Op dit adres zit nu: Brasserie 1910

1311541941 67
1419458261 63
1484208053 59

1. Sem

2. Kwaliteit holt snel achteruit! Bediening rommelig… eten smaakt niet goed… vroeger was het veel beter… de prijzen worden steeds lager, maar dat merk je ook wel aan de kwaliteit die geboden wordt… jammer… vroeger een echte aanrader, maar nu zeker niet meer…

3. Zeer slechte ervaring gehad, ging van alles mis. Geen communicatie tussen personeel, slecht eten, lange wachttijden tussen de gerechten (hoofdgerecht 1.45 uur) Durfde geen nagerecht meer te bestellen, bang als we waren dat we weer zo lang moesten wachten.
    Eigenlijk komen wij hier nooit meer.
    Niet voor herhaling vatbaar.

4. Tom Pfister

Mona's was tot voor kort mijn favoriete restaurant. De laatste drie keer was het ronduit slecht. Ik bestelde Spare-ribs waar ik normaal gesproken heel erg dol op ben. Het vlees was snotterig en zeer slecht. Dat was de afgelopen drie keer het geval. Ik heb toen om een nieuw stuk gevraagd wat na een heeeeele lange tijd wachten kwam. Wederom glibberig snotterig vlees! De kwaliteit van de Spare-ribs is erg achteruit gegaan.
    Gewoonweg niet te eten. Jammer hoor. Ik hoorde dat de tent verkocht was en sinds die tijd is het achteruit gegaan.
    De bijgerechten zijn slechts nog maar een derde van wat ze ooit waren.
    Een keer zat ik op een plek waar je in de keuken kon kijken. Een kok stond bij de deur naar buiten te roken en ging daarna verder met het vlees zonder zijn handen te wassen. Gadverdamme!
    Ik kom hier nooit meer! Jammer hoor!

5. Eten super slecht. Slecht vlees. Bediening waardeloos. Carpaccio zag er slecht en zwart uit. Vlees niet goed gebakken. Personeel laat elke x wat vallen. Eigenaar komt niet effe kijken, wel achteraf zitten drinken. Boeit hem helemaal niks. Sorry hoor, kom er nooit meer. Super super slecht. Ga nu naar MacDonalds.

1,6
  6. Vandaag gegeten. Vlees slechte kwaliteit. Bediening slecht. Verkeerde voorgerecht. Baas was aanwezig. Nog niets eens de moeite doen om even verhaal te halen. Wat was er aan de hand?Ik kom er nooit meer. O ja friet 2x gebakken. Nee. Super slecht.

7. Jammer. Te druk, te weinig en vooral onervaren personeel.
    Erg lang moeten wachten op alles.

3,9
  8. Ronald franken

Zeer slecht eten en bediening wel goedgekomen door eigenaresse 2 bioscoopkaartje

3,3
  9. Vorige week hier wezen eten......nooit meer dus.
    Vroeger was dit een goed lopende zaak met mensen die verstand hadden van hoe het kan en moet.
    Nu tegenwoordig een drie gangen menu voor 14,95 ..... had je gedacht dit stelde niets voor, wat we evt zouden lusten moesten we er maar een paar euro's bijbetalen.
    Uiteindelijk toch nog veel te duur gegeten voor het geen dat we hebben gekregen.
    Dan ook de chef en/of eigenaar wat gaat deze in een overspannen toestand tekeer tegen zijn personeel.... hier zou je toch niet willen of kunnen werken.
    Wij voelden ons hier dus zeker niet op ons gemak en wensen de eigenaar hiervan veel succes en wijsheid toe.

10. s. edelkoort

Afgelopen vrijdagmiddag en avond met familie en vrienden ons huwelijk gevierd bij Mona's. Helemaal geweldig! Het personeel was supergezellig en alles was prima verzorgd. De ruimte was heel mooi versierd en iedereen heeft heerlijk gegeten. Speciale wensen werden prima verzorgd. Wij hebben een hele leuke trouwdag gehad dankzij Mona's en we kregen ook nog een leuk presentje. Super!

11. Bij aankomst kon men onze reservering nergens terug vinden, het was erg chaotisch. Personeel was duidelijk niet bekwaam. Eigenaar gaf luidruchtig opdrachten aan personeel. Niet voor herhaling vatbaar!!

12. Eten was goed, service van personeel was in mijn ogen onervaren. Een droge roze kende ze niet, ik vraag om een wit biertje, krijg ik een blond bier maar geen wit bier... enzovoort!

13. Marina loeffen

Verschillende keren geweest en vandaag weer. Niks te klagen zelfs voor onze dochter pannekoek geregeld terwijl dit niet op de menukaart staat!

14. Echt geen aanrader. De positieve recensies op hun website heb ik als misleidend ervaren. Het vlees van de kip (in aluminiumfolie) was gortdroog en de entrecote was taai en hadden geen smaak. Leek wel afvalvlees en moeilijk te snijden. De frieten waren niet lekker gebakken. Je betaalt in verhouding erg veel voor de kwaliteit die er niet is. Een uitermate saaie keuken met dezelfde sausen (honing tijm of rode wijnsaus) en veel komt uit de oven. We kregen in eerste instantie voor 5 personen, 1 klein schaaltje salade en 1 schaaltje groenten; wat veel te weinig was. Daarnaast hadden ze 2 biertjes op de bierkaart niet op voorraad. Het enige wat lekker was waren het stokbrood met kruidenboter en de spareribs. Het personeel vroeg ook niet of het gesmaakt had. Wij gaan hier nooit mee eten

1,4
  15. Wat is hier gebeurd in vredesnaam! Haute cuisine was het nooit, maar vroeger kon je hier een lekker stukje vlees eten.
    Het eten was ronduit smerig. Aan de carpaccio zat een vreemd smaakje en deze rook niet fris. De salade met paddestoelen was sponzig. Bij alle voor- en hoofdgerechten zat hetzelfde garnituur met ingelegde radijs...brrrrr. De tonijn was niet vers en dreef in de sojasaus met wat sesamzaadjes die niet eens even geroosterd waren. Ook zag er een groot stuk zeen in. Inferieure kwaliteit. De tournedos van mijn vriendin was zelfs koud van binnen en taai.
    Waardeloos... en zeker voor de gigantisch hoge prijzen die ze hanteren. Afrader!!!!

1,6
  16. Nooit meer. Gegeten met een Social Deal bon. Het eten was echt slecht. Saté van varkenshaas met grote stukken vet eraan!! En veel te weinig.

17. Een niet uitnodigende sfeer en sommige personeelsleden niet zo enthousiast. Gedrag en houding van een gestreste serveerster was ver beneden de maat. De rest van het personeel was vriendelijk. Het eten was redelijk. Alleen de vis was smakeloos. Salades in lachwekkend mini formaat. Voor mij geen tweede keer meer!

1,8
  18. Wat een teleurstelling. Jaren terug geweest en altijd tevreden naar huis gegaan. Nu gingen we met 4 personen en het was enorm slecht. Mixed grill was taai, lauw en niet te eten. Bakje friet was bedoeld voor 4 personen maar 1 persoon had hier net genoeg aan. Deel van de bediening was vriendelijk, maar er liepen er ook een paar die totaal geen zin hadden om te werken.

2,7
  19. Ricardo de Beer

20. Enigszins terughoudend door de negatieve recenties hebben wij hier gegeten.
    Wij hebben dit met veel genoegen ervaren.
    Het was zeer druk, maar we werden vlot geholpen door zeer vriendelijk personeel, we hebben nergens op hoeven wachten zoals b.v. een bijbestelling (wat meestal wel het geval is)
    Het eten was van goede kwaliteit heel lekker en ook warm!
    Kortom niets op af te dingen en een geslaagde avond.

21. Lizzy Driessen

Het voorgerecht werd opgediend op vuil servies. De groentensoep was zonder smaak en met rauwe groenten.

Het hoofdgerecht werd geserveerd op een broodplank waar een nare geur vanaf kwam en het bijgerecht zat wederom op een vies bordje. Mijn partner en ik waren uitgegeten maar de kinderen waren nog niet zo ver. De jongen van de bediening wilde de borden wegpakken terwijl de kinderen nog aan het eten waren. Hij dacht dat de kinderen ook wel klaar zouden zijn omdat wij klaar waren.

Als dessert had ik gekozen voor de pudding. Ik kreeg een bord met daarop drie schijven met bevroren pudding. Omdat we nu meedere keren geklaagd hadden over diverse dingen ben ik maar met de bevroren pudding naar de keuken gelopen om aan te geven dat de pudding bevroren was. Een van de koks zei lachend tegen de andere kok dat de pudding bevroren was. Ik heb aangegeven dat ik dit alles geen stijl vind en hier van baalde. Ik heb niet eens een fatsoenlijk excuus gekregen.

Dit was de laatste keer dat wij naar Mona's zijn geweest.

22. Tiemke Geurts

Slecht!! Voorgerecht met verbrande kaas. Mixed grill heeft geen grill gezien. Paar stukjes half opgewarmd vlees! Volgens serveerster (na lang nadenken) vers gegrild. Veel te harde frites... Desert bestond uit half gesmolten ijs met achterlijk veel slagroom!

Nooi meer!

2,3
  23. Eten was zoals altijd weer heerlijk! Bediening gezellig en vriendelijk. Kom hier al jaren graag. Wij komen snel weer smikkelen!

24. Henriet Driessen

Ongelooflijke ervaring: Na 45 minuten wachten werd zure tomatensoep geserveerd die op onze vraag na een half uur vervangen werd voor een andere soep. Hoofd gerecht na 1.45 uur, mixed gril (meerprijs € 5,-) kon makkelijk in een hand en was taai en vettig, meer ui dan vlees.

Personeel was vriendelijk en sjouwde zich kapot. Men kon de drukte duidelijk niet aan. Voor dit alles werd een gratis drankje aangeboden, echter hier gingen wij niet mee akkoord. Na onderhandelen werd drank en meerprijs van mixed grill ons kwijt gescholden. Toetje hebben we niet meer afgewacht, we zijn vertrokken.

Bediening vroeg of we de baas wilde spreken wat wij uiteraard wel wilden, echter hij stuurde een personeelslid, was zelf te druk in de keuken. Deze reservering was een week eerder besproken (Social Deal vouchers).

We merkten dat gasten die later kwamen eerder bediend werden en kregen mede hierdoor het gevoel dat we als
    "Social Deal" eters achter gesteld werden. Wij voelden ons in ieder geval niet behandeld als gasten.

Wij komen niet meer terug!

25. Zo dit is echt toppunt van waardeloos. Wachttijd extreem. Personeel onbeschoft. Na de soep (een bak zout) vertrokken.

26. Duurde allemaal vreselijk lang. Na 1,5 uur pas voorgerecht op tafel. Slechte organisatie, personeel rent nerveus van hot naar her. 4 mini stukjes vettig vlees moest doorgaan voor mixed grill, onder de maat! Voor de mixed grill (Social Deal) werd wel €5 toeslag gevraagd..

Hier komen wij niet meer terug

27. Tweede pinksterdag besloten we om te gaan eten bij Mona's. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Na het bestellen zien we dat het personeel zelf gaat zitten eten. Vervolgens zitten we ruim een uur(!) te wachten op onze tournedos en biefstuk. Als we hier iets van zeggen, krijgen we heel lollig als antwoord: " tja, goed bereid kost tijd!" Maar kennelijk hebben ze geen tijd genoeg gehad, de tournedos van mijn man was niet alleen piepklein, ook nog eens taai en bijna niet eetbaar. Wat erbij op het bord zat had het meeste weg van blokjes ham met gesmolten kaas, maar het smaakte naar niets.
    Mijn biefstuk was redelijk goed gemaakt, maar de bijgerechten waren te lang gekookt en smakeloos.
    De prijs is fors en naar mijn mening niet in verhouding tot de kwaliteit. De service is slecht, we moesten lang wachten, ondanks dat we op 2 mensen na de enige klanten in de zaak waren.

28. Afgelopen zaterdag op het laatste moment besloten om nog een hapje te gaan eten. Toen we om 19.15 belden was er nog om 19.30 plaats voor 2. Ondanks dat het sinds ons laatste bezoek behoorlijk uitgebreid is, deed dat wat ons betreft niet af aan de service en het eten. Het was prima voor mekaar. Zowel voor- als hoofdgerecht. Spareribs waren super mals en kon ik zonder enige problemen onbeperkt bij bestellen. Er had iets meer marinade gebruikt mogen worden, maar ik heb daar verder ook niet om gevraagd, dus verder prima. Op basis van ons bezoek kan ik me dan ook niet in onderstaande reviews vinden, gewoon ongedwongen en heerlijk gegeten. Zoals het moet zijn!!!

29. J. Kersten

30. hwc de wijse

Het eten was goed maar de bediening was zeker niet optimaal!

31. Met 5 personen gaan eten, allen een gerecht besteld van plus minus 25,-. Op de kaart stond dat alle gerechten werden geserveerd met groente en friet. Echter voor de hele tafel kregen we maar een klein bakje friet genoeg voor 1 persoon. Bijgeleverde glazige en weggekookte groente niet aangeraakt. Extra friet besteld maar niet gekregen. 1 schnitzel laten staan, tournedos was koud, biefstuk niet te snijden. Naar huis gegaan en pizza besteld, die was tenminste warm.

2,8
  32. Gisteren gegeten bij Mona's, het was vreselijk!
    Na een zware werkvakantie wilden we dit gezellig afsluiten met een etentje bij Mona's. Op een groot spandoek naast de snelweg word je namelijk uitgenodigd om onbeperkt gamba's te komen eten. Nou dat onbeperkt laat maar weg.
    Op de site staat dat ze alle begrip hebben voor diëten en aanpassingen op je voedsel, alles kan volgens de site. Nu heb ik een progressief neurologische ziekte en in de hoop dat wat af te remmen eet ik geen koolhydraten. We bestelden dan ook alleen maar de gamba's, geen friet geen aardappelgratin en ook geen verlepte groente met bloem aangemaakte sausjes. Oké, misschien eet je dan iets meer dan wanneer je alles erom heen erbij hebt besteld. Maar de manier waarop hiermee omgegaan werd is alles behalve gastvriendelijk. Ten eerste krijg je welgeteld 8 gamba's op je bord. Die eet je dan op en dan wacht je een tijdje om opnieuw te kunnen bestellen. Na twee bordjes duurde het wachten op het plaatsen van een nieuwe bestelling wel erg lang en na het derde bordje werden we actief genegeerd. Ik wilde weg, ik voelde me weggekeken en heel ongemakkelijk.
    Mijn man hield voet bij stuk: dan hadden ze niet onbeperkt erbij moeten zetten zei hij. Maar toen we na het vierde bordje klaar waren, kwam de eigenaar van de zaak naar ons toe... Hij begon met: Ik dacht, jullie eten me helemaal kaal. Toen kwam er een verhaal over hoe dit zo niet de bedoeling was. Dat hij had bijgehouden hoeveel gamba's we hadden gegeten. Dat hij eigenwijze koks had waar hij mee om moest gaan, die soms meer dan die 8 gamba's op je bord legde en dat was natuurlijk niet de bedoeling want hij moest er wel aan verdienen. Kortom heel vervelend. Nodeloos te zeggen: hier komen wij nooit meer!

5,1
  33. Laatste zaterdag gegeten bij Monas. Dacht er eens goed te gaan eten, omdat het er erg druk was. Mix grill besteld, maar die voldeed helemaal niet. Was niet eens warm en de kwaliteit was zeer bedenkelijk (vet), zeg maar gewoon niet te eten. Mijn moeders tournedos was zelfs zo slecht dat ze hem nog eens niet heeft gegeten! Wat was dat een afknapper. Hoe kun je zó een restaurant runnen!

19 sep 2015

1,7
  34. Tim van Assen

Nog nooit zo smerig gegeten in een restaurant. Garnituur niet warm, schnitzel dreef een plasje vet bovenop en de smaak van het eten was echt niet goed. Hoe kan je je voedsel zo je keuken uit laten gaan, echt niet te geloven dit. Nooit meer Mona's in Nijmegen.

1,1
  35. 1 mei 2015, tijdens fietstocht ommetje gemaakt om voor de lunch neer te strijken op het terras. Of we buiten mochten zitten, terras was gesloten, maar oke...

Koffie was verschrikkelijk, ook na wat gevraagde extra melk, niet te drinken, dan maar thee. Vies onderzettertje, of we na een kwartiertje zitten onze spullen wilde optillen, doekje over de tafel. Broodje zalm en een uitsmijter besteld. Het bolletje vleessalade was klef en waarschijnlijk uit een kant en klaar bak geschept. Broodje zalm was verschrikkelijk, vieze bruine randen om de zalm, heel vet en het zachte broodje was niet meer terug te vinden, heel zout.

Slecht begin van de meivakantie, we zijn vaker bij mona's geweest, maar dit nooit meer.

36. Vandaag de paasbrunch gedaan bij Mona. Weer een dag verpest! Het eten was flauw, smaakte allemaal hetzelfde. Bediening was echt slecht. Water van het toilet liep gewoon zo het restaurant in. Ontplofte kroketten, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hier zien ze mij nooit meer.

38. Gisteravond hier gegeten. We namen met een groep van 9 allemaal het onbeperkte menu. We gingen om 19.45 aan tafel en kregen om 20.30 het eerst gerecht. Vervolgens het volgende. Veel dingen waren koud, niet lekker en veels te zout. Na de eerste gang moesten we zelf vragen, na lang wachten, of we de volgende gang konden krijgen. Nou dit kon wel, maar niet van harte.
    Toen om 21.30 kwam de 2e gang. Alleen waren ze even vergeten de tafel met alle borden van de vorige gang af te ruimen. Toen we zeiden; nou misschien is het handig als de tafel eerst af wordt geruimd, werd er behoorlijk geirriteerd gereageerd. De tweede gang was bij velen net zo smakeloos als bij de eerste. Ik heb een garnalentaartje meteen terug gestuurd. Hij was taai en zó zout, echt ongezond.
    Er werd de gehele avond niet gevraagd of we wat wilden drinken, dit moesten we zelf doen. En ook dit duurde eeuwen voordat het kwam. Ook glazen liet ze volop op de tafels staan waardoor het echt een zooitje op onze tafel werd. Aan het einde hebben we gezegd dat het niet naar wens is geweest, maar we kregen alleen een: "Oh..." We besloten geen desert te nemen, maar nog wel een laatste rondje drinken te doen; we hebben hier echt zeker 15 minuten op moeten zitten wachten omdat het personeel veel drukker met elkaar was dan met de gasten.
    Al met al een hele slechte zaak waarbij het personeel niet voor de horeca heeft gekozen maar gewoon een baantje om centjes te verdienen. Hier zien ze ons niet meer terug.

1,5
  39. Geweldige tent met een hele leuke en zeer aparte sfeer. Grote rookruimte zo fantastisch ingericht. Er wordt aan alles en iedereen gedacht. Ook personeel is leuk.

Goed eten, geweldige sfeer. Ik vind Mona super! Ik eet veel buiten de deur en af en toe bij Mona (paar keer per jaar). Zeer aan te bevelen als je van iets anders houdt. Menu's zijn redelijk regulier (maar superlekker) en de gevulde champignons als voorgerecht zijn lekkerrrrr. Doen!

40. Onderweg naar Groesbeek in een impuls voor de lunch geparkeerd bij Mona's Eet & Drink Festijn. Binnen is het een gezellige ouderwetse bende, echt zo'n authentiek dorps restaurantje in een wat sleets aandoend pand. We zitten naast een afbladderend raamkozijn, geflankeerd door een krijtbord met goudgeschilderde purschuimen omlijsting en we worden aangestaard door twee dikke engeltjes die prominent tegenover ons aan de wand hangen.
    De koffie en de thee zijn prima, de clubsandwich waar ik me aan waag op zich ook wel. Het formaat is echter wat aan de minimale kant met drie casino-boterhammetjes. De vulling is echter weer prima. Men serveert de clubsandwich hier met een handjevol naturel-chips. Deze combinatie is best wel 'spannend', maar dan moet je niet de chips nemen die van gisteravond zijn overgebleven.
    De prijs is 'marktconform', daar kan je niets van zeggen. Maar om nu te zeggen dat dit het culinaire hoogtepunt van de dag is geworden... nee...

41. Het was niet best over het algemeen. Er zat een hard stuk afgebroken aardewerk in m'n kommetje met bouillon, net niet kapot gekauwd. Daarop volgde wel excuses met een rondje van het huis, dus dat was netjes.

Hoofdgerecht was een wild-stoofpotje, maar dit was het slechtste stoofpotje dat ik ooit at. Veel te zout ten eerste maar ook niet vers bereid. Aantal stukken vlees wat bovenop lag was hard en droog, dat betekent dat het opgewarmd is in de magnetron. De rodekool die erbij werd geserveerd was herkenbaar: diepvries rodekool van de supermarkt, verse rodekool is echt niet moeilijk.

De kaart biedt een te groot aantal mogelijkheden waardoor het ondoenlijk is om eten vers voor te schotelen. Bediening was vooral heel saai en nors.

3,6
  42. Afgelopen zaterdag super lekker gegeten. Bediening was op prima, had veel tafels in haar eentje maar had wel genoeg aandacht voor iedereen. Wel jammer dat ik het gehele hoofdgerecht met een leeg glas heb gezeten en ze mijn seintjes ook niet zag, verder dus heel netjes en aardig. Het was volgens mij net iets te druk voor wat het personeel aankon maar ze raffelden het werk niet af.

Prijs kwaliteit vind ik wat minder. Ik vind het toch iets aan de dure kant, maar het was dan ook erg lekker. We kregen met zijn tweetjes 4 bakjes met bijgerechten, veel te veel dat wel maar wel netjes.

Ik zou zeker weer terug gaan en het is zeker zo slecht niet als bepaalde eerdere reacties omschrijven.

43. Vertaal van English naar Nederlands

Fraaie ambiance, iets te duur en veel te zout. De ingrediënten (kabeljauw en schol) waren goed genoeg: geen enkele reden om de toevlucht tot een goedkope smaakmaker te nemen. Moeten we meer gaan drinken of moeten we eerder dood?

Eet vaak buiten de deur, ben geen zeurpiet, maar ik kom hier niet terug.

3,4
  44. sjaak kregting

Zaterdag hebben we onze Mona's kadobon verzilverd. Netjes gereserveerd en hartelijk ontvangen. Ons werd gewezen op bord met specialiteiten van deze weken. Wij kozen voor een vissoep en stoofpannetje.
    De vissoep had wel meer viselementen mogen bevatten, blokjes vis en enkele kokkels erin is wel mager, zout zat er in overvloed in.
    Het stoofvlees waar we ons op verheugd hadden was een ware aanfluiting, enkele stukjes van het rund aangevuld met blokjes varkenssnitzel die niet gaar was met een enkel uitje en een stukje parika.
    We spreken de bediening hier op aan en verwachten dan iemand uit de keuken of de bedrijfsleider met uitleg en niet een serveerster die dan excuses komt aanbieden namens de kok en als genoegdoening een gratis dessert aanbied. Eerlijk gezegd zaten we daar niet op te wachten, we betalen hier voor iets dat beslist niet de specialiteit was die op het bord stond aangekondigd. Een aanfluiting voor kok en Mona. We bedenken ons wel voor een volgend Mona bezoek.

3,9
  45. Geschrokken van enkele vorige reviews toch maar gegaan omdat onze vorige ervaring ook goed was. Maandagavond 30 juni, zonder reservering, uitstekend gegeten.
    Kwaliteit en service waren perfect in orde, ondanks behoorlijke drukte. Wijn werd gepresenteerd zoals het hoort. Kortom, voor herhaling vatbaar.

46. Timo Willemsen

Wij beschouwen onzelf toch als vaste gasten van Mona's in Nijmegen (Oosterhout). Normaal gesproken is het allemaal prima in orde maar de afgelopen 2 keer was het beduidend minder. Vooral de service liet zwaar te wensen over. Zeurende obers (tegen elkaar) en vergeten bestellingen voerden de boventoon. Als het eten dan uit de kunst is kan ik daar nog wel een keer overheen stappen maar dat was helaas niet het geval. De saus was extreem dik en er zat een dik vel op. Niet echt vers dus. Op het moment dat ik dit angeef bij de ober neemt hij mijn bord mee naar de keuken om het vervolgens nooit meer terug te zien. De ober komt met een verhaal dat de saus indikt zodra hij afkoelt....en dat was het. Verder waren de frietjes al koud voordat ze op tafel kwamen en waren de warme groenten ook alles behalve vers.

Jammer van dit alles en wij zullen de volgende keer eens goed nadenken OF we wel naar Mona's moeten gaan.

47. Net bij Mona gegeten. Wijn besteld, mochten we zelf inschenken nadat de fles op tafel was gezet.
    Asperges met hertenfilet. Waarom we een tomatenkomkomersalade erbij krijgen ontging mij volkomen, evenals als pomes frites met gedroogde peterselie. Smakeloze combinaties.
    Grand dessert was zelfs voor twee personen teveel. De bediening ging met een grote emmer met sop de tafels schoonmaken, nou ja schoonmaken. Na een kwartier wachten zijn we maar opgestapt. Schoonmaken is belangrijker dan bedienen. Jammer er had meer in gezeten.
    Dooeiiii zoals de baas zegt als je weg gaat. Ja Dooeiiii. Ga eens een klantvriendelijkstraining aan, dit is echt erg.

3,3
  48. Fred de Beijer

Heerlijk met z'n vijven gegeten. Aandachtspuntje kroepoek bij varkens saté zacht, en dessert kwam veel later als de koffie en cappuccino dat was jammer. Voor de rest een geslaagde avond.

49. a.scholtens

Meer dan een 1 kunnen wij niet geven, want wij zijn aan eten niet toegekomen. Wij hadden met 6 personen gereserveerd voor de brunch op zondag. Op zaterdagavond om 9,00 uur werd het afgebeld, omdat er zich maar 12 personen hadden aangemeld en dan zou het niet lonend zijn. Schandalig! 1. Ook bij 12 personen had de brunch door moeten gaan. Dan verdient men er maar niets aan. 2. Je kan iemand natuurlijk niet zo laat afbellen. Leuke zaterdagavond. Nooit meer Mona.

50. Nog nooit zulke vieze spareribs gegeten. Weinig marinade en ze stinken naar een 'ouwe beer'. Had me er op verheugt spareribs te gaan eten, wat een tegenvaller. Partner nam na klacht nog een keer. Kreeg er een lading marinade overheen, iets beter. Veel E621. Ook bijgerechten van weinig kwaliteit. Gaan hier nooit meer uit eten!

51. Een van onze lievelingsrestaurants! Heerlijk eten, een flink bord vol! In de zomer kun je lekker buiten zitten en genieten van de prachtige tuin, met veel privacy. Erg vriendelijke bediening. Kinderen zijn ook welkom en kunnen bij mooi weer in de tuin spelen. Aanrader: tournedos à la Pim!

52. Voss 18 punten

Mis de vrolijke bediening van de dames die er voorheen werkten. Wat ook ergelijk is dat eerst het eten voor de volwassenen kwam en na nog eens vragen voor de kinderen. Hetzelfde gold voor het ijs. Ook het brengen van spa zonder glas is niet echt super. En als er dan om een glas gevraagd wordt werd er aan voorbij gegaan.
    De ligging en het eten is ok.

53. Janssen

Jonge bediening die lekker vlot werkt en lekker spontaan is. Sommigen iets te spontaan in benadering van klanten. Kwaliteit kan beter maar je eet dan ook niet in een toprestaurant. Kwantiteit. Was goed. Bestelde vis en stoofpotje war,en goed ribey was veel te zout. Je proefde niet wat je aan het eten was. Pas laat een opmerking hierover gemaakt. Men verontschuldigde zich en een dessert kregen we als goedmaker. Netjes opgelost maar de keuken moet wel oppassen. Omdat ik zelf pas na het eten de opmerking maakte er geen punt van gemaakt en ben ik van mening dat men door het aanbieden van het dessert zich voldende heeft verontschuldigd. Om even snel wat te eten is dit best een leuk restaurant.

54. r.nathans

Gisteren geweest. Vond de prijs kwaliteit verhouding een beetje scheef. Betaal 20 euro voor de schnitsel in roomsaus, welliswaar een reuze schnitsel maar van matige kwaliteit. De bediening was netjes, maar had soms wat sneller en oplettender gekund. Wat wel erg leuk is is het terras. Het is een grote achtertuin waar je heerlijk rustig kunt zitten. Al met al ga ik er niet meer heen.

55. Maja 48 punten

Weer heerlijk geluncht in hun mooie tuin. Jammer dat het voor ons wat verder weg is anders kwamen we er zeker vaker.

56. Jeroen 96 punten

Afgelopen vrijdag weer ff bij Mona's binnen gelopen. Lang niet meer geweest, maar was ouderwets goed. Heerlijke spareribs en dito varkenshaas. Ook toetje was lekker.
    Jonge bediening, maar was prima in orde. En ja, als je de vergrootglas meeneem zie je altijd wel wat, maar het is maar net hoe druk je je er over maakt
    Al met al prima!

57. Echt een top paasbrunch gehad bij Mona's. Veel soorten vlees, vis en veel broodsoorten. Het dessert buffet was super, komen zeker keer terug. Misschien wel met de Moederdag brunch of kerstbrunch.

58. Joost 153 punten

We komen hier nog weleens. Altijd vrij constant niveau en we gaan er graag heen. Bediening is wel wisselend goed, soms echter iets te traag en te laat dingen zien. Zeker in het wildseizoen een aanrader om een keer te gaan eten.

59. Vanavond weer bij Mona's gegeten. Het was heerlijk! De varkenshaas was perfect gebakken! De sfeer is erg goed en de bediening was erg vriendelijk!

60. Wij hadden Mona uitgekozen om 2e kerstdag met vier personen daar te gaan eten, maar dat is ons alle vier zwaar tegen gevallen en dan is het nog zacht uitgedrukt. Onze tafel stond in een hoek en achter ons stond de bestekbak waarin steeds met veel lawaai schoon bestek werd in gegooid. De lege flessen werden achter de bar niet in de lege krat gezet ,maar gegooid.
    Het was er veel te druk en het personeel kon het echt niet aan.
    Het eten was redelijk , maar vragen hoe je een tournadou gebakken wilt hebben was er niet bij en je kreeg hem aan de rauwe kant.Daarbij kreeg je het verkeerde bestek erbij, je kon het vlees niet snijden maar je moest het meer uit elkaar trekken. Het nagerecht was veel te groot en zag er niet uit. Toen we nog met het hoofdgerecht bezig waren ,gingen er een aantal mensen weg en de eigenaar zelf begon met de zaak op te ruimen.
    Dat ging gepaard met veel lawaai. zodat je elkaar niet meer kon verstaan.
    Dat lawaai bestond uit het schuiven van stoelen en tafels over de vloer.De avond waarop we ons hadden verheugd is door Mona in duigen gevallen.
    Bedankt hiervoor.

3,4
  61. Eerste kerstdag hier met de familie gebruncht.
    Wat een telleurstelling !! Als pieren in een ton zo ontzettend veel mensen in allemaal 'hokjes '.
    Het eerste anderhalf uur was er geen doorkomen aan bij het buffet, dus wachten en nog eens wachten.....
    Kwaliteit van het eten wisselend , te veel kant en klaar en zak en potjesproducten. Doet allemaal goedkoop aan . Veel te duur voor wat er wordt geleverd.
    Nee voor ons, en ik denk vele gasten met ons gezien het vele gemopper ,geen Mona's meer.

62. Niet geweldig, weinig sfeer en ook geen gevoel van verwennerij gecreëerd.
    Zeer koud voorgerecht, stond vast al uren geleden voorbereid klaar.
    Paprikasoep niet vers, maar gedeeltelijk uit de bekende knorr bus.
    Enorme homp vlees tournedos a la Pim, weinig tijd voor goede bereiding. Te rood, lauw, de brie niet gesmolten en met een slecht mes niet te snijden.
    Nagerecht ook uit diepvries. Goede mise en plan gemaakt, geen stress op de avond voor de kok maar weinig respect voor de goed betalende klant.

63. Jacques van Dijk

Hallo, ik kom even nog een verslag brengen van ons etentje vanavond. Ik kan wel zeggen na vanavond dat wij heerlijk hebben gegeten bij Mona's.
    De Spareribs waren heerlijk en het varkenshaasje met champignons in roomsaus was ook heerlijk.
    De bediening was goed, moest wel even wachten tot wij geholpen werden.
    Maar verder prima hoor.

64. Maandag met 2 mensen Bewonerscom, bij jullie gegeten, eerste keer van hun! Maar we hebben alle 3 heerlijk gegeten, En Mona hoop je eens tegen te komen! Allemaal bedankt Gr Tineke Franken

65. Heerlijk gegeten, geweldige sfeer en enorm leuke bediening. Ik zeg zeker voor herhaling vatbaar!!

66. Jacqueline

Nergens kan je zó lekker Gamba's eten als bij Mona's !!!
    Echt verrukkelijk!
    En dat alles nog eens in een prettige en aangename sfeer.
    Zéér verrassend was het dessert, heerlijke soezen gevuld met zelfgemaakt stroopwafelijs.
    Een fijne avond. Dank je, Mona's.

67. Onbeperkt gamba's gegeten bij Mona's, een aanrader!
    Heerlijke gamba's, erg makkelijk te pellen, geweldig genoten!
    Leuke en gezellige bediening! Wie van gamba's houdt moet naar Mona's!

68. Gisteravond bij ze gegeten, maar kom niets meer terug. Sinds verbouwing erg mooi geworden, maar de kwaliteit van het eten was onder de maat. De eendenborst was zo taai als een deurmat, de groenten waren niet lekker, de frietjes niet knapperig maar sponzig en onze drankjes waren ze vergeten. Wel erg lekker was het toetje met stroopwafelijs. Prijs-kwaliteit verhouding zit op een glijdende schaal.

69. Goed en lekker gegeten, dit was zoals goed en lekker eten moet zijn! Hebben ook eens een slechte recensie gegeven, eerlijk is eerlijk en daarna heeft Mona's contact met mij heeft gezocht en inderdaad hebben wij een kadobon gekregen. Zijn vanavond terug geweest, potsedosie de tournedos was zoals ik het wilde voldoende garnituur, presentatie op bord niets van te zeggen. Mijn man had de entrecote a la mona, nou... dat zag er goed uit en smaakte volgens hem ook erg goed! Bediening kan soms wat beter, de iets "oudere" heren die liepen echt wel de benen uit hun kont! Dessert crepes met vers fruit en slagroom zag er goed uit en smaakte ook goed volgens mijn man. Ben en blijf een kritische consument, als het niet goed is meld ik mijzelf, maar als het goed is, moet je dat ook vermelden! Mona's bij deze: dit was goed! ;-))

70. We hebben gisteren een leuke avond gehad bij Mona's. Bij binnenkomst moesten we eventjes wachten. Maar nadat we onze tafel hadden, werden snel onze drankjes afgenomen en gebracht.
    Het tempo was prima. We hadden tussendoor lekker de ruimte om even het een en ander te laten zakken. Het eten was goed en lekker.
    Een paar minpuntjes waren: dat het stokbrood wordt aangeboden en dat dat later wel op de rekening staat. Dit hoort niet. Ook werd mij het bestek aangegeven, terwijl dat neergelegd moet worden. Ook had een van onze tafelgasten aangegeven geen slagroom bij haar toetje te willen en dit zat er toch weer bij. Verder vind ik Mona's toch redelijk aan de prijzige kant, maar we hebben wel heerlijk gegeten.
    Dus we komen er zeker nog wel een keertje.

71. Gisteravond met 3 collega's gegeten. Zoals reeds bij eerdere recensies vermeld is de uitstraling en ervaring van de bediening onder de maat. Daarnaast moet je zelf de nodige moeite doen om iemand aan je tafel te krijgen om iets te bestellen (en dan wordt een bestelling drank ook nog een vergeten!).
    Ook deze avond met wel 5 verschillende personen te maken gehad waaronder enkele meiden met zeer lange (kunst)nagels. Vind ik persoonlijk niet kunnen.
    Het eten is niet slecht maar ook weer niet heel bijzonder (in verhouding met de prijs). De hoeveelheid garnituur is onvoldoende voor 4 personen, je moet dan bij vragen maar dat duurt dan weer lang (zie hiervoor).
    De vlaamse frites bijvoorbeeld: de helft zijn harde stukken zodat je van een kleine hoeveelheid bijna niets meer overhoudt.
    Ik ben hier vorig jaar ook geweest maar toen was de bediening beter. Dat is kennelijk ook afhankelijk van hoe het druk het is, toen was het niet druk, nu wel. Maar dat mag niet van invloed zijn vind ik.
    Voor mij de volgende keer een ander restaurant.

72. De spareribs waren taai, salade smaakte naar olijven waar we niet van houden, dessert was lekker. Liever achter in het restaurant gezeten i.p.v. van voor.

5,3
  73. Hendrik

Gisteravond wezen eten. De dag ervoor gereserveerd via hun website. Bij aankomst bleek de reservering helemaal niet in het systeem te staan. Gelukkig konden we nog een tafel krijgen en gingen zitten. Het duurde vervolgens ruim 20 minuten voordat we wat te drinken konden bestellen. Dat kwam 10 minuten later, toen we ook meteen de keuzes doorgaven. Na nog geen 5 minuten stond het voorgerecht al op tafel...
    De gerechten smaakten aardig, maar niet voldoende voor de prijs. Zo was de saus bij de gebakken zalm voorzien van een dik vel (oud?) en de garnituur ook niet echt warm. Ook bij het hoofdgerecht zaten we regelmatig met lege glazen.

Kortom, geen leuke avond gehad. Gerechten te duur voor de kwaliteit. Bediening ronduit slecht, het lijken allemaal studenten te zijn zonder enige kennis van zaken.

Voor mij de derde, maar ook laatste keer dat ik bij Mona's gegeten heb.

74. Heel lang moeten wachten op de bestelling. Vreselijke bediening. Zeer onvriendelijk, sorry, excuus kan er niet af. Niet 1 persoon maar allemaal stralen ze iets negatiefs uit.

Ik was er op uitnodiging maar zelf zal ik hier nooit weer komen. Mijn vriendin en haar man waren ook zeker niet tevreden.

Het eten was wel redelijk maar de service en de sfeer echt ondermaats.

6,5
  75. Tja.. wat zal ik zeggen. Eten smaakte goed maar daar is dan ook alles mee gezegd. Bediening was slecht en duurde veel te lang, kwamen pas na 15 minuten vragen wat we wilde drinken, kaart moesten we uiteindelijk zelf maar halen.
    We moesten 1.5 uur wachten op het eten!!. Daarna ook nog een dessert besteld maar dat hadden we beter niet kunnen doen, duurde een eeuwigheid dachten dat ze de bessen ergens aan het plukken waren. Het kassasysteem liep compleet in de soep waarop de eigenaar besloot de bedragen en de producten door het restaurant te roepen.
    Kernwoorden: onprofessioneel, slechte bediening, logistiek niet in orde.
    Ik kom hier voorlopig niet meer.

76. Op aanraden van diverse personen bij Mona's gaan eten. Helaas was onze ervaring bij Mona's negatief. Het eten was redelijk. Maar het was verschrikkelijk druk, moesten erg lang wachten, personeel was niet al te professioneel aan het werk, en de eigenaar/manager nog onprofessioneler. Er werd door de zaak geschreeuwd en de omgang met elkaar en 'bekende' klanten was m.i. voor een professioneel restaurant veel te gemoedelijk. Leek eerder de plaatselijke friettent.
    Mona's zal van mij geen aanrader krijgen.

77. Rob 37 punten

Vrijdagavond 1 juni 2012 met een groep van 8 personen gegeten. Verhouding prijs kwaliteit zeer goed. Hoeveelheden ruim voldoende. Nagerecht: ijs, top! Aardige, attente en alerte bediening.

78. Gisteren 28 mei 2012 op warme zomeravond bij u gegeten op het terras. Bediening, sfeer enz. prima.
    De kwaliteit vond ik minder dan ik bij Mona was gewend. De champignonsaus was iets wittigs zonder smaak en er was geen champignon in te bekennen en ook de gegratineerde aardappeltjes waren niet zo lekker bereid als eerder. Vandaar een vijf deze keer in plaats van een tot nu toe altijd gegeven 8.
    Met vriendelijke groet en hopelijk volgende keer weer een 8.

79. Op zondag met het gezin wezen eten, het heeft ons bijzonder goed gesmaakt! Ook onze drie kids hadden allemaal hun bordje leeg!! Bediening was erg vriendelijk en netjes!! Ook op vragen over de verschillende vlees soorten kregen wij een duidelijk antwoord! Kortom, lekker gegeten in een gezellige sfeer!! Bedankt!!

80. Mandy Vermeer

Zondag heeft mijn familie en ik gebruncht bij restaurant Mona's voor Moederdag. Graag wil ik zeggen dat de service echt heel goed was en ook, in verband met mijn gluten-vrije dieet. Het was super goed geregeld en het personeel was heel attent. Ik hoefde mij geen zorgen te maken!

Daarbij was het eten heerlijk.

Heel hartelijk dank daarvoor.

81. W & M--C & J
    wij hebben gegeten op vrijdag 11 mei, bij binnenkomst werd je wel gezien maar niet benaderd door het 4 koppige personeel, althans die stonden bij de bar.Toen mijn vrouw vroeg waar we mochten plaats nemen werden we door een jong meisje naar een te krap tafeltje verwezen voorin in de zaak. Herhaaldelijk mocht ik onbedoeld mij achterburen lastig vallen en vice versa !
    Desgevraagd kon er ook een moot zalm besteld worden maar de vette boter/maizena saus had zeker apart opgediend moeten worden ipv................kwak hier is het.
    Salades zagen afgeraffeld uit, vuistgrote homp bloemkool, een wortel in vieren gedeeld etc...niets van op, niemand.
    Spareribs voortreffelijk ruime 1e portie daarna 2 en 3 werd het steeds minder en minder. Bier goed gekoeld, wijn toch ook weer tussen door het verkeerde gekregen !
    Sfeer tussen ons stellen prima, overigens oud Hollands Huiselijk Huisje.

82. Roy 289 punten

Eén keer moet de eerste zijn, maar voor ons tevens de laatste...
    Voor een groep was gereserveerd, maar tafels waren niet voldoende aanwezig.
    De schnitsels werden extra platgeslagen en vervolgens ná bakken doormidden gesneden.
    De tafel plakte je aan vast!!
    Het dessert van mijn vrouw werd opgediend op een gebruikt schoteltje en lepel was eveneens niet afgewassen.
    De bediening deed wel z'n best, maar kon de tekortkomingen niet goedmaken.
    Het was wel heel druk en bezoekers kwamen en gingen.... men zou denken dat het wel goed zou moeten zijn, maar....
    Voor ons nooit weer!

3,5
  83. Ook deze keer was het weer heel erg lekker, en zeker meer dan genoeg: lekkere verse salades, knapperig stokbrood met kruidenboter, vriendelijke bediening, leuke sfeer.
    En......bij binnenkomst werden we verrast door een broedbak met schattige kleine paaskuikentjes, zo lief!

Deze 1e Paasdag kon voor ons zo niet meer stuk, met dank aan Mona's!

84. Na een partij-tje tennis kwamen we bij Mona's terecht. Het was er gezellig druk. De mannelijke bedieningsmedewerkers waren ietwat lomp, het echte warme welkom kregen wij er niet van. De keuken wonden wij niet echt verfijnd, de garnalen cocktail had teveel saus en nog natte sla. Maar over de hoeveelheid niets te klagen. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw, ik kreeg allemaal stukjes met teveel saus. De garnituren ook weer meer dan genoeg. De kilo's die we er hadden af gesport, waren er zo weer bij. Met een paar kleine veranderingen is er zoveel meer eer te behalen. Maar als ik de overige recensies lees, heeft Mona's een publiek die het waardeert. Wellicht ligt het aan mij.

85. Afgelopen week heerlijk gegeten bij Mona's. Er hing een gezellige sfeer en het eten was goed. Enige minpuntje was dat het wachten op het eten ietwat aan de lange kant was, zeker voor een gezin met jonge kinderen. Dit was echter wel te begrijpen door de enorme drukte.

Wij komen zeker nog eens terug!

86. Jacqueline

Met 13 vrouwen een geweldige avond gehad bij Mona's.
    We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en z'n personeel.Erg gezellig gezeten in de huiskamer, een uitstekende ruimte voor een groter gezelschap. Intiem en knus.
    Iedereen heeft heerlijk genoten van alle diverse gerechten,één en al lof !
    We werden verrast door een enorm grand-dessert voor 13 personen.
    Complimenten voor het personeel voor het verzorgen van deze lekkere, bijzondere, gezellige avond bij Mona's.
    Een avond die wij niet snel zullen vergeten maar nog eens graag komen overdoen.

87. Afgelopen woensdagavond zijn wij met 6 collega's wezen eten. De maandag ervoor hebben wij de reclame op de nieuwe bedrijfsauto van Mona's aangebracht en aansluitend de reservering gemaakt om te komen eten. Het was heerlijk! Sommige van ons waren al eerder bij Mona's geweest, voor mij was het bijna 10 jaar geleden.. maar wat toen gelde, geldt nu nog steeds. De sfeer is super gezellig en de medewerkers van Mona's zijn enthousiaste mensen welke je op een gemoedelijke en gastvrije wijze bedienen. Het eten: Als je van een goed stuk vlees houdt zit je goed, entrecote, biefstuk noem maar op het is gewoon perfect (en lekker groot). Voor- en nagerechten waren ook heerlijk. Wanneer we klaar waren zaten we ook lekker vol en dat is iets wat tegenwoordig in restaurants steeds minder wordt, hier dus niet. Al met al, het was een super leuke avond en wij kunnen iedereen die van gezelligheid en lekker eten houdt Mona's van harte aanraden. Gr het team van Sign Match uit Duiven

88. Hallo lieve mensen van Mona,

Vanmiddag weer lekker geluncht, wat is het toch gezellig bij jullie! We hebben de hele middag heerlijk rustig kunnen zitten.
    De bediening was prima, de sfeer als vanouds. Altijd even een persoonlijk contact. Ook heel belangrijk!
    Aan het eind van de middag even een voorproefje gehad van een nieuw vegetarisch gerecht. Echt een aanrader! Daarna nog een lekker toetje.
    Bedankt Pim!

We komen natuurlijk binnenkort weer langs!

Groetjes, ook namens mijn collega, die hier nog nooit was geweest en nu ook heel enthousiast is,

Anja

89. Kipfilet in een mantel van amandelen op een spiegel van monschousaus. Klinkt erg goed. Helaas geen spiegel op mijn bord maar saus over een grote berg zwartgeblakerde amandelen die voor de rest nog rauw waren. Kipfilet van geperst geinjecteerd voorgebakken "vlees" dat je bij de prijsvechters in grote zakken uit de diepvries kunt kopen voor weinig geld. Bedienend personeel komt na stiekeme blikken op mijn bord niet vragen of alles naar wens is of dat het misschien niet smaakt. Na tien minuten met onze vuile borden voor onze neus gezeten[we waren inmiddels uitgegeten] werden onze borden nog steeds niet weggehaald. Bedienend personeel was inmiddels wel al dertig keer langs ons gelopen op weg naar het beneden gelegen gedeelte. Ik zei tegen mijn tafelgenote ik ga naar het toilet, waarschijnlijk komen ze nu wel de borden ophalen als ikweg ben. Ja hoor toen ik terug kwam waren onze borden weg. Ik vroeg aan mij tafelgenote,heb je gezegd dat die kipfilet niet te eten was maar mijn tafelgenote kreeg net een telefoontje toen de borden werden gedebrasseerd. Later toen we om de rekening vroegen werd er nog steeds niets gevraagd over de onaangeraakte kipfilet. Ik heb de rekening betaald en toen we weggingen werden we genegeerd door de dame van de bediening ook toen wij wel gedag zeiden zei ze niks terug terwijl ze naast ons stond. Normaal zou ik nooit een recensie schrijven maar dit is toch wel het toppunt van wat ik aan onbeschoftheid heb meegemaakt. Er kunnen altijd dingen mis gaan maar probeer ze op te lossen. Zelf heb ik al jaren een groot horecabedrijf en ben al 25 jaar werkzaam in deze geweldige branche die horeca heet maar zo zout als deze keer heb ik het nog nooit gegeten. [letterlijk en figuurlijk]. Bediening op 10 januari een dikke onvoldoende evenals de keuken [gratin veel te hard gebakken. Witte, rode en groene groenten op 1 bordje? Dubieus vlees voor 17.95?]

2,3
  90. Ralf Huijbers

We hebben jarenlang heel goede ervaringen bij Mona.

Aangezien we Mona bij familie zeer hadden aanbevolen zijn we zijn er de 29e december met 10 personen gaan eten, maar dat is op een enorme teleurstelling uitgelopen.

We moesten bijna elke keer als we wat wilden drinken de bediening zelf halen want er kwam niemand uit zichzelf. Bij het voorgerecht én het hoofdgerecht was er telkens voor een persoon een gerecht "vergeten" te brengen, zodat we eerst de bediening moesten waarschuwen en iedereen een afgekoeld gerecht moest eten, want we wilden tegelijkertijd eten. Bij twee personen kwam het drankje dat ruim voor het hoofdgerecht was besteld pas nadat het hoofdgerecht al lang op was en er al twee maal iemand naar de bediening was geweest om ernaar te vragen.
    Ook bij het nagerecht lag het ijs al te glijden op de borden omdat het al te lang had gestaan en daar was wederom een nagerecht vergeten, waardoor het ijs van de anderen ook bijna te drinken was toen we eindelijk tegelijkertijd konden beginnen. Bij navraag aan de bediening werd er gezegd dat het wel was aangeslagen, alsof we het stiekem hadden opgegeten.

Er was voorheen altijd perfecte bediening, nu liepen er een paar heel jonge mensen, die duidelijk niet goed waren opgeleid.

Nadat we thuis de boel eens op een rijtje hebben gezet en een mail rechtstreeks naar het restaurent hebben gezonden, zodat niet direct iedereen dit hoefte te weten, kregen we geen enkele reactie, wel een gelezen bericht.
    Dus nu toch maar op deze manier, want we willen anderen behoeden deze ellende ook mee te moeten maken.

5,1
  91. Lauwe/koude biefstuk en niet gelijktijdig uitserveren van alle maaltijden aan onze tafel (6 personen). Terug van de keuken kwam de zelfde biefstuk in stukjes gesneden, met een bittere aangebrande smaak en verre van rare. De saus was zoek. Vorige keer ook al een lauwe hap. In de keuken blijkt geen plaats voor een warmhoudvoorziening bij de uitgifte, zo was de verklaring.
    Eerder hebben wij hier smaakvol voor redelijke prijzen gegeten, maar de logistiek in de keuken en bediening lijkt niet meer opgewassen tegen de schaalgrootte. De gestegen prijzen passen niet in die trend.
    Voorlopig maar even geen Mona meer.

92. Op advies van één van onze schoondochters, Jo-Ellen uit Bemmel, hebben wij hier voor de eerste keer gegeten.
    Het was inderdaad de moeite waard om hier eens te gaan eten.
    Hartelijke ontvangst, goede services, lekker eten en een lekker toetje.
    Alleen moeten de messen een keer geslepen worden.
    Maar we komen zeker weer terug.

93. Wij zijn voor het eerst gaan eten bij Mona's. Onbeperkt gamba's en spareribs in een leuke sfeer, klinkt goed.
    De gamba's in de knoflooksaus waren smaakvol, de spareribs een beetje zout. De bediening is jong en de ervaring/leiding ontbreekt duidelijk. Voor de tweede ronde onbeperkt moesten we de bediening aanspreken. Duurde dus ook wat langer voordat we verder konden eten. Ook om de dessertkaart moest gevraagd worden. Na het dessert kwam de bediening ook niet langs, ben dus zelf maar naar de bar gegaan om af te rekenen.
    Op de opmerking dat ik meer aandacht van de bediening verwacht had kwam het antwoord "Dat zal ik onthouden en doorgeven". Dit is wel erg kort door de bocht, dit was juist de plek waar ik enige senioriteit had verwacht.

94. Gisteravond gegeten bij Mona.
    Was er nog nooit geweest, had verschillende ervaringen gehoord, dus maar eens gereserveerd.
    Veel van verwacht, jonge dat viel tegen.
    Eten was koud, vlees veel te rauw, geen steakmessen, dus niet door te komen, groenten en friet veel te weinig voor 4 personen. En smakeloos. Opmaak van de borden slecht.
    Garnering paste niet bij de opmaak, toetje van ijs zeer matig, bediening deed haar best en de entourage was gezellig, prijs en kwaliteit zijn zeker niet in verhouding. Misschien nog een x een tweede kans, maar voorlopig niet. Jammer

95. Gisteren voor het eerst in tijden weer eens gegeten bij Mona's! "Vroeger" vond ik het al een prima restaurant met eten voor een redelijke prijs maar volgens mij is hier hard gewerkt om er een top restaurant van te maken??!!

Het eten was namelijk perfect! De service was geweldig, en hoe druk het ook was, alles was perfect onder controle! Het eten was perfect van smaak, op tijd, en het zag er allemaal schitterend uit! Het personeel rende de benen onder hun lijf vandaan maar waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt, ga hier eens eten en u voelt zich op en top een gast!
    Allemaal bedankt!

96. Rob-Liesbeth

We hebben er graag voor omgereden om bij Mona te gaan eten. Deze keer moesten de Gamba's er aan geloven. Goed warm, voel m'n vingers nog, een bord vol met de garantie dat we nog een portie konden bestellen. (onbeperkt). Een portie hebben we voor ons beide nog laten komen. Geloof me dan heb je echt meer dan voldoende gehad. Aangevuld met de gebruikelijke garneringen was het voor ons weer een geslaagde avond. Bediening..........dank voor jullie aandacht. We voelden ons gast. Tot de volgende keer !

97. MKB administraties de Liemers

Beste mensen,

Afgelopen dinsdagavond met ons gehele team wederom heerlijk bij jullie gegeten. Het was fantastisch. Grote klasse!
    Hartelijk dank voor alles en succes met jullie actie ten behoeve van Pink Ribbon. Een prima initiatief!!

98. Ik ben vaker bij Mona's geweest. Vanavond ben ik weer een keer geweest. Het is er altijd geweldig. Goed en lekker eten, gezellige sfeer en prettige en goede bediening.

Bedankt voor de fijne avond.

99. Arjan Vink

Lieve mensen van Mona's wat hebben jullie ons toch een leuke avond bezorgd. Het eten was verrukkelijk en meer dan voldoende. En de service was heel verwarmend. Zeker het nagerecht met vuurwerk en muziek !!! Tot snel familie Vink

100. Vrijdag 7 oktober samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Mona's.
    Bediening was super en correct.
    Eten was goed, niks op aan te merken!!
    Wij gaan volgende week vrijdag weer terug voor start Wild Seizoen en de Pink Ribbon avond.

Dianne & Ivette

Volgende pagina