Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

1. Italiaans Nijmegen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel vriendelijke bediening. Moderne gezellige inrichting, matige akoestiek. Er wordt wit brood geserveerd bij de pasta, vreemde combinatie. Voor het diner is er alleen keus uit pasta of pizza. De koffie is heerlijk.

Lekkere pizza en de mogelijkheid om vegan kaas te bestellen voor op je pizza! Goede bediening. Snelle service!

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Wij komen zeker nog eens terug.

4. Internationaal Nijmegen

Gisterenavond.
    Een avond vol met verrassingen.
    Kleine hapjes en zo heerlijk van smaak👌
    Zeer bijzondere gerechten, zeer smakelijk.
    De bediening is zo vriendelijk, open en echt.
    Marlene Dietrich op de dames toilet, zo origineel!
    Ik kom terug met een vriendin uit Berlijn om haar te verrassen.

5. Shoarma Nijmegen

Zeer slechte service! Na het bestellen van het eten op Thuisbezorgd kreeg ik 3x een tijdwijziging. Laatste wijziging bleek 1.5 uur later te zijn dan het bestelmoment. Na 1.5 gewacht te hebben en nog steeds niemand geweest te zijn moest ik er van door (spoed). Uiteindelijk bijna 2 uur nadat ik besteld had 2 gemiste oproepen want ik was niet thuis. Dag erna gebeld omdat 2 uur erg lang is om te wachten op je eten en ik met spoed weg moest, om tot enige overeenkomst te komen (bijvoorbeeld geld terug of het eten opnieuw bezorgen). Persoon aan de telefoon zou me terugbellen. Nadat ik zelf nog een keer gebeld had hingen ze gelijk op... Niks meer van ze gehoord.
    Zou het iedereen sterk afraden er te bestellen!

Zeer geode kwaliteit, alles is zo vers mogelijk, kunt net zo veel eten als je wilt.
    Parkeren is gratis doordat je bij uitrijden een slagboom kaartje krijg.
    Zeker de moeite waard als je zelf wilt kiezen wat je neemt en de hoeveelheid per keer.

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Modern met Aziatische touch. Net als het eten. Aangenaam verrast. Geen eten date je ‘de hele avond proeft’. Top!

Angelina de winter

Super goed restaurant. Enorm lekker gegeten!

Helaas waren we een beetje vergeten na het nagerecht.

De service was verder goed, drankjes stonden binnen 4 minuten op tafel.
    Goede uitleg over het eten.

De prijs kwaliteit verhouding was super!

Van begin tot het eind genoten.

Heerlijk gegeten, zoals altijd, en hier alle tijd voor kunnen nemen.

Heerlijk gegeten vanavond met mijn partner. Als steak liefhebbers zijn we hier speciaal voor de japanse wagyu steak heen gegaan. En yes deze voldeed volledig aan de verwachtingen! Het aller lekkerste en malste stuk vlees dat ik ooit geproefd heb! Ook de voorgerechten (carpaccio en spicy gingerbeef) waren voortreffelijk! Reserveren is zeer aan te raden! Bediening is ook vriendelijk en de bediening is ook mega vlot! Na een uurtje stonden we alweer voldaan buiten.

Niet erg hoogstaand moet ik zeggen. Lang moeten wachten voordat je je drankje had terwijl het helemaal niet zo druk was. Op aanraden een salade bij het menu besteld die dan vervolgens niet geserveerd wordt, ik dacht nadat het hoofdgerecht op tafel stond dat de salade nog wel zou komen, maar nee. Daar moet je dan weer achteraan, omdat je niet je eten koud wilt laten worden alvast begonnen met eten, toen ons bord bijna leeg was komt de salade. ÉéN bakje frites, niet vragen/aangeven dat je nog meer kunt bestellen. De varkenshaas met champignon roomsaus was droog en de saus was ver te zoeken. Het ijsgebak was ook niet bijzonder.
    De jongen die ons bediende deed erg zijn best. Maar overall is het niet erg professioneel.
    Dus ja zeg het maar… voorlopig ff geen Croy voor ons.

12. Mexicaans Nijmegen

Vanavond bij jullie mogen eten.
    Wat een goede keuze: wij en de kids hebben genoten. Zeer prettig ervaren.
    De spareribs waren erg lekker en zijn benieuwd naar het geheime recept van de chef hoor.
    Erg fijn dat er met de kids ook rekening wordt gehouden.
    Jullie service is echt top!
    Nogmaals bedankt!

13. Mexicaans Nijmegen
  14. Mexicaans Nijmegen

Het eten was heerlijk! En hele leuke, gezellige bediening. Dank jullie wel voor de fijne avond!

15. Internationaal Nijmegen

Echt heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Sfeervol pleintje.

16. Indonesisch Nijmegen

fam Verlinden

Van de eerste tot de laatste minuut genoten van de prettige sfeer, de overheerlijke gerechten en de goede prijs kwaliteitverhouding. Elk gerecht heeft een eigen tongstrelende smaaksensatie. Een echte aanrader voor mensen die van eerlijk en heerlijk eten houden in een prima ambiance. We komen zeker terug, hoewel Nijmegen niet echt naast de deur is.
    Succes met uw goede restaurant.

17. Internationaal Nijmegen

Sibrecht Benning is een lady chef waar je op Facebook niet omheen kunt. Haar originele manier van bord presentaties, stages bij gerenommeerde chefs en de Arabische smaakinvloeden maken je nieuwsgierig. Onlangs is het interieur helemaal vernieuwend en is de naam “fine dining” achter de naam op de wand gekomen. Voor mij belangrijk zijn de lunch mogelijkheden op zondag, wel even telefonisch reserveren.

Het was mooi nazomerweer, het terras behoorde tot de mogelijkheden. We besloten toch om binnen plaats te nemen in het gezellig ingerichte restaurant. Zwarte hoogglans tafels en donker mintgroen gestoffeerde stoelen en banken. Na een gezellige kennismaking mochten we een plaatsje kiezen, het werd er een aan het raam in het zonnetje, fijn.
    Als aperitief de eerste begeleider, een a typische Riesling uit Washington van Chateau Ste. Michelle, rond in de mond met een prikje op de tong.
    De amuse was een “tompouce” met een vulling van gerookte makreel uitgeserveerd in een stoommandje waarin smeulend hooi, wat zorgde voor een aangename geur. Naast de tompouce op een salie blaadje nog wat extra makreel met gedroogde besjes en algenpoeder. Mooi hoog op smaak met een flinke salie toets.

De eerste gang zag er verzorgd uit. Sashimi van coquille bedekt met spaghetti van komkommer en blokjes gepekelde komkommer waartussen stukjes rode ui, eromheen eilandjes kataifi krokantjes, dotjes schuim van komkommer gekruid met vlierbloesem, puntjes gel van komkommer met mint en algenpoeder. Ofwel komkommer in de hoofdrol. De coquille combineerde het mooist met de dotjes gel gecombineerd met kataifi en het schuim. De Riesling kreeg door de komkommer een groenten toets, apart. (8,5)

Verder met Briouat een typisch Marokkaans gerecht door de cheffin zelf gepresenteerd. Driehoekjes van filodeeg gevuld met kalfstong getrokken in dukkah op basis van bloemen. Uitgeserveerd op een streep aardappelcrème met abrikozen chutney, fleurige bloemenblaadjes, dotjes ras-el-hanout mayonaise en baharat, wat een pikante toets gaf. Goede smaken en texturen met exotische accenten. De Chileense Viognier bleef hiernaast keurig overeind. (8,5)

Over naar rood met een teruggekoelde Zuid Afrikaanse Pinot Noir 2014 van Stellar Organics, aangenaam fris met toets van kersen en een zachte afdronk. Uitgeserveerd in een kleine witte tajine, blokjes gestoofd kamperlam in een schuimige saus van Pinot Noir, ernaast puree van bataat en crème van aubergine gekruid met knoflook, afgewerkt met blaadjes paarse basilicum. Het lamsvlees was zacht met delicate smaak die mooi combineerde met de wijn. (8,8)

Terug naar wit met een Chileense witte blend, de Signos van Emiliana met voornamelijk Chardonnay 2015, complex met vanille toets. Op het bord gepekelde zalmfilet in een charmila, Marokkaanse groene saus op basis van groene tomaat, erop een schuimige witte wijn saus van ras-el-hanout. Ernaast een quenelle spinazie met gepofte tchicha (gerst), toefje pompoencrème en kleine tomaatjes. De zalm was kort geschroeid en van binnen nog glazig. Hij had een ziltige toets, dit combineerde mooi met de spinazie. De specerijen waren keurig gedoceerd en subtiel aanwezig. De wijn was keurig in balans. (8,8)

Het predessert was een pannacotta van hibiscus met hibiscus-popcorn, engelenhaar, muntblaadjes en Arabisch kruim. Veel texturen met verrassende frisse tonen.

De mooiste begeleider van de middag was de Abenheimer Klausenberg Solaris Trockenbeerenauslese 2013 van het huis Hemer, geconcentreerd met mooie zoetzuur balans en tonen van rijpe meloen en ananas. Het dessert zag er prima uit, “After Eight” à la Sibrecht. Op de rand van het bord kleine toefjes pure chocolade, dulce de leche en mint, verder nog aquafaba (merengue van kikkererwt) en stukjes braam. Centraal kataifideeg met erop een balletje meloen gedrenkt in Mojito, aan tafel afgewerkt met een soepje van mint. Krachtige smaakjes op de rand die door de dosering subtiel over komen waarbij het milde soepje voor sappigheid zorgde, mooi. De heerlijke wijn vulde het gerecht aan. (9)

Als afsluiter een krachtige espresso met tweetal bonbons waarvan de kokoskogel indruk maakte.

Bediening was zeer goed verzorgd, keurige uitleg van wijn en spijs in een gezellige ambiance.

Kortom een speciale beleving met exotische smaken die op originele wijze worden gecombineerd. De Arabische toets liept als rode draad door het gehele menu. De ideale wijnen ernaast vinden is een hele uitdaging. Een keuken in ontwikkeling waar we nog meer van gaan horen. Wij hebben genoten, bedankt.

The Bite Club

20. Indonesisch Nijmegen

Heerlijk gegeten. Authentieke gerechten. Pure smaken gemaakt met verse producten. Wederom genoten.

21. Pizzeria Nijmegen

Aan tel zegge ze bove €15 gratis bezorging, na een besteling van bijna €20 wordt er alsnog 2,50 kosten bij gerekend. Bij weer terug bellen zegti boven €10je is gratis bezorging. Dus me vraag is dan waarom die €2,50 die ik al heb betaald. Hangt meneer gewoon op zonder gedag. Wat een verrote communicatie en onderling weten ze nie eens van af welke bedrag bezorg kosten worden berekend ???? Ma goed hoop dat jullie rijk worden van mijn €2,50. Maar nooit meer hier bestellen

22. Mexicaans Nijmegen

Helemaal top en perfect verzorgt ga zeker nog een keer weer heen.

Heel erg lekker eten. We hebben echt genoten. Leuke vriendelijke bediening, super leuke sfeer en inrichting en ook nog vriendelijk geprijsd! Komen snel weer terug :)

Vd pluijm Kersten

Zojuist eten besteld voor thuis. Hele familie keek uit naar een avond Chinees eten. Dit werd echter gauw een grote teleurstelling. Het eten was op tijd en warm, maar helaas zijn de smaken erg slecht. Gehaktballen uit saté saus lijken te komen uit blik, de kipkerrie en babi ketjap smaakte chemisch en de tjaptjoi was smakeloos! Kortom niet te eten. Wij zullen geen Chinees meer bestellen bij Oriënt plaza

25. Indonesisch Nijmegen

Zaterdag 01-09-2019 voor het eerst bij Emmy gegeten en het was fantastisch!
    Het eten was heerlijk en de drankjes ook. Het enige hele kleine minpuntje vonden wij dat het wel ietsje meer had mogen zijn. Wij hadden rijsttafel voor 3 personen, genoeg gerechtjes maar iets aan de krappe kant. En er werd alleen maar witte rijst bij geserveerd en daar had van ons ook wel nasi bij gemogen. De service was top, wat een aardige vriendelijke eigenaar en het leuke was dat zijn vrouw, die dus gekookt had, even bij ons aan tafel kwam praten. Superleuk!
    Wat ik jammer vond is dat het restaurant zo wit is ingericht, ik zou het wat warmer en meer met hout en indonesische stijl inrichten.
    De prijs/kwaliteit is uitstekend. Heerlijk gegeten en gedronken voor een leuk betaalbaar bedrag We komen zeker nog eens terug!

Heerlijk gegeten!

Beste spareribs van Nijmegen! Absolute aanrader! Fijn personeel, de lekkerste bieren en goede sfeer!

28. Grieks Nijmegen

bj van wamel

Kom er altijd wanneer ik zin heb in 'n Griekse dish.
    Goed gelegen aan de waalkade, het eten is wat ik er van verwacht en de prijs nog beter.
    De bediening is er vriendelijk en gastvrij en het geeft je het gevoel alsof ze je kennen.

Vertaal van English naar Nederlands

The spare ribs are excellent, and service is always good.

Jet Verploegen