Eigen parkeerplaatsen

Binnen 10 minuten vanaf Centraal Station naar Restaurant BEAU. Uitstappen bij het Erasmusgebouw en 5 minuten lopen door het mooie park Brakkestein.

ma vanaf 12:00
di vanaf 12:00
wo vanaf 12:00
do vanaf 12:00
vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

Wij verwelkomen u graag in Restaurant BEAU, ofwel 'entrez dans la vie de BEAU'. Ons restaurant is gelegen op het 17de eeuwse Landgoed Brakkesteyn in Nijmegen.

Landgoed Brakkesteyn is een mooi voorbeeld van een landelijke idylle, toentertijd geschapen door een welgestelde familie om op het platteland te kunnen verpozen. Vanuit het voormalige monumentale landhuis, waarin Restaurant BEAU is gevestigd, kijkt u uit op het bijbehorend koetshuis met paardenstallen en het sterrenbos, waarvan de authentieke lanenstructuur deels behouden is gebleven.

Wij zijn trots op Restaurant BEAU, niet alleen vanwege de toplocatie, maar ook omdat het recent een restyling heeft ondergaan. U kunt nu in een ongedwongen sfeervolle Franse ambiance genieten van de topkwaliteit van onze keuken.

Naast het à la carte menu met BEAU Specials & Classics bieden wij een 3 gangen keuzemenu voor € 39,50 !

Verder zijn de stijlvolle ruimtes ideaal voor zowel zakelijke als feestelijke bijeenkomsten. De ruimtes zijn voorzien van de nieuwste audio/video technologieën en daarmee bij uitstek geschikt voor vergaderingen, bruiloften, verjaardagen en (academische) feesten en partijen.

U vindt Restaurant BEAU op nog geen 10 minuten van het centrum van Nijmegen in de ‘achtertuin’ van de Radboud Universiteit en het St Radboud Ziekenhuis.

Rob Adriaanse, Algemeen directeur

1404201192 77
1419082004 75
1422058166 80
1451819790 87

1. Kwam hier sinds jaren wekelijks privé en zakelijk lunchen. Men probeert up scale te gaan maar slaat de plank volledig mis. Voor een lichte lunch met bijvoorbeeld goede salades, soepen van het seizoen of wat kleine/lichte lunchgerechten van kwaliteit kan je hier niet meer terecht.

Nu kennen we de kreet "Laat weten wat u wil, dan maken we wat", is wel erg makkelijk. Produceer gewoon een kwalitatief goede lunchkaart! Personeel is aardig maar er is helaas sprake van een groot verloop. Hierdoor is de kwaliteit van de bediening zeer wisselend. Een nieuwe, tikje zelfingenomen, bedrijfsleider die alleen maar spreekt over zijn horeca ervaring. Jammer, we hadden een zakelijke lunch gereserveerd voor 6 personen maar al onze gasten waren hierdoor ontevreden. Inmiddels zoeken we ons heil elders.

2. Jammer,... de lunchkaart is verdwenen blijkt bij aankomst. In plaats daarvan alleen nog maar klassiek Franse gerechten die prima zouden passen bij een diner maar voor een lunch echt over de top zijn. Een mooie salade, soep of andere lichte lunchgerechten zijn verdwenen. In plaats daarvan tournedos, eendenlever, fazant en dergelijke. Prijzen zijn erg veel duurder geworden. €39,50 voor een tournedos met patat gaat wel erg ver!!!

3. We hebben vandaag genoten van het sweet sweet sunday menu. De ambiance is daar buitengewoon, bediening top en het eten geweldig.

4. Zijn weer terug waar het 5 jaar geleden ineens beter en moderner was geworden. Van de een op andere dag nu weer klassiek Frans. Een salade of andere lunch gerechten die het destijds hip maakten zijn niet meer verkrijgbaar. Nu alleen nog tournedos, kreeft en andere ouderwets klassieke gerechten tijdens de lunch. Jammer, ik ga mijn heil elders zoeken tijdens de (zakelijke) lunch. Sommige leren niets van het verleden!

5. Een klein soepje op het terras kost al gauw onaangekondigd 17.50 euro. Is dat niet de bedoeling, lijkt me toch niet vanzelfsprekend, vraag dan altijd toch maar eerst naar de kaart. Dan kom je niet voor een onaangename verassing te staan.
    Het uitzicht op mooie bomen is prachtig.

6. Werkelijk top!
    Al eerder een keer lunch gehad op deze schitterende locatie. Gisteravond ter gelegenheid van de 75e verjaardag van mijn vader met een gezelschap borrelen en vervolgens dineren. Toen we aan kwamen rijden viel direct de mooie (kerst)verlichting op. Na een vriendelijke ontvangst konden we aan de bar een drankje drinken. Ondertussen werden twee heerlijke amuses geserveerd. Na ongeveer een uur werden we vriendelijk gevraagd om plaats te nemen in de salon. Weer zo'n bijzonder mooie ruimte! Vervolgens konden we genieten van vier schitterende gangen en heerlijke wijn. De bediening was in handen van Bastiaan. Uiterst vriendelijk en verstand van zaken. Ook zijn collega's droegen bij aan een perfect verloop van onze avond. Alle reden om binnenkort weer eens terug te komen!

7. Favoriete restaurant, geweldige ambiance, heerlijk eten en vriendelijke bediening!

8. Na mijn diploma uitreiking heerlijk gegeten hier met z'n tweeën! Straalt luxe uit en prijs van drie gangen diner is zeker vriendelijk. Mooi uitzicht. Absoluut een aanrader!

9. Wij hebben met zijn 4-en op de woensdag voor Hemelvaartsdag echt super vis gegeten bij Beau. Alle tafels waren bezet. Beau fruits de mer de luxe besteld en nog nooit zo goed vis gegeten. Daarbij de heerlijke wijn, kazen en een irish coffee die -zoals het hoort warm wordt geserveerd - helemaal top. Echt een aanrader. Begrijp sommige recensies niet maar waarschijnlijk incidenten. Ze hebben mijn (onze) verwachtingen meer dan overtroffen. Wij komen hier vaker terug

10. Willemien Verra

Jammer, wat een leuke avond had moeten worden, werd minder door ons gekozen diner. Slechte bediening, de rode wijn werd bijgeschonken in het glas van de witte wijn. Buthlertray, gebruikt tijdens de bediening, blijft ongebruikt bij de tafel staan. Het voorgerecht was slecht, het hoofdgerecht was matig, het nagerecht niet om over te schrijven. Voor ons zeker de laatste keer dat we dit restaurant bezocht hebben. Prijs/kwaliteit haalt het zeker niet. Geen aanrader, jammer van deze mooie lokatie. Zeker geen ster waardig!

11. Wat een fantastische zaak. Klopt echt aan alle kanten! Ben nu diverse keren geweest maar het niveau blijft hoog. Personeel is super. Niet stijfjes wat je misschien van zo'n zaak zou verwachten maar gezellig informeel. Eten blijft van grote klasse. Ambiance is geweldig. Kan ook niet anders in zo'n mooi park. Ga vooral zo door, dan komt de eerste ster snel.

12. Nieuwsgierig waren wij naar de opvolger van Chalet Brakkenstein. Heel anders maar absoluut ook heel leuk.

We werden ontvangen aan de bar, alle tijd voor een apperitief. Barpersoneel bood zelf aan een alcoholvrij apperitief voor mij (hoogzwanger) te maken. Erg lekker gegeten, goede wijnkaart volgens mijn man, op rustig tempo, met prachtig uitzicht over park Brakkestein. Avondvullend programma met keurige en behulpzame bediening. Overigens kregen wij ruim garnituur bij het eten. En de prijs is ook heel anders dan die van Chalet Brakkestein; een stuk vriendelijker voor de portemonnaie.

13. P. Wessing

"Beau": patserige en pretentieuze naam.

De tafels staan veel te dicht bij elkaar. Het is een duidelijke poging om zoveel mogelijk omzet te draaien.
    De hitte in het restaurant is ondraaglijk.
    Door het lawaai, veroorzaakt door het veel te harde praten, kon ik mij niet verstaanbaar maken en ook niets verstaan van wat mijn tafelgenoten zeiden.
    De bediening is zeer matig en te populair: de gasten aanraken is een horecadoodzonde.
    Mijn bezoek blijft tot één maal beperkt.

Bestond het "Chalet Brakkenstein" nog maar!

P. Wessing, Nijmegen.

14. Wat een aparte ervaring om hier uit te gaan eten. Supermooie locatie en prachtig restaurant. Het was er erg druk. Bij binnenkomst werd je geen welkom geheten. Zelf de jas aan de kapstok gehangen en naar de bar gelopen. Ja hoor, daar kwam iemand ons de plaats wijzen (niet er naar toe brengen maar wijzen dat het de ronde tafel in de hoek was!). Doordat het zo druk was was er ook erg veel herrie. Het duurde ook vrij lang voordat daarna iemand bij ons kwam voor een drankje en de kaart. Wij gingen voor het 4gangen verrassingsmenu.
    Geen amuse werd er uitgeserveerd waar dit toch echt wel de entourage voor was.
    Het duurde daarna vrij lang voordat het eerste drankje kwam en deze kwamen ook in fasen.
    Het eten was wel lekker maar bv het hoofdgerecht; heel smaakvol en lekker vlees in een lekker sausje. Daarbij een garnituurtje van een half mini-witlofje en een minuscuul aardappeldingetje. Qua groenten ed was het echt beneden peil. Er werd ook niet bij gevraagd of we wat groenten of frietjes erbij wilden. Later hoorden wij dat we deze wel bij hadden kunnen bestellen. En daar komen we bij het volgende punt; de bediening.
    Absoluut aardige mensen maar zeker niet voor de bediening in een restaurant dat toch wel wat klasse uit wil stralen. Ik zou graag met die mensen een avond gezellig op stap gaan naar een gezellig kroegje. Maar voor het werk in een restaurant zou ik toch echt andere keuzes maken.
    Wij gaan met dit gezelschap al jaren regelmatig avondvullend uit eten. Deze avond gaan wij dus echt nooit meer vergeten!!! Zeer apart........