Op dit adres zit nu: Pasta e Fagioli

Restaurant Voldaan in Nijmegen

Voldoende gratis parkeer gelegenheid rondom het restaurant.

• OV

Vanaf centraal station Nijmegen.
    Lijn 8 richting "Berg en Dal", uitstappen bij halte "Obrechtstraat"
    Lijn 3 richting "Nijmegen", uitstappen bij halte "Huygensweg"
    Lijn 5 richting "Groesbeek", uitstappen bij halte "Kazerne"

• Suikervrij

1619394186 86
1692048492 86
1710212069 86

1. Vincent

We hebben lekker gegeten, hoewel de porties voor 3 jongeren van begin 20 niet erg groot waren. Het eten zag er aantrekkelijk en goed verzorgd uit.
    Echt minpunt vonden we dat we met een 4 gangen menu per gang 1 uur moesten wachten, terwijl het niet overdreven druk was in deze coronatijd! Dat was echt te veel voor ons.

2. Mathilde Bettman

Het eten was heerlijk, goede smaken en de gerechten zagen er prachtig uit! Verrassend! De wijn was ook erg goed. En over de service waren wij ook tevreden! Zeer vriendelijk! We komen hier graag weer terug!

3. Ilse Burgwal

Wij hebben een bedrijfsuitje gehad bij Voldaan. Op verzoek van onze directie werd dit een vegetarisch 3-gangen menu. Het was lekker en zeer divers. De gastvrijheid was perfect. Beamer aansluiten, geluidsbox regelen...niets was de gastheer/eigenaar te veel. De pubquiz die wij organiseerden tussen de gangen door werd heel goed met het serveren van drank en eten afgestemd. Het was een heel gezellige en goed verzorgde avond. Zeker waard voor een herhaling!

4. Frank Evers

5. Robbert

6. Het is eten is erg lekker, mooie gerechten met een goede smaak en verse ingrediënten. Het is niet een echt super gezellig restaurant, wel met een terras. We kregen een tafel binnen aangeboden, terwijl later bleek dat er ook buiten gegeten kon worden. Deze optie werd niet aangeboden. We kregen 2 mini broodjes als bijgerecht. Er werd later niet automatisch gevraagd of we nog een broodje wilden (moesten we om vragen). De bediening was aardig maar wel zakelijk en afstandelijk hetgeen de gezelligheid niet verhoogde. We hadden een verrassingsmenu, nogmaals erg lekker, maar wel vrij kleine porties.

7. Vandaag weer heerlijk genoten bij ons favoriete restaurant Voldaan. Werkelijk alles smaakte weer heerlijk en er worden heerlijke bijpassende wijnen met verhaal geschonken. Bedankt weer voor de perfecte avond. We hebben weer genoten!

8. Bart en Marian

Gisteren wederom heerlijk verwend door Daan en consorten... Speciaal rekening gehouden met onze speciale wens: speciale kip die wij eerder ooit gegeten hadden en nu niet op het menu stond. Heerlijk overigens dat een menu steeds divers is, maar helemaal fantastisch dat je dat (van te voren uiteraard) mag aangeven. Dubbel cadeautje en we waren al aan het vieren. Zeer bijzondere champagne, met dank aan de uitvoerige uitleg. Kortom tot gauw ziens!!

Hartelijke groet,

Bart en Marian

9. We werden vriendelijk ontvangen, ik eet geen vlees en vis, maar wat een verrassende combinaties. Bijvoorbeeld het voorgerecht, de met gorgonzola gevulde bieten bonbon, oh, zo'n smaakexplosie. Geweldig. Maar ook het hoofd- en nagerecht waren heel bijzonder. In combinatie met bijpassende wijnen, heerlijk. Ik ga niet teveel vertellen, ik kan iedereen aanraden om het zelf te proberen.
    Jammer dat we te ver weg wonen om vaker te komen eten.

10. Rob Jongsma

Superlekker gegeten, een 4 gangen verassingsmenu voor slechts €40. Mooie smaakcombinaties met veel diepgang, maar zonder onnodige fratsen. We hebeen er ook het wijnarrangement bij genomen van € 5,75 per glas. De combinaties het eten en de wijn waren fenominaal, een erg zeldzame beleving van verdieping, verandering/verbetering van het eten als je er een slokje wijn bij neemt. Echt verrukkelljk. De gastvrouw blijkt sommelier te zien met een fantastische smaak. Heel relaxte sfeer. Top !

11. Wouter Jans

12. Willeke de groot

Heerlijk gegeten en een hele fijne bediening.

13. Henny van Doorn.

Super, een dikke pluim voor gastvrijheid, kwaliteit en vakmanschap.

Belde laat vanuit Nieuwegein na een diplomauitreiking die flink uitgelopen was. Kwamen pas na 10 uur bij Voldaan waar toch alles in het werk werd gesteld dat we toch gezamenlijk konden eten en toasten op het behaalde diploma.

Geweldig bedankt, Sarah, Daan en jullie topteam!!

14. Gerechten waren absuluut smakelijk. Echter de bediening verliep inefficiënt. Mand met broodjes uitdelen aan de tafel naast ons, terug lopen naar de keuken met gevulde mand en pas 5 min daarna opnieuw lopen om onze tafel te voorzien.. Onze gastvrouw verdween plots en werd vervangen. Was netjes geweest als ze had gemeld dat een collega het overnam. Het zijn de kleine dingen die het hem maken.. Verder sfeervolle inrichting.

PS: bizar was dat een van de gastvrouwen plaatsnam aan het tafeltje van de gasten om een praatje te maken.. (waren vast bekenden, maar toch).

15. Een hele fijne ervaring. Lekker eten en er wordt ook niet moeilijk gedaan als er toch dingen tegen vallen. Leuk dat je kunt kiezen voor een verrassing menu en dat er dan ook nog wel rekening wordt gehouden met wat je wel of niet lekker vind. Top!

16. c puylaert

Voldaan heeft zich ontwikkeld tot een van de beste restaurants van Nijmegen. Het prettige is dat sfeer en persoonlijke aandacht niets hebben ingeboet. Het verrassingsmenu was top en in de sfeer van de groente van het seizoen, asperges. Maar ook echt verrassend. Daarnaast blijft het betaalbaar.

17. Gisteravond gegeten bij Voldaan. Aan de buitenkant niet heel bijzonder om te zien, maar binnen hele mooie ambiance. Wat een fantastische plek om te eten. De gerechten waren heerlijk en bijzonder. Smaken waren heel goed op elkaar afgestemd. Adviezen voor bijpassende wijnen waren ook goed. We hebben alle adviezen gevolgd en waren verrast door het effect. Ook de verschillende soorten port waren bijzonder. De bediening was zeer gastvrij, maar niet opdringerig. Veel kennis van zaken. Kortom geweldig eten in een mooie ambiance met zeer vakkundige, goede bediening. Echt een avondje uit!

19. Lekker eten erg aardige bediening.

20. Vincent

21. Afgelopen weekend een bezoek gebracht aan dit bijzondere restaurant in Nijmegen. Voor mij was dit de eerste keer en was onder de indruk! Ik ben zelf niet het type die alles aan de boom wil hangen maar kan het nu niet laten.

Tijdens het plaatsen van een reservering was ik al zeer te spreken over dit eerste contact. Vervolgens aangekomen werden we met open armen ontvangen. Na de kennismaking met beide gastvrouwen was ik al aardig in mijn sas door het glaasje Manzanilla Sherry, eindelijk een zaak waar dit standaard in het assortiment zit.

Onze keuze was gevallen op "de wandeling door de kaart van zeven gangen" en uiteraard als wijnliefhebber en vinoloog ook gekozen voor het bijpassend wijnarrangement. Graag zou ik u vertellen wat voor lekkers we gekregen hebben maar dit zou het verrassende element van dit diner ontrafelen dus raad ik u aan om dit zelf te ontdekken!

Enkele high-lights vond ik wel de wijn die geschonken werden bij gang 1 en gang 3, gewaagd maar niet ondoordacht! De perfecte keuzes van gastvrouw en eigenaresse Sarah Norris.

Alles wat uit de keuken kwam was goed op smaak een streelde mijn tong, goede porties en perfect gepresenteerd. Een zaak waar ik nog vaak terug zal komen!

22. Ik kom al jaren bij Voldaan en ben zeer tevreden over de entourage, gezelligheid en vooral de kwaliteit van het superlekkere eten! Zelfs voor een veganist als ik hebben ze enorm hun best gedaan. Ik was samen met een vriendin op een gezellig drukke vrijdagavond, en we hadden het 7 gangen verrassingsmenu besteld. Wel hebben we een dag van te voren netjes aangegeven dat we vegetarisch (vriendin) en veganistisch (ik) eten. Het was wederom bijzonder lekker en je proeft gewoon dat ze enorm hun best hebben gedaan het ons goed te laten smaken! Ook de heerlijke wijn is noemenswaardig! En natuurlijk niet te vergeten het personeel, zonder wiens inzet dit alles niet mogelijk zou zijn!!!

23. Jan van Eldik

We hebben een zeer geslaagde en culinaire avond gehad. Prima ontvangen en op het gezellige terras gezeten. Helaas begon het net voor het dessert te regenen, maar het was geen probleem om binnen verder te gaan. Bediening erg vriendelijk.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

24. Wij hebben vanavond voor het eerst bij voldaan gegeten en het eten is uitmuntend. 7-gangen om je vingers bij op te eten.

Het was gezellig druk, maar de gastvrouwen hadden alle tijd voor je. Jammer genoeg waren wij met de auto, dus ik heb slechts een paar nipjes kunnen nemen. Maar volgens de gastvrouw konden wij gebruik maken van een taxi service. Dus volgende keer dat wij in Nijmegen zijn, gaan we daar zeker gebruik van maken.

Zeer geslaagde avond, tot zeker een volgende keer.

25. We hebben hier heerlijk gegeten. Het 7 gangen verrassingsmenu is een aanrader. Alle gerechten van het 7-gangen menu zijn sowieso goed en er zitten enkele uitstekende gerechten tussen. Er is verder een ruime keuze uit goede wijnen en de bediening is uitermate vriendelijk en netjes. We hebben genoten voor een prima prijs. Zeker aan te raden.

26. Heerlijk gegeten bij Voldaan. Qua sfeer richting eetcafé met een vriendelijke bediening. De kaart is een mix van de meer gangbare klassiekers en bijzondere gerechten. Verzocht om een suikervrij dessert en verrast met een absoluut overheerlijk toetje. Zeker een aanrader.

27. Remco

28. We zagen op facebook, dat ze hier al hollandse asperges hadden. Wij als asperge fans moesten dus een bezoekje brengen.

Zoals we al hoopten. Geen poespas. Gewoon heerlijke asperges, met zalm en hollandaise saus. Volgens de gastvrouw konden we ook kiezen voor de klassieker met ham, ei en geklaarde boter. Maar de zalm variant was toch onze favoriet.

Ondanks een volle zaak, werden we zeer netjes en adequaat geholpen. We waren helaas met de auto dus hebben geen gebruik kunnen maken van het wijnarrangement. Zeker iets om in de toekomst rekening mee te houden ;)!!

We hebben heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer terug voor meer asperges. Nu maar hopen dat het mooi weer blijft.

29. Maria Blankenborg

We hebben uitstekend gegeten. Bij 2 van ons was het voorgerecht (zij hadden hetzelfde voorgerecht) wat weinig smaakvol. Zowel de hoofdgerechten als de desserts waren uitstekend.
    De service goed en de ambiance uitstekend! We hadden het gevoel echt uit eten te zijn. Persoonlijke wensen werden gelijk ingewilligd .

30. Jac. & Emile

Prima restaurant. Heel enthousiaste sommelier. Verrassende combinaties, zeker met de gekozen wijnen. Het 7 gangen keuze van kok-menu, samen met door sommelier gekozen wijnen is een aanrader. Je bent de hele avond onder de pannen.

31. Een geweldige sfeer en bediening en heerlijk gegeten: de zeven gangen proeverij (met bijbehorende verschillende wijnen) is een aanrader! Ik heb ontzettend genoten van de avond, net zoals de rest van de familie. Bedankt en tot gauw!

32. Ria Derksen

Zondag 29 sept.
    Onze gezellige zussendag afgesloten met een heerlijk etentje in het sfeervolle Restaurant Voldaan. We hebben met 7 zussen genoten van een 3 gangen menu en het smaakte uitstekend! We kregen er allen een voldaan gevoel van, vandaar voor de kok een grote pluim en niet te vergeten de geweldige bediening. Je voelt je gelijk thuis, heel belangrijk!! Zeker voor herhaling vatbaar....
    Groeten namens al mijn zussen en schoonzus.
    Ria Derksen.

33. B.en Th.van Megen

Nogmaals bedankt voor de heerlijke avond die wij hebben gehad. Jullie hebben ontzettend goed ingespeeld op de festiviteiten , die wij die avond hadden!!
    Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Het was een fantastische avond en hebben genoten.

Bedankt ook namens T. en R.

34. Fam.Damming-Clavant

Door een zus van mij getipt op uw restaurant. Was de 2e keer dat we te gast waren en hebben
    vrienden meegenomen. We waren allen zeer tevreden. Hebben gezellig de avond doorgebracht.
    Als we in Nijmegen zijn komen we zeker terug!!

35. Ik ben nieuw in deze buurt, en daarom was ik vandaag voor het eerst bij Restaurant Voldaan en was aangenaam verrast. Ik heb met mijn gast heerlijk gegeten met een speciaal voor mij samengesteld diner. Omdat ik een redelijke kieskeurige eter ben heb ik met de kok overlegd wat hij voor mij zou maken. Heerlijk als een restaurant zo flexibel is. De twee gastvrouwen zorgen voor een warme sfeer waarin ik mij erg op mijn gemak voel.
    Ik vind dat deze mensen het verdienen om een extra pluim te krijgen.
    Voor mij zeker weer snel Voldaan.

36. Gisteren met onze zoon gegeten bij Voldaan. We werden aan een tafel gezet die naar later bleek gereserveerd was en men had verwacht dat wij al weg zouden zijn voordat de gasten die gereserveerd hadden binnen zouden komen. Eerst werd voorzichtig gepolst wanneer wij van plan waren te vertrekken. De tweede keer werden we vrij direct gevraagd wat onze plannen waren en het probleem van de eigenaar werd bij ons neergelegd namelijk dat de nieuwe gasten zouden arriveren. Zeer onprofessioneel en onplezierig van de medewerker. Uiteindelijk hebben we het nog even volgehouden maar omdat we al niet meer ontspannen zaten maar snel vertrokken. Overigens wel meer dan €100,-- betaald en dat voor deze belabberde service. Voor ons 1 keer "voldaan" maar nooit weer terug in dit restaurant.

37. Lily Aalders

De sfeer was erg goed.. huiskamer sfeer.
    Bediening was prima.
    Eten fantastisch!
    Heerlijke avond gehad, we waren allemaal Voldaan!

Er komt zeker nog een volgende keer.

38. jos en lobke van dijk

Afgelopen dinsdag hebben we met z'n vieren bij Voldaan gegeten en dat is ons prima bevallen. We vonden de bediening zorgzaam en attent en we voelden ons welkom. De gerechtjes waren verrassend, compliment voor de kok. We gaan zeker nog een keer eten bij Voldaan!

39. Lisa Scholts

Voldaan is nog een van de weinige restaurants waarbij gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Ruime keuze aan wijnen, en heeeerlijke Paëlla. Zeker een aanrader!

40. 12 januari 2013 gegeten bij Voldaan, een leuke herontdekking! Met name de ontzettend warme en toegankelijke service van gastvrouw mevr. Leenders. Er wordt actief mee gedacht in de wensen en er wordt moeite gedaan om ons als gast een plezierige avond te bezorgen. Lekker gegeten (verassende erwtensoep, zachte risotto en mooi stukje tournedos) en lang en relaxt kunnen tafelen. Het gaat om de details als de hoofdlijnen al goed zijn, onderscheidend.

41. Super gegeten in een geweldige sfeer. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen in mijn vriendenkring. Vriendelijke staf en mooie ambiance.

42. The food was really good quality. We went for my b'day dinner. We had a "zeven gangen proeverij". And it lasted almost 2hours. But the dishes were really great. And the staff was really friendly. I highly recommend to go there.

43. Nu twee keer gegeten. Heerlijk. Hier wordt echt gekookt met fijne ingrediënten. Geen half kant en klaar van de groothandel. Hou deze prijs kwaliteit. Ook van de menuutjes. Ik voel me hier echt behandeld als gast. Dat is tegenwoordig zeldzaam. Beslist tot ziens!

44. ED 799 punten

Vorige week hebben we voor het eerst gegeten bij Voldaan. De bediening was meer dan goed en het eten was voortreffelijk (duidelijk een kok met ons gevoel voor lekker eten). Gevarieerde kaart voor een schappelijke prijs.

45. charlotte

verse ingredienten, hoge kwaliteit van de produkten, goed rekening gehouden met ernstige allergie, heerlijk terras, niks op aan te merken!

46. Voor het eerst hier gereserveerd, gewenste rustige tafel hebben wij ook gekregen.

Zalm bij het voorgerechtje was in het midden niet gegaard.
    Asperges bij het hoofdgerecht waren zonder commentaar vervangen door peultjes. Op de 1ste vraag bij het serveren van het hoofdgerecht waar de asperges zijn, kwam (ook later) geen antwoord op. Bij de 2de vraag tijdens het afruimen waar de asperges waren, moest eerst de kaart geraadpleegd worden, daarna kwam als reactie "de kok wilde afwisseling brengen, omdat bij het voorgerecht 2 asperges lagen". Manier van doen is een beetje teleurstellend indien je in deze tijd graag asperges eet.

De bediening was qua drankjes vrij sloom.

47. Walter & Monique

Zeer hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Vooral de Diamanthaas Voldaan was om je vingers bij op te eten. De bediening is perfect, echt zeer stipt en vriendelijk. Top-restaurant wat ons betreft!

48. Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Dat is in het kort gezegd een avondje Voldaan. We hebben er afgelopen
    vrijdag heerlijk gegeten. En de gastvrouw is ook een ontzettend aardige dame die alles goed in de gaten houdt. Kortom:top!

49. Wederom een meer dan uitstekende avond bij Voldaan doorgebracht. De gulle glimlach van de eigenaresse bij binnenkomst was een goed voorteken.
    Het eten was uitstekend met zorg bereid en met de juiste temperatuur bij alle 7 gasten gelijktijdig opgedient.
    De bediening was heerlijk ongedwongen en we voelden ons daadwerkelijk GAST.
    Dit restaurant is een absolute aanraden!

50. Loved the food, and the service was really good, they make you feel really comfortable. Great place to have a nice dinner with friends and to spend the evening.

51. D.Wouters

Goed restaurant....vriendelijk personeel...maar ik vind dat je weinig krijgt maar wel veel betaald....Ook dat er een hond rondloopt vind ik niet passen....

52. Goed gegeten, lekkere vis, goed van smaak, vers, aparte bereiding van de zalm, combi van gebakken zalmfilet en half rauwe gezouten zalm, heel bijzonder en geen sausjes uit pakjes. De stoelen waren echt slecht en ik mis een schaaltje groente.

53. Jo 273 punten

Hier ben je echt gast. Ontzettend goed eten en met liefde bereid dat proef je! Zeker de moeite waard.

54. Jeannette

Gastvrij, gezellig & lekker! Vold@@n'

55. Ines Wachter

56. Vandaag een heerlijke avond gehad bij Voldaan. Werkelijk alles klopte. Het eten was fantastisch, de bediening bijzonder vriendelijk en persoonlijk. Er werd spontaan gezongen voor de jarige aan tafel. Zeker een aanrader!

57. Theo en Margriet Teunissen.

In maart 2011 gegeten bij restaurant Voldaan.

Leuke bediening, goed eten en goede sfeer.

Vooral de speciaal bereide mosselen waren super.

Wij hebben ervan genoten, het was super en met een voldaan gevoel gingen we naar huis.

58. We zijn hier gisteren weer voor de derde keer in een jaar gaan eten, en het was weer voortreffelijk. Het steekt met kop en schouders boven bijna alle restaurants in Nijmegen uit. Vooral de vis is uitmuntend. De sfeer is perfect, de bediening is goed, boven alles is het eten bijzonder lekker.

59. Onlangs hadden wij onze tweede culinaire ervaring bij Voldaan, na de eerste keer al aangenaam verrast te zijn. Ook dit maal verkozen wij een aantal fingerfoodgerechten. De opmaak van de borden was een lust voor het oog en het eten smaakte zo mogelijk nog beter. Heerlijk genieten in een knusse en gezellige atmosfeer. De gastheer en gastvrouw waren buitengewoon vriendelijk en alert wanneer het glas dreigde leeg te geraken. Ook dit maal kwam de chef even een kijkje nemen of alles naar wens was. Oprechte interesse in zijn werk.

Absolute pluspunten waren o.a. de amuse die werd geserveerd; een schaaltje mosselen op geheel eigen wijze bereid. Heerlijk! Verder had de gastvrouw bij elk gerecht een geschiedkundig of culinair verhaaltje klaar, hetgeen een zeer leuke aanvulling bleek. Aan het eind van wederom een perfecte avond volgde ook dit maal weer een attent gebaar, wat wij nergens in Nederlandse restaurants nog zijn tegen gekomen. Wat dat is mag u zelf gaan ervaren in dit knusse restaurantje, geleid door een hecht team met liefde voor het vak.

Zeer zeker weten tot binnenkort!

60. Vanuit het limburgse land, per toeval bij "Voldaan" terecht gekomen.

Erg verrast door het vriendelijke onthaal.

Het restaurant zag er mooi en sfeervol uit, ook buiten was het terras netjes verzorgd en bleek het aangenaam vertoeven.

Met zes personen heel lekker gegeten.

Het 3 gangen menu was zeer goed verzorgd en prima van smaak.

Zelfs voor de kinderen was er ruimschoots keus en wist men te improviseren.

Toen onze oudste dochter tegen de eigenaar vertelde dat ze later zelf kok wil worden, mocht ze haar eigen nagerecht bereiden.

Met uniform en koksmuts kon zelfs de trotse papa foto's maken in de keuken, welke er brandschoon uitzag.

Wij hebben een heerlijke en leuke avond gehad en komen zeker een keertje terug.

Stefan uit Venray.

61. Carin Quint

Heb met een aantal muziekvrienden heerlijk gegeten bij Voldaan.

We werden leuk ontvangen, er was genoeg keus en prijs kwaliteit vond ik uitstekend.

Ook de opmaak van de borden was geweldig. Vooral bij het dessert, het leek wel een schilderij en het was ook nog heerlijk.

Ook kregen we goed advies over de wijn.

Ik kom hier zeker nog een keer terug, en raad het ook anderen aan om hier te gaan eten.

62. Al een paar keer gegeten bij restaurant "Voldaan" aan de van 't Santstraat in Nijmegen. Dit is ons heel goed bekomen!

Bijzondere gerechten en uitstekende wijn. Volgens ons wordt hier het eten met liefde bereidt en geserveerd.

Echt een aanrader!

63. Na een keer of 5 wezen eten bij Voldaan, vind ik dit een restaurant met heel lekker eten, een leuke bediening en een gezellige sfeer.

Ik heb er al veel gerechten gegeten en vond het geweldig.

64. Wat een topper! Super lekker gegeten! Echt alles was lekker van het hapje dat we vooraf kregen tot het dessert aan toe. Alles was heerlijk vers en de borden zagen er echt top uit! M'n vriendinnen en ik hebben er een vast adresje bij!

Tot de volgende keer Voldaan!

65. Fantastisch eten, geweldige bediening.

Een supergezellige sfeer waar iedereen aandacht kreeg.

Het was erg druk, maar toch een dorade aan tafel gefilleerd door de kok zelf.

Superservice.

Ga zo door!

66. Vriendelijk personeel maar er is totaal geen balans. Eetcafèsfeer maar prijzen van een duur restaurant. Moesten ook lang wachten en het verloop was zeer chaotisch. Er zaten ook kenissen van ons en daar ging ook vanalles met de bestelling mis.

Jammer, heel weinig eten voor heel veel geld. Vreemde kaart, ook daar mist balans tussen vlees, vis en vegetarisch. Onze tapasschotel was juist zeer karig en dat je voor een paar doodordinaire sneetjes brood zoveel apart moet betalen.......

Kortom: niet meer voor ons.

3,3
  67. Afgelopen weekend hebben wij voor het eerst bij Voldaan gegeten en wat een heerlijke avond. Het begon al erg leuk met het hapje van het huis: een aspergesoepje met rode bietjesschuim erop en calamares. Een gewaagde combinatie maar heel lekker! Het tapas-plateau was rijkelijk gevuld, hier doen zij zeker hun naam eer aan. De Chardonnay, overigens aangeraden door de gastvrouw, was daar heerlijk bij. Daarna kregen wij de doradevis die in zeezout verpakt was. Heerlijk vers, evenals de groenten. Hier vond ik het helemaal top dat de vis voor je aan tafel gefileerd wordt. Leuk dat ze daar zo de tijd voor nemen. Het chocoladetaartje was een prima afsluiting.
    Mijn partner en ik gaan regelmatig uit eten, maar Voldaan onderscheidt zich door het heerlijke eten en de uitstekende bediening. Wij komen zeker terug.

68. Gisteren bij Voldaan gegeten. De avond begon veelbelovend, vriendelijke bediening en een redelijke Gazpacho. Vervolgens het hoofdgerecht, Paella. Ronduit schandalig! Een bordje kale rijst met twee kurkdroge garnalen en drie al even droge schelpdiertjes. En dat voor 23,50! Met 'n dessert zit je dan al gauw op 30,- euro.

2,2
  69. Lekker gegeten. Ik had geen heel positieve ervaringen gehoord. Maar we waren aangenaam verrast. Prima ravioli met spinazie en ricotta, lekkere rode mul. Voorgerechten ook erg ok. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Mijn gerecht had wat warmer mogen zijn. We gaan zeker terug.

70. Hanneke

We hebben hier onlangs gegeten en hoewel er vriendelijk personeel was, was het eten echt vies. Alles zwom in het vet, met zelfs gestold vet aan de randen van mijn bord. We moesten bijna twee uur wachten op ons hoofdgerecht. Het toetje hebben we maar geschrapt.
    Helaas, dit was eens en nooit meer.

3,6
  71. Heerlijk gegeten!

Tournedos was uitstekend, de voorgerechten waren met zorg klaargemaakt (mini-raclette).

Goede wijnen erbij gedronken, aanrader is de wijn die is geproduceerd door een vrouwencollectief.

Al met al een goede en leuke eetgelegenheid, goede en vrolijke bediening.

Deze mensen werken met positieve energie, gewoon gaan eten!

72. Ik ben samen met mijn vader uit eten geweest bij Voldaan. Wat het eerst opvalt is de verwelkomende uitstraling van het restaurant, gevolgd door de goede service van het personeel.

Over het eten kunnen wij alleen maar zeggen: uitstekend. En er is zeker goed nagedacht over de wijnen die bij Voldaan verkrijgbaar zijn en bij welk gerecht ze het beste passen.

Min vader en ik hebben echt heerlijk gegeten en gegarandeerd dat wij nog vaak bij Voldaan gaan eten.

73. Lisanne Peters

Wij hebben gisteren echt een ontzettend leuke avond gehad bij Voldaan. Buiten dat het eten echt voortreffelijk was en het een mooi restaurant is, waren vooral de mensen van het restaurant heel aardig. Ze nemen echt de tijd voor je en kunnen je van alles vertellen over wat er in de keuken bereid wordt en welke wijn daarbij hoort. En dit op een ongedwongen manier.

Een aanrader!

74. We waren uit eten met de familie en ik moet zeggen, het eten was uitmuntend. Zelfs voor de kinderen was er wel iets.

Persoonlijk ben ik niet van zoetigheid met vlees. Maar hun blueberry tournedos was echt zalig. Geweldige combinatie.

En in welk restaurant nemen ze nog je jas aan. Goede service. Altijd een vriendelijke lach. Geen chagrijnig personeel.

We hebben echt genoten van een heerlijk avondje uit. Jammer genoeg moest ik rijden, maar de vrouw heeft genoten van een heerlijke wijn, ze wisten er een mooi verhaaltje bij te vertellen.