Restaurant Groenewoud in Nijmegen

Verwend worden met mooie producten

50 meter lopen vanaf bushalte Groenewoudseweg / Postweg

RESTAURANT GROENEWOUD
Groenewoud gebouwd in 1763 aan de rand van het centrum van Nijmegen, heeft een historie van horeca die teruggaat tot 1820. Groenewoud is sinds jaar en dag een begrip in Nijmegen en omstreken.
Vanaf medio februari 2019 kan men hier culinair genieten in een sfeervolle setting in het restaurant of met een groter gezelschap in de zaal of het Koetshuis.

Wij vinden het belangrijk dat de gasten zich welkom voelen in een toegankelijk concept, maar tegelijkertijd wel alles van hoogwaardige kwaliteit op het gebied van beleven, eten, drinken en borrelen. Verwend worden met mooie producten op de juiste manier bereid en geserveerd.

Behoud van historie en traditie is belangrijk, na het ombouwen van café naar restaurant zullen de authentieke eigenschappen van het pand harmonieus samengaan met de eigentijdse en stijlvolle elementen van nu.
Een mooie eetgelegenheid die past bij het monumentale pand. Het restaurant zal een “all day dining” kaart voeren waar men in winter en zomer, binnen en buiten kan genieten van koffie met iets lekkers, een mooi gerecht van de kaart of een mooi glas wijn met een kleine snack.

Wij heten u van harte welkom in 2019 voor culinair genot !