Mr. Jack's in Nijmegen

1352058951 72
1422078175 67
1436082020 72
1492097399 77

1. We vinden dit het beste pizzarestaurant wat we kennen. Altijd goed en heel schappelijke aan de prijs. Wanneer we geen zin hebben om te koken is dit het eerste alternatief waar we aan denken. Jammer dat sommige mensen hier minder goede ervaringen hebben. Het is inderdaad vaak druk, en dan heb je weleens een wachttijd, maar ja dat zit dan bij de prijs inbegrepen, moet je maar denken. Groetjes Frank Roos

2. Lekker eten voor een schappelijke prijs, maar alles ging mis wat er mis kon gaan. Spareribs alleen op ma/di/woe. Bestel je op maandag spareribs blijken deze er niet te zijn. 1 voorgerecht werd veel te laat geserveerd, ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Griekse stoofschotel serveren in een diep pasta bord met italiaanse tekst erop. Helft van het warme eten op tafel, maar tot drie maal toe moeten vragen waar de bijgerechten bleven. Uiteindelijk werd er gratis koffie aangeboden, maar wij hadden na 2 1/2 uur geen zin meer om nog langer te wachten.
    Zonde. Het kan een incident zijn, maar maak je gerechten dan een euro duurder en zorg voor een beetje logistiek in de bediening. Tijd voor gorden ramsey

3. Ik heb hier al vaker gegeten. Het is een ideal restaurant voor studenten. Je betaalt niet al teveel maar je krijgt er een hoop voor terug, Echt waard voor je geld!

4. Lekker gegeten vrijdag bij Mr jacks, eten en bediening was top,

Jammer was dat er niet standaard saus bij het hoofdgerecht zat. Maar voor die prijs kan dat ook niet.
    Verder top restaurant en zeker aan te bevelen.

5. Vrijgezel

Wij hebben vanavond NIET gegeten bij mr Jack''s gegeten. We hebben om 19.00 uur besteld, en duidelijk aangegeven dat wij om 21.00 uur weg moesten ivm een andere activiteit. Was geen probleem. Buiten het feit dat de drankjes gemiddeld een half uur duurde (dronken wordt je dus niet. Was om 20.40 uur er nog geen eten. Na ons beklag zou het eten er binnen 4 minuten zijn. Dat was zo de patat was er. Aleen klopte er bij 3 personen niets van. Na 5 minuten kwam de rest. Jammer maar opvallend genoeg maar voor 5 personen ipv 6. Dat was de druppel. Toen het eten voor de 6e persoon er was was dat van de andere 5 koud. Dus we hebben het eten niet opgegeten en zijn gegaan. Voor ons dus EENS MAAR NOOIT MEER.

6. Benjamin

Wij zijn al 3 keer geweest en 3 keer was het super. De ontvangst was goed en het personeel vriendelijk en het eten was lekker en betaalbaar en gezellig. Wij waren met z'n tienen.

7. Wat een drama! Gisteren is mijn zoontje 7 jaar geworden. Plan was om na zijn kinderfeestje hier te komen eten. Doordeweeks een reservering geplaatst en het was prima dat we om 15.30 konden komen met 11 personen waaronder 9 kindjes. Bij aankomst was er totaal niet op onze komst gerekend. Uur zitten wachten op ons eten. Kinderen werden uiteraard onrustig omdat ze echt goed honger kregen. En toen kwam er een norse man naar ons toe om te melden dat onze plicht was om de kinderen stil te houden! Wat een slechte service niet normaal. En eten was ook nog zeer slecht.

8. patrick

9. Oom Bert en Lia

Mr. Jacks is ons favoriete restaurant. Het vlees smaakt fantastisch en is zeer goedkoop. In al die jaren dat wij al komen, voelt het alsof we familie zijn van de eigenaar en het personeel werkt keihard en staat altijd voor je klaar.

We voelen ons hier thuis en deze zaak is niet meer weg te denken uit ons leven.

10. Wij komen al jaren bij Mr Jacks en het is het beste restaurant van heel Nederland. Bediening super aardig! Eten super geweldig lekker! En goedkoop, je krijgt veel voor weinig geld, voor ons is er maar een restaurant en dat is Mr Jacks. Tot gauw weer.
    Vriendelijke groetjes Bart en Anny

11. Wij mochten een plekje uitzoeken en werden gelijk geholpen. Meneer is heel aardig en vriendelijk! Bediening is aardig, maar wil het allemaal een beetje snel doen. Eten super lekker! Je krijgt veel voor zulke mooie prijzen!

Bedankt voor jullie snelle service en lekkere eten!

12. Dit restaurant heeft op mij een onprettige indruk achtergelaten. Buiten dat het niet eten vers bereidt leek te zijn (smerig), was ook de service erg slecht. De bediening toonde asociaal gedrag. De sfeer die in een restaurant hoort te hangen is hier zeker niet aanwezig en is zelfs bedrukt. In dit restaurant draait het puur om de verdiensten en het naar de zin maken van gasten lijkt duidelijk niet belangrijk.

13. Martijn

Voor de gezellige sfeer hoef je hier niet naar toe te gaan, zeer onvriendelijk personeel. Ook het eten is vergeleken met vele andere restaurants in Nijmegen zeker niet smakelijk.

14. Mr. Jacks is goed als je snel wat wilt eten en niet te veel wilt betalen. Je krijgt hier waar je voor betaalt en dat is over het algemeen niet veel.
    Het eten is er vrijwel altijd wel redelijk, helaas geen consistentie dus je moet het soms op de gok nemen. Het personeel komt vrij onprofesioneel over, maar ze proberen er het beste van te maken.
    Afgelopen keer een Mexicaanse kip pizza besteld, waarvan de kip waarschijnlijk niet goed bereid was. Dus nogmaals, je betaalt weinig en je kan er niet te veel van verwachten.

15. Prima eten voor een prima prijs. Het oogt allemaal een beetje goedkoop en ik kan me ook nog een keer herinneren, dat een van de obers haar haar stond te doen, midden in de zaak. Maar verder is het personeel wel klantvriendelijk en een pluspunt is, dat je alles van de kaart ook nog kunt afhalen.
    Voor een keer echt uit eten gaan zou ik het niet snel aanraden, maar als je toch in de stad bent en je wilt wat eten, dan is het gewoon prima. Ook betaalbaar voor studenten.

16. Wij hebben hier 2 avonden gegeten en zijn erg tevreden. Goed eten voor een hele redelijke prijs. De bediening is prima. Ze rennen bijna voor je. Een prima restaurant als je houd van lekker eten, snelle service en een zeer betaalbare prijs. Als we weer in Nijmegen komen gaan we er zeker weer eten. Top.

17. Heerlijk eten! Vooral de pikilia (voorgerecht) is aan te raden.
    Het personeel is heel vriendelijk.
    Gezellig en levendig sfeertje.
    Je kunt nergens zo voordelig eten..!
    Wij komen hier iedere maand en zijn tot nu toe altijd tevreden.

18. De pizza van onze zoon zag er prima uit, maar onze lamskoteletten waren veel te droog en te taai. Geen aanrader dus!

19. Ik vind mister jacks echt verbazingwekkend lekker je krijgt grote borden en het is best snel klaar,
    de bediening is erg goed altijd bij mij geweest in ieder geval altijd vrolijk het is er ook goedkoop ik ga er bijna altijd na toe en ik vind het echt een Restaurant geen eetcafé! zeker aan te raden beter dan de dure restaurants!

20. Zo slecht heb ik nog nooit gegeten in een restaurant! Gelukkig dat we brood hadden besteld dat we nog iets fatsoenlijks te eten hadden.
    Het vlees was duidelijk meerdere malen opgewarmt (gyros) en wat 'vers' was, was niet gaar. Ook zagen de soort speklapjes er een beetje groenig uit..

21. Lekker goed en goedkoop eten. Gerechten zijn simpel en vaak redelijk snel klaar. Het kan soms zijn dat als het druk is dat je iets langer moet wachten. Maar het is altijd lekker.
    Ben altijd wel tevreden geweest.

22. Heerlijk eten voor een goede prijs.
    De pizzas smaken echt heerlijk!

23. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ik heb hier al meerdere malen gegeten, voornamelijk omdat de prijs kwaliteit verhouding super is. Mensen kunnen ook niet verwachten dat je voor €30,- voor 2 personen een 3 sterren restaurant krijgt. Ik vind dat je voor je prijs een net restaurant krijgt en heerlijk eten. Ga zo door!

24. Erg goed eten en je krijgt waar voor je geld, daar kunnen andere restaurants nog wat van leren.

Ik had heerlijke biefstuk op en het koste nog geen tientje!

De bediening is erg vriendelijk!

Absoluut een aanrader!

25. Slecht eten en slechte bediening. Was eens en nooit meer.

26. Heerlijk eten voor weinig geld. Bediening is vriendelijk maar duurt soms langer als het druk is. Pizza's zijn lekker en vooral de griekse mixed grill schotel (hermes schotel is een aanrader) zijn erg lekker. Vers gebakken broodjes (pizza brood) met kruidenboter vooraf mmmmh. Tzaziki bij het hoofdgerecht ook erg lekker. We moeten snel maar weer eens gaan ;-)

27. Een ontzettend leuke ervaring gehad met 2 basisschoolvriendinnetjes! We komen maar 1 keer in de zoveel tijd bij elkaar en dit was echt genieten! Ook de leuke obers die er werken maken je avond helemaal compleet ;-)

Ze zijn erg aardig, gastvriendelijk, het eten is echt bizar goedkoop voor wat je ervoor terug krijgt! Ik zal hier zeker terug komen!

28. Jan

1 punt
  29. Prijs kwaliteit is super bij mr. Jacks! Pizza's kosten bijna niets en zijn toch heerlijk! Zelf bestel ik altijd een extra supplement op de pizza en daar doen ze nooit moeilijk over. Mandje brood is erg lekker. Bediening is veel te traag. Om eventjes een pizzaatje te gaan eten een echte aanrader!

30. Vriendelijke mensen. Een keer daar gegeten en tijdens het eten kreeg iemand van ons hoofdpijn. We vroegen om paracetamol maar dat hadden ze niet, overal hebben ze gekeken, bij iedereen in de tas (van het personeel dan wel). Even later kregen we het toch, hadden ze het bij de buren gehaald.

Na 15 min. was de hoofdpijn weg en hebben we overigens heerlijk gegeten, voor weinig geld.

Voor de service een dikke fooi gegeven en dat kon gemakkelijk want het eten kost er bijna niks.

31. Anton

1 punt
  32. Meerdere keren hier gegeten. Duidelijk een pizza restaurant. De pizza's zijn snel klaar, maar het Griekse eten niet. Helaas toen we in een groep pizza en grieks tegelijk bestelde, kregen sommigen hun eten hier eerder. :|

De pizza's & grieks zijn ruim voldoende.

Sfeer is prima, maar heeft duidelijk geen airco, ga hier niet heen op een warme dag!

Personeel vriendelijk maar niet altijd even snel. Cijfer heeft een minpuntje door niet tegelijkertijd brengen van het eten.

33. Laatst gegeten op 'n zaterdagavond...en ook al was het druk de bediening was fantastisch.

Eten smaakte heel goed niet teveel en niet te weinig.

Sfeer heel gezellig, veel tafels maar toch heb je privaci.

En toen we de rekening kregen waren we verbaast dat het zo goedkoop is!

Een aanrader!

34. gerie 43 punten

Een 'no-nonsense' restaurant waar je voor weinig geld echt goed kunt eten.

De pizza's zijn groot, rijk gevuld en bijna allemaal € 5,-

Ook de andere gerechten zijn top. Een van mijn favorieten is de gegrilde biefstuk...(biftecci al ferri) echt heerlijk!

Kom er regelmatig als de lust om te koken niet aanwezig is.

Vriendelijk bediening en bijna altijd plek!

Kan menig 'duur' restaurant nog wat van leren!

Prima!

35. Gezellig restaurant. Erg hygienisch allemaal, hele goede, vriendelijke bediening. Vooral de barkeeper was erg aardig en meedenkend.

Het eten was erg goed voor de prijs.

Zeker een aanrader!

36. Als je binnen komt vallen je twee dingen op, het is groot en erg heet.

Service is goed, maar kan beter.

Het eten is lekker, maar erg veel.

Wel goedkoop, alleen het drinken mag wat kosten.

Wel een aanrader.

37. Lekker gegeten!

Heerlijke lamskotelet en kipfilet met champignonsaus was ook heerlijk.

En erg goedkoop!

38. Lekker gegeten, het was erg gezellig!

Vriendelijke bediening en erg goedkoop!

39. Grote pizza`s en borden spaghetti. Meestal vind ik de spaghetti niet echt lekker op restaurant maar hier was hij zeker de moeite. Je kan ook zelf kiezen welk soort. De prijs is zeker heel goed mee genomen zeker als ''arme'' student.

Ik ben er nu al twee keer geweest en nog niets echt aan te merken op het eten. Alleen dat het er wel soms wat te warm wordt.

Zeker de moeite om heen te gaan.

40. Een keer gegeten en ik moet zeggen: nooit meer, al krijg ik het voor niets. Veel te vet, geen verse produkten, weinig smaak. Wel redelijk goedkoop. De huidige rating is niet terecht.

41. We komen er wel vaker.

De bediening komt meestal binnen 5 minuten.

En ik vind het erg goed eten, zeker voor de prijs.

Alleen het drinken is duur.

42. Aantal keren geweest, soms gaat het wel, maar meestal is de bediening erg slecht.

Je moet dan blij zijn als je al iets krijgt, 2x zijn we opgestapt omdat we langer dan 30 minuten gewacht hebben tot er uberhaupt iemand kwam vragen of we wat wilden drinken vooraf...

Verder wordt er gerookt in de keuken en ziet het hele restaurant er niet erg hygienisch uit.

De prijs valt mee, het eten smaakt meestal prima (af en toe is de gyros te vaak opgebakken). Geen culinair hoogstandje maar dat hoeft voor die prijs ook niet.

43. Heerlijk gegeten, ook spotgoedkoop.

Alleen moet je wel goed van tevoren reserveren.
    Het is er altijd heel druk, maar dat is ook logisch.

44. angelien

Wij waren met zijn tweetjes een weekendje weg en hebben daar gegeten wij vonden het super lekker en vind het jammer dat wij niet in de buurt wonen zou er zeker vaker gaan eten dan en de prijs valt zeker mee niet duur maar wel lekker eten.

45. Laat ik het maar zo zeggen: Omdat het zo goedkoop is zul je wat minder kwaliteit krijgen. De bediening is nors en het duurt vaak heel lang. Eten is, gelukkig, wél lekker!

46. bediening niet goed, niet vrolijk en entiaust, eten was lekker!

47. Pretentieloos restaurant, goedkoop, eten niet altijd perfect van smaak, maar doorgaans wel voldoende. Uitstekend alternatief voor de snackbar (want nauwelijks duurder) als je geen zin hebt om te koken.

48. danielle

Het is wat het is, een goedkoop eetcafe.

49. lekker eten, aardige bediening. tot nu toe zonder fouten,laats voor veel gasten, maar wel met privacy

50. leuk, voordelig restaurantje, om even (vlug) ergens te eten voor weinig geld.