Dit is een afhaalrestaurant

1362322099 87
1419365257 85
1522042941 92
1561973152 92

1. Heerlijke sushi, lekker vers, mooie stukken vis, sushi’s zijn wat groot maar heerlijk, lekker pittige wasabi. Vriendelijke service, is het wachten waard.

2. Heerlijk. We liepen er toevallig langs. Een van de beste sushi restaurants in Nijmegen. Lekkere rijst, verse vis, ruime porties.

3. Elisabeth

Heel erg lekkere sushi en vers bereid. Je kunt beter wat meer betalen en kwalitatief goede sushi krijgen dan naar die budget spots gaan waar je mini sushi's krijgt die klef en droog smaken.

4. Wil Ulehake

Weerom uitstekend! Veruit de beste in Nijmegen en verre omgeving.

Vers, smaakvol, juiste temperatuur, perfecte balans van smaken, lust voor mond, oog en maag.

Service perfect. Steeds opnieuw! De concurrentie heeft het nakijken.

5. Zeer prettige service en altijd zeer verse over heerlijke vis!
    Het valt nooit tegen en de variatie is ook ruim!

6. Weer na de zevenheuvelennacht perfecte sushi gegeten. Voor de wedstrijd besteld en erna opgehaald, waar we het meteen mee konden nemen. Geweldige service en dit is echt de beste sushi!! De sashimi was om te zuigen!

Hier komen we veel vaker...!

Eén vorige recensie
  7. Eten was top alleen jammer dat het 50 minuten duurde voor het op tafel stond.

8. Al verschillende keren bij Sushi Toku gehaald en telkens van top kwaliteit en verrukkelijk vers! Ook ervaringen met andere Sushi restaurants en afhaalcentra in Nijmegen, maar zij zijn de absolute top en met mij vinden anderen in mijn directe omgeving dit.

9. Vorige week hebben we op dinsdag Sushi voor 8 personen voor de vrijdag besteld en voor 1 persoon vegetarische Sushi.
    Alles was prima verzorgd en volgens afspraak stond alles bijna klaar (verser kan niet). We hebben genoten van die versheid en de smaak van de gerechtjes. Een aanrader!

10. Vincent

11. De beste en lekkerste sushi van Nijmegen. Vaak betseld en de kwaliteit is altijd constant, gewoon goed.

12. Beste sushi in Nijmegen! In het weekend bestellen betekent ruim van tevoren bellen, want binnenlopen kan een wachttijd van uren opleveren. Kwaliteit van de sushi is het wachten meer dan waard! Ook het personeel is erg vriendelijk.

13. Lekkerste sushi van Nijmegen maar vaak érg lange wachttijden, 2,5u+. Zou praktischer en klantvriendelijker zijn als ze meer personeel inhuren.

14. Remco

15. Heel erg lekkere sushi! Ik bel meestal van tevoren door wat ik wil hebben en het staat altijd op tijd klaar! Personeel is erg vriendelijk.

16. Zeer goede sushi! Hebben de schotel voor 2 personen besteld met yakitori erbij. 's Middags gebeld en op de afgesproken tijd stond 't klaar om mee te nemen. We hebben alles opgegeten, dus als je een grote eter bent, bestel dan eventueel iets extra's bij de schotel.

17. De lekkerste sushi die ik tot nog toe gehad heb, het is het wachten ruim waard. De prijzen zijn erg netjes voor de kwaliteit die wordt geleverd. Soms wordt de indicatietijd iets verkeerd ingeschat en moet je iets langer wachten. Beter van tevoren via de telefoon bestellen dus. Ik ga vanavond weer bestellen! De 4p box is een aanrader, kun je met 5 matige eters ook een heel eind mee komen trouwens.

18. Wat een aanrader! Alsof de Valkhof midden in Shinjuku ligt! Om 2 uur gebeld dat ik om half 6 wilde afhalen (4p schotel) en toen ik daar op tijd aankwam stond het al klaar voor me. Heerlijke sushi met alleen maar verse ingredienten, de heerlijkste verse vis etc. en meer dan genoeg voor 4p, en dan kunnen er nog twee van ons met het vedergewicht sumoworstelen qua eetlust..

19. 25 euro voor mij alleen en niet vol! Veel te duur dus. Verder is de sushi best ok maar niet speciaal.

20. E. Peters

Echt de lekkerste sushi van Nijmegen eo. Meestal als ik bel kan mijn bestelling binnen 1,5 uur klaar zijn.. Als je dan komt, dan staat het klaar. Allemaal vers gemaakt. Het is aan de prijs, maar in verhouding niet zo duur als in een restaurant.

21. Super goede en verse sushi. De beste hier in de omgeving!

22. Heerlijk sushi.. dacht ik. Bij het bestellen aangegeven dat ik alle sushi met echte vis wilde. Toen ik €22 moest betalen schrok ik. Bij thuiskomst bleek de meeste sushi met groente of van nep vis gemaakt te zijn. Voor €22 veel meer verwacht!! Ik had nog honger ook....

23. De aller aller lekkerste sushi van Nijmegen. Kunnen de all you can eat sushi restaurantjes
    in Nijmegen niet aan tippen.. Erg vers, aardig personeel en bovenal gewoon ontzettend lekker.

24. Ik bel om 16.15 voor een bestelling om 18.00uur. Dat was niet mogelijk. Schandalig. Meer mensen aannemen als je het niet kan bolwerken.
    Ik hoor meer signalen dat ze het niet aankunnen. Erg jammer

25. Betere afhaal sushi kun je in de wijde omtrek niet krijgen...wij zijn regelmatige afhalers bij Sushi toku. Tip bestel minimaal ca 12 stuks per persoon indien normale eters. Eet smakelijk!

26. helemaal prima, lekkerste sushi van nijmegen

altijd aardig. Je moet wel iets van te voren bestellen dan dat je het wil hebben (afhankelijk van de drukte natuurlijk) maar dan is het ook super vers gemaakt.

27. Prijs is echt een stuk duurder dan elders. Personeel onvriendelijk. Bestellen minimaal 24 uur van te voren anders wordt er echt bot tegen je gedaan. Sushi is vers en goed van temperatuur. Valt soms wel uit elkaar.

Eén vorige recensie
  28. Geweldige sushi, alles vers klaar gemaakt. Een aanrader wat mij betreft. Jammer dat ze niet thuis bezorgen.

29. Nog nooit zulke lekkere sushi op! Bij de eerste keer gelijk verslaafd, echt geweldig!

30. Heerlijke verse sushi!! Houden zo dan blijven we zeker komen..

31. Miranda

Vanaf dag één ben ik trouwe én enthousiaste klant! Wat een overheerlijke sushi! Telefonisch bestellen en dan afhalen gaat top. Altijd op tijd klaar! Ze staan met zijn tweetjes dus raad ik niet aan om zonder te bellen langs te gaan. Alles wordt terplekke met de hand gemaakt en daar gaat gewoon wat tijd inzitten! En de prijs, ach, het is het dubbel en dwars waard..

32. Wij hebben al een aantal keren Sushi gehaald, en zijn echt tevreden over zowel de service, de vriendelijke bediening, maar vooral de Sushi is heerlijk, morgen ga ik bestellen voor 4 personen en dan gaan we weer heerlijk genieten!

Met vriendelijke groet vaste klanten :-)

33. Gisteren voor het eerst hier sushi besteld voor 3 personen, zeewiersalade erbij en gefrituurde gamba's.
    Helemaal geweldig!! Echt vers, met zorg bereid . Vriendelijke mensen en op afgesproken tijd alles klaar! Ik ben om!! Echt een ware aanrader!!

34. Heerlijk gegeten vandaag. Bestellen gaat makkelijk. Erg vriendelijk mensen. 17:00 stipt was alles klaar. Daarna in het park gaan zitten. Het is heerlijk, vers, geweldig!

35. Wij hebben gisteren een Sushi/Sashimi set voor 4 personen gehaald bij Sushi Toku. Een dag vantevoren besteld en het stond netjes op de afgesproken tijd klaar. Wij hebben maar 1 woord over voor deze sushi: Wauw! Absoluut de beste Sushi uit de omgeving! Bijzonder vers en absoluut heerlijk!
    Ik had wat extra wensen i.v.m. een allergie voor schaaldieren. Men dacht goed mee, bood mogelijkheden aan en wat waar wel schaaldier in zat werd apart verpakt.

In de regio Arnhem/Nijmegen is er geen betere (en ik heb er veel geprobeerd)! Een aanrader voor iedereen die van sushi houd!! Ik kom er zeker terug!

36. Jorijn

37. Sinds de komst van Sushi Toku is Nijmegen een kwalitatieve sushi bar rijker. Dit ontbrak voorheen! Er is in Nijmegen én omstreken geen betere te vinden. Trust me, i've tried.

Mijn vriend en ik bestellen er elke week, en we vinden het maar vervelend dat ze nu vakantie vieren!

Haha tot snel!

38. ED 799 punten

Gewoon van te voren bestellen (zeer veel keuze) en daarna voortreffelijke sushi (mooi verpakt) halen. Echt helemaal perfect.

39. Super lekkere sushi, goede service, wel een beetje prijzig; maar hey, deze sushi is zo lekker dat ik daar wel wat geld voor over heb.
    Laatst waren ze iets uitgelopen wat betreft planning op Valentijnsdag, en toen kregen we een gratis zakje groene thee mee als goedmakertje. Ik zeg: Top!

40. Heerlijke sushi!! Super vers en alle vis van uitstekende kwaliteit. We hebben telefonisch besteld en het duurde wel even voordat het klaar was, maar dat was voor ons geen probleem. We komen hier zeker terug.

41. Het eten is goed, mijns inziens kunnen ze de bestellingen niet aan. Nu al 2 keer wachttijd van 2 uur ! bij afhalen. Dat is niet meer van deze tijd .............

42. Super te eten en we halen er altijd.
    Toppie.

43. Heb voor het eerst sushi besteld voor mijn verjaardag. Het was ontzettend lekker. Dit smaakt naar meer. Bedankt voor al dat lekkers.

44. Marjolein

Heerlijk eten! Aardige mensen.
    Super vers eten!
    Echt een aanrader! Heerlijk!
    We hebben al diverse mensen dit adres doorgegeven en die waren allen enthousiast!
    Oftewel: het proberen waard!!

45. heerlijke verse sushi, altijd schoon en netjes als je binnenkomt.

46. Heerlijk!
    En lekker makkelijk, van te voren bellen, met de auto ernaar toe, pinnen en klaar. Makkelijker en lekkerder kan bijna niet. Misschien als ze ook nog gaan bezorgen!

47. Van te voren gebeld en we konden het daarna gelijk meenemen. Leuke zaak en vriendelijke bediening.

En dan over de sushi....

Zoo vers en zoo lekker!

48. Prima Sushi, snel klaar en erg vers! Aanrader.

49. Top! Geweldige, vers gemaakte sushi. Nette zaak en zeer vriendelijke en correcte medewerkers. Aanrader!

50. Naast de erg lekkere sushi wordt het ook nog eens goed gepresenteerd! Je krijgt het netjes fris verpakt mee. Alles is ook lekker vers. Kortom, een aanrader!

Volgens mij bezorgen ze sinds deze maand ook.

51. Ze hebben hier echt heerlijke Sushi, alleen jammer dat ze nog niet bezorgen...
    Alles is echt vers en smaakt heerlijk.

Aanradertje!!!

52. Wij zijn allebei hele erge sushi fanaten en hebben vandaag Sushi Toku ontdekt.

Ik durf met recht te zeggen dat zij, zonder te overdrijven, op dit moment veruit de beste Sushi in Nijmegen verkopen (geloof me, ik ken ze allemaal)!

Mooie producten met verse vis dat vers en snel bereid wordt!

Echt een aanrader!

53. Ik liep vorige week langs en zag deze nieuwe sushi afhaal. Omdat ik gek op sushi ben deze ook uitgeprobeerd. Vriendelijke bediening en nog belangrijker, lekker! Hier kom ik terug. Nijmegen heeft zeker een nieuwe aanwinst in sushi afhaal.

54. Brenda Lelie

Lekkere sushi en vriendelijke bediening. Leuk dat ze ook een Veggie set hebben (alleen 2 omelet nigiri is een beetje veel van het goede misschien). Sushi is van goede kwaliteit, lekker vers en goed van smaak.