te vinden en om een menukeuze samen te stellen. Dat resulteerde in een afspraak op zondag 19 juni j.l.

Ontvangst, bediening en de zorgvuldigheid besteed aan het menu waren boven alle lof verheven. Niet alleen wij vonden dat, ook onze gasten waren er vol lof over. Bovendien was het een dag met uitstekend weer, zodat we buiten konden zitten. Al met al een zeer geslaagde dag, waarvoor we het team van het Sfeerhuis nogmaals hartelijk willen bedanken. Zeer zeker een herhaling waard als we nog eens wat te vieren hebben!!

Fam. Wielders

11. Peter Kuikman

Ik heb op deze hele mooie en sfeervolle plek mijn verjaardag gevierd. Het was een echt feest om dat in 't Sfeerhuys te kunnen doen. Geweldige en professionele service, goed georganiseerd en alerte bediening... heel prettig contact over de organisatie en alles was aanwezig. En natuurlijk heerlijk gegeten 's avonds. Ook alle gasten waren vol lof. Een echte aanrader voor een mooie en feestelijke avond.

12. Joke. Vermeulen

Leuke locatie, heerlijk eten, goede belangstellende bediening, helemaal top. Leuk feest gehad!!

13. Wim Kuipers

Een proefavond in het Sfeerhuys is als het beleven van een avontuur. Alle smaakpapillen worden aan het werk gezet in heerlijke gerechten. Tijdens de proefavond "in Indonesische invloeden", wist de chef de meest bijzondere gerechten te maken, waarbij door de gebruikte Indonesische kruiden en specerijen je je ook in dat prachtige land waant. Daarnaast hield hij wederom rekening met allergiën.
    Alles wordt gepresenteerd op een feestelijke manier en de sfeer was gezellig en ontspannen, niet alleen door de tafelgenoten, maar zeker ook door de bediening. Een proefavond bij het Sfeerhuys is een echte verwen-avond.

14. Debora Heijne

We hebben heerlijk en gezellig gegeten, komen zeker terug!

15. Goede service, bediening, gebouw/inrichting en eten vormen samen een hele prettige sfeer om in te vertoeven. Er wordt met liefde en zorg gekookt en ook de bediening is vriendelijk, niet overmatig aanwezig maar wel alert en attent. Reserveren voor eten is een must.

16. Mario Kruissen

Op onze trouwdag, die we daar twee jaar geleden gevierd hadden, gaan eten. Er werd een plaatsje voor ons gereserveerd hoewel het eigenlijk al vol geboekt was. Wederom weer een fantastische maaltijd en entourage.

17. Verrassingsmenu gehad afgelopen zondag. Was heerlijk! Ze houden rekening met je wensen en bereiden een alternatief als je van tevoren aangeeft wat je niet lust. Perfect!

18. Mariëlle

Op 1 mei 2015 hebben ik en mijn man onze bruiloft bij 't Sfeerhuys gevierd. We waren erg tevreden over de service en voorbereidingen. Het team gaat zeer professioneel te werk, het eten was erg goed en de sfeer fantastisch. We hebben een hele fijne dag gehad en ik zou het zeker aan anderen aanbevelen.

20. D.Hartemink

Via groupon hier van een champagne ontbijt genoten. Een mooie plek en fijne sfeer. Prima ontvangst. Van een lekker ontbijt genoten, diverse soorten brood en beleg. Prima en vriendelijke bediening. We waren hier niet voor het eerst en komen nog zeker terug.

21. Heerlijk champagneontbijt genuttigd. Goed en verrassend persoonlijk ontvangst. Veel variatie en veel lekkers gegeten in een prachtige locatie. De bediening was erg vlot (we waren met z'n 2-en). Komen zeker nog een keer terug.

22. Via groupon hier van een champagne ontbijt genoten. Wat een mooie plek en fijne sfeer. Prima ontvangst.
    Lekker, eenvoudig ontbijt met een croissant en donker brood en bolletjes met 3 soorten kaas (jong, oud en brie), 3 soorten vleeswaren en jam en hagelslag. Verse jus, champagne (de kinderen kregen appelsap) en onbeperkt thee of koffie. Daarbij kon je kiezen uit een zacht of hard gekookt ei of een roerei. De salade en vers fruit maakten het geheel af.
    Het roerei was erg lekker, de zachte eieren waren allemaal erg hard gekookt, maar dat mocht de pret niet drukken! Enige minpuntje is dat het vrij lang duurde voor we iets te eten kregen, dat mag iets vlotter (zeker met jonge, ongeduldige kinderen erbij).

23. Een heerlijke avond gehad tijdens een van de maandelijkse Proef 't Sfeerhuys avonden!
    Ditmaal was het thema: Indonesische invloeden. We werden verwend met een 5 tal gangen. Heerlijke niet alledaagse gerechten. De borden prachtige opgemaakt, en alles met zorg geserveerd. De bediening is vriendelijk en persoonlijk. De kok kwam zelf ook even aan tafel om een uitleg te geven over de gerechten. Al met al was het een klein feestje voor ons. Een avond heerlijk eten in een prettige gezellige sfeer. De volgende avond is op 4 december en heeft als thema pakjes avond. Misschien gaan we wel weer ;-)

24. Martijn van Dresden

Dit was alweer onze 3de keer bij De Looimolen. De wisselende kaart biedt gerechten van hoog niveau en de bediening levert op een heel authentieke manier erg fijne service. Absoluut één van de beste restaurants die NIjmegen te bieden heeft. We blijven hier terugkomen!

25. Wij hebben op zondagavond genoten van een drie gangen verrassingsmenu. Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. We kenden het Sfeerhuys van onze eigen bruiloft, hebben daar toen een mooie ceremonie en een goed feest gevierd. Nu was het in de kleine gezellige eetzaal weer een mooie ervaring!

26. 22 augustus heb ik een feest gegeven bij 't Sfeerhuys de Looimolen. De contacten vooraf waren prettig en professioneel. Het eten was, ook volgens mijn gasten, erg lekker en ruim voldoende voor het aantal personen. De bediening was attent en alert waar nodig. De samenwerking, dj en inrichting was prima. De omgeving van de Looimolen prachtig. Een aanrader.

27. Wij zijn afgelopen zondag met 4 volwassenen wezen eten en namen het 3 gangen menu. Wij hadden zowel vis als vlees en het was super (kok). Het is zeker een aanrader en als je mooi weer hebt zit je daar helemaal op een top locatie. Wij komen zeker nog eens terug.

28. Het is ons erg goed gevallen, bediening was zeer vriendelijk, en het eten smaakte zeer goed.

29. Lia Diepstraten

We vonden 't Sfeerhuys erg gezellig, onze HIGH TEA was geweldig.
    We komen zeker nog een keer bij jullie dineren.

30. Ron en Paulien

Wat een heerlijke plek. Lekker eten en drinken. In één woord: Geweldig!

31. Theo en Irene Camp van Reijen

Wij hebben zondag 13 juli ons 50-jarig huwelijksfeest met familie en vrienden gevierd in het Sfeerhuis
    bij de Looimolen in Nijmegen.
    Het is een onvergetelijk mooie middag geworden. Heel goed verzorgd van het welkomstbord bij de ingang, via koffie met Limburgse vlaai, lekkere drankjes met daarbij heerlijke hapjes, mooie toespraken en gezang, tot en met een heerlijk Italiaans buffet en ter afsluiting koffie met lekkers. De bediening was prima en attent.
    Ook onze gasten zijn meer dan voldaan huiswaarts gegaan. Wat wel heel bijzonder was: voor de hele middag was regen voorspeld en wij hebben op het terras de hele middag heerlijk in de zon ons feest gevierd!.
    Hulde aan het Sfeerhuis.

32. Door het mooie weer heerlijk buiten kunnen zitten. Ontspannen sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. Top!

33. We hadden de brunch als een cadeau gekregen, en hebben ons laten verassen en verrast waren we.
    Een vriendelijke ontvangst, een goede uitleg van de gerechten en een smakelijke brunch.
    Kortom, het aanbevelen waard.

34. Tja dan kom je daar als twee bezoekers met hun hulpmiddel en dan maar kijken waar je naar binnen kunt. We hadden ons al per mail aangemeld. Dan worden we behulpzaam naar ons tafeltje gebracht door een vriendelijke jonge man. Je voelt je er gelijk thuis en we kunnen zeggen dat ons verassings menu ons zeer wel bekomen is en een persoonlijk gesprek met de kok of alles naar wens was geeft je echt een gevoel een gast te zijn, waarvoor dank en tot een volgende keer.

Wim en Truus (de twee krukken).

35. Heerlijk verrassingsmenu gegeten in intieme sfeer met bijpassende wijnen. Mede door beperkte hoeveelheid tafels ruim voldoende aandacht van bediening.

36. Heerlijk gegeten op een schitterende locatie en toch midden in de stad. Altijd lachende bediening, een fantastisch menu. Echt een aanrader!

37. In een woord helemaal geweldig.

38. Veronique

39. Ik heb een heerlijke avond gehad in het Sfeerhuys. We hebben ons helemaal laten verrassen door de kok en dat heeft hij ook echt gedaan. Complimenten. We gaan zeker nog een keer terug.

40. Het eten viel een beetje tegen en de bediening liet te wensen over, maar de gezelligheid was goed.

41. Heerlijk gegeten. Prima sfeer en het verrassingsmenu was echt verrassend. Prettige bediening.