Graag stellen wij ons even aan u voor: wij zijn Marinos Chrysostomou en Christos Tsafaridis, eigenaren van Grieks Specialiteiten Restaurant Rhodon, horecamannen in hart en nieren. Wij hebben al vele jaren ervaring in de horeca, zowel in Nijmegen als in ons verleden in Griekenland en Cyprus.

Marinos komt uit het Griekse deel van Cyprus en Christos uit Sidirokastron, het Noorden van Griekenland. Deze combinatie zorgt voor een mooie mix voor alles wat te maken heeft met de Griekse cultuur, het Griekse eten en de Griekse gastvrijheid. Door de ligging van het land, de eilanden en het klimaat wordt in Griekenland gekookt met producten van het land en de zee. Hierdoor is de keuken veelzijdig en dat vindt u terug op onze menukaart met een mix van traditionele en streekgerechten van zowel het vaste land als van de eilanden. De gerechten zijn bereid in de oven, de pan of op de grill. Of u nu kiest voor vlees, vis of vegetarische gerechten, u kunt wat kiezen dat u bevalt. En natuurlijk adviseren wij u graag bij het maken van uw keuze!Griekse bazouki

Ons motto is een tevreden gast, die geniet van het eten in een ontspannen Griekse sfeer. Begin uw maaltijd met een glaasje ouzo en u waant zich in Griekenland!

Kalos orisate sto Rhodon – Hartelijk welkom bij Rhodon!

Marinos en Christos

1260120495 66
1378120321 88
1392002653 88
1419767318 84
1447531983 87
1496120147 80

1. Michiel en Ute

Gisteren hebben we bij Rhodon buiten op het terras gegeten. Het was erg gezellig, vooral dankzij de joviale gastheer. De Juvetsi is een echte aanrader!
    Eindelijk een Griek, die je niet nog dagenlang erna "opbreekt"!
    Kortom, dit was een prima voorprogramma van het concert van The Alan Parsons Project in De Vereeniging!
    Wij komen hier zeker graag terug!

2. Jacomyr

3. Zeer vriendelijk bediening. Prettige sfeer. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.

4. Mireille Eikholt-Schotman

Altijd dezelfde kwaliteit. Zeer tevreden.

5. Gezellig restaurant! Zeer vriendelijke bediening. Ruim 1 uur gezeten voordat we eindelijk ons gerecht kregen wat nog niet compleet was.werd later bijgeleverd. Kleine portie's en het vlees was zeer droog en hard! Hadden geen zin meer om nog een nagerecht te bestellen!

6. Merlin Beusen

Tijdens ons weekendje Nijmegen werd dit restaurant ons aanbevolen door familie in Nijmegen. Een echte aanrader. Heerlijk eten, leuke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en super gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar 🖒

7. Astrabenjamins

We zijn een keer geweest. Het eten was heerlijk en de eigenaar gastvrij. Komen zeker nog een keer terug.

8. Ruud Navis

Wat een geweldig restaurant is dit. Bediening en kwaliteit van het eten was zeer goed. Vooral de kalfslever was uitmuntend. Kortom een echte aanrader.

9. Super fijne avond gehad bij Rhodon! We werden ontvangen door een van de eigenaars, een ontzettend gastvrije en vriendelijke griek. Begonnen met een ouzo van het huis en een lekker mandje stokbrood met kruidenboter. Daarna ontzettend goede hoofdgerechten gegeten. De bediening is op een prettige manier aanwezig, met leuke grapjes tussendoor zonder opdringerig te zijn. Kortom: een hele fijne plek met heerlijk grieks eten in een echte authentieke griekse ambiance!

10. peter en lisa

Na een hartelijke ontvangst met ouzo en een mandje brood met kruidenboter heerlijk gegeten. Dit keer gekozen voor de lamsbout, heerlijk mals en lekker gekruid. De bediening was vriendelijk, belangstellend maar niet opdringerig. Het restaurant heeft een fris nieuw kleurtje gekregen, voelden ons nog meer in Griekenland. Na een lekkere baklava met likeur was de avond weer top, voor een redelijke prijs. Tot de volgende keer.

11. Mijn vriendin en ik wilden altijd al een keer traditioneel Grieks eten in Nijmegen. Op advies zijn wij naar Rhodon gegaan en dat is ons zeker goed bevallen! Bij binnenkomst werden wij verwelkomt door een echte, gastvrije Griek. Met de menukaart kregen wij een glaasje ouzo van het huis. Mijn vriendin had nummertje 69, de kabeljauwfilet en ik had nummer 72, een mix van verschillende vissoorten. Vooraf kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter waarnaar we vervolgens niet lang op ons eten hoefden te wachten. Het was erg lekker en we komen zeker een keer terug! Prima keuken, zeer goede service (aardig personeel!), en het decor is typisch Grieks. Kortom een prima avond!

12. Het was weer gezellig van de week, de kinderen hebben genoten, prima ontspannen sfeertje.
    Lekker gegeten, de mixed grill schotel was meer dan genoeg, en de extra kindersouvlaki's super.
    Bedankt jongens.
    Namens de kids, de lolly blijft favoriet, daarvoor eet je graag je bord leeg.

13. Van de week gegeten bij Rhodon, het was heerlijk. Juist het proeven van de griekse kruiden in het eten maakte dit lekker, at garnalen met feta uit de oven. Mijn partner at een vleesschotel, ook deze was goed gekruid en prima verzorgd en meer dan genoeg.
    Vooraf een ouzotje en een mandje stokbrood maakte dat we al gelijk weer in de heerlijke griekse sfeer zaten.
    Kortom jullie zien ons vaker, gezellig muziekje, tussendoor een praatje helemaal top.

14. CH 36 punten

Afgelopen week na het lezen van de vele positieve reacties bij dit restaurant wezen eten. Wij vragen ons af of we wel in het juiste restaurant zijn geweest. Het eten is redelijk maar de prijs-kwantiteit verhouding is volstrekt onevenredig. Voor de hoeveelheid die je krijgt is Rhodon erg duur.

We eten vaker bij Griekse restaurants en de ervaring is dat wanneer men een schotel voor meerdere personen bestelt, dat men er dan ook voldoende eten op aantreft. Opgewarmde stukken vlees -waar ook nog een deel van ontbrak- is voor het bedrag dat men ervoor betaalt bijzonder karig. Rijst ontbrak, evenals het brood dat men bij de gemiddelde Griek gewoon op tafel aantreft. Sfeer in dit restaurant (ouderwets/armzalige aankledinging/onprettig personeel) er niet en de bediening kwam ongemotiveerd over. De "Griekse koffie" na het eten leek rechtstreeks uit de Senseo -slappe bak- te komen en het personeel leek beledigd toen er geen fooi werd gegeven.

Zolang dit restaurant aan slechte/niet complete opwarmmaaltijden en dergelijke prijzen blijft doen, zien wij zeer zeker geen enkele reden om hier ooit nog terug te komen!

15. Vier avonden in Nijmegen, waarbij we vier verschillende soorten restaurants probeerden. Omdat wij vaak afgaan op de beoordelingen van Eet.nu, kozen wij voor Rhodon.

Hierover is niets te veel gezegd. Fantastisch eten, heerlijke soepen en een prima mixed grill. Ook de huiswijn was van prima kwaliteit. Witte wijn die erg goed bij het eten aansloot.

Bij binnenkomst werd meteen een Uzo aangeboden en stokbrood met een heerlijk gekruide dressing. De na afloop aangeboden koffie moesten we helaas afslaan, omdat we de bus moesten halen.

Kortom een aanrader!!

16. We komen hier al jaren. Leuke sfeer en correct en vriendelijk personeel. Een geweldig goede keuken met de beste producten. Wat een echte aanrader is, is de Griekse avond. Heerlijk eten met de mooie klanken van live muziek. Geweldig!

17. Super gastvrij grieks restaurant. We hebben hier vaker gegeten en altijd goed verzorgd en gezellig. Ruimte genoeg aan de tafels. Griekse muziek op de achtergrond, goede bediening en heel lekker eten. Wat willen we nog meer, een aanrader.

18. Kitty Peters

19. Suzanne

Gisteren hier met z'n tweeën gegeten. We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje ouzo. Altijd lekker. Mijn vriend ging voor de Griekse gehaktballetjes en een mixed grill. Ik had een garnalencocktail en de bifteki schotel. Het vlees was mals en de porties precies groot genoeg. Na een dessert nog afgesloten met een kopje koffie wat achteraf nog van het huis bleek te zijn ook. De bediening was vriendelijk en bleef hier en daar nog een praatje maken en wat ik ook prettig vond, was dat de tafeltjes niet zo op elkaar stonden waardoor we voldoende ruimte hadden. Kortom: een aanrader!

20. Samen met mijn vrouw voor "Mezedes" gegaan á 25,- pp. Zo'n 16 verschillende gerechtjes het een nog verfijnder van smaak dan het andere! Een culinaire droomreis!
    De gastvrijheid van Marinos en zijn medewerkers doet voor de kwaliteit van de keuken niet onder, je bent er te GAST en voelt je een beetje in het mooie Griekenland met zijn vriendelijke bevolking.
    Ergens in de recensielijst staan extreem lage beoordelingen, disproportioneel en uit op het beschadigen van deze hardwerkende mensen. Fijnproevers: laat je er niet door weerhouden, Rhodon is een bovengemiddeld goed restaurant.

21. In 2009 schreef ik een negatieve reactie. Recent heb ik het toch opnieuw geprobeerd met een groep van 8 mensen. Ik kwam voor snelheid, prijs en gemak, en kreeg naast een perfecte warme ontvangst en goede service kwalitatief werkelijk zeer goed eten!
    De beste Griek 'in town'!

22. Kim en family

Heerlijk gegeten, we werden als vrienden ontvangen met een lekker glaasje Ouzo.
    Het menu is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. De bediening was goed en als je vragen hebt staan ze ook voor je klaar. Je zit lekker ruim en niet hutjemutje.
    Hier ga ik zeker vaker komen!!!

23. Bij binnenkomst wordt je hartelijk begroet door een van de mensen daar. Je krijgt een lekker glaasje ouzo bij de menu kaart die zeer uitgebreid is. Voor ieder wat wils, van gyros tot een lekkere specialiteit. De ruimte in het restaurant vinden wij ook zeer prettig. Je zit er niet als sardientjes in een blikkie. Je kunt hier heerlijk lang tafelen.
    Marinos, Christos en natuurlijk ook de meiden, ga zo door!!

Groetjes Dorus en Maud

24. Met z'n 2en bij Rhodon gegeten. Hoofdgerecht was voor mij als grote eter iets weinig, maar nagerecht (baklava met ijs) was heerlijk. Alles was prima.

Zeker aan te raden.

Gr,
    Marjan

25. anja/kees hennij/wim

Het eten is er prima. Mensen zijn erg vriendelijk.Ontspannen sfeer . Je hebt het gevoel dat je in griekenland bent.Dit restaurant is zeker een aanrader om eens gezellig en heerlijk grieks te eten.

26. Gezellige sfeer, de eigenaar komt altijd even langs voor een praatje en vraagt of alles naar wens is. Vertelt graag over het eten in zijn restaurant. Hier smaakt ook niet alles hetzelfde, met altijd dezelfde kruiden maar in ieder gerecht proef je nog wat je eet met geen overdosis aan kruiden. Heerlijk! Personeel niet altijd even alert maar wel vriendelijk.

27. Ludwig Muller

Wij hebben onze broers en zussen dag afgesloten bij Grieks restaurant Rhodon en het was ons allen goed bevallen. Het eten was goed en lekker, prijs en kwaliteit goed, de bediening en eigenaar erg aardig en het restaurant gaf een "schone" indruk. De moeite waard.

28. Of je nu tijdens Kerst, verjaardag of gewoon tussendoor bij Rhodon gaat eten, het is altijd gezellig. Je voelt je welkom. Het eten is heerlijk, je proeft het echte Griekenland. Keurig personeel, prima bediening. En alles voor een zeer scherpe prijs. Kortom; Marinos en zijn personeel zorgen altijd voor een feestje als je daar komt eten. Het is echt ons favoriete restaurant!
    Frans, René en Siro.

29. Fred Elemans

Onze ervaring van dit juweeltje is de service, maar nog belangrijker de prijs/kwaliteitverhouding.
    In een fijne ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk tafelen met vrienden/familie en bekenden.
    We hebben het al een aantal keren mogen beleven en het was altijd tot in de puntjes verzorgd!
    Een echte aanrader!!!

Fred Elemans

30. Een super gezellig restaurant. Lekker eten, leuke sfeer, gezellige bediening en prima prijzen. Wij zijn al meerdere malen
    wezen eten en komen zeker weer terug.

31. Vorige week ben ik hier komen eten en ik vond het echt super.. Het eten was erg lekker, precies goed voorbereid en ook de sfeer als je hier bent is erg leuk. De mensen zijn gastvrij en aardig en de prijzen zijn ook goed.

32. Een gezellig restaurant waar ook het eten goed is en dat is toch belangrijk !! Ben hier al vaker wezen eten en het is altijd goed. Dus een echte aanrader, gewoon een keer gaan eten en laat je verrassen door het lekkere eten!

33. anneke van heiningen

Hier met twaalf mensen heel leuk, gezellig en lekker gegeten. Alles was zoals afgesrpoken en de bediening goed en vriendelijk. Zeker een aanrader voor liefhebbers van lekker Grieks eten.

34. Hier op zaterdagavond een tafel gereserveerd voor 5 personen om lekker mijn verjaardag te vieren. Bij binnenkomst werden we al gelijk vriendelijk ontvangen en naar de tafel verwezen. De kaart is zeer uitgebreid, niet alleen gyros en suzuki maar ook traditionele griekse gerechten (echt een aanrader om eens wat anders te proberen!) dus voor ieder wat wils. Het eten werd optijd opgediend en het was heerlijk! Wat extra brood of rijst is hier geen probleem. De bediening is vlot en erg vriendelijk.
    Na ons nagerecht hebben we buiten op het terras nog lekker een cappucino gedronken.
    Wij hebben zeer genoten van het eten en de sfeer! Rhodon ga zo door!

35. Wij moesten bijna een uur wachten op het eten. De kabeljauw was echt slecht, de zwaardvis en zeewolf lekker. De ambiance is aardig, maar weinig gasten en dat is een slecht teken. Wij komen daarom niet meer terug.

36. Gisteren gegeten bij restaurant Rhodon. Dit is ons enorm goed bevallen. Bij binnenkomst meteen een glaasje ouzo (echt grieks drankje) en een gezellige sfeer. Mijn vriend had de rhodon spies met verschillende soorten vlees en ik de zwaardvis. Beide waren heerlijk en mals. Kwaliteit was te proeven! Ook de bijgerechten zijn zeer voldoende.

Kortom, een aanrader. Leuke meiden in de bediening en een charmante eigenaar. We komen zeker terug.

37. Met vrienden hier gegeten, erg lang moeten wachten, 1 uur voor dat we het eten kregen en het was niet eens compleet! Hier over geklaagd had zelf een mixed-grill menu kwamen laten nog wat na brengen. Kip-filet, klein driehoekig stukje vlees was net zo groot als een doritos-chip!. De rijst was koud en niet gaar. Ook hier over geklaagd kregen nieuwe rijst die wel goed was. DIT NOOIT MEER!

38. De sfeer is ok, maar niet bijzonder genoeg voor de prijs.

We hebben veel te lang moeten wachten op ons eten, het duurde 1:15 tot we ons voorgerecht hadden! Na een uur wachten kwam de serveerster haar excuses aanbieden en vertellen dat het maximaal nog 5 minuten zou duren. Het duurde toen nog 15 minuten. Normaal hoor je een drankje van het huis aan te bieden.

Verder was het eten lekker, maar niet verzorgd, de rijs op een van de borden was volkomen ongekookt, tot het knapperige aan toe.

Alles bij elkaar was de ervaring erg jammer. Het eten was, hoewel lekker, zeker het geld en het lange wachten niet waard!

39. Unieke indeling van het restaurant zorgde ervoor dat we rustig konden zitten, terwijl er voldoende ruimte was.

Bediening was erg vriendelijk en er hing een leuke sfeer.

Komen zeker nog een keer terug!

40. Helaas viel het ons zeer tegen om bij dit Griekse restaurant te eten. De prijskwaliteit verhouding is absurd. Het vlees is taai en de bediening laat veel te wensen over. Het restaurant was bijna leeg en achteraf snappen wij waarom.

41. Wij komen regelmatig eten bij Marinos, Rhodon.

Altijd goed, heerlijk eten! En gezellige bediening.

Prima, ga zo door!

42. Ria Hendriks

Wij komen hier regelmatig en hebben hier altijd verrukkelijk gegeten, vooral de mezédes zijn erg goed, je krijgt echt waar voor je geld. Het personeel is altijd erg vriendelijk en attent.

43. Weekendje Nijmegen saampjes gedaan, s'avonds bij Rhodon gegeten. Echt voortreffelijk, we zijn bij veel Griekse restaurants geweest en Rhodon is echt een topper. Gezellige en vriendelijke bediening, mooi restaurant en het eten is zeer, zeer goed. Complimenten voor de kok. Voor de prijs hoef je niet weg te blijven want je krijgt meer dan waar voor je geld. We zullen zeker een keer terug komen als we in de buurt zijn.
    Groetjes, Pascal & Miranda uit Nieuwegein.

44. jan en karien peters

Hebben hier heerlijk gegeten. Echte Griekse sfeer, het eten was heerlijk. Patat krijg je overal bij, zelfs in Griekenland, maar het vlees was sappig en echt Grieks gekruid. Je kon echt proeven dat de kok Grieks is. De bediening is erg aardig en niks is ze te veel.

45. Els 76 punten

Slecht.

Prijskwaliteit verhouding klopt niet. Veel te duur voor zo weinig eten!

Ik ben bereid om veel te betalen als het eten ook genoeg en eetbaar is. Dit is absurd.

En boven alles was de bediening erg chagrijnig(!). Was niet de eerste keer overigens!

Dit was voor mij de 2e en tevens laatste keer dat ik hier kwam!

46. corrie megens

een restaurant waar je terecht kunt voor echt Grieks eten.Een echte aanrader zijn de mezedes.Echte Griekse hapjes.