Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

1. Mexicaans Nijmegen

Zeker een gezellig tentje met vriendelijke bediening. Alleen het eten was lekker maar wel veel kant en klare spullen gebruikt. Weinig eigen creativiteit. Jammer

Net een zeer vervelende ervaring gehad met Zusje Nijmegen. Ik heb van te voren gekeken of er plaats was voor 1 persoon en volgens de lastminute lijst was er ruimte voor 4 personen. Daar aangekomen (ik woon 500 mtr van het Zusje af) werd er medegedeeld dat e tafel net besproken was door 2x2 personen (kan natuurlijk, maar erg vreemd in 500 mtr afstand) en dat de lastminute lijst altijd 'achterliep' met de werkelijkheid. Waarom dan die lijst ?

Er werd geen enkele poging of iets ook maar ondernomen om te kijken of we een oplossing konden bedenken, zoals een fatsoenlijk restaurant altijd wel zou doen !

Daarop duidelijk aangegeven dat ik dit geen manier van werken vind en naar de auto gelopen. In de auto OP HET TERREIN van Zusje de reserveringslijn gebeld en gevraagd of er plaats was voor 4 personen in Nijmegen. Ja hoor meneer, hoe laat wenst u te komen ?

Dus A) Je word gewoon voorgelogen door het personeel, want ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ze die tafel van 4 personen niet aan mij wilde geven B) Als alleengaande word het op deze manier knap onmogelijk om bij het Zusje te eten, terwijl dit voorheen (voordat het tapas was) nooit een probleem was want at er meerdere keren per maand.

Daarbij zei de mevrouw van die reserveringslijn dat Zusje dit zo kan beslissen en dat dit in hun voorwaarden staat ??? En waar staan die dan, er staat ook nergens op de site dat het Zusje zich het recht voorbehoud om plaatsen te weigeren aan alleenstaanden, als er voldoende plaats vrij is.

Absoluut niet netjes van Zusje (personeel en reserveringslijn) en ben erg benieuwd wat ze er aan gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Nu zijn er gelukkig meerdere erg goede restaurants in Nijmegen waar je ook als alleenstaande gewoon erg welkom bent en waar iedere klant hetzelfde word behandeld !

3. Indonesisch Nijmegen

Ans Driessen

Gezellig en hartelijk ontvangst. Heerlijke soto, rendang en sambal. Leuk om weer even een beetje in Indonesië te zijn.

Els van Lierop

Pizza en pasta waren heerlijk, alleen jammer dat de tiramisu uit de diepvries komt, waardoor hij waterig smaakt.

5. Kleine eetwaren Nijmegen

M van Uden

Het was erg lekker! Mals saté vlees met lekker stokbroodje en heerlijke saté saus. Zeker nog een keer voor herhaling vatbaar!

We komen hier regelmatig Sushi eten.
    Opvallend is dat de kwaliteit van de gerechten constant goed is. Nooit een keer van mindere kwaliteit.
    De Sushi is hier dus super!

Voor de eerste keer bij Frank’s geweest, zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten, fijne ambiance, bediening keurig.

8. Chinees-Indisch Nijmegen

Heerlijk geheten zoals altijd daar

Lekker eten voor een prima prijs. Rustige ambiance ondanks dat de zaak vol zat. Stoelen erg prettig en genoeg keuze.

Rutger Smeding

Het eten was redelijk goed. Had qua vlees alleen wel malser en beter vlees verwacht. Daarbij was het eten naar mijn mening vrij prijzig voor wat je ervoor kreeg qua kwaliteit. De hoeveelheid eten is wel dik in orde. En de desserts waren erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk, alleen wel chaotisch en niet foutloos. Zou er het restaurant niet willen aanraden en er zelf ook niet terugkomen.

AFRADER!
    Ik heb vóór 7 uur eten besteld, het zou om half 8 worden bezorgd, maar na 3x bellen werd het pas om 9 uur bezorgd! Kwaliteit zéér matig! Friet was lauw, klef en slap, alsof het één minuut in de frituur heeft gezeten, broodje kipdoner werd zonder saus bezorgd, terwijl dit er wel bij zou zitten. Salade was juist warm, terwijl dit koud hoort te zijn...
    Bij de bezorging waren ze vergeten twee milkshakes te brengen, deze werden na 2x bellen om half 10 nog bezorgd.
    Personeel onvriendelijk, hangt halverwege een telefoongesprek op!
    Bezorger schuift alle schuld van zich af.

12. Indonesisch Nijmegen

Sanne Dekker

Het was duidelijk dat ze bij Emmy een passie hebben voor eten en gastvrijheid. Heel vriendelijk en super lekker eten. Zeker een aanrader voor liefhebbers van Indisch eten.

Marcel hengst

Ik sta bekend als positief kritisch mens maar dit is echt een aanrader. Goed eten en met passie klaargemaakt. Goede bediening in een heerlijke omgeving waar je zomaar een avond in door kunt brengen.

We gaan zeker weer terug!

14. Chinees-Indisch Nijmegen

Heerlijk gegeten, heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit vers goed gekruid, mals vlees kortom een aanrader.
    Waren met socialdeal moet zeggen was echt verrast. Ook qua bediening echt enorm beleefd en alert. Kom zeker vaker ook zonder socialdeal.

Voor het eerst hier gegeten omdat er ook vegan opties zijn. Wij vonden het niet lekker. Mn vriend had de 5 gusti, pizza was erg vet. Ik had de pizza met aubergine en zongedroogde tomaat. Er dreef een laag olie op en heel gek: in het midden van de pizza lag een hele paprika inclusief steeltje. Er is niet tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Had wat ons betreft veel beter gekund. Wij komen hier niet meer terug.

Kristen peters

Zo heerlijk gegeten! 1 Woord fantastisch. Personeel heel vriendelijk! Alleen wat langer gewacht op onze reservering maar was ook heel druk dus kan gebeuren. Daarin tegen kwam het eten erg snel! Kan niet wachten tot mijn volgende bezoek!

We hebben op Valentijnsdag heerlijk gegeten bij Ivory. De borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit van de ingrediënten was zeer goed. Alleen hadden de gerechten wat warmer gemogen (gemoeten). Verrassend en lekker waren de amuses, die regelmatig tussen de gerechten geserveerd werden. Vandaar ook dat we bijna 4 uur hebben gezeten voor 4 gangen, wat op zich ook weer niet echt vervelend was. Ook de combinaties tussen de gerechten en de door de sommelier gekozen wijnen waren verrassend, maar deze vielen prima in onze smaak. De bediening was attent en kon alles goed uitleggen. Prima dus. De inrichting is modern, prima stoelen. Wel redelijk rumoerig. Kortom een heerlijk en gezellig avondje gehad. Wellicht voor herhaling vatbaar.

19. Grieks Nijmegen

Damai peters

Eten was lekker. Maar wanneer de bediening niet eens Nederlands spreekt en niet eens weet hoe de gerechten heten die ze brengt dan is er toch wel iets mis…

Laatst ben ik wezen eten met een goede vriend van mij bij De Q. Vanaf het eerste moment voelde we ons erg thuis en werden bijzonder goed bediend. We aten een voor, hoofd, en na. Dit was erg Bourgondisch. Lekker veel dus. Heerlijke plek om lekker bij te kletsen onder het genot van eten en drinken. Hebben een top avond gehad en komen zeker terug.

21. Mexicaans Nijmegen

Gisteren hebben wij bij Don Pablo gegeten. We hebben genoten. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg en de bediening was erg vriendelijk. Don Pablo is een sfeervol restaurant. We komen zeker nog eens terug.

22. Mexicaans Nijmegen

Leuk restaurant goede bediening zeer vlot allemaal.
    Heerlijk gegeten aanrader de spareribs.

Een perfecte plaats om eten af te halen of even snel iets te eten. Het personeel is er vriendelijk! En ze maken echt mega lekkere pizza! Beste pizza ooit!

Voor de 2e x bij Frank’s gegeten en weer super goed.
    Eten is zalig. Bediening ook top, goed op elkaar ingespeeld.
    Wij komen hier zeker weer terug.

Perfecte maaltijd in een prettige sfeer.

Van Straaten

Op basis van reviews dit restaurant bezocht en het was heerlijk allemaal.
    Ook de service was helemaal top.
    We komen zeker nog een keer terug hier.

van Gisteren

Laatst heerlijk gegeten bij het vernieuwde restaurant Q. We waren hier al vaker geweest omdat de kwaliteit van het eten en de sfeer ons erg goed beviel.
    Nu wederom een prettige ervaring gehad. Mijn vrouw had een overheerlijk stoofpotje, onze dochter de kipsate spies en ik een heerlijk stuk rundvlees. De bijgerechten waren zeer smakelijk.
    De bediening was vriendelijk en attent. Echte aanrader!

28. Mexicaans Nijmegen

August Quast

Goede service.
    Goed en warm eten.

Raymond Pulles

We komen geregeld bij Frank's food & grill. Maakt niet hoe laat we reserveren of welke wensen we hebben, ze doen er alles aan om het te laten passen en onze een fijne avond te bezorgen. Los van de op bediening, hebben we al die keren niet anders dan onze vingers er bij afgelikt. Top kwaliteit het héél consistent.

30. Internationaal Nijmegen

Weinig vlees op me brootje en was koud de smaak was oke maar verder niet