Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

We komen hier al bijna tien jaar met veel plezier. Lekker eten als je geen zin hebt om te koken. Altijd ff tijd voor een gezellig praatje.

Heerlijk eten en snelle bediening. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk. Van alle snackbars in de omgeving zeker de beste. Met name de schotels en pizza's zijn echte aanraders.
    Wij hebben er "zoals de naam al zegt", onze vaste Family Corner snackbar van gemaakt.

Groet,
    P&P.

Paul Leisiwal

Heerlijk gegeten. Ossenhaas nog nooit zo lekker geproefd, mals zoals een goed stuk vlees hoort te zijn.

Igor Vidakovic

Makkelijk te reserveren en werd netjes bevestigd. Eten was heerlijk en ruimschoots genoeg. Bediening ook super en betaalbaar.

Zeker een aanrader als je lekker wilt eten.

6. Mexicaans Nijmegen

Wij hebben hier heerlijk tappas gegeten, en toen we de spare ribs geproefd hadden wouden wij alleen nog maar spare ribs.. Jammie! En de bediening erg aardig en sfeer is super! 'tis dat wij ver weg wonen anders kwamen wij hier zeker een keertje terug!

De naam zegt het al.
    Altijd een gezellige sfeer goede service!
    Tis altijd gezellig als je binnen komt je word met open armen ontvangen.
    En het eten is super zeker een aanrader!

Zeer tevreden!! Erg goede zaak. Ik kom er nu al jaren en ben altijd tevreden.
    Het eten is er echt lekker en je hebt nooit te weinig.
    Met een snelle service en vriendelijk personeel mijn meest favoriete tent van Nijmegen en omgeving.
    Altijd gezellig om te eten en een praatje te maken. Echte aanrader!!!

Ashley Tielemans

Fijne mensen en heerlijk eten. Gewoon een keer proberen dan ga je zeker terug komen.

Jule Janssen

De keuze klein of medium bij de pokebowl is onzin want ik kreeg een halve maaltijd terwijl ik er toch ruim 14 euro voor heb betaald. Het enige positieve wat ik kan noemen was de zalm die lekker vers was en genoeg was toegevoegd. Voor de rest een erg magere maaltijd en niet eens keuze voor rijst in m'n pokebowl wat ik minimaal vind horen bij dit gerecht.

Super sfeervol restaurant, zeker nu met de kerst decoratie waar erg veel aandacht aan besteed is.
    Veel keus in gerechten en erg lekker gegeten

Josan derks

Eten was zo als al tijd heerlijk. Gezellig en sfeervol restaurant.

15. Indonesisch Nijmegen

Authentiek Indonesisch eten!👍

Vorige week gegeten tjonge wat was het heerlijk de pizza bella italia en een calzone was lekker, en daar komen we steeds al meer dan 25 jaar voor ons is er geen betere in Nijmegen.

17. Indonesisch Nijmegen

Afgelopen dinsdagavond prima gegeten bij Emmy. Vriendelijke bediening, goed eten. De ruimte is klein en intiem, maar gezellig.
    Alle smaken van de nasi campur speciaal waren goed, de soto heerlijk. Prima gelegenheid.

Freda van ewijk

Ik kan niet anders dan vol lof praten over the bite club, alles is perfect vriendelijk personeel, een leuk kleinschalig restaurantje, met een super menu kaart.
    Gewoon zeker een aanrader om te gaan eten.
    Wij gaan absoluut nog een keer terug.

piet

Ontzettend gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Fijn personeel 👌

Wij classificeerden Beau als geweldig op alle fronten, echter na de overname per 1-9-2018, hebben wij bij ons 1e etentje bij de nieuwe eigenaar helaas een zeer slechte ervaring: Beau niet waardig!
    Bediening vriendelijk, amuse goed, voorgerecht goed, hoofdgerecht slecht: diamanthaas lauw en taai, garnituur komt 20 a 25 minuten later. (Wij waren niet de enigen die dit overkwam).
    Bij afrekenen er nog op moeten wijzen dat er teveel gerekend was voor diners en 3 glazen wijn (€ 20,-) niet berekend.
    Wij hopen op verbetering aangezien het een geweldige ambiance is.

Bert Jacobs

23. Internationaal Nijmegen

Enorm lekker eten tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en een mooi restaurant.

24. Internationaal Nijmegen

Lekker gegeten voor een goede prijs.

Jacomyr

Heel vervelend dat het zo donker was dat je niet kunt zien wat je eet. Je weet niet of je wortelof kip in je mond stopt. En ook niet of er nog een botje in de kip zit. Sorry, niet voor herhaling vatbaar.

27. Internationaal Nijmegen

Op aanraden van collega's zijn we vanavond naar Manna getogen. Vriendelijke ontvangst en lekker in de watten gelegd. Het is een mooi ingericht restaurant in vooral witte tinten, combinatie van klassiek en modern. Ik ben als eerste binnengekomen, afgezien van een gezelschap dat in de voorkamer al op dreef was... in afwachting van mijn tafelgenoten.

We hebben het 6-gangenmenu (verrassing) besteld en daar hebben de koks een prima prestatie geleverd, niet uitzonderlijk maar zeker smakelijk met als hoofdgerecht eendenborst.

De service was perfect, ik praat nogal met de handen en zo ging er tot 2x toe een glas witte wijn tegen de vlakte maar men stond steeds zeer vriendelijk en SNEL de scherven op te ruimen en de glazen op tafel werden direct vervangen door schoon servies en aangevuld met wijn/water.

Toch heb ik een minpuntje dat geen betrekking heeft op het personeel of de gerechten... de zaak is nogal gehorig. Zoals gezegd kwam ik vrijwel als eerste binnen en heb ik het restaurant in de daarop volgende uren zien vollopen waarna de eetgelegenheid een kakofonie werd, zelfs de obers moesten bijna schreeuwen om te vertellen wat er geserveerd werd en daarvan ging de helft verloren in de herrie.

Jammer, want daarmee ging een deel van de beleving verloren. Ik kom graag een keer terug maar dan op een dinsdagavond of zo.

Excuses voor de gebroken glazen Manna-personeel, jullie waren geweldig!

28. Indonesisch Nijmegen

Een perfecte avond en geweldig eten, delicaat, authentiek, gevarieerd, geweldige smaakbalans, echt een topper onder Indonesische restaurants.

Anton van Hooff

Deze keer waren we zeer ontevreden, anders dan bij eerdere bezoeken:
    • Wat als lasagne werd aangeboden, leek niet op wat men bij de Italiaan krijgt
    • Het volle lokaal was zo luidruchtig dat het moeilijk was gesprekken te voeren
    • We werden bediend door iemand die de Nederlandse taal niet machtig was: we verwachten in ons eigen land in onze eigen taal te worden bediend

en we dachten in dit buurtrestaurant met onze kinderen feestelijk een huwelijksverjaardag te vieren...

Anton van Hooff

30. Internationaal Nijmegen

Ontzettend gezellige plek!
    Maar prijzig. Weinig groenten rauwkost bij hoofdgerecht.
    Zeer minimalistisch. Je moet alles apart erbij bestellen helaas!
    Fijne bediening!