Op dit adres zit nu: WAUD

Parkeren (kosteloos) voor de deur.

• OV

1320082898 81
1339291918 81
1560195639 81

1. 11-4-2013

Heerlijk gegeten hier. En het is gezellig.
    Goede wijnen.
    Prima service.

2. Afgelopen vrijdag lekker gegeten met z'n zessen, met name het grand dessert is een aanrader.

Zeker een aanrader, maar het loopt wel wat laat vol.

3. Jose Teering-Leenders

Vanavond met 4 personen gegeten bij dit restaurant. Het was met een woord: heerlijk!! Goede bediening. Mooi opgediende gerechten. Heel smakelijk bereid allemaal. We komen hier zeker nog een keer terug Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

4. Gisteravond gegeten bij Plesant. Het restaurant wordt een beetje ondergesneeuwd door de dominante positie van naastgelegen restaurant. Dat is jammer.
    Het eten is van goede kwaliteit. Alle producten zijn vers en dat proef je echt.
    Jammer was dat de bijgerechten tegenvielen bij het 3 gangen keuze menu. Geen frietjes/aardappeltjes, rouwkost of andere groenten. Dit had niet misstaan.
    Het personeel is jong, niet erg spraakzaam en timide. Hierdoor mis je een wat meer persoonlijkere benadering. De wijnen zijn prima en ook goed op temperatuur. Het restautant is verdeeld in een onderetage/ boven verdieping. Qua gevoel niet zo heel prettig omdat je het gevoel hebt dat je in het ondergedeelte een beetje achteraf zit in verhouding met de bovenverdieping. Daar zaten ook meer mensen toen wij er waren. Op sommige plaatsen verwachtte je wat meer licht en op sommige plekken weer wat minder.

5. We hebben met z'n drieen genoten van een voortreffelijk
    diner. De coppa di parma was erg lekker van smaak en met zorg opgemaakt op het bord. Ook de hertebiefstuk was mals en smakelijk. Mijn man heeft genoten van de varkenswang met buikspek. Verrassend lekker.
    We hebben alledrie gekozen voor de zelfgemaakte appelkruimeltaart en deze was verrukkelijk.Onze complimenten.

6. Lekker gegeten. Het was druk en de keuken kon de hoeveelheid mensen niet aan. Op zich niet zo erg want we hadden de tijd en zaten er gezellig. Wat wel raar is dat 5 personen evenveel brood/sla/aardappelen krijgen als 2 personen. Vraag je dan aardappels of sla erbij dan moet hiervoor betaald worden!
    lekkere huiswijn

7. Wat een ontzettend leuk restaurant! Bediening was goed en aardig. We hebben hier met een Groupon bon een drie gangen a la carte menu gegeten. Wat een aanrader! Het eten was echt heel erg lekker en er hangt een lekkere sfeer in het restaurant. Het was helemaal vol maar daar merkte je niets van. We komen zeker een keer terug!

8. Eerste keer gegeten in deze knusse, gezellige en rumoerige (in de goede zin van het woord) eettent.

Zeer attente, vriendelijke en professionele bediening (een verademing in vegelijking met andere restaurants waar de vaste bediening voltallig op vakantie lijkt te zijn), ondanks een vrijwel volle bak.

Eten is aan de wat duurdere kant in relatie voor de kwaliteit. Grand dessert is een aanrader!

9. H. Werkhoven

Heerlijk gegeten, er was echt werk gemaakt van de presentatie en het smaakte ook nog eens voortreffelijk. Attente en vriendelijke bediening, erg plezierig allemaal. Goede kwaliteit-prijs verhouding!

Ik ga er zeker nog eens eten.

10. Lekker gegeten alleen wel wat prijzig.

11. Heerlijk gegeten in dit restaurant.

Bediening vriendelijk en behulpzaam. Ook voor kinderen zijn ze erg leuk en gastvrij. Onze kinderen gingen naar het speeltuintje in de wijk gelegen achter het restaurant. Toen het eten geserveerd werd ging de ober voor ons de kinderen halen (via de achterpoort van het restaurant).

Ook de sfeer is erg gezellig, 1 minpuntje de akoestiek is erg slecht!

12. Wij hebben met 6 personen gegeten.

Iedereen had wat anders besteld.

Ook waren er niet gangbare menu's zoals kangoeroe.
    Deze was heerlijk en de borden waren met zorg opgemaakt.

Ik had zelf een dieet van gluten en lactose vrij.
    De kok had echt veel moeite gedaan om het ook zo aantrekkelijk mogelijk te maken, dit was uitstekend gelukt!

Mijn complimenten hiervoor, er was zelfs ijs voor mij wat ik overigens al heel lang niet meer had gegeten en het was heerlijk!

Wij komen zeker terug.

13. Heerlijk gegeten, allemaal twee voorgerechten genomen, alles lekker, verfijnde smaken. Goede wijn die wel aan de prijs is. Vriendelijke, attente bediening. Het enige minpunt was de akoestiek. Wij zaten boven en we moesten hard praten en met handen aan onze oren luisteren. Misschien dikkere gordijnen voor de ramen?

14. Heerlijk gegeten, net even anders dan anderen! Vriendelijke bediening (attent), ruime keuze aan heerlijke gerechten. Heb begrepen dat de kaart regelmatig wijzigt, zal er er dus binnenkort weer gaan eten!

15. Heerlijk gegeten vooral het toetje mmm..., ga binnenkort weer terug!

Het is wel wat prijzig, en de keuze bij de hoofdgerechten was voor mij iets minder, maar ze doen dan ook niet moeilijk als je twee voorgerechten wilt bestellen.

16. Een heerlijke witte huiswijn (chardonnay) vergezeld met een vega-gerecht "gorgonzola soufflé's met verze spinazie en cashewnoten", daarbij overheerlijke rosevalaardappeltjes en verdere groenten.

Heerlijkkkkkk!

Kom deze vakantieperiode dit gerecht nogmaals bestellen!

17. Jo 273 punten

Gezellig, klein en knus restaurantje. Lekker gegeten en goede bediening. Voor de prijs, kwaliteit niveau zit je hier aan het goede adres. Leuk om eens te proberen.

18. ET 11 punten

Op het terras voor gegeten, wel aan drukke straat, maar dat hinderde niet. Terras achter is knusser, stil, maar helaas was daar teveel wind.

Lekker gegeten, maar had meer verwacht n.a.v. recencies en menukaart. Voorgerecht met (te) veel sla, mijn inziens, vulling. Hoofdgerechten waren heerlijk. Bediening was vriendelijk en alert.

Een gezellige en lekkere avond gehad, maar zullen er niet een tweede keer gaan eten, toch niet binnenkort.

19. Heerlijk gegeten bij PleSant, eerst lekker aan de bar een wijntje gedronken en een oester gegeten, daarna een lekker menu gekregen. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten!

20. Anoniem

Ook al meerdere malen gegeten. Omdat er vaak een nieuwe kaart is komen wij er vaker. Goede wijnen, laatste keer sushi & eend op, wat heerlijk was.

Aanrader!

21. Al meerder malen heerlijk gegeten! Goede sfeer, fijn ontvangst en goede prijs/kwaliteit verhouding. Plesant heeft echt een eigen smaak door verrassende gerechten te presenteren in de juiste proporties - waardoor het een charmante uitstraling krijgt. Heerlijke australische huiswijn (wit)!

22. Ronduit slecht.

Een tafeltje voor 2 personen waar we met zijn drieen aan mochten plaatsnemen. De mensen aan het tafeltje achter mij konden niet meer bewegen (veel te dicht op elkaar). Erg veel last van het geluid; slechte akoestiek. Brood vergeten. Zeer mager en kaal bereid hoofdgerecht, met slechts 1 bakje kale salade en 1 bakje aardappelen.
    Kortom nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant en de prijs is nog behoorlijk hoog ook.

1,7
  23. We hebben een hele gezellige avond gehad bij Plesant. Het eten was heerlijk, de bediening heel aardig, en de sfeer geweldig.

Het was behoorlijk druk, maar hadden daar geen last van, het ging allemaal heel gemoedelijk.

Wij waren met een grote groep, en iedereen was dik tevreden....

24. Leuk klein restaurantje in Nijmegen Oost, maar als het druk is veel te chaotisch en weinig tijd voor de gast. Soms laat de vakkennis van de bediening te wensen over.

Ik hou de kaart regelmatig bij en zie dat er te vaak te veel dezelfde gerechten en groenten terug komen, de chef mag ook wel meer inspiratie krijgen.

Ik hoop dat ze iets met deze recensie doen want er is veel meer en beters te beleven in Nijmegen Oost.

Vriendelijke groet, Joke Bauwma.

5,3
  25. Heerlijke avond gehad mede dankzij het vriendelijke personeel en vooral het goede eten en de mooie wijnen! Het personeel laat je van verschillende wijnen proeven zodat je een passende wijn bij je gerecht kan uitzoeken. Zeker een aanrader!

26. Ik ben er vorige maand voor het eerst geweest omdat ik er goede recensies over las. We waren op een gewone vrijdagavond gegaan en het was er hartstikke druk wat ik eigenlijk niet verwachtte.

Super aardig en behulpzaam persooneel en er hing een hele goeie sfeer en de inrichting was lekker huiselijk en gezellig.

Het eten was super lekker, goede prijs kwaliteit verhouding. Ze hebben elke maand een andere kaart en daar staat meestal wel wat lekkers op. Anders kun je natuurlijk altijd op de site kijken.

Een aanrader!

27. Angelo+Bart

Uitstekend restaurant. Goede bediening, heerlijk eten. Zeer attent als je wat te vieren hebt. Maw zeer de moeite waard om eens (of vaker) langs te gaan. Keep up the good work....

28. Heel gezellig en gastvrij restaurant. De bediening was zeer spontaan en wist veel te vertellen over de menukaart. Het eten was heerlijk. Kortom een top avond gehad en ik kom zeker nog eens terug.

29. Als verwende thuiskok en frequente uit-eter ligt de lat vaak hoog als ik ga eten.
    Maar Plesant maakt zijn naam dubbel en dwars waar. Erg verfijnde gerechten, steeds weer wisselende kaart, prettige prijzen en voor elk wat wils.

Een ware aanwinst bij de vele restaurants/eetcafe's die Nijmegen rijk is.

Attente bediening die wederom een feestje van ons etentje gemaakt heeft, al lopen ze zich soms de blaren om iedereen op tijd van zijn natje en droogje te voorzien.
    Dat het vaak druk is bewijst eens te meer, dat ze een goede weg ingeslagen zijn.

30. We hebben heerlijk gezeten in de tuin. Een gezellig plekje. We hebben 2 voorgerechten genomen i.p.v 1 hoofdgerecht. Geen probleem, het kon allemaal.

Brood smaakte goed en de wijnkaart was prima!

Wel een kleine kaart, als je hier vaker zou komen dan ben je snel door het assortiment heen. Voor ons blijft het bij deze keer.

31. Roderick en Sophie

Wij zijn hier al vaker geweest en zijn altijd meer dan tevreden, heerlijk eten en de bediening is zeer correct. Ook afgelopen zondag weer, ondanks de drukte (ik denk ivm vaderdag) hebben wij een prima avond gehad. Af en toe iets langer moeten wachten, maar dat is anders nooit het geval. Genoten van de kabeljauw en de creme brulee, die was zoals-ie moet zijn. Wij komen zeker snel weer!

32. Hendriks

Helaas kunnen wij niet delen in de positieve ervaringen die wij hier lezen. Wij zijn helemaal niet te spreken over dit restaurant, met name de service viel erg tegen.

Het begon al met dat we niet konden bestellen wat we wilden. We wilden beide vegetarisch eten en er stond maar 1 vegetarisch gerecht op de kaart. Daarvan bleek er nog maar 1 voorradig te zijn in plaats van 2. Bij andere tafels hoorden we hetzelfde over andere gerechten. Er was van alles op en dat is al behoorlijk vervelend als de kaart al niet uitgebreid is.

Vervolgens was het wachten op het stokbrood dat maar niet kwam. Twee keer om gevraagd, maar het brood zou op zijn en er zou nieuw in de oven zitten. Toen we na ons voorgerecht nogmaals aangaven nog geen stokbrood te hebben ontvangen, werd er ineens toch stokbrood uit de broodmand getoverd! Er was dus al die tijd nog gewoon stokbrood aanwezig.

Het eten was redelijk, voorgerecht beetje suf, hoofdgerecht beter, maar niet fantastisch. Helaas werden ook de rosevall aardappels bij het hoofdgerecht vervangen door friet omdat ze op waren!

Tot slot was ook betalen niet zo makkelijk als het lijkt. Er stonden gerechten op onze bon die we niet gehad hadden, dat was echter al door het personeel ontdekt. Maar de fles sourcy van 1 liter die we gehad hadden, stond op de bon als 6x een flesje sourcy, dus voor 12 euro! Ze hadden de grote fles niet in de kassa staan. Dat was echt de druppel! Uiteindelijk hebben ze 6 euro voor de fles gerekend.

Al met al dus geen fijne ervaring. Eten redelijk, maar alles werd verpest door de als kippen zonder kop rondrennende serveersters die geen idee hadden wat ze aan het doen waren en een kok die de inkoop niet op orde heeft. Jammer, we hopen dat het een incident was.

4,9
  33. jan en bea