Gratis vanaf 18,00 donderdag betaald tot 21,00 i.v.m. koopavond

1379919584 71
1402015478 73
1446207266 80
1611926471 74

1. Zeker geen klantvriendelijk restaurant! Personeel niets over te zeggen, maar de baas zelf echt onder niveau! Snel met bedienen en geen vriendelijk woord voor zijn klanten!!! Ik heb nog nooit in zo’n onpersoonlijk restaurant gegeten. Wij hebben hem aangesproken, maar dat werd niet gewaardeerd, hij werd zelfs boos.
    Wij komen er niet meer!

5,3
  2. Richard Duppen

Met enige regelmaat krijg ik iemand aan de telefoon die wil reserveren voor de Stadstuyn in Nijmegen. Mijn nummer lijkt klaarblijkelijk op dat van hen. Vandaag ook weer en dit lag ten grondslag aan het besluit om daar eens te gaan eten. Bij binnenkomst worden direct 2 flessen water op tafel gezet die je aan het eind van de avond a raison van €4.25 per fles dient af te rekenen. Het is gewoon kraanwater en soda water. Voorgerecht snel opgediend met een doorzichtige carpaccio maar door de combinatie met warme kaas en garnalen op een stokje niet onaardig. De tournedos van mijn tafelpartner was perfect maar mijn zeeduivel bestond uit droog gebakken stukjes staart i.p.v een fatsoenlijke moot. Het dessert simpel en uit een doos maar praktisch en niet onaardig. De site dishes zijn karig en simpel en er wordt frietsaus i.p.v mayonaise geserveerd.
    De bediening was aardig maar op de klacht over de vis werd niet verder gecommuniceerd anders dan; ik zal het aan mijn baas doorgeven. De baas zorgt er voor dat iedereen het half elf journaal haalt ook al woon je in Maastricht. Er zit geen tijd tussen de gangen. De prijs is niet verhouding, het is bistro eten waar je een restaurant prijs voor betaald. Wanneer ik weer eens gebeld wordt voor een reservering zal ik zeker de moeite nemen het advies te geven elders te gaan eten.

3,4
  3. Ik wonderboy kado gekregen. Dacht lekker avondje uit eten. Nette ontvangst zag er allemaal goed uit. Maar we waren binnen het uur klaar met drie gangen. We hebben maar koffie genomen na om nog wat na te kletsen. Anders te vroeg thuis bij de mannen. Ik heb het ook gemeld dat er geen tijd was om überhaupt van het eten te genieten. Zo snel eet ik thuis nog niet eens. Hopelijk doet men er iets mee of je nu met kadobon betaald of anders het is betaald. Als ik de andere mag geloven hoop ik toch dat ze er iets mee doen. Wij hebben net een drankje kunnen doen en fles water. Met gelukkig nog koffie. Jammer van de avond.

4. De bediening zeer onvriendelijk! Zeer gehaast! Wij dachten een rustig avondje uit met de familie, echter na anderhalf uur (3 gangen menu) stonden wij weer buiten. Eten werd zeer snel uitgeserveerd, tijd was erg minimaal tussen voor- en hoofdgerecht. Daarnaast was de bediening niet vriendelijk en zeker niet gastvrij. Het was voor de bediening teveel moeite om even om de tafel heen te lopen met een gerecht. Wij komen hier nooit meer terug, al krijg ik een bon kado. Ik ga nog liever naar de febo! Daar wordt je nog als een koning behandeld, bij dit restaurant niet!

2,2
  5. Met 4 personen gebruik gemaakt van een Primera voucher.
    Het eten was prima en lekker, helaas was duidelijk aan de manager te merken dat hij het het eea te min vind. Ik zou dan zeggen doe dan als restaurant hier niet meer aan mee! Jammer.

6. Lekker gegeten en aardige bediening

7. CvE1975

8. Via Social Deal hier gegeten. Mooie tent. Kwaliteit van het eten was prima. Garnering was wat simpel. Gastheer viel ietwat tegen, was erg gefocust. Voelde niet altijd even prettig. Met zo'n deal wil je als restaurant veel vreemde mensen trekken, de brasserie en het eten zijn prima reclame, de service en gastheer wat minder, de warmte ontbrak.

9. Hier eten wij gewoon altijd goed. Afgelopen week ook met de AH spaarkaart. Vlees is heerlijk mals en gebakken zoals je het aangeeft. Ruime porties en dikke frieten, 2 salades en groenten erbij. Vooral in de zomer is het goed toeven in de leuke binnentuin. Prima huiswijn ook.

10. Jeremy024

Het eten was goed, mooi opgemaakt ook. De bediening is ook prima. Je hebt in het restaurant voldoende ruimte in tegenstelling tot veel andere restaurants waar je bijna op schoot zit van andere gasten. Aan veel kleine dingen is gedacht. Een aanrader.

11. P. Vermeer

Onze dinerbon verzilverd bij De Stadstuyn, lang geleden ooit eens goed gegeten, nu 'verplicht', vanwege de bon, daar weer eens op bezoek. De binnenkant zeg maar is verrassend omdat de buitenkant niet fantastisch mooi is. Een prettige zit aan een hoge tafel, laag kan natuurlijk ook. Een vlotte ontvangst, een vriendelijke en 'gewone', vlotte bediening. Een mooie gevarieerde kaart met voor elk wat wils qua vlees, vis, vegetarisch. Een mooie wijnkaart maar ook een biertje op een voetje die met de juiste kant naar voren wordt neergezet...kijk, daar hou ik van! Een prima tempo qua opdienen van de gerechten en een mooie espresso als dessert. Het stomme is dat we bij vrienden en bekenden De Stadstuyn steeds niet noemen als ze ons vragen of we nog een goed en gezellig restaurant weten in Nijmegen. Dit zal te maken hebben met het feit dat het restaurant nèt buiten het centrum ligt maar dit gaat veranderen... We vinden De Stadstuyn serieus een aanrader. Bedankt!

12. S. Reinders

Goede bediening, heerlijk gegeten, porties ruim voldoende. Top avond gehad!

13. Harm 9 punten

Leuke avond gehad met lekker eten en top bediening en super dessert.

14. Paar weken geleden hier wezen eten. Eerste indruk gezellig restaurant, leuke sfeer en zeer vriendelijke jongens als bediening (erg attent) en ook zeer gastvrij ontvangen. De regenboog/gay statement dingen van mij hoeven persoonlijk niet zo, maar ach dat namen we voor lief maar voegt niks toe.

Eten zelf vond ik niet verbijsterend goed, de carpaccio bij de concurrent is vele malen beter. Het hoofdgerecht was vis, maar ook hier was het te kleverig. Nagerechten vielen ook lichtelijk tegen..

15. Remco

16. Voor de tweede keer in korte tijd hier gaan eten, omdat het de vorige keer zo goed beviel en we weer een stijlvol maar geen stijf restaurant zochten met heerlijk eten.

Deze keer was het bij binnenkomst (18.30uur) al veel drukker en we werden weer persoonlijk ontvangen door de gastheer. Weer een tafeltje bij het raam gekozen. Helaas waren de stoelen van twee van onze vier tafelgenoten wat gammel, maar dat mocht de eetpret die volgde niet drukken.

Lof weer voor de voorgerechten: runderbouillon, salade van eendenborst en de vegetarische bietencarpaccio. Mooi gepresenteerd, vers en goed van smaak.

De hoofdgerechten, ossenhaaspuntjes, duo van wildzwijn en hertenbiefstuk en (wederom) hazenrugfilet waren voortreffelijk. Het vlees was mals, medium gebakken zoals medium gebakken moet zijn. De saus bij de hazenrugfilet had een heerlijke wildsmaak. De hoeveelheden waren ruim te noemen. Perfect voor de normale tot grotere eter maar te ruim voor wat kleinere eters en we bespraken met elkaar de mogelijkheid voor zogenaamde "seniorenporties" op de kaart.

We kregen nu ook voor het eerst een menu onder ogen op een apart blaadje. Dat had er de vorige keer niet gelegen. Op de "gewone" kaart staan nog genoeg gerechten om een keer uit te proberen!

Eén nadeel is de toch wel zeer kleine sanitaire ruimte voor de heren. Zeker mensen die wat slechter ter been zijn, kunnen hier moeilijk uit de voeten.

Een ander klein puntje is de presentatie van de thee (we zijn echte theedrinkers, ook bij het eten): een combinatie van een glazen theepotje met ruim water, een theeglas, heerlijke thee maar geen apart schaaltje voor het theezakje. Bij twee van ons werd dat een natte kliederboel. Pluspunt: theewater en koffie zijn echt heet!

17. Gematigd positief over dit restaurant en dat heeft vooral te maken met de sfeer en de tuin en met het personeel dat attent en aandachtig is. Tenminste, als het niet vol zit. Wij waren er toen er enkele tafeltjes buiten en enkele binnen bezet waren. Van het eten daarentegen werd ik niet warm of koud. Het is goed genoeg, maar daarvoor zal ik niet terugkomen.

Ons gezelschap had wisselende gerechten en allemaal vonden we het goed te eten, maar niet fantastisch. De maaltijdsalade is een ware overkill. Op mijn bord lagen vier visjes (veel!) met veel saus en dat was het. Mijn collega had een kwarktaart zonder taart. Dus alleen een vormpje kwark, wat haar overigens wel smaakte. Mijn fruit met sabayon was wel ok maar met weinig smaak.

Met z'n 9-en rekenden we 360 euro af, dus zo'n 40 euro per persoon voor drie gangen, koffie en sommigen nog een digestiefje na. Dat vind ik een beetje aan de hoge kant voor de kwaliteit, maar het kan ermee door. Desondanks heb ik toch een leuke avond gehad en dat is dus vooral te danken aan wat ik in de eerste zin zei.

18. Joanna18

Hilarisch positief over dit restaurant!
    De eigenaar is betrokken in zijn zaak en kwam bij de tafels vragen of alles smaakte. Mooie service!
    Het eten was heerlijk, de kalfsoester is een aanrader net als de Argentijnse steak. Het personeel is vriendelijk, attent en servicegericht. Mooi aangekleed restaurant, klassiek.
    Aanrader!

19. We hebben hier op een zondag gegeten en de zaak zat aardig vol. We kregen een erg klein tafeltje waarbij we niet tegenover elkaar konden zitten. De tafel was veel te klein waardoor we niet lekker konden zitten. De kwaliteit van het eten was zeer matig, het vlees was redelijk koud van binnen en de grote frieten waren lang niet gaar en dus niet te eten.

3,9
  20. Wij hebben hier op een avond gegeten dat het erg druk was. Het was erg rumoerig, we konden elkaar moeilijk verstaan. Ook konden we niet tegenover elkaar zitten, alleen naast elkaar. We vonden dit dus niet echt gezellig. Kwaliteit van de gerechten was redelijk maar zou zeker beter moeten kunnen. Al met al niet echt een aanrader...

21. Goede bediening, attent met bijschenken van wijn, tijdig door wanneer je iets wilt vragen. Ontvangst zoals je bij een hoger segment restaurant verwacht. Kortom positief verrast.

22. Prima eten en drinken!
    De bediening wisselde, er waren enthousiaste en vriendelijke serveersters en serveersters die er wat minder zin in hadden.
    Er was een groep mensen die een prachtig lied zongen voor het eten, duidelijk een goed koor, helaas reageerde de eigenaar hier nogal overspannen op.
    Wij hebben ervan genoten!

23. We hebben vanavond met z'n tweeën heerlijk gegeten. Carpaccio vooraf was goed van smaak.
    De hoofdgerechten waren ook lekker. De borden zijn mooi opgemaakt en de bijgerechtjes waren lekker.

De bediening was alert en correct.

We konden in de binnentuin zitten, wat het helemaal af maakte.

24. Ruth & Vincent

Zelden hebben we ergens zo lekker gegeten als bij de Stadstuyn. Het restaurant heeft een heel gezellige sfeer en de service is ontzettend goed. We werden heel gastvrij ontvangen en de bediening hield heel goed in de gaten of ze ons ergens mee konden helpen. Top restaurant! Als we ooit nog een keer in Nijmegen komen, gaan we hier zeker weer heen.

25. Kom hier al zo'n twee tot drie keer pe jaar sinds de huidige eigenaar aan het roer staat (niet zelf aan het roerijzer). MIj valt op dat het interieur sindsdien in een aantal stappen steeds warmer is geworden. Ook wat de bediening betreft is er weinig op deze gelegenheid aan te merken. Natuurlijk zie je in de loop van een jaar wat nieuwe gezichten, want serverende studenten zijn nu eenmaal geen blijvertjes. De gerechten zijn meestal ruim boven de middelmaat, met prima sauzen (de kok maakt de saus, maar de saus maakt de kok). Qua kwaliteit en prijs vergelijkbaar met Koks aan de overzij. Echt een aanrader.
    Een gourmet met bescheiden middelen.

26. Tongfilet in een te krokant jasje, veel te vel en veel te veel korst met weinig filet. Smaakloos. Nog lang na het eten een vette tong.

Sla, het bakje bij het hoofdgerecht zag er al niet vers uit. Droge komkommer, droge tomaat, onderin het bakje zat een waterige substantie die er al lang in zat. Lang van tevoren klaargemaakt. Smaakloos, geen verse kruiden, geen lekkere olijfolie, etc. Waterig en smaakloos.

Een wat stugge bediening, wel vriendelijk ontvangst bij binnenkomst en bij vertrek.

De voorruimte zou wat meer kleur kunnen hebben, bijvoorbeeld met verse bloemen.

Voor ons de eerste keer maar ook de laatste keer. Hoop dat jullie er iets aan hebben.

27. Zeer tevreden! Lekker eten, goede service en gastvrijheid en een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.

28. Gisteravond hier met z'n tweetjes gegeten, het was super!
    Driegangen genuttigd en echt lekker gegeten. Het "Bordje Stadstuyn" was erg smakelijk en heel goed op temperatuur, ook de carpaccio was niet koud zoals vaak bij restaurants.
    De hoofdgerechten, wildzwijn en hertenbiefstuk, waren goed op smaak lekker warm. Desserts genoeg keuze, dat gold voor alle gerechten en afgesloten met verse muntthee.

We zullen hier zeker terugkomen!

29. Pas geleden hier gegeten met familie.

Ziet er prima uit, maar het eten vonden we maar zo-zo.

Varkenshaas niet gaar en zelfs koud, we weten dat die rosé moet zijn, maar was nog rauw en koud.

Bediening kan nog wel wat oefening gebruiken, waren niet vriendelijk en ongeinteresseerd.

Idee van menukaarten is leuk, maar ook heel onhygienisch, iedereen pakt de A-viertjes vast en die worden weer teruggezet in de glazen waar later water uit wordt gedronken.

Kortom, niet voor een tweede bezoek.

30. Heb hier inmiddels meerdere keren heerlijk gegeten! Er is volop keuze uit heerlijke gerechten. De maaltijdsalades zijn een aanrader!

31. Een prima restaurant waar we graag komen. Alleen de flessen water die op tafel staan zijn belachelijk duur. Ik heb net zo lief een karaf met leidingwater, maar dat kan dus niet worden besteld! De Irish coffee wordt met geslagen room geserveerd! Heerlijk en veel smakelijker dan slagroom uit een spuitbus.

32. Erg prettige bediening.

Het eten:was erg weinig en flauw.

Flessen water op tafel:3.50!

Flinke rek. en we waren niet voldaan.

Niet voor herhaling vatbaar.

33. Mooie zaak, vriendelijke nette bediening, lekker gegeten en niet duur, wat wil je nog meer!

34. Bij binnenkomst vieze vettige lucht en er hing de hele avond zo'n waas in het restaurant. Mijn kleren roken ernaar toen wij thuiskwamen; erg jammer! Graag jullie aandacht hiervoor. Verder was het eten prima en service ook prima. Personeel erg vriendelijk. We komen zeker een keer terug.

35. Het eten was er lekker maar niet helemaal wat ik van verwacht had. Leuk om een keer heen te gaan maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

De bediening was vriendelijk, niet over te klagen.

In Nijmegen zijn genoeg restaurants waar je beter kunt eten voor een lagere prijs.

36. Wij eten hier altijd erg lekker. Het is gezellig en de service is prima.

Een echte aanrader!

37. Gisteravond hier uit eten geweest.

Complimenten voor de service; jas werd netjes aangenomen, deuren werden opengehouden. Kortom: beleefd personeel zonder stijfheid. Het eten werd netjes opgediend, zonder slordige foutjes. De sfeer is romantischer dan de foto's op de website doen suggereren en de zaak is groter dan je zou verwachten. Er is duidelijk te zien dat ze veel aan die mooie sfeer doen; een aquarium, hoge tafels&lage tafels, banken met open haard, grote lampenkappen enz. Als gast kan ik dit waarderen, omdat dit zeker iets aan de avond toevoegd.

Het eten smaakte prima, maar vrij neutraal; er mag een meer gedurfde smaak aan het eten zitten. Voor ieder wat wils; ook voor de mensen die niet van elk culinair hoogstandje houden.

Prijs/kwaliteit is goed, maar toch net te prijzig zou je er regelmatig naar toe willen.

38. Heel goed restaurant. De sfeer is gezellig en de inrichting ziet er mooi uit.

Het broodplankje smaak erg lekker en is vers. Ik had een grote salade besteld en die was heel erg lekker. Op de verse vis werd niet bezuinigd. Mijn complimenten!

Zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

39. Leuk dat de deur werd opengehouden bij binnenkomst, nu alleen nog een vriendelijke lach!

Het is een hele gezellig tent, leuk aangekleed!
    Brood was naar mijn idee wat te oud/ korst hard.
    Leuke wijnkaart. Menukaart kan zeker wat gewaagder, ze spelen erg op save, niet vernieuwend!
    Ik had lamsvlees besteld maar het smaakte heel erg neutraal. Ook de gebakken aardappelen maken ze al jaren op dezelfde manier klaar ( ik ben enkele jaren geleden hier ook geweest)

Als je een restaurant zoekt waar je smaakpupillen van gaan werken moet je niet hier zijn, wel als je een gezellige ambiance zoekt!

Het eten wordt netjes geserveerd zonder poespas.
    Dus iedere student kan hier werken!
    Aan de ene kant wil dit restaurant klasse uitstralen, met bv. de fakkels die buiten staan, kleine handdoekjes op het toilet, de 'zogenaamde' gastheer.
    Ik weet niet precies wat de doelstelling is, maar naar mijn idee kan het beter!

Prijs komt redelijk overeen, meer is het voor mij niet waard!
    Het restaurant was behoorlijk vol, weinig invloed op de wachttijd!
    Alleen stond het na een uurtje behoorlijk 'blauw' van de rook, misschien een beter afzuig systeem!

6,7
  40. Joost Servus

Onze ervaring met de Stadstuyn is uitstekend. Goed gastheerschap, zonder stijf gedoe.

Prima gerechten, voor elk wat wils. Naar mijn smaak zouden ze wat vaker mogen veranderen in de kaart, en daarbij iets gedurfder te werk gaan.

Een goede sfeer, lekker eten, goede wijnen, kortom.

Alles wat je wilt.

41. Patricia

Wij eten vaker bij De Stadstuyn, vanwege de goede ervaringen...

Het eten is heerlijk, prijs/kwaliteitsverhouding is prima! Goede sfeer en zeer goede bediening!

42. Evelien Nelissen

Beter laat dan nooit! Vorig jaar zomer hier gegeten. We komen hier regelmatig, dus we zijn tevreden over de Stadstuyn. Maar....... De laatste keer dat we hier waren, werden we weer zeer gastvrij onthaald, de jas werd aangenomen, we werden naar onze plaats gebracht etc. Etc. We bestelde ons drankje en ons menu. Binnen no time kregen we ons drankje en toen gebeurde er helemaal niets meer. We bleven netjes zitten en zonder dat we er met een woord over gerept hadden, kwam op een bep. Moment de gastheer naar ons toe om zijn "exuses "te maken omdat het zo lang duurde, en bood ons een drankje van de zaak aan. Als dit geen klasse is....... Veel restaurants kunnen hier iets van leren. We zijn al een paar keer terug geweest.

43. G. Huiting

Dit restaurant was ons aangeraden door het restaurant van Concertgebouw "de Vereeniging" omdat zijzelf vol zaten. Wij hebben hier voorafgaand aan het concert van Paolo Conte gegeten. Het bleek een uitstekend advies, zowel ontvangst, ambiance als ook het eten was van een zeer goede kwaliteit. De tafels staan ruim opgesteld zodat je niet van de conversatie van de buren hoeft mee te genieten. Het personel gaf ons ruim voldoende aandacht en was erg vriendelijk. Tot slot was de rekening zelf nog een aangename verrassing.

44. L. Roos

Wij zijn hier gaan eten op 2 Juli met een gezelschap van 6 personen om iets te vieren.
    Het was geweldig. Precies zoals het hoort te zijn!

Allereerst werden we vriendelijk onthaalt door de gastheer. Op formele doch informele wijze ging deze met ons om, heel vriendelijk en prettig.

We werden aangenaam verrast toen we eenmaal het bestelde voorgezet kregen. Het zag er prachtig uit! De wijn werd keurig bijgeschonken en een betere bediening kon men zich niet wensen. Ook de sfeer is fijn. Men kan buiten in de 'stadstuin' zitten of binnen. Wij kozen ervoor om verhoogd te zitten waardoor men een intiemere sfeer krijgt met het gezelschap.

Wij gaan regelmatig uit eten en na een flink aantal malen teleurgesteld te zijn moet ik bij dit resaurant toch lovende woorden neerschrijven.
    We hebben een hele fijne avond gehad en de maaltijd salades waren voortreffelijk en rijkelijk!
    Ook de crème brûlée is zeer aan te raden!

Voor herhaling vatbaar, zeker weten!

45. eten dreef in olie. kon niet gegeten worden, moest er desondanks toch voor betalen! Belachelijk.

1,7
  46. Prima

47. elke keer was het eten supergoed. bediening ook erg goed en aardig.echte aanrader voor topprijs

48. strak,sfeervol restaurant met stijl. uitstekende bediening en prijskwaliteit verhouding.