Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

1. Internationaal Nijmegen

Dorothee Dahl

Wij waren enorm teleurgesteld en zullen dit restaurant zeker niet meer bezoeken. Het eten was onder de maat (amper gekruid, kleine portie, verre van restaurantkwaliteit). De Spana copita was een prakje van doorgekookte spinazie en droge filodeeg en toen wij met de bediening daarover in gesprek gingen reageerde zij flauw en deed er niets mee. De friet was hard en droog en leek op friet die afgekoeld en meerdere keren opnieuw werd gefrituurd. De salade stond kennelijk ook al langer te wachten op zijn inzet, alles was doorgetrokken en smaakte niet verfrissend.
    Het was te koud in de serre en ook het nagerecht overtuigde niet. De prijs kwaliteit verhouding is slecht, alle bijlagen moeten apart worden besteld, daardoor zijn de hoofdgerechten behoorlijk prijzig.

5,1
  2. Dorothee Dahl

De Grut Eten & Drinken is een fantastische locatie met een eerlijke heerlijke keuken, superlieve en enthousiaste bediening, fantastische wijnen en een prettige sfeer. Van ons van harte drie sterren voor De Grut Eten & Drinken!

3. Peter Van den Berg

Goed concept met een kwalitatief goed weekmenu met beperkte keuze! Ontspannen bediening, prettige sfeer.

4. Het was de eerste keer en we gaan zeker nog eens terug komen, om andere lekker gerechten te proberen, het was heel verrassend.

5. Jelly Welles

Het eten smaakt heerlijk, maar het is weinig voor veel geld.

6. Fantastisch, als altijd.

• Eindcijfer 10
  7. Waren met zijn 4tjes. Was erg druk dus iets langer wachten op ons eten, maar dat is geen probleem. Eten is altijd lekker. Zelf kom ik er vaker. Toetje was ook heerlijk. Maken er een mooi dessert van. Service is ook altijd goed. Heel vriendelijk.

8. Gewoon geweldig. Enigste wat minder is van hier eten. Is dat het ergens anders altijd zal tegenvallen.

9. Wim Jansen

Super heerlijk gegeten en zeker voor herhaling

10. Nederlands Nijmegen

Gezellig en gewoon lekker eten. Grappig ook, die placemats die enkele reacties weergeven van hen die boos werden toen De Plak een vegetarisch/veganistisch restaurant werd. Bizar en absurd ook om te zien hoeveel irritatie dat bij mensen oproept - een teken dat De Plak hiermee de juiste snaar raakt. Ga verder zo!

11. Geert Postema

Van alle pizzeria's waar ik ben geweest, er is niet één die qua gastvrijheid en smaak in de buurt komt van deze super vriendelijke mensen en overheerlijke pizza's.
    Niet verder kijken waar ze de beste pizza's hebben, zeker hier heen gaan.

12. Gerard van Haaren

We waren er voor t eerst maar zeer zeker niet voor t laatst. De porties eten zijn precies voldoende.
    Niet te veel. Gewoon genoeg. Met alle bijgerechten makkelijk aan te vullen. (Zo nodig).
    Bediening was super. En dat laten we dan ook weten door ruimschoots te tippen. Waar, voor je geld. En wat valt er op te merken aan een drankje?

13. Schandalig! Kofte schotel bestelt eerst niet met rijst geleverd en daarna blijkt het gewoon dat het vlees in de kofteschotel gewoon rauw te zijn!
    Vrouw en de telefoon snapt niks verstaat niks zegt vervolgens zegt ze dat de bezorgtijd een uur is komen we het afhalen, is er nog geen hond in de zaak.
    Stelletje amateurs 😡

1,5
  14. Bob.vangeel

Met een woord geweldig!!

• Eindcijfer 9,8
  15. Fijne ambiance, uitstekende bediening, heerlijk gegeten. De bavette was hemels, de aardpeer verrassend lekker. Om terug te komen!

16. Leuke sfeer binnen, vriendelijke bediening. Het eten hier is super lekker. Goed van kwaliteit, vooral het vlees lekker mals. Heerlijk!!!

17. froukje zegger

Heerlijk gegeten, super service! Hier doen ze alles om het je naar je zin te maken. Vriendelijk personeel, bediening op hoog niveau. En kwaliteit eten is fantastisch!

18. kim wijers

Super gezellig en super lekker eten. Vriendelijke personeel. Voor mij het beste restaurant

19. Roger Lamers

Heerlijk gegeten! Mooie aankleding zowel aan de buiten- als de binnenkant. Duidelijk wat voor keuken er geserveerd wordt. Sfeer was met muziek en de wijze hoe het eten en drinken geserveerd werd top. De spareribs zijn een aanrader.

20. Erg gezellige inrichting. Heel vriendelijke bediening, die regelmatig kwam informeren of alles naar wens was. Ook het eten was erg lekker. Kom hier zeker nog een keer.

21. Het eten was heerlijk en de sfeer heel fijn. Heerlijke kunstwerken op het bord.

22. Jos Bergevoet

Gezellige ambiance, vriendelijk personeel maar bovenal geweldig lekker gegeten.

23. Daan Wichgers

Een restaurant zoals het hoort te zijn! Gezelligheid en kundigheid aan tafel en de prijs/kwaliteit verhouding fantastisch!

24. Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Surf en turf gegeten, vlees was top, Gamba's ietwat wee-ig van binnen. Maar prima daar!

25. Heerlijk gegeten!

• Eindcijfer 8,8
  26. Theo en Marloe

Het is elke keer een feestje om bij Don Pablo te eten. Het is voor ons 1,5 uur rijden, maar dat hebben we er graag voor over. Gemoedelijke sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten en drinken is prima. Op naar de volgende keer!

27. Co en Elly Geven.

Heerlijk gegeten, wij komen hier al jaren… Een keer in de maand eten wij bij Don Pablo. Ons favoriete restaurant. Vanavond ook weer super lekker gegeten… Het zijn allemaal toppers!

28. Jacqueline Arends

Het eten en bediening prima. Helaas waren we "in de kelder geplaatst", we hadden ons iets anders voorgesteld bij een etentje op kerstavond. Was ook niet vantevoren aangegeven. Er zaten nog drie andere mensen. Verder niemand. Vantevoren was er een heater aangezet. We zaten bij een rooster waar een stuk papier voor was geplakt tegen de kou, dat hing grotendeels los. Al met al een beetje triestige ruimte.

29. Heerlijk en bijzonder gevarieerd gegeten. Daar is goed over nagedacht en er is veel creativiteit bij komen kijken. Het wijnarrangement heb ik als Bob aan mij voorbij laten gaan. Ik kan mij voorstellen dat het de beleving tot nog grotere hoogte had gebracht.
    De bediening is vriendelijk en zonder ster-allures. We voelden ons op ons gemak en we hebben een leuke avond beleefd.

30. Meerderen keren eten besteld altijd goed en bezorgd.
    Vandaag eerste kerstdag om 1300 uur online besteld en betaald en gevraagd om 1800 uur te bezorgen.
    Om 21.30 Nog GEEN ETEN en 10 x gebeld maar word NIET opgenomen.
    De gasten zijn teleurgesteld na huis gegaan!
    Heel jammer om dit te vermelden omdat het eten gewoon lekker is!