Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel alles prima, gaan er zeer zeker nog eens terug!

2. Chinees-Indisch Nijmegen

Lekker gegeten vriendelijke bediening goede bediening. Alleen sluit het restaurant vroeg. 21.45 Sluit het.

Heerlijk gegeten vriendelijke mensen voor bediening en achter het buffet. Als je van lekker eten houdt moet je het wel een keer proberen.

4. Indonesisch Nijmegen

Marlene

Heerlijk gegeten, eerlijke en pure gerechten. Bediening en entourage sloten hier perfect bij aan. Kortom een restaurant om zeker nog eens naar toe te gaan!

Kwaliteit eten is goed maar wel aan dure kant. Bediening Jiro is helaas ronduit chaotisch en vrij onvriendelijk.

6. Indonesisch Nijmegen

Het was onze eerste keer en we vonden het super! Dit is zeker een restaurant waar we vaker gaan komen.

7. Mexicaans Nijmegen

Elisabeth

Prima eten en bediening.

Christa

Heerlijke gerechten van hoge kwaliteit met zorg bereid.
    Fijne bediening en een gezellige sfeer.

9. Indonesisch Nijmegen

Zoals gewoonlijk weer een heerlijke belevenis om bij Emmy's te eten. Gerrit is zeer voorkomend en gastvrij, het eten is gewoonweg super en de entourage geweldig. Een klein eethuis, maar een GROOT eethuis wat betreft beleving!

10. Indonesisch Nijmegen

Brigitte

Geweldige Indonesische keuken. Verfijnde smaken. Mooie specerijen en de smaak is super. Fijn dat we in Nijmegen een goed Indonesisch eethuis hebben. Echte aanrader.

11. Indonesisch Nijmegen

André Gelsing

Knus restaurantje met geweldige authentieke smaken van het heerlijke eten (verse bereiding!) Wij hadden de rijsttafel (nasi campur speciaal). Echt genoten! Prettige rustige bediening. Voor herhaling vatbaar!

Na een eerdere goede ervaring bij Hobbema, op 12 mei wederom aan tafel plaatsgenomen. Buiten op een gezellig terras. Wij bestelden Lamsrump voor 21,25 euro. Wil je er friet bij hebben dan kost dat 3,75 euro extra. Een behoorlijk bedrag en dan verwacht ik wat goeds. Het viel helaas anders uit. Het lamsvlees lag op een dikke laag parelgort, dat nauwelijks smaak had en veel te papperig. Het lamsvlees was ook niet smaakvol (zout en peper staat niet op tafel) 2 kleine stukjes vlees, nog te rood van kleur en veel pees. Volgens de kaart wordt er bij het lamsvlees een tomatensalade gevoegd. Dit waren ongeveer 5 erg kleine stukjes tomaat. De friet bleek grote delen gefrituurde aardappelen. Wij hebben met tegenzin de lamsrump gegeten. Een medewerker luisterde aandachtig wat onze opmerkingen waren en zou de kok informeren.

13. Indonesisch Nijmegen

Lekker eten in een huiselijke sfeer. Zowel de gerechten als de drankjes worden met aandacht en liefde bereidt. Wij komen er graag!

14. Indonesisch Nijmegen

Voor het eerst gegeten bij Emmy. Het was ontzettend lekker. Meerdere gerechten voor 2 personen. Voor ons voldoende. Erg aardige ontvangst en bediening. Een echte aanrader!

15. Indonesisch Nijmegen

Kitty Schuur

Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

16. Italiaans Nijmegen

Dennis Gubler

17. Indonesisch Nijmegen

Een erg goede ervaring, heerlijk eten en vriendelijk personeel.

18. Indonesisch Nijmegen

Prima eten gelukkig nu ook iets voor vegetariers al mag de keuze tussen vegetarische gerechten echt wel wat meer uitbreiden.

Afgelopen zaterdag geweest, 5 mei 2018. Wat een leuk restaurant, ambiance was goed, zachte muziek op de achtergrond. De sfeer goed, en kids zijn van harte welkom. De gastvrouw was erg vriendelijk en dacht met je mee! Al met al een aanrader. En het eten was uitmuntend!

Wendy Bartels

Een turks restaurant op een mooie locatie. Helaas was het niet wat ik er van verwachte. Had meer weg van een shishabar… daar leek ook meer de prio te liggen. Had had meer een verwacht. Geen standaard rijst of friet bij de vleesgerechten of salade. Heb beter turks gegeten. Jammer!

Eten was lekker maar weinig voor veel geld.

23. Grieks Nijmegen

Het was niet heel druk, maar toch duurde het 20 minuten voordat onze bestelling opgenomen werd. Verder is de service ook slecht, er wordt tussen maaltijden ook helemaal niet gevraagd of je bijvoorbeeld nog wat drinken wilt. Het eten is op zich prima, maar wel aan de dure kant. Voor deze prijzen zijn er veel betere restaurants aan de waalkade.

Lekker gegeten en aardige bediening

25. Grieks Nijmegen

Slecht! Ik schrijf nooit een beoordeling maar ik wil nu wel laten weten dat je beter ergens anders uit eten kunt gaan! Zonde van je geld! Service slecht. Onhygiënische zaak en wc’s. Erg lang wachten op je eten en onvriendelijk personeel.

Dennis Nijhuis

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, goede bediening en prijs/kwaliteit prima.... een aanrader!

27. Italiaans Nijmegen

Gezellige en ongedwongen sfeer.
    Ruime keuze uit diverse pasta's en pizza's en ook de broodjes en koffie zijn er heerlijk!!!
    Vriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel! Een echte aanrader, we zijn er inmiddels al diverse malen geweest en hebben er iedere keer opnieuw bijzonder smakelijk gegeten!!!!

Henk van Veen

Het eten was lekker, maar bij binnenkomst werd er niet eens fatsoenlijk gereageerd op mijn begroeting. Ze keken nors en een arrogant meisje komt bitchy vragen wat ik wil eten. Daarna hebben de andere medewerkers die niet konden begroeten wel de tijd en de glimlach om met dat jonge meisje te flirten…

Eerste keer vanavond gegeten samen met partner en zoon, jammer dat we niet aan het water mochten eten aangezien daar het zonnetje nog scheen.
    Moesten erg lang wachten tot we geholpen werden. Hadden gekozen voor een 3 gangen menu en vooraf een broodmandje die we nooit hebben gekregen.
    Het menu was vrij klassiek, maar voor ieder wat wils. Gerechten waren echt lekker en het vlees goed bereid, was goed te proeven dat het bereid was op houtskool.
    Frietjes en salade vond ik persoonlijk wat weinig voor 3 pers. Maar verder prima gegeten.

Martin