Eetgelegenheid gesloten

1380372063 86
1419332934 82
1520631196 81
1559592066 81

1. Onlangs voor de 2e keer bij Lef gegeten en opnieuw aangenaam verrast.
    De gerechten zijn heerlijk en de bediening is erg vriendelijk en enthousiast. De sfeer is huiselijk en gezellig. Echt een aanrader dus.
    Ga zo door met jullie gouden team Jan en Anne Bé. Mijn complimenten!

2. 3 weken geleden een heerlijk avondje gehad.. van de oesters tot het kaasplankje en de wijnen, uitstekend gewoon!!
    De huisgemaakte ravioli was subliem, daarna was het wel even wachten op de hoofdgerechten waarvoor we een drankje van de zaak kregen.
    Alles was heerlijk en super bediening en service.

Ga zo door!

3. Iny Spoel - Firma NMHG Nijmegen

Wij waren op zoek naar een restaurant om onze gasten mee naar toe te nemen en kwamen via een website met restaurants bij jullie terecht. Dit is zeer goed bevallen. Eten en drinken was zeer goed. Leuke vlotte bediening.
    Zeker voor een volgende keer vatbaar.

4. Voor mij een nieuwe ontdekking in Nijmegen waar we bij toeval terecht kwamen. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het vegetarische 3 gangenmenu was echt verrassend lekker. De bediening was vriendelijk, correct en vol aandacht voor het eten en voor ons. Een verademing, De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Meer dan 80 Euro hoef je er met zn 2en niet uit te geven. Eindelijk weer eens een echt fijn restaurant wat het waard is om regelmatig bezocht te worden. Ik verheug me al op de volgende keer!

5. Hanno Cornelissen

Prima gegeten. We werden goed ontvangen en goed geïnformeerd over het menu. Erg goede kwaliteit.
    Het tempo van de maaltijden was ook goed.
    Enige minpuntje is de luidruchtigheid. Die bediening maakt erg veel lawaai met flessen in kratten en bijvoorbeeld het uitkloppen van de piston van de koffiemachine.

Ga er zeker nog een keer eten.

6. Rene van den Burg

Heerlijk restaurant. Er wordt gewerkt met verse producten en verrassende combinaties. Wij zijn regelmatig te vinden bij Lef en worden elke keer hartelijk en vriendelijk ontvangen.
    De prijs-kwaliteits verhouding is meer dan goed.

7. Super restaurant met zeer attente bediening, ontzettend gastvrij! Het eten is zoals je het niet vaak meer proeft: vers, ambachtelijk en met liefde bereid. In één woord: Top!

8. Voor de verjaardag van mijn man zijn we hier terecht gekomen, omdat dit 1 van de weinige restaurants in Nijmegen is die oesters serveren. Maar ook ik heb er geen spijt van gekregen. Het was erg rustig die avond, maar dat vonden wij niet erg want we kregen nu alle aandacht van de zeer vriendelijke, maar professioneel blijvende gastvrouw!
    Het eten was heerlijk! Met name de duif was voortreffelijk, mals en sappig. En wat we later hoorden, die dag geschoten.
    Want alles in dit restaurant wordt zelf gemaakt! Van mayonaise tot de frites tot de dip tot de amuses. Ambachtelijker kan niet!

We hebben een topavond gehad en mijn man kreeg ook nog eens voor zijn verjaardag een lekker flesje wijn! Zo hoort gastvrijheid te zijn en we komen dan ook zeker terug!

9. Jeannette & Frank

Wij kunnen niets anders dan een dikke 10 geven! Sinds september wonen wij in Nijmegen-Oost en vanaf de allereerste keer was het raak bij Lef. Gastvrij, lekker eten, prima prijs, goede sfeer. Vanaf de 2e keer kom je thuis. Bij de 3e keer leer je iedereen beter kennen. En elke keer als we iets te vieren hebben met zoveel leuke restaurantjes op loopafstand... Toch elke keer Lef! Super attent zijn ze ook bij onze vieringsmomenten. Anne-Be, Jan, Joris, Niels, Freek & de rest; ga zo door en hopelijk ontdek iedereen de Parel in Oost. Tot snel!!!

10. Mieke de Groot & fam

Vorige week op woensdag heerlijk gegeten bij restaurant LEF in Nijmegen-Oost. Een beperkte, maar mooie kaart. Samen met mijn man en kinderen heb ik echt genoten van super verse en smaakvolle gerechten.
    Een extra pluim voor de bediening, heel attent, gastvrij en toch niet té aanwezig. Super!
    Ik kan echt iedereen aanraden die leuke restaurant eens te bezoeken en wij komen zeker terug.

11. Heb hier afgelopen donderdag met vrienden gegeten. Een goede keuze! Gerechten zijn subliem! Je proeft verse ingrediënten en het is met liefde bereid. Gastvrouw/eigenaresse zijn betrokken en stralen enthousiasme uit. Bedankt voor deze goed verzorgde avond en komen zeker terug.

12. Hero 13 punten

Op maandag gegeten bij Lef. Het was geen succes. Hoewel het niet druk was hebben we ruim 45 minuten op het hoofdgerecht moeten wachten. De gerechten waren niet bijzonder al mag je dit wel verwachten als je de menukaart leest, maar wel aan de prijs. Het lange wachten werd niet opgemerkt en moest door ons gemeld worden. Van een horeca gelegenheid verwacht je dan een gebaar. Helaas bleef het bij een excuus dat er een leerlingkok aan het werk was. Al met al hebben we weinig plezier beleefd aan dit bezoek.

13. Joop en Nel Schippers

Mijn vrouw en ik hebben pas gegeten bij Lef in Nijmegen-oost en dit was subliem. Eten goed, vers en over nagedacht. Bediening snel en vriendelijk. Sfeer gezellig en warm. Zeker iets om terug te keren.

14. Op zondagavond binnengelopen, we konden direct een tafeltje uitzoeken. Aangeboden brood vooraf was erg lekker. De drie gangen waren uitstekend. Het viel mij alleen op dat de gangen snel achter elkaar kwamen, terwijl het niet zo druk was.

De sfeer is echt erg leuk, gezellige inrichting, het was wel erg gehorig.

Achter het pand zit een "stadstuin", leek me in de zomer erg leuk.

15. Jaap Jansen

Heerlijk gegeten!

Nieuwe kaart valt weer in de smaak, top producten voor een vriendelijke prijs.

16. Een toprestaurant. Wat kun je hier geweldig eten. Een van de weinige restaurants waar ze op een fatsoenlijke wijze (verse) vis kunnen bereiden.

17. Hans en Monique

Verrassend lekkere combinatie van ingrediënten, prima smaak, doet de naam Lef erg eer aan. Een echte aanrader.

18. Voortreffelijk gegeten, origineel en gevarieerd.

De porties zijn royaal. De bediening is heel vriendelijk. Toen de juiste theesoort er voor mij niet bij was, kwam er snel koffie.

We waren met ons drieën en we aten alle drie verschillend zowel voor- als hoofdgerecht. We hebben hierdoor heel wat kunnen proeven.

19. Gisteren voortreffelijk gegeten met heerlijke toetjes. Fantastische Tong, special gehaald uit Urk, goede wijn keuze' s. Kortom een zaak om voor om te rijden.

20. Melek 927 punten

Een aantal weken geleden wilde ik met vrienden, na vooraf via hun website te hebben gereserveerd, bij dit restaurant gaan eten.

Daar aangekomen werd ons doodleuk medegedeeld dat onze reservering niet ingepland was, dat het vol zat en dat zij geen plaats voor ons hadden. Er werd geen excuses aangeboden. Wel werd er gezegd dat hun website wel vaker storingen had.

Nadat wij ons ongenoegen over de bovenstaande gang van zaken kenbaar hadden gemaakt, werd er op geen enkele manier geprobeerd naar een oplossing te zoeken. Ons werden twee opties geboden. Of we konden nu alsnog aan tafel en moesten binnen een uur klaar zijn. Of we gingen in een cafe verder op iets drinken en konden twee uur later (om 20.00u) terug komen. Nog nooit ben ik zo denigerend toegesproken.

21. Jolanda

22. Afgelopen donderdagavond heb ik er voor het eerst gegeten met een gezelschap van 9 mensen. Het eten is uitstekend. De bediening was rommelig, maar wel vriendelijk. Helaas konden we elkaar moeilijk verstaanbaar maken vanwege de algehele herrie, omdat er teveel mensen op één zitten in deze open kale ruimte. Er moet echt iets aan de akoestiek gedaan worden. Zo is het niet geschikt voor gezelschappen van meer dan 4 personen, omdat je niet samen een gesprek kunt voeren. Met z'n vieren moet je constant je stem verheffen om elkaar te kunnen verstaan.

23. Heerlijk gegeten! Goede kaart. Mooi opgemaakte borden. Relaxte sfeer. Aardig personeel. Het was alleen een beetje koud. Misschien kwam dat door de plek aan het raam, en viel de kou naar beneden?

24. Absolute aanrader! LEF is een gezellig restaurant & het eten is in deze prijsklasse echt top. Duidelijk een kok die kan koken! Het leuke vind ik dat de kaart met grote regelmaat wisselt en ik dus telkens wat anders lekkers kan kiezen. Gelukkig blijft het huisgemaakte chocoladetaartje wel steeds staan ;) Hier ben je echt een gast! Gelukkig ga ik er binnenkort weer eten.

25. We hebben drie keer bij Lef gegeten. Vanwege de fijne sfeer, echt uit en heel relaxed, hebben we daar fijne avonden gehad.

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de toetjes. We hebben een vriendelijke bediening getroffen die de tijd voor je neemt.

Lef is een aanrader!

26. Geweldig, kaart met gevarieerde keuze, alles heerlijk vers, opmaak borden...plaatje maar ook weer niet overdreven, goed in balans.

Bediening, ondanks door ziekte onderbezet, was zeer vriendelijk.

Een aanrader en wij komen zeker terug.

27. Janneke Schieringa

Helemaal super!

Het eten was heerlijk vers en goed van smaak. We kwam met vier personen om half 9 aan en hadden niet gereserveerd: Helemaal geen probleem! Super leuke bediening, er hing een relaxe sfeer en de rekening viel ook mee!

Zeker een aanrader, we gaan er snel weer 'ns heen.

28. Zeer gevarieerde keuze in het menu, echt heerlijk gegeten, bediening was super waarbij de sfeer heel relaxed was. Al met al een toptent. Nogmaals complimenten aan de chef!

29. Rolf Moesker

Supertent! Helemaal culinair verantwoord tegen een schappelijke prijs. Goede sfeer en aardige mensen!

30. Tineke van der Burgh

Gisteren hebben we een perfect dineetje gehad om het afstuderen van onze dochter te vieren.

Heerlijk eten, lekkere wijn en een gezellige, ontspannen sfeer.

Geweldig! Een aanrader..... Voor herhaling vatbaar!

Veel succes.

31. R timmer

Heerlijk! Eten was goed. Mooie kaart. Goede wijn! En een perfecte sfeer.

Ik kom hier graag nog een keer terug. En ik beveel Lef van harte aan!

32. L. Hendriks

Geweldig eetcafé, lekker eten ongedwongen sfeer, prettige bediening, de gastheer wist alles over diëten "top"