Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

Naar aanleiding van de slechte recensies waren we een beetje huiverig. Dit was alleen niet nodig. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Soms moest je wel zelf aangeven dat ze je bestelling mee moesten nemen. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je anders lang moet wachten op je bestelling. Wij konden hier echter prima doorheen kijken.

2. Chinees-Indisch Nijmegen

Frank en Elia Verhelst

We hebben hier gister (22/11/2017) gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar het was nog redelijk vroeg, dus konden plekje kiezen. Het is dat we niet in de buurt van Nijmegen wonen, andes was dit vast en zeker ons vaste uit eten adres geworden. Zeer vriendelijke gastheer-en vrouw. Zeer ruime keus. We hebben heerlijk gegeten, inmiddels restaurant vol, maar nog steeds even tijd voor de gast. Prima adres.

3. Indonesisch Nijmegen

Was op zoek naar lekker Indisch eten tijdens mijn tweedaags verblijf in Nijmegen. Emmy gevonden, vlak bij m’n hotel. Geen moment spijt gehad om naar Emmy te gaan. Allervriendelijkst ontvangst. Eenvoudige, maar heerlijke gerechten gegeten (soto ayam, saté ayam en rendang, koffie tubruk na). Geen opsmuk, gewoon goed.
    Heerlijk ook als je de rekening vraagt, gewoon een briefje met totaalbedrag krijgt. Het is de eenvoud. Fijn plekje!

Voor 5 man gereserveerd in Nijmegen,bij aankomst willen ze je in een hoekje naast de bar proppen aan een 4- persoons tafel.. met pijn en moeite een tafel bij laten pakken.

Het geserveerde eten liet telkens ca. een half uur op zich wachten en kwam dan ook vaak koud of lauw aan.. niet eens tegelijkertijd.

De garnalen waren deel ijzig en nat, vrijwel elk gerecht die wij bestelden was waterig. Krijg niet het gevoel dat alle gerechten vers bereid zijn maar opgewarmt.

Dit was de eerste en laatste keer dat wij betalen voor een smakeloos gerecht bij deze keten!

5. Indonesisch Nijmegen

Heerlijk gegeten! Leuk restaurantje, aanrader!

6. Internationaal Nijmegen

Heerlijk gegeten, in het bijzonder de wildproeverij als voorgerecht en het hert als hoofdgerecht. Leuke inrichting, perfecte service, nogmaals dank!

Kahey Ma

Met familie en vrienden gegeten.
    Wij hebben hier gister heerlijk gegeten aan de waal in Nijmegen.
    Het eten was van zeer goede kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam personeel dit alles met een prachtig uitzicht over de waal, top!

Wij komen snel weer terug!

Dat de pizza koud aankomt is zo normaal geworden dat ik mijn eigen oven een kwartier voor de verwachte bezorgtijd aanzet zodat ik 'm snel kan opwarmen. Kipnuggets op de pizza i.p.v. gebakken kip vind ik niet lekker, dan liever geen kip! Had een belletje dat de kip op is wel netter gevonden dan deze "creatieve oplossing". Verder heb ik eens iets besteld dat krokant moest zijn, maar blijkbaar lukt dat niet, want het was zachtjes gezegd klef. Maar verder, als je geen kip op je pizza wil, is de pizza wel altijd erg lekker, vooral met chili flakes erop. Bezorgers zijn ook aardig en netjes. Dus als ze nooit meer kipnuggets op de pizza doen of vragen of de klant dat lust en de pizza's iets warmer bezorgen (voor de klanten zonder oven) dan is alles redelijk OK! ;-)

12. Internationaal Nijmegen

Frank Evers

Een top avond gehad met zalig eten.
    Leuke ambiance en prettige bediening
    Voor herhaling vatbaar!

De frites was te vet en vooral veel te zout en niet van goede kwaliteit. Met name de dochter is zeer onvriendelijk. Ook belangrijk; je kunt er alleen contant betalen en daar kom je natuurlijk pas achter als je al besteld hebt. Apart dat ze ook geen kassa hebben en alleen maar werken met een kladblok. Voor ons was dit het laatste bezoek aan Vuurens. Inmiddels zijn er in Nijmegen zeer goede alternatieven voor verse frites waar de klant wel koning is.

16. Kleine eetwaren Nijmegen

Martine Keur

Martine Keur

18. Indonesisch Nijmegen

Harry van Rij

Uiterst tevreden. Leuk intiem restaurant en goede sfeer en bediening.
    Alles smaakte voortreffelijk. Enige puntje van kritiek dat wij bij de bijlage groente een wat meer indonesische smaak misten maar totaal ervaring zeer goed.

1.5 uur wachten op een tafel. In die tijd 1 drankje gekregen. 2de drankje waren ze vergeten. Brood van bakker Jorrit... of oma's roggebrood, droge tullie was het. Het enige goede punt was dat er bier van de hemel was.

Goede ambiance, leuke sfeer en uiteraard goed eten. Iedere keer weer een genot om te mogen eten bij Frank's..

21. Indonesisch Nijmegen

Zoals altijd weer geweldig lekker gegeten! Echt authentiek Indonesisch!

Femke Willemse

Heerlijk gegeten! Spareribs waren perfect mals met een heerlijke marinade, licht pittig. Bediening kwam nog netjes vragen of het niet te pittig was, anders kon er bij de refill rekening mee worden gehouden. Erg netjes! Eten en drankjes kwamen snel en een enorme keuze aan bier! Echt een aanrader, wij komen zeker vaker.

Randy Boel

Voor het eerst geprobeerd, omdat ik in de buurt ben gaan wonen. Het eten is echt de beste in de omgeving. Ik snap niet dat ik het niet eerder heb geprobeerd, maar ik vind het eten echt super.

Rinie Lamers

Heel leuk en ontspannen. Een mooie beleving!

Pieter Bas

Dit is echt de leukste snackbar van Nijmegen. Plus ze hebben ook de lekkerste kapsalon van Nijmegen! Ik heb hier een jaar of 2 in de buurt gewoond en ging sowieso 1x in de week daar een kapsalon scoren. Deze zaak wordt gerund door mensen die super aardig zijn en lekkere snacks kunnen maken. De Fest is misschien wel de beste snackbar van heel Nijmegen.

26. Mexicaans Nijmegen

Erg gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader om te bezoeken. Alleen wel aangeven als je onbeperkt tapas wilt eten. Maar vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Ook de toetjes. De cheese cake. Heerlijk.

Goede friet, veel keuze, ook voor de vegetarische klanten. Vriendelijk personeel dat graag een praatje en een grapje maakt.

28. Indonesisch Nijmegen

Gisteravond met onze gasten heerlijk gegeten bij Emmy's eethuis. Wij waren met 15 personen en de bediening was uitstekend!
    Iedereen was vol lof over het eten.

Het was voor ons niet de eerste keer dat wij in het restaurant waren; je komt gewoon terug omdat het zo lekker is.

Dikke pluim voor Emmy en Gerrit

Lydia schmitjes

We hebben weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk ik heb wel moeten lachen om de bediening er werd onderling weinig gecommuniceerd ze kwamen 3x een spa blauw brengen binnen 5 min door 3 verschillende personen en ik kreeg 2x de rekening ook door 2 verschillende meisjes maar dat is verder niet erg maar misschien wel handig om beter te overleggen maar verder nix op aan te merken allemaal even vriendelijk en ja het eten krijg je gewoon niet genoeg van

Luc Janssen

Gister voor het eerst wezen eten sinds de nieuwe kaart er is. Begonnen met de altijd overheerlijke zelfgesneden rundercarpaccio en als hoofdgerecht de kalfssucade gegeten. Welke verrukkelijk was! 8 Uur lang in de oven gegaard wat zorgde voor een uiterst mals stuk vlees.

Personeel was zeer aardig en nam de tijd voor je terwijl de hele zaak vol zat.

Samengevat een heerlijke avond gehad! Tot snel.