Parkeren voor de deur in parkeer garage Kelfkensbos vanaf 18:00u voor maar €0,50 per uur

• Veganistisch

1557619299 89
1558200203 89

1. Jammer dat t nog te rustig is daar, lekker gegeten

2. Bas Verwayen

We hebben gisteravond gegeten met vrienden bij Nelis. We zijn hier voor het eerst en worden vriendelijk ontvangen. We worden netjes naar onze tafel begeleid en worden verder de hele avond door het vriendelijke personeel bediend.
    Wie hebben alle vier gekozen voor het 4-gangen surprise menu. Alle vier de gangen waren voortreffelijk. Ook de wijnen die we erbij hadden uit gekomen waren erg lekker.
    kortom... een aanrader. We komen hier zeker terug!!!

3. Heerlijk gegeten vorige week! Onverwachts terechtgekomen, maar een verborgen pareltje. Totaalpakket aanwezig. Heerlijke wijnen. Veel keuze ook. Goed advies bij de gerechten gekregen. Gastvrij en vriendelijk en ook niet onbelangrijk: een feest om naar te kijken. Super sfeer. Personeel naar de zin en gasten ook.

4. Alles prima: eten, sfeer service etc.

Enige minpunt is de akoestiek: erg harde akoestiek, vooral ook als de kok in de beslagkom slaat, dat overstemde elk gesprek.

5. Langhout

Byzonder gezellige ambiance, uitstekende bediening, heerlijke wijnen en lekker eten. Kortom, een aanrader!!! We gaan hier zeker terugkomen.

6. monique

Voor de 2e keer verassingsmenu genoten.
    Fantastische gerechten, supervers, (vis), en erg smaakvol!
    Daarbij Heerlijke wijn gedronken. De borden zijn erg mooi en verzorgd opgemaakt. Wat kunnen zij mooi koken!
    Bediening is top! Kortom een aanrader👌🏽

7. Modern en sfeervol, wat rumoerig. Oesters op vrijdag voor 1 euro; dat lokt ons enorm. Heerlijk eens een heel dozijn met goed glas wijn. Prima start. Ruim voldoende keus uit wijnen per glas. Vis maar ook vleesgerechten. Goede bereidingen en smaken. Logistiek, planning, tempo laten te wensen over. Wie goed gezelschap, tijd en wat geduld heeft is hier goed af.

8. Carin Potting

Wij hebben heerlijk gegeten (vis) met een lekkere geadviseerde wijn erbij.
    Bediening prima, wij komen zeker terug.

9. Superlekker! Erg genoten van het verrassingsmenu. Goede service en gezellige sfeer.

10. Verrassende kaart, spannende combinaties en een zeer gastvrije en ter zake kundige bediening.

11. Fien Diepstraten

Het was een feestje bij Nelis, een voortdurende variatie van heerlijke smaken ; en dan die oesters, die houden we er op vrijdagnamiddag in Blijf zo gericht op hoe je gasten het naar hun zin hebben in combinatie met heerlijk eten en drinken.

12. Met vrienden een gezellige avond gehad!
    De gerechten waren heerlijk en mooi opgediend, de bediening.
    Was vriendelijk en zeer attent!
    Zeer een aanrader!

13. Samen met mijn vrouw ga ik elke laatste donderdag uit eten bij een restaurant in Nijmegen, dan regelen we oppas en hebben lekker een avondje samen.
    Deze keer hebben we bij Nelis gegeten aan het Kelfkensbos.
    We hadden gekozen voor het 4-gangen diner en ons laten verrassen door de chef. Mijn vrouw een wijnarrangement dat past bij de gerechten en ik ben meer een bierliefhebber en kreeg zowaar een bierarrangement dat paste bij mijn gerechten.

We begonnen met oesters!!! Een aangename verrassing, deze kun je namelijk niet overal bestellen en zijn toch echt wel een welkome start van de maaltijd;).
    We kregen beide een verschillend voorgerecht en hebben die na de helft opgegeten te hebben gewisseld met elkaar. Beide heerlijk!
    Daarna kregen we als tussengerecht een zalige vissoep. Heel verrassend qua smaak en uiteraard voorzien van een bijpassend drankje.
    Als hoofdgerecht kregen we eendenbout, ook deze was voortreffelijk bereid.
    Mijn vrouw wil graag een kaasplankje voor toe met een lekkere koffie en ik ben meer van de zoete nagerechten.

Daarna nog een lekker drankje als afsluiter en met een voldaan gevoel weer naar huis.
    Bedankt voor de gezellige avond!

14. Prachtige borden met heerlijke gerechten voor vijf personen, alles even goed.
    Ambiance erg gezellig en uitermate attente en vriendelijke bediening.
    Ontzetten tevreden.

15. Sylvia van de Beeten

Heerlijk gegeten in prettige ambiance met een hoog servicegehalte. Een aanrader.

16. Astrid Janssen

Dit was het uurtje rijden vanuit Venlo meer dan waard. Van begin tot einde 4 uur getafeld en zoveel heerlijke verwennerijtjes gehad. Gewoon gezegd: “verras ons maar… wat willen jullie ons graag laten beleven? ”
    Nou, dat was dus meer dan geslaagd. Joris, je bent een fantastische gastheer! Verstand van zaken. Bijzonder smaakvolle en mooi opgemaakte bordjes. Steeds weer… TOP!
    Aanrader voor mensen die van goed eten houden.

17. Teo Derksen

Gestart met een informeel samenzijn aan de bar. Daarna werkelijk voortreffelijk gegeten (verrassingsmenu) in fraaie en aangename ambiance; mooi licht, geen ruis door harde muziek, prachtig zicht op het ambachtelijk werk door de keukenbrigade en betrokken en gastvrije bediening. Maatwerk voor ons allen en een top-ervaring. Hulde voor allen en ga zo door / zegt het voort!

18. Zeer goed gegeten, vers en mooie presentatie. Aangename ontspannen sfeer.

19. Begonnen met cava en oesters. Omdat ik niet kon kiezen uit al het lekkers op de kaart, gekozen voor een verassingsmenu. Dit werd gecombineerd met heerlijke wijnen. Topservice en echt een aanrader

20. We volgen Joris al lange tijd en steeds weer zien we een uitstekende gastheer. Een goede stap om een eigen restaurant te beginnen. We hebben met vier personen heerlijk gegeten. Goede start en we komen zeker terug.

21. Was top, mooie smaken, leuke gastheer. Kom zeker terug!

22. We hebben heerlijk gegeten bij Nelis. We werden vriendelijk ontvangen en hadden geluk met een fijne plek aan het raam met eveneens zicht op de prachtige open keuken. Geen opdringerige ober maar rustig de tijd om de kaart te bestuderen onder het genot van een paar heerlijke oesters i.c.m. een goed glas Cava. Het eten was uitstekend. Punt. Toch vond ik zelf het hoofdgerecht (gegrilde zeebaars) qua bijzonderheid tegenvallen t.o.v het voorgerecht (Gravad Lax) Het voorgerecht was van culinaire klasse met prachtige smaaksensatie, goed gecombineerd. Het hoofdgerecht vond ik middelmatig, bistrokwaliteit, met middelmatige bijgerechten. Ik heb er alle vertrouwen in dat de keuken van Nelis dat beter kan. Het dessert daarentegen was wederom erg bijzonder (Rode biet-kaneelcake) met ijs van gele biet.
    Qua bediening mis ik (zoals helaas in vele restaurants tegenwoordig) de kennis van algemene etiquette. Een dame als eerste uitserveren/inschenken, niet op de tafel gaan leunen bij het opnemen van de bestelling. En waarom lijken ze je in de meeste restaurants toch altijd te "vergeten" nadat je de laatste gang hebt genuttigd? Bij vertrek kreeg mijn vriendin netjes haar jas om haar schouders en werd netjes de deur voor ons geopend. Soms zijn het de kleine dingen die groots maken. Conclusie; met een paar extra puntjes op de i wordt Nelis een bijzondere plek om een heerlijke avond te hebben.

23. dianne vriezen

Heerlijk eten, geen standaardgerechten. Was top. Bediening attent en vriendelijk. Aanrader!

24. Samen met mijn moeder hier gegeten. Het was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

25. A. Schoonderbeek

Heerlijk vier gangen surprise menu gegeten. Mooie smaken. Fijne bediening.
    Het enige beetje minpuntje is de gehorigheid ..

Voor herhaling vatbaar!

26. Merijn Hougee

Goede sfeer, fijne bediening en erg lekkere gerechten. Zowel de ceviche van dorade, tartaar, eendebout als de kabeljauw waren top. Voor mijn zoon werd even een kindermenu op maat gemaakt met kibbeling van verse kabeljauw.

27. Voordat we naar de schouwburg gingen hebben we hier heerlijk gegeten. We waren al mooi op tijd (17:00 uur), maar ze hielden zeker rekening met het feit dat we om 20:00 uur in de schouwburg moesten zijn. Goede ontvangst, mooie tafel aan het raam en perfecte service! Je merkt het enthousiasme van de eigenaar die ons bediende, maar zeker niet overdreven. Borden zijn mooi opgemaakt en je kon proeven dat alles vers en zelfgemaakt was. En niet onbelangrijk, ook de vegetariër kan hier heerlijk eten en heeft voldoende keus. (Het vleesgerecht van mijn partner was overigens ook erg goed!) Kaas van het kaasplankje goed op temperatuur en ook geen standaard kazen, leuk! Super dat we ook de friandises konden bestellen die (nog) niet op de kaart stonden. Kortom, wij komen hier zeker terug!

28. Theo Peeters

Vaker gegeten bij de voorganger Captain Joe... Had de indruk, dat het doorgezet ging worden en miste de Fruit de Mer... Eten was redelijk maar niet bijzonder, oesters in de aanbieding voor 1 euro aan de kleine kant. Veel lawaai maar wel gezellig...

29. Wat een pareltje is dit in januari ‘19 geopend restaurant met mooie open keuken. Super aardig personeel, heerlijk eten met wijn wat er echt bijpast en een erg knusse inrichting met rustige muziek. Schone en nieuwe toiletten. Zelfs de bank zit erg lekker. Eindelijk weer eens geen thee in zakjes, maar losse thee wat je zelf kunt scheppen. Neem daarbij het parkeren in de garage voor € 0,50 per uur aan de overkant van de straat en dan weet je dat dit een geweldig adres is. Hier gaan we nog heel wat etentjes nuttigen!

30. We hebben een heerlijke avond gehad bij Nelis. De gerechten waren allemaal even smaakvol en de service was perfect. Wij komen hier zeker terug!

31. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten! Als voorgerecht had ik de ceviche van dorade en die was echt erg lekker. Als hoofd de eendenbout en daar was ik ook erg tevreden over. Vooral de knolselderijpuree hierbij was erg goed. Bediening is ook top en helpt je graag bij je keuze. Leuk ook dat er een open keuken is. Kortom, een aanrader!

32. Het gehele restaurant had een gezellige sfeer: de open keuken liet het heel huiselijk voelen en voor mij geven banken altijd een relaxte sfeer. Daarbovenop was de gekonfijte eendenborst lekker mals en viel goed uit elkaar, met een lekker toepassende rode wijn sausje.

33. Liesbeth Biemans

Heerlijk gegeten in een relaxte setting.

34. Een prima avond gehad bij Nelis. Eten was top, service en sfeer ook. Er ging even wat mis, het duurde wat lang, maar men kwam zelf men een uitstekende oplossing in de vorm van een tussengerecht. Top!

35. Fijne avond gehad. Leuke nieuwe plek!

36. Heerlijke combinatie van ingrediënten. Smaakvol opgediend. Zeker de moeite waard om terug te gaan. Top!

37. Heerlijk gegeten en super goed geholpen. Een van ons voelde zich misselijk en de vrouw die ons serveerde is een paar keer langs gekomen om te checken hoe het ging. Ook goed rekening gehouden met de zwangerschap van een van ons.
    Wij komen zéker nog eens terug. De service is subliem.

38. Erg goed gegeten bij Nelis!
    Vis was van goede kwaliteit.
    Ook de service is uit de kunst!

Ook voor glutenvrije opties is bij Nelis alles goed voorbereid!