Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

1. Mooie avond en heerlijk eten, wederom aanrader!

2. Eliza Cobussen

Fijne bediening, eten is heerlijk.

3. Vrijdag zijn we voor de verjaardag van mijn vriendin bij Don Pablo gaan eten. Vooraf had ik aangegeven dat ik hier wat extra aandacht aan wilde geven. Jamilla pakte dit heel leuk op, complimenten hiervoor!

Het eten was heerlijk, we hebben verschillende tapas genomen. Soms heb je dat alles hetzelfde smaakt of dat er overal koriander op zit, maar dat was nu zeker niet het geval. Lekkere variatie van smaken.

Was er dan niks om te verbeteren? Misschien dat de meloen met ham net iets rijper had mogen zijn, maar dan zijn we echt aan het zoeken naar commentaar. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten.

Adios!

4. Erg lekker gegeten en de sfeer was goed. Het was erg druk dus we werden al wel gewaarschuwd dat het wat langer kon duren. Al met al een dikke 8.:-)

5. Het eten was lekker. Goede sfeer binnen. Het duurde ontzettend lang voordat we ons hoofdgerecht kregen, bijna 2 uur. Dat was vrij lang voor degene die geen hoofdgerecht hadden aan onze tafel.

6. Miriam van der leest

We hebben heerlijk gegeten. En Don Pablo beschikt over vriendelijk personeel.

7. Wat een mooi restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Ook de bediening was top, we kwamen niets tekort. Echt een aanrader als je in Nijmegen gaat eten.

8. Heerlijk gegeten, personeel met verstand van eten en wijnen. Goede sfeer.

9. Normaal kwam ik hier in het weekend. Door de weeks op dinsdag om 20 uur reserveren zou ik niet aan raden. Is nog al rustig. Dan is de sfeer minder. Maaaarrrr het eten was goddelijk😍 bediening was een ander meisje dan normaal. Ze was meer zakelijk dan een bediening. Wilde te veel verkopen. Maar was wel aardig en lief!

10. Renate Alofs

We hebben weer heerlijk gegeten bij Frank’s!
    Personeel is zoals als altijd vriendelijk en oplettend.
    We hebben een gezellige avond gehad.

11. Knus restaurant. Heerlijk en gevarieerd eten. Zeer gastvrij en vriendelijk. Ondanks de taalkloof proberen ze zo goed mogelijk Nederlands/Engels te spreken. Een aanrader!

12. Heerlijk gegeten, bediening is erg vriendelijk.

13. We gingen met zwager en schoonzus die waren er nog nooit geweest, wij wel. Ze vonden het erg lekker. De bediening was ook prima. Voor herhaling vatbaar

14. Gezellig restaurant, zeer vriendelijk personeel en lekker eten, wat wil je nog meer?
    Personeel denkt mee en is zeer klantvriendelijk. Dit is één van onze favoriete restaurants.

15. Een uitgebreide menukaart. De bediening is geweldig goed. De sfeer is gezellig.
    Mijn tweede bezoek hier en de kwaliteit is constant en zeer goed. Over een paar maanden ga ik weer.

16. Cees Rondhout

Heerlijk gegeten met persoonlijk aandacht!

17. Heerlijk eten en super vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

18. Heerlijk gegeten! Als vanouds. Ik kom al jaren bij Don Pablo maar het verveelt nooit.
    De nacho schotel met kip is onze favoriet! De sfeer is geweldig. We moesten wel lang wachten om de kaart te krijgen om een toetje te bestellen. Maar echt storend was het niet. Wij hebben genoten!

19. Marijke Kokke

Heerlijke gegeten, ontspannen sfeer.
    Komen snel terug.

20. Janssen

Telefonisch besteld, meisje aan de telefoon niet beleefd, niet te verstaan, lang moeten wachten ondanks dat er een tijd is afgesproken. Duss nooit meer hier iets bestellen.

2,6
  21. Is echt een aanrader, top restaurant super vriendelijk personeel en het eten is geweldig.

22. jolanda

Locatie en sfeer was erg goed. Wat betreft eten heel goed, behalve het toetje dit was erg slecht. Ijs was gekristalliseerd en er zat in mijn toetje stukjes kartonpapier. Dit aangegeven maar werd niets op uitgedaan. Erg jammer.
    Rest was Top.

23. Jan willems

Ben do 28februari gegeten bij roc restaurant. Mooi tafeltje met zicht op de open keuken dus… zag geen handschoenen.
    Bediening heeft mij alles geserveerd en dat ging prima, aardig, duidelijk. Toen ik na de fles water(2,75) vroeg om een glas water zei ze of een fles of niet. Dus duidelijke communicatie.
    Ook verder was de communicatie met leidinggevenden prima. Heb er twee aan de tafel gehad..
    Over het protocol handen wassen of handschoenen was ik niet helemaal zeker.
    Dus uiteindelijk kom er nog een keer eten, JAZEKER.
    En kijk of de verbeteringen zijn doorgevoerd
    Tot over 2 maanden.

Jan Willems

24. Een ontluisterende ervaring. Na afloop van ons diner smeet de 'gastheer' nijdig de rekening op tafel en vroeg ons te betalen en nooit meer terug te komen. Volkomen verbouwereerd vroegen wij waar zijn ongastvrije gedrag vandaan kwam. Het bleek dat hij boos was omdat wij het gewaagd hadden enigszins kritisch te zijn op het eten en de kwaliteit van de gebruikte ingrediënten. Het voorgerecht was prima, maar het hoofdgerecht viel wat tegen en dat had ik ook uitgesproken. In combinatie met een glas wijn dat ik had omgeruild omdat ik toch liever een andere had, was dat blijkbaar reden voor deze persoon om twee van zijn gasten te schofferen. Toch jammer als je wel gewoon Euro 135 mag afrekenen. Wij kwamen al tientallen jaren bij dit restaurant, maar hun wens is in vervulling gegaan: wij komen niet meer terug.

25. Nice.

• Eindcijfer 10
  26. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en hele goede bediening!!

27. Prima avond.

• Eindcijfer 8
  28. Manon van Dijk

We hebben lekker genoten. We waren veel te vroeg maar konden gewoon aan tafel en hebben daar een aantal uur gezeten. De aankleding van het restaurant is super. Echt het gevoel dat je ff op vakantie bent. De bediening vriendelijk en geduldig. Super aanwinst voor Nijmegen vind ik! Dankjewel.

29. Franky Belqishafarah

Niet ten nadele van andere friettenten maar ofschoon ik er niet ver vandaan woon kan ik kilometers voorover hebben om hier de heerlijke zelf gemaakte frites te halen. Je voelt toch wel het echte Hollandse frituur ambacht Nijmeegs nostalgie. Hun sausen, typische keuken en tegeltjes image zijn legit!! Verders chille personeel met nooit een woord te weinig.
    Compact, met kleine ergernis als het druk is, maar dat is juist het mooiste zoals het vroeger altijd was, dat is erfgoed!

30. We hebben er heerlijk gegeten, en het ziet er binnen mooi en gezellig uit.
    Echt een aanrader!