U kunt in de binnenstad van Nijmegen uitstekend parkeren. U kunt in de van Welderenstraat parkeren maar de plaatsten zijn beperkt. Tot 23.00 is het hier betaald parkeren. Lees hier (http://www2.nijmegen.nl/wonen/verkeervervoer/auto) meer over het parkeerbeleid van de gemeente.

Parkeren op de WEDREN (10 minuten lopen):

24 uur, betaald parkeren
    ma t/m za 09.00-23.00 uur
    koopavond tot 23.00 uur
    koopzondag 09.00-23.00 uur

Tarief €7 per dag
    Tip: in de parkeergarages in het centrum en het Julianaplein, geldt vanaf 14 januari van 18.00-08.00 uur een goedkoop tarief van €0.50 per uur!

Betaalwijze
    Muntgeld, Chipknip, PIN-pas, creditcard, GSM-parkeren. Bij het kopen van een parkeerkaart voert u eerst de eerste cijfers of letters van uw kenteken in.

ma vanaf 17:00

1202057455 68
1209087124 81
1237205799 87
1419977189 62

1. Meer dan een uur gewacht op eten. 3× moeten vragen om de kinderkaart. Taco van mijn zoon in stukjes op bord, gehakt droog smaakloos heb hem mijn friet maar gegeven, langer wachten was geen optie. Beenham goed gegaard maar niet op smaak. Bediening liet salade op tafel vallen, kreeg geen nieuw (niet meer gevraagd).
    Ik ga hier zeker niet meer naar toe.

2. Eten schandalig slecht... droog.. en kaas was hard iets te lang in de oven gestaan denk ik .. en de bediening slecht, iedere keer moeten vragen of we iets konden bestellen en niet eens gevraagd of alles wel na wens was en een dik uur op het eten moeten wachten
    Gr

3. Gisteren gezellig met mijn man wezen eten bij Popocatepetl Nijmegen, in één woord "geweldig"! Vriendelijke bediening, heerlijk eten, heerlijke cocktail!

4. Een Mexicaans restaurant waar ze geen verse guacamole maken is voor mij een enorme teleurstelling. De classic margarita was eveneens niet in verhouding qua hoeveelheid en prijs.

5. Do Wolff

De website geeft de indruk dat er authentiek Mexicaans eten wordt geserveerd. Niets is minder waar, het is melig en flauw eten, de zwarte boontjes komen rechtstreeks uit blik, amper opgewamd en de tomatenpuree is zo uit de tube geknepen. Een aanfluiting.

6. Wat een gezellige avond had moeten worden, liep uit op een teleurstelling...
    Tafel gereserveerd voor bij het raam, hoek, privacy. Bevestiging ontvangen.
    Werden we in het drukste gedeelte neer gezet met de mededeling; het is erg druk, het lukt nu niet, misschien op een later moment. Ik zei; dan hadden jullie niet moeten bevestigen..
    Wij zijn weggegaan, ben er niet over te spreken, heel slecht!!

7. Na hier jaren geleden meerdere malen heerlijk gegeten te hebben, gingen we vanavond weer naar Popo met het idee in een leuke sfeer heerlijk mexicaans te eten. De sfeer was prima, de intentie van de bediening was prima; maar houden de positieve invloeden wel op eigenlijk.

Wat een gezellig etentje samen na hele lange tijd moest worden, kan ik niet anders beschrijven dan een teleurstelling.

25 minuten wachten op een voorgerecht dat uit de vriezer komt kan nog, maar meer dan anderhalf uur wachten op je hoofdgerecht niet...
    De hoogtepunten;
    1. Geen glas bij flesje frisdrank
    2. Erg lang op hoofdgerecht gewacht (eerlijkheid gebied te zeggen dat dit na een uur wel gezegd werd door de bediening, maar 1,5 uur???)
    3. Een deel van de bestelling is nooit gearriveerd
    4. Bijbehorende saus ook na vragen nooit uitgeserveerd
    5. Een biefstuk met een vreemde bijsmaak. Gemarineerd in tequila. Terwijl ik tequila lekker vind, was het hier erg bitter uitgevallen. Misschien door de abrupt hoge temperatuur van de gril? (Medium; vrij vertaald ver door aan de buitenkant met zwarte grillranden, rauw binnenkant)
    6. Potato wedges die zo ver door gebakken zijn dat ze te krokant en bruin zijn.

Om toch positief te eindigen, complimenten voor de serveerster die er toch wat positiefs van probeert te maken en het oprecht vervelend vond. Helaas gaan we dit in de toekomst niet ervaren, de volgende keer kiezen we wat anders.

8. Ik kom al van kinds af aan naar Popocatepetl. Ik ben al bij verschillende filialen geweest, maar die van Nijmegen vind ik toch echt het gezelligst! Het eten is ontzettend lekker, ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Ik ben een vegetariër en de keuze onder vegetarische gerechten is groot. Dat is voor mij een enorm pluspunt! De bediening is altijd beleefd, gezellig en relaxt. Oh ja, probeer ook vooral de toetjes eens! Ik ben groot van het kaneels, de pecancake en de Mexicaanse cheesecake. En als je echt een groot feest op tafel wilt: bestel het grand dessert. Kortom: ik ben fan van popo!

9. Mijn eega had een Xenos kaart waarmee je een 2e hoofdgerecht gratis kreeg; dus gingen eens Popocatepetl in Nijmegen opnieuw opzoeken: was er al eens twee of drie keer eerder geweest.

De service van de tweede serveersters en de jongen die de drankjes deed: waren bovengemiddeld leuk, vlot en informeel: houden wij wel van, niets op aan te merken!

Qua cocktails en drankjes: ook niets mis mee! Voorgerecht waren empanaditas; ook prima vond ik. En dan het hoofdgerecht: daarover waren we toch aanzienlijk minder lovend. We hadden toevallig beiden eens hetzelfde gerecht: een gemixte vleesschotel. Daar zou ook lamsvlees bij zitten, maar misschien door de Xenos bon niet bijgeleverd (want: duurder?); er werd in iedergeval niets over gezegd. Daarvoor in de plaats extra spareribje, en over deze laatste kan ik oprecht zeggen dat dit volgens mij de slechtste, vetste en dus minst smakelijke spareribs waren die ik ooit had gezien: niet (goed?) gegrilld, grijzig en megavet dus. Echt een afbreuk. Rest van het bord was zo/zo.

Enfin; top service waar veel tenten van kunnen leren, maar qua keuken: eigenaar of manager, ga eens bij een andere Mexicaan kijken hoe je dit soort gerecht wél moet serveren.

10. Eenvoudig menu gekozen 2 gangen. Inktvisringen vooraf en hamburger met frietjes. Rose en witte wijn was goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Komen vast eens terug.

11. Altijd jammer dat (meestal) alleen negatieve reactie's op deze site komen te staan! Vandaar deel ik nu mij positieve ervaring!

Bij binnenkomst hartelijk onthaalt door een medewerker. Gelijk kregen wij een plek toegewezen, ondanks dat we niet hadden gereserveerd. De service was prima en het personeel kwam met regelmaat vragen of alles naar wens was. Ook het eten was meer dan prima! Hele verbetering deze nieuwe kaart! Na het heerlijke eten nog gezellig geborreld! Zulke avonden moet ik vaker hebben!

12. Bedankt voor de heerlijke avond. Het eten, de sfeer en de service waren weer top! Een aanrader voor wie in een ongedwongen sfeer heerlijk uit eten wilt gaan.

13. Het eten is in 1 woord simpel te beschrijven; Gatverdamme!

Ik had een soort kiptortilla, waarvan de kip eerst gekookt was en duidelijk opgewarmd voor het serveren. Vies luchtje aan de kip dus. Er was een soort tomatensaus/derrie in de wrap waar ik echt misselijk van werd. Wat minstens net zo erg was, was de overvloed van kaas ertussen. O mijn god! Een vieze plakkerige zoutloze massa.

Wat ik verwacht bij Mexicaanse gerechten is heerlijk gekruid licht pittig eten. Bah! Ik had zo'n ontzettende honger en was zo moe dat ik ondanks mijn bijna kokhalzen, heb doorgegeten, terwijl ik bijna in tranen was van het walgelijke goedje dat ik voorgeschoteld heb gekregen.

Wat ik nog steeds een schande vind, is de prijs van het gerecht. Het was al duur als het normaal gesmaakt zou hebben. Eigen schuld kun je wel zeggen, want er zaten mensen aan een andere tafel die uitgegeten waren, maar de helft van hun eten hadden laten staan terwijl wij aan het bestellen waren. Achteraf denk ik ook bij mezelf:"Stom, stom, stom, stom!" Nooit meer, zeg ik! Bediening was wel aardig, maar niet geweldig.

P.S. Ik word weer misselijk als ik eraan terug denk.

1,7
  14. Een gezellige sfeer, prima eten. We kregen wel t idee dat ze de tafels snel willen laten rouleren, jammer. We gaan voor lang tafelen naar een ander de volgende keer.

15. Een tijdje geleden hier gegeten met een vriendin, heel gezellig restaurant. Wel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht (nacho's met vlees), was lekker maar wel een beetje droog. Had iets meer guacamole/creme fresh bij gemogen.

Verder hele gezellige avond gehad en daar gaat het uiteindelijk om!

16. Ik heb nog nooit zulke slechte spareribs gegeten. Je krijgt 1vrij kleine sparerib waar ook nog eens heel weinig vlees aan zit. Ik heb flink wat moeite moeten doen om het vlees van het bot af te krijgen. Volgens mij hoort het vlees zowat van het bot af te vallen.
    Daarnaast waren ook de frieten niet gaar. Dit hebben wij aangegeven en er werd to en gezegd: "ok, ik zal het doorgeven". Wat hebben wij hier aan??? Achter ons zaten mensen en daar was het vlees te taai. Kortom: geen aanrader!

17. Voor ons de eerste ervaring met dit gezellige restaurant. Erg lekker gegeten (schotels voor twee personen, zowel het voor- als hoofdgerecht). Beide gangen kwamen snel op tafel, terwijl het restaurant toch redelijk gevuld was. Over de bediening niets dan lof; attent, vrolijk en uitermate vriendelijk. Kortom, tot een volgende keer!

18. Zeer prettige bediening, ontspannen sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Geweldig eten.
    Echt een aanrader voor jong en oud!

19. Een echte aanrader. Het is niet duur en de sfeer is goed.
    Ook is het personeel erg vriendelijk, ik kom hier graag vaker.

20. Een leuk restaurantje, vooral de sfeer vind ik erg leuk! Ook de spareribs zijn altijd goed van smaak. De bediening is wel vaak chaotisch. Ook vergeten ze vaak drankjes op te nemen terwijl ik daar wel behoefte aan heb. Als ik ze probeer te benaderen rennen ze voorbij voordat ik de kans krijg iets te vragen.
    Nog een minpunt: ik kom hier al jaren en het lijkt wel of de porties (voornamelijk met betrekking tot de spareribs) steeds kleiner worden. Minder frietjes, minder salade, kleinere spareribs. Goede prijs voor de kwaliteit van het eten. Kom hier graag terug, maar dan vaak wel op een rustige dag (bijvoorbeeld doordeweeks).

21. Super goede ervaringen altijd weer als ik bij de Popo in Nijmegen langs ga! Zowel met groep vriendinnen als met zijn tweeën, is iedere keer weer toppie :D Goede prijs-kwaliteit verhouding, gezellige sfeer, inrichting en personeel!!

22. Ik ben er nu drie keer geweest en altijd best aardig gegeten.
    De sfeer in het restaurant is top, leuke aankleding en een fijn sfeertje. Personeel was er gister te weinig waardoor het erg lang duurde voordat we een keer eten hadden, overigens was het personeel wel vriendelijk maar vergaten ze soms ook bestellingen. Het is is best wel aardig, niet heel bijzonder.
    Vooraf kippenvleugeltjes gehad, lekker vooral met wat saus erbij. Als hoofdgerecht Fajita's met biefstuk. De biefstuk was een beetje doorbakken maar de groentes waren wel erg lekker.
    Zal hier niet zo snel weer terug komen omdat het gewoon te lang duurde voordat we het eten kregen en de prijs/kwaliteit vind ik ook een beetje tegenvallen. De prijs van het bier is aan de hoge kant en de gerechten zijn het geld ook niet echt helemaal waard.

23. Mevrouw V.

Leuke sfeer, attente bediening en vooral lekker eten. Het visgerecht was zeer smaakvol (dat is altijd even afwachten) en de spareribs van mijn tafelgenoten zaten goed in het vlees en smaakten minstens net zo lekker. Enige minpuntje wat ik kan verzinnen was dat de drank wat aan de prijs is en dat je ver van tevoren moet reserveren. Zeker waard om nog eens terug te komen, ook al is dat een eind rijden voor ons.

24. Het was druk dus we moesten wachten aan de bar. De sfeer was chill, maar het personeel erg gehaast. Het eten was heerlijk. Zowel leuk om heen te gaan voor een groep als voor met zn 2en.

25. Van Megen

26. Met z'n tweeën, sinds tijden, weer wezen eten. Wat een tegenvaller was dat! De worstjes waren aangebrand, gelukkig kregen wij daar nieuwe voor. Vervolgens duurde het een eeuwigheid voordat het hoofdgerecht kwam. Helaas had 1 van de gerechten ws te lang onder de warmtelamp gestaan, de taco was aan de bovenkant verbrand en de onderkant was nat en zompig geworden. Daarbij smaakte en rook het gehakt zuur. De saus was aangekoekt op het bord. Bij de eerste aanblik hadden wij gegeten en gedronken. Wel wat van gezegd maar hier werd geen actie op ondernomen. Helaas, hier komen wij niet meer terug.

27. Wij waren met zijn tweeën eten bij dit restaurant. M'n vriend had een gerecht zonder groente besteld, echter toen het op tafel kwam, zat er toch groente in zijn tortilla. Toen de serveerster kwam vragen of het smaakte, eerlijk gezegd wat er aan de hand was. Hij kreeg twee nieuwe tortilla's en zijn hele gerecht is van de rekening gehaald! Daarnaast kregen we nog een drankje van het huis als excuus.
    Dat noem ik nog eens service!
    Bovendien is het een gezellig, sfeervol restaurantje!

28. Gewoon lekker en gezellig!!

29. Roos

30. Slecht. Ik kan er niet veel meer van maken.

We hadden voor 15 personen gereserveerd, maar dit kunnen ze duidelijk niet aan. Na 2 en half uur hadden we nog alleen maar ons voorgerecht gehad.

Het eten (combi menu) was veel te weinig. Met 4 personen moesten ze het combi menu van 3 personen delen. (Aantal zijn naderhand nog maar even bij de Mac om de hoek gegaan) 3 personen hadden gamba's besteld, wat in eerste instantie niet eens mogelijk was. Deze leken wel rubber! Na dit terug te hebben gestuurd kregen we de mededeling dat ze geen nieuwe konden bereiden want alles was op. Bediening was ook niet netjes en kwam hierna gewoon niet meer terug.

Jammer voor zo'n restaurant met een erg leuke uitstraling.

31. Heerlijk gegeten, dit restaurant zit er niet voor niks al ruim 25 jaar, ik blijf terug komen voor de fajitas en margarita's!

32. Slecht eten, slechte bediening. Erg jammer, zal er nooit meer heen gaan. Heb zelden zo slecht gegeten.

1,1
  33. Heb erg lekker gegeten hier, prijs was prima en de bediening had het zo rustig dat ons ten overvloede werd gevraagd of het smaakte, en ze zelfs al een aantal keer bijna onze borden wilden opruimen. Wij konden hier wel om lachen, al weet ik niet of iedereen het kan waarderen.

Wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is, is of er rekening gehouden kan worden met diëten. Hoewel er op deze site niets over vermeld staat, waren ze hier erg toegankelijk in! Ze hadden een speciale kaart samengesteld met de meest voorkomende allergieën, en ze waren erg behulpzaam toen bleek dat mijn allergie niet op die kaart stond. Er was goed met ze te communiceren, en ik kreeg te horen dat ik altijd gewoon mocht binnenlopen zonder mijn allergie van tevoren te melden. Hier bestond het dieetmenu gelukkig wel uit meer dan alleen salade.

34. Als ik er eet neem ik altijd Famous Ribs (pittig).

En ik blijf het heerlijk vinden.

Het is er altijd gezellig druk en leuk ingericht!

35. Julian Wouters

36. Floor

37. Leuk restaurant, geweldige sfeer, leuke bediening, lekkere kleine hapjes, super!

38. 15/12 hier wezen eten.

Wat een mega drukte en de bediening kan het ternauwernood bijbenen!

De prijzen zijn te hoog voor dit restaurant.

Bediening is vriendelijk maar niet echt behulpzaam.

(mensen tegenover ons hadden een glas cola laten vallen. Zij kregen een doekje in hun handen gedrukt om het vervolgens zelf schoon te maken en geen vervangende glas cola.)

Hier scoor je bij mij geen punten mee.

39. Leuk ingericht restaurantje, lekker druk.

We hadden met z'n 3en een combinatieschotel besteld met van alles en nog wat, helaas kregen we maar een "mini" schoteltje friet daarbij, wel 3 schoteltjes mayonaise! (extra te betalen)

Op onze vraag of we nog meer friet kunnen krijgen, kregen we die wel, maar ook op de rekening.

Eten was trouwens ok, service was langzaam, maar het was ook vrij druk.

Popocatpetl, jullie zullen ons helaas niet meer weerzien.

40. Ik ben er één keer geweest. Ik vond het eten nogal pittig (hoewel ik niet zoveel gewend ben) en ik weet nog heel goed dat het vervolgens hartstikke lang duurde voor ik eindelijk een tweede glas drinken kon bestellen, terwijl ik dat écht nodig had. Een groot nadeel! Verder zeker niet slecht.

41. Binnen ziet het er leuk uit en de bediening is ook vriendelijk. Waren als 1 van de eersten, dus alles kwam snel.

Het eten was prima.

Het was niet echt iets bijzonders, maar gewoon goed!

42. Hier meerdere keren gegeten (ook bij andere Popocatepetl restaurants). Kwaliteit eten was wisselend, vaak goed, maar af en toe zeker niet goed. Ook Margarita ook een keer erg waterig; daarop geen reactie gekregen na klagen.

Prijzen zijn afgelopen jaren erg gestegen, jammer. De kwaliteit niet.

Bediening ook wisselend, vaak gemiddeld, maar te vaak slecht.

Sfeer is goed, maar niet alle plekken zijn even mooi. Gelukkig is roken afgeschaft, want vroeger zat je als niet-roker in het lelijkste stuk.

43. Op maandag 30 augustus 2010 gegeten met zijn vieren. Bediening was meer dan goed, geen wachttijden mbt drinken. Het eten was om over te spreken en we kregen van de medewerker nog wat meer info over gewoonten en gebruiken over het land zelf.

44. Héérlijk gegeten hier! Vonden het wel jammer dat we met 4 pers niet konden reserveren maar ach even aan de bar met een lekkere cocktail is ook geen straf hihi.

Prima maaltijd gehad, burrito's smaakten uitstekend!

45. Beste Sylvia,

Mijn naam is Ralph van Vonno, de bedrijfsleider van Popo Nijmegen.

Ik vind het erg jammer dat het jullie niet bevallen is bij ons.

Is het mogelijk om wat meer te horen over uw tegenvallende bezoek? Wij vinden het altijd fijn als er mensen zijn die reageren, ook als de reactie niet positief is. Mede hierdoor kunnen wij ons kwaliteits niveau handhaven of zoals in dit geval aanscherpen!

Wilt u met mij contact opnemen dan graag via deze site of via onze mail: Nijmegen@popo. Nl of telefonisch via 024-3230155.

Graag hoor ik nog van u!

Met vriendelijke groet,

Ralph van Vonno.

U staat als gast voor ons centraal. Wij horen dan ook graag van u hoe uw bezoek aan ons restaurant is bevallen.

46. Wat een tegenvaller. Als voorgerecht namen mijn man en ik tapas. De kaassaus was aangekoekt en de zalm oud.

Mijn hoofdgerecht was niet te eten. Dit was eens maar nooit meer.

47. Ik kan de slechte bediening, waar al vaker over geschreven wordt, absoluut beamen. Ruim 20 minuten moeten wachten tot we ons drinken kregen. Ik had een cocktail besteld, gezien de prijs verwachtte ik een goed gevuld cocktailglas, ik kreeg een smal longdrink glas. De cocktail was lekker, dat wel, maar echt veel te duur voor die hoeveelheid.

Het eten, ook dat viel echt tegen. Ook hier weer voor het bedrag dat ervoor neergelegd moet worden is het eigenlijk gewoon schandalig wat er voorgeschoteld wordt.

Jammer, maar geen restaurant waar ik ooit nog heen zou gaan of aan anderen aan zou durven te raden.

48. Rob 122 punten

De kwaliteit van het eten is erg wisselend. Heb 2 keer de kaasfondu gehad, die was de eerste keer meer dan uitstekend de tweede keer duidelijk onder de maat.

De uitgebreide keuze en lekkere cocktails houden de beoordeling toch redelijk hoog.

Niet wisselend is de bediening - die is eigenlijk altijd onder de maat. Eén keer erg lang zitten wachten tot eindelijk de bestelling werd opgenomen, vaker lang moeten wachten op het eten en toen we met een grote groep (ca. 25 man) kwamen eten en vooraf was afgesproken dat de kok per tafel twee schotels met vlees, twee vis en twee vegetarisch zou maken liep toch alles in de soep: om te beginnen kwamen er geen vegetarische schotels "dan begint U toch vast met het vlees en de vis" - lastig als er veel vegetariërs aan tafel zitten - en de eerste tafel had het eten al op terwijl de tweede tafel nog uitgeserveerd moest worden.

49. Dit was echt eens maar nooit weer. Het eten was echt slecht. Ik had zonder kaas besteld vanwege mijn allergie en ik krijg toch mijn gerecht met kaas erop. Toen ik er wat van zei is alleen de kaas er in de keuken afgeschrapt en kreeg ik hetzelfde bord (inmiddels koud) weer terug. Daarnaast was de bediening echt klungelig. Bovendien vond ik het heel duur voor wat je krijgt...

50. Super! Het eten, de bediening, de sfeer; alles is even goed. Daarnaast serveren ze ook glutenvrij eten, wat het extra prettig maakt, want dan kan ik mijn paps ook eens mee uit eten nemen.

51. Kom er graag!

Het is altijd lekker!

Voor iedereen is er wel wat lekkers!

52. Wij gaan er nooit meer heen.

Bediening was ver onder de maat.

De serveerster gebruikte geen kladblokje, waardoor we 5 keer het verkeerde drankje kregen of niets.

Verkeerd eten gebracht en een verkeerde rekening. Er stond 15 euro te veel op.

Het eten was flauw.

Voor ons nooit meer.

53. Ze hebben daar lekker veel keus, vooral als je vegetarisch bent, je kan alle kanten op.
    Ik vind alleen de bediening wat onhandig. Toen ik daar zat viel er een vol dienblad op de grond waardoor mijn broek nat werd en de vloer helemaal moest worden gedweild.
    Verder was het eten super lekker en ga zeker een keer terug. De sfeer binnen was ook super gezellig. Echt een top, super gezellig restaurant. Ga zo door.

24/8/2008

54. Ik vind dit echt een top-restaurant en ben helemaal gek op de spare-ribs die hun hier serveren! Dit restaurant is zeker een aanrader..

55. Hier heb ik vaker gegeten. Fijne bediening, goede sfeer (je hebt het gevoel dat je in Mexico zit!) en lekker eten! Heb al vaker de complimenten aan de kok gegeven.

56. Afgelopen week ben ik hier met drie vriendinnen gaan eten. De service is erg goed, en de sfeer is prettig & gezellig. Over het eten was ik niet zozeer tevreden. De enchilladas waren niet zoals ze horen te zijn, en door de grote hoeveelheid tomatensaus ging de smaak verloren. Ook zaten er zo nu en dan harde botjes, of vette stukjes in het vlees. Erg jammer.

57. Goede sfeer, lekker eten maar over de bediening zijn we minder tevreden. Twee keer (twee verschillende gelegenheden) hebben we een ander gerecht gekregen dan besteld was en kregen we de gerechten ook niet tegelijkertijd waardoor onze dochter lang naar haar lege bord moest staren terwijl haar ouders hun eten niet koud wilden laten worden. Jammer.

58. Leuke gezellige avond en begin van ons weekend. Regelmatig komen wij 'even' langs voor een hapje, maar dat wordt dan vaak toch iets langer (vooral door de Frozen Margharita's!). Vriendelijke en attente bediening. Het eten is prima: tegenwoordig met een maandspecial, (15.50) zelfs weer beter en leuker. Minpunt is dat het af en toe wel erg vol kan zijn. Een eetcafe dat je nodig hebt om vaker langs te gaan...

59. Raffa Canatelli

60. Ik ben hier een tijdje terug met een vriendin wezen eten. Het was er erg gezellig en het personeel was ook vriendelijk, maar het eten vond ik niet goed! Ten eerste vond ik dat je weinig keus had en ook vond ik dat het eten redelijk flauw was.
    Ik vond het eten meer Westers dan echt Mexicaans, ook het grand dessert wat we kregen!
    Het was wel lekker, maar niet Mexicaans te noemen.

61. Super!

Ik kom hier bijna elke maand wel een keer, ik ben serieus verslaafd aan de kaasfondue!
    Ook het personeel is altijd even vriendelijk!

62. Leuke ambiance, gezellig.
    Vriendelijke bediening en zalige margarita's.
    Grote minpunt is de slechte kwaliteit eten.
    Goedkope kwaliteit vlees, 't smaakt voor geen meter.
    Heel jammer.

63. Ton

64. ellen 41 punten

We zijn hier een tijdje geleden geweest. De sfeer in het restaurant is prima. Het eten vonden we echter tegenvallen. Niet zo lekker gekruid, en weinig variatie op je bord, wat het geheel wat eentonig maakte.

65. Erg gezellig, vrolijk en knus restaurant. De bediening is zeer vriendelijk. De kaart is uitstekend, en het eten overheerlijk.

Helemaal top deze tent!

66. Ik heb erg lekker gegeten, maar ik ben sowieso gek op Mexicaans eten, als ik zit te bunkeren let ik niet op de bediening, die is volgens mij wel goed.

67. Echt lekker eten en ook vriendelijk bediening zeker leuk om een keer te gaan eten.

68. Helaas al enkele minder goede ervaringen gehad, één keer met beroerd eten en één keer met beroerde bediening. De betreffende serveerster had volgens mij nog nooit van het begrip klantenbinding gehoord.

69. sandor smit

ik kom al jaren hier lekker uit eten. als ik met de vriendin ga uit eten is het 99 van de 100 keer hier. heb de hele menukaart al gehad(behalve de vis) en alles is lekker. ook de soepen zijn heerlijk, en niet zo alledaags en daar hou ik wel van.ga zo door, een van de beste zoniet DE BESTE mexicaan die ik ken!!!!