Gratis parkeren in de straat en/of omgeving

Na een lange zoektocht voor een geschikte locatie openen wij op 8 mei 2018 de deuren van ons restaurant aan de Dommer van Poldersveldtweg 71 in het mooie Nijmegen Oost.

Dennis is opgeleid tot kok in Zwolle en is na vele omzwervingen en ervaringen in verschillende keukens terecht gekomen in Wijchen. Hier hebben we elkaar eind 2008 ontmoet. Dimphke gooit na 17 jaar bij een bank gewerkt te hebben het roer om. Onze krachten en kwaliteiten vullen elkaar aan! Voor ons is dit de fundering om samen iets moois te beginnen. Een stuk levenswerk van ons samen en ons gezin.

Onze menu kaart heeft een Franse inslag met wereldwijde invloeden. Elk seizoen zal onze menukaart wisselen van gerechten om mee te kunnen gaan met producten die bij het seizoen horen. Ook vinden we duurzaam koken erg belangrijk. Alles gebruiken van een product en zo weinig mogelijk restafval is onze visie en uitdaging.

In ons restaurant kunt u ongedwongen klassiek dineren en genieten van een uitgebreide wijnkaart.

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen bij van Dijk en de Boer.

1. Gisteren voor het eerst gegeten bij van Dijk en de Boer. Ik had vooraf bij de online reservering gemeld dat ik glutenallergie heb. Hier werd ontzettend goed rekening mee gehouden. Bij aankomt wist de bediening al meteen dat ik degene was met coeliakie en stond er al glutenvrij brood voor me klaar. Personeel en eigenaar zijn heel vriendelijk en gastvrij. Ik heb hier met een gerust hart kunnen eten, en alles was glutenvrij mogelijk. (Dit is vrij zeldzaam naar mijn ervaring). Daarnaast was het eten voortreffelijk, alle gerechten waren origineel en verfijnd qua smaken en opmaak. De sukade biefstuk was perfect rose gebakken.
    Al met al: fantastisch! Mijn favoriete restaurant van nijmegen op het moment. Het enige negatieve wat ik erover kan zeggen is dat de porties nog iets groter hadden gemogen omdat ik het zo ontzettend lekker vond ;)