Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

1. Heerlijke echt Italiaanse pizza's. Complimenten aan de kok.

2. Internationaal Nijmegen

Uniek en puur.

Heerlijk verse smaken, met natuurlijke ingrediënten. Zelden dat ik zo goed heb gegeten. Op het menu staat precies waar gluten, noten, lactose e.d. in zitten. Het vlees is scharrelvlees, als je wil kun je ook biologisch vlees krijgen (van te voren doorgeven)

Hier kom ik zeker terug!

3. Een gezellige sfeer, prima eten. We kregen wel t idee dat ze de tafels snel willen laten rouleren, jammer. We gaan voor lang tafelen naar een ander de volgende keer.

4. Echt een super goed restaurant. Het is aan de binnenkant mooi aangekleed, alles is van goede kwaliteit. Zo zijn bijvoorbeeld de doekjes waar je je handen mee droogt na het handen wassen dik en van goede kwaliteit. Ook het eten is geweldig. Het is erg lekker en niet al te duur.

5. Wij hebben hier gegeten in het kader van de AH restaurantactie. We mochten alles van de kaart en het dagmenu kiezen, heel fijn!

Het restaurant is gezellig ingericht. Wel werd het een beetje luidruchtig toen het helemaal vol zat. De bediening deed het prima en er was een goede gastvrouw.

Mijn voorgerecht van gepofte biet met geitenkaas vond ik oké maar niet zo bijzonder. Als hoofdgerecht had ik edelhert en daarbij werden lekkere aardappelpuree en smakelijke (maar soms niet helemaal goed gare) groenten geserveerd. Het nagerecht was een naar mijn idee nogal dunne tarte tartin van appel, die verder goed smaakte.

Al met al een goede ervaring en we komen denk ik nog wel eens terug!

6. We kwamen binnen en het zag er gezellig uit. Drinken hebben wij op tijd gekregen en het broodje was prima. De soep die ik als voorgerecht kreeg was nog al simpel. Het personeel was vriendelijk, rauw, maar ook onervaren. Het hoofdgerecht smaakte op zich wel goed maar wel flauw en weinig. Spareribs waren wel lekker maar bij de zeetong filet was het pasta bedje nogal weinig. Klein schaaltje met friet dat binnen twee scheppen leeg was. Hoe voelde een beetje zielig aan. Verder was het nagerecht was wel lekker. Als dit als doel heeft klanten te werven, wij komen niet meer terug. (AH actie).

1,5
  7. Binnen de afgesproken tijd van 45 min bezorgd. Maar ze konden beter wegblijven want ik baal ervan dat ik geld heb uitgegeven voor een zal vol koud "voedsel" dat ook nog eens veel te zout was. Een boterham met pinda kaas was een betere keuze geweest.

1,6
  8. Super lekker eten voor weinig geld. Er is ook veel afwisseling van pizza's tot kapsalons enz... en ik vind het personeel ook heel erg aardig. En ze bezorgen ook, heel fijn!

9. Super lekker gegeten. 3 gangen menu voor 13.50. Om je vingers bij op te eten. Leuke bediening en een goede sfeer. Echt een aanrader voor iedereen.

10. Ik kom hier vaak een pizza eten. Zelf woon ik in Utrecht maar heb dankzij een vriendin uit Nijmegen deze tent ontdekt. Tot nu toe de lekkerste echte Italiaanse pizza die ik heb gegeten. In Utrecht is er geen pizzeria die deze weet te overtreffen. Kom er graag een dagje voor naar Nijmegen!

11. Chinees-Indisch Nijmegen

Altijd goed geweest. Vriendelijk personeel. Eten is heerlijk.

12. Familie Janssen

Vanavond bij van Buren gaan eten. Mijn man had een carpaccio salade en ik een pasta salade. Ik had gevraagd om de pesto apart te serveren bij het gerecht. Toen wij echter onze gerechten geserveerd kregen zat de pesto al over de salade. De bediening gaf zelf aan dat dit fout was gegaan en ze zouden mijn gerecht terugnemen en het opnieuw bereiden. Na 5 minuten had ik weer een nieuwe pasta salade met nu de pesto apart, er zat echter geen kip in, wat overigens het hoofdingredient is in dit gerecht. Ik gaf het aan en mijn gerecht ging weer terug naar de keuken. 5 minuten zei de bediening. Gelukkig had mijn man een carpaccio salade staan die dus niet koud kon worden. Na 5 minuten kreeg ik inderdaad weer mijn nieuwe pasta salade met kip. Ik voelde aan de kip en hij voelde koud aan, vervolgens sneed ik hem door en was hij van binnen bijna bevroren!!! Mijn man is naar binnen gelopen en heeft het personeel op deze 3e fout gewezen. Ze benoemde dat het gerecht al een keer eerder terug genomen was door de keuken en ze daardoor snel moesten handelen...? En dan geef je kip wat niet gaar is aan je klant? Weer 10 minuten gewacht en daar was hij weer, de beruchte pasta salade. Er zaten dit keer welgeteld 4 stukjes kip in, wel gaar overigens. Dit keer spraken we de zogenaamde manager aan en die zei ons dat de jongens in de keuken de juiste portie kip hadden toegevoegd. Maar om het goed te maken geef ik u wat extra stukjes kip...

Onze avond is echt verpest door hier te gaan eten. Tot 4 keer toe moest mijn gerecht terug naar de keuken.

Om ons heen zaten meerdere mensen die ook verschillende klachten hadden over het eten of het lange wachten.

De bediening is uiterste vriendelijk en moet de klagende klanten te woord staan terwijl zij juist het harde werk doen.

Slechte organisatie en een keuken van niks.. Zonde!!

13. De lekkere eters

Vanavond wederom een heerlijke avond gehad. De koks lieten zich weer van hun beste kant zien. De bediening zeer attent en persoonlijk. Ondanks de drukte toch tijd voor een geïnteresseerd praatje. Wij zullen echt weer een keer terugkomen, en nee.......wij zijn geen familie of vrienden maar gewoon genieters van heerlijk eten, drinken en gezelligheid. Heel graag tot een volgende keer.

14. Goed eten, maar erg hectisch en onrustig, en niet communicerend personeel. Drinken gevraagt, niet gekregen. Frietjes ipv aardappels, was prima, maar niet gekregen. Vervolgens worden er extra frietjes bezorgd, die wel op de rekening staan, want het was niet ipv de aardappels maar dus extra erbij. Lang lang lang op alles wachten, rekening gevraagd, na heel lang wachten maar naar de bar gelopen. "Mag ik pinnen?", ja. Vervolgens gebeurd er niks. Al met al gaan wij hier niet meer heen... of je moet zin hebben in heel veel hectiek en heel veel tijd hebben.

15. Ik ben laatst met mijn oom geweest en heb heerlijk gegeten, dit wil ik wel vaker doen. De cordombleu was heerlijk dat is echt een aanrader. Er is ook een leuke sfeer.

16. Wilma van Horen

Vanavond met 4 zussen gegeten bij de Wereldkeuken in Triavium in Nijmegen.
    Wat een heerlijke ervaring. Heerlijk eten, goede bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar

17. Nederlands Nijmegen

Resi Tyssen

Ik was gisteren met een groep bij jullie eten. Het was echt super lekker en de bediening ook goed.

18. Wij mochten een plekje uitzoeken en werden gelijk geholpen. Meneer is heel aardig en vriendelijk! Bediening is aardig, maar wil het allemaal een beetje snel doen. Eten super lekker! Je krijgt veel voor zulke mooie prijzen!

Bedankt voor jullie snelle service en lekkere eten!

19. Heerlijk gegeten bij Indian Way. Lekkere gekruide gerechten (maar niet te scherp als je dat niet wil) tegen een vriendelijke prijs.

Aardige mensen die met veel plezier vertellen over de gerechten.

Super!

20. Kleine eetwaren Nijmegen

Afgelopen zaterdag super lekker gegeten. Bediening was op prima, had veel tafels in haar eentje maar had wel genoeg aandacht voor iedereen. Wel jammer dat ik het gehele hoofdgerecht met een leeg glas heb gezeten en ze mijn seintjes ook niet zag, verder dus heel netjes en aardig. Het was volgens mij net iets te druk voor wat het personeel aankon maar ze raffelden het werk niet af.

Prijs kwaliteit vind ik wat minder. Ik vind het toch iets aan de dure kant, maar het was dan ook erg lekker. We kregen met zijn tweetjes 4 bakjes met bijgerechten, veel te veel dat wel maar wel netjes.

Ik zou zeker weer terug gaan en het is zeker zo slecht niet als bepaalde eerdere reacties omschrijven.

21. Charles Caesar

Mooie lokatie en goede ambiance. Personeel niet onvriendelijk, maar een lach zou geen kwaad kunnen. Wat opdringerig met de drankjes. Eten relatief goedkoop, maar van lage kwaliteit: vlees ongekruid, diepvriesgroente enkel in water gekookt (en dan ook nog niet lang genoeg), jus waterig en uit een pakje, toetjes lijken afkomstig uit de groothandel. We wonen al jaren in Nijmegen en eten regelmatig buiten de deur, maar zo slecht hebben we nog niet meegemaakt. Bij weinig budget kun je beter naar een (studenten)eetcafé.

3,3
  22. Paul van Raaij

Zaterdag avond bij Franks food en grill gegeten, helemaal toppie, bij binnenkomst werden we gelijk ontvangen door de gastvrouw en naar de plaats gewezen. Goede sfeer en goede stoelen (zeer belangrijk). Keuze uit een ruim assortiment voorgerechten, de plakjes runderhaas met ketjap-gember saus is echt een aanrader. Ook ruime keuze uit de hoofd gerechten die voornamelijk op de grill worden gebakken waardoor de vlees smaak behouden blijft. Ik heb hier zeker genoten, en zeer goed gegeten. Mij zien ze zeker vaker terug.

23. Theo Vierboom

24. Internationaal Nijmegen

Gisteren bij de Waagh gegeten. Wat een aanrader is dit! We hebben heerlijk gegeten. Mooie kaart, genoeg keuze vlees/ vis en vega.
    Mijn man koos voor het keuzemenu ( aanrader) en ik heb voor de kaart gekozen.
    Brood en kruidenboter zijn gratis. Ruim voldoende eten, lekkere groenten en frietjes. Aanvullen van frietjes was wederom kosteloos. Wijn erg lekker.
    Vriendelijke bediening.
    Gezellige uitstraling, er mag wel een bloemetje op tafel.
    Prijs/kwaliteit; niets te klagen. We gingen voldaan naar huis.

25. Ongelooflijk dat zij zichzelf een 'all you can eat' restaurant noemen. Voorheen was dat wel zo, maar nu zit er een maximum van 5 rondes op. Dat is genoeg reden om voortaan naar een ander sushirestaurant te gaan in Nijmegen. Al is het alleen maar uit principe. Schandalig!

26. Trix Metternich

We hebben gezocht naar een glutenvrij restaurant; dat is Frank's ook! Gelijk bij binnenkomst al direct de vraag wie er glutenvrij moet eten, stokbroodje stond al klaar.

27. Lekker eten en altijd gezellige mensen! Eten is altijd snel klaar en zijn goede porties.

28. Velthuizen

Mijn man en ik hadden gekozen voor een 3-gangen keuzemenu. Dat is ons prima bevallen, genoeg keuze en goed bereid. Het was een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij vonden het een sfeervolle, prima locatie en zal zeker nog eens door ons bezocht worden. Het enige minpuntje vonden we toch de akoestiek, er was erg veel lawaai, waardoor we elkaar vaak niet konden verstaan.

29. Ik kom hier nu al jaren. Omdat de warme gerechten nou eenmaal veel lekkerder zijn dan de concurrenten in Nijmegen kom ik hier voor het avond diner het liefst.