Siam Thai Palace in Nijmegen

600 parkeerplaatsen, 4 gehandicapten parkeerplaatsen. (NB Betaald) 2 oplaadpunten voor elektrische voertuigen

Bezorgrestaurants in de buurt van Siam Thai Palace

• Veganistisch

5. Betalen Master Card Visa pin

1. Wij houden van Thais eten en hier afgelopen weekend voor het eerst gegeten. We waren heel benieuwd. Helaas viel dit 1e bezoek heel erg tegen. De beide gerechten waren heel erg waterig en niet echt kruidig van smaak. Daarbij was ook de extra bestelde 'Fried Rice' erg 'sponzig' en smaakte ook erg naar wok olie. Echt niet het niveau wat we gewend zijn van meerdere Thaise restaurants waar wij eerder gegeten hebben.

Dus toen we al beiden snel ophielden met eten, kwam men heel attent vragen of het smaakte. Waarop wij zeiden dat het niet lekker was met de argumenten zoals hierboven aangegeven. De ober zou het met de kok overleggen. Er kwam verder geen reactie, dus toen maar de rekening gevraagd want wij wilden niet verder eten.

Toen zei de ober dat de kok (uit Bangkok kwam) en hij de gerechten goed had klaargemaakt (kok heeft gerecht overigens niet meer gezien). De ober zei dat wij de gerechten ook niet moesten verwarren met gerechten op basis van kokosmelk en dat deze gerechten ook geen bindmiddel hadden. Gezien deze zeer vreemde verklaring en dat wij geen zin hadden in een discussie in het restaurant heb ik nogmaals de rekening gevraagd. Die kreeg ik toen ook direct.

Toen ben ik naar de bar gelopen om te pinnen. Daar vroeg mij wederom attent of het gesmaakt had. Wederom dezelfde reactie gegeven. Ook daar reageerde men verwonderd, maar gebeurde er verder niet veel anders dat ik de rekening kon betalen. Wellicht dat het de volgende keer beter smaakt was de opmerking. Toen wij zeiden dat er voor ons zeker geen volgende keer komt, was het gesprek plotseling voorbij. Dus met een bijna lege maag en een "lege" portemonnee stonden we teleurgesteld buiten.

Het eten is zeker een teleurstelling, maar (over smaak kun je twisten) nog meer hoe men omgaat als een klant aangeeft dat het niet smaakt. Zeer teleurstellende ervaring. Jammer.

2. Vooraf veel goede dingen gehoord over dit restaurant, dus maar eens proberen. Verrassingsmenu gehad. Ervaring zeer wisselend. Vooraf de gehele kaart met bijgerechten op een bordje gekregen. Beetje overdadig, maar goede smaken. Vervolgens een heerlijke, maar veel te rijk gevulde currysoep. Heerlijke smaken, maar de portionering mag echt minder in een 4-gangen menu. Vervolgens de hoofdgerechten. Een koude salade zonder kraak of smaak met koude gebakken vis (of was het kip??). Alsof er een zak slamix van Appie op een schaaltje gekieperd is. Een aanfluiting. Een roerbak met groente en kip (of was het vis?). Had ik thuis ook kunnen maken. Miste de Thaise smaken. Daarnaast nog een lekkere curry (uitstekende smaken, wel erg veel aardappel, en was het echt ossenhaas? Kortom, toch wel tegenvallend. Alsof er 2 chefs in de keuken staan van heel verschillend niveau. Ook het gastheerschap was niet overtuigend, roepen tegen personeel, vooral met de kassa bezig en tussendoor sigaretjes roken voor de zaak terwijl de zaak vol zit.